Η στάση των αυτοκινητοβιομηχανιών για το ενδεχόμενο Grexit

Σχετικά άρθρα

100977018-Greek, EU flag Acropolis.1910x1000

Με το ενδεχόμενο του Grexit να πλανάται πάνω από την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, εκπρόσωποι των αυτοκινητοβιομηχανιών μιλούν γι’αυτό, έχοντας στραμμένα τα βλέμματα στις εξελίξεις, μιλούν γι’αυτό. Το BMW Group τόνισε πως πρέπει να εξευρεθεί πολιτική λύση που θα έχει το μικρότερο δυνατό αντίκτυπο στις μεγάλες αγορές, ενώ ο επικεφαλής του συνδέσμου γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA), Matthias Wissmann, ήταν πιο καυστικός λέγοντας πως το Grexit δεν πρέπει να αποτελεί πλέον ταμπού και ίσως αυτό θα μπορούσε να συμβάλει στην σταθερότητα της ευρωζώνης. Μεταξύ αυτών που δήλωσε είναι:

Οι χώρες της Ε.Ε. που είχαν το θάρρος να λάβουν αντιδημοφιλείς μεταρρυθμίσεις, όσο σκληρά και αν ήταν αυτά, τώρα ανταμείβονται και βρίσκονται ξανά στο δρόμο της ανάπτυξης. Οποιαδήποτε ενδυνάμωση των όρων διάσωσης θα μπορούσε να δυναμώσει τις φωνές όλων των άλλων ευρωπαϊκών κρατών όπως της Ισπανίας που επέβαλε επώδυνα μέτρα προκειμένου να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα της οικονομίας της.

Εκπρόσωπος της BMW δήλωσε πως καμία παραγγελία αυτοκινήτου από την Ελλάδα δεν έφτασε στα κεντρικά της εταιρίας BMW Vertriebs, στο Salzburg, το τμήμα του βαυαρικού ομίλου το οποίο είναι υπεύθυνο για την ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα είπε:

Θεωρητικά ο πελάτης μπορεί να πάει σε μια αντιπροσωπεία και να αγοράσει ένα αυτοκίνητο πληρώνοντας σε μετρητά, αλλά στη πράξη είναι απίθανο να συμβεί. Ακριβώς όπως και στην ελληνική οικονομία συνολικά, τα πάντα έχουν έρθει σε αδιέξοδο.

Εκπρόσωπος της Volkswagen Financial Services είπε πως είναι αδύνατο να προσφέρει οικονομικά πακέτα στους αντιπροσώπους της στην Ελλάδα εξαιτίας των περιορισμών κεφαλαίων που έχουν επιβληθεί από την ελληνική κυβέρνηση από την περασμένη Κυριακή, 28 Ιουνίου. Η εταιρία έχει έκθεση 165 εκατ. ευρώ από δανειακές συμβάσεις για τη χρηματοδότηση αγοράς αυτοκινήτων και leasing αυτοκινήτων στην Ελλάδα, από τα οποία ήδη προέβη σε λογιστική εγγραφή για πρόβλεψη διαγραφής, ύψους 136 εκατ. ευρώ σε κεντρικό επίπεδο στην μητρική εταιρία και 27 εκατ. ευρώ σε τοπικό επίπεδο στην Ελλάδα. Ο εκπρόσωπος της Volkswagen Financial Services είπε:

Το παραπάνω νούμερο αντιστοιχεί μόλις στο 2%, αλλά είμαστε περισσότερο από καλυμμένοι καθώς το μέγεθος αυτό αντιστοιχεί σε αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί μέσω δανείων και τα οποία μέχρι να αποπληρωθούν αποτελούν ιδιοκτησία μας. Έτσι δεν είναι απαραίτητο να προβούμε σε περαιτέρω ενέργειες.

Ο CEO της Seat, Juergen Stackmann από τη μεριά του είπε πως η κατάρρευση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα, θα επηρεάσει ελάχιστα την ισπανική εταιρία, μιας και το μερίδιό της στην ελληνική αγορά είναι μικρό, με την Seat να πουλά το 2014 μόλις 2.228 αυτοκίνητα, ενώ από την αρχή του έτους μέχρι και τον Μάιο, έχει πουλήσει μόλις 568 αυτοκίνητα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...
Autoblog.gr