Το Fiat 500X αποκτά νέους κινητήρες

Σχετικά άρθρα

Test_Drive_Fiat_500X_29

Η Fiat ανακοίνωσε πως το 500X πλέον είναι διαθέσιμο με ΧΧ νέους κινητήρες. Έτσι πλέον υπάρχουν στη γκάμα η έκδοση 1.4 Multiair II 140hp DCT, με τον κινητήρα Multiair να αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα το 500X επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,8”, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 5,7 λίτρα/100 χλμ και 133 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη DCT.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το Fiat 500X MultiJet II

Επιπλέον, στις εκδόσεις Cross & Cross Plus το 500X μπορεί να εφοδιαστεί με τον 1.4 Multiair II 170hp, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Ο κινητήρας αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 2.500 σ.α.λ. με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 8,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 6,7 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 τα 157 γρ/χλμ.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το Fiat 500X MultiAir II 140

Τέλος, η Fiat ανακοίνωσε πως όλη η γκάμα του 500Χ προσφέρεται και με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 0% επιτόκιο χρηματοδότησης (με 35% προκαταβολή, 3 χρόνια διάρκεια), 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Νέοι κινητήρες και νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για το Fiat 500X

Το νέο μικρό crossover της οικογένειας του 500, που τράβηξε αμέσως τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες πολλών διαφορετικών αγοραστών, διευρύνει ακόμα περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεται στην ελληνική αγορά, με την προσθήκη στην γκάμα του νέων ισχυρών εκδόσεων του κινητήρα 1,4 Multiair ΙΙ. Έτσι, το 500X γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες για οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.

Η πρώτη έκδοση που προστίθεται είναι η 1.4 Multiair II 140hp DCT, με τον κινητήρα Multiair να αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα το 500X επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,8”, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωσή του σε μικτό κύκλο είναι μόλις 5,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 133 g/km. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη DCT, στοχεύοντας όχι μόνο στη βελτίωση της άνεσης στην οδήγηση, αλλά, σε συνδυασμό και με όλα τα δυναμικά στοιχεία του 500X, στην εδραίωση του αυτοκινήτου ως σημείου αναφοράς στην κατηγορία για τις επιδόσεις και την απόλαυση της οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου για περισσότερη άνεση ή τη σειριακή λειτουργία για πιο σπορ οδήγηση. Η οδήγηση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου, εξασφαλίζει επίσης οικονομία καυσίμου όχι μόνο απέναντι στα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, αλλά και στα αυτόματα με διπλό συμπλέκτη «υγρού» τύπου. Αυτό το καινοτόμο μηχανικό σύνολο ολοκληρώνεται με το σύστημα Start & Stop για ακόμη περισσότερη οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Επιπλέον, στις εκδόσεις Cross & Cross Plus το 500X μπορεί να εφοδιαστεί με τον ακόμη ισχυρότερο κινητήρα 1.4 Multiair II 170hp, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Αυτός ο κινητήρας, που αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 2.500 σ.α.λ., προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο 500X, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,6”, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Παρά τις υψηλές επιδόσεις, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 157 g/km. Το αυτόματο κιβώτιο των 9 ταχυτήτων ελέγχεται από ένα λογισμικό τεχνολογίας αιχμής, που λαμβάνει δεδομένα από ένα σύνολο αισθητήρων προκειμένου να ρυθμιστεί η συνολική συμπεριφορά του οχήματος στις συνθήκες οδήγησης και να συνδυαστεί η άνεση με την αποδοτικότητα. Επίσης, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος προσφέρεται στον οδηγό η δυνατότητα χειροκίνητης εναλλαγής από 4Χ4 σε 4Χ2 και αντίστροφα.

Τώρα όλη η γκάμα του 500Χ προσφέρεται και με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει:

  • 0% επιτόκιο χρηματοδότησης (με 35% προκαταβολή, 3 χρόνια διάρκεια)
  • 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
  • 3 χρόνια οδική βοήθεια

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Κλειστή μέχρι την 1η Μαΐου η σήραγγα “Μαλακάσι Α” της Εγνατίας Οδού

Η σήραγγα στην Κατάρα, "Μαλακάσι Α", παρόλο που δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στατικότητας, θα παραμείνει κλειστή μέχρι την Μεγάλη Τετάρτη, 1η Μαΐου, προκειμένου να...