Το μέλλον των χειροκίνητων κιβωτίων ταχυτήτων στα αυτοκίνητα της BMW M “δεν είναι λαμπρό”

Σχετικά άρθρα

Manual

Αυτό ακριβώς φέρεται να δήλωσε ο επικεφαλής της M GmbH, Frank van Meel για το μέλλον της μετάδοσης κίνησης στα M μοντέλα της BMW. Συγκεκριμένα, ο van Meel είπε ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT και των απλών αυτόματων κιβωτίων της BMW είναι καλός για την εταιρία αλλά τα μηχανικά κιβώτια μπορεί να αποτελέσουν σύντομα μία ανάμνηση εξαιτίας των διαρκώς πτωτικών τάσεων που εμφανίζουν στις πωλήσεις.

Από τεχνικής άποψης, το μέλλον δεν είναι λαμπρό για τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Τα DCT και μονού συμπλέκτη αυτόματα κιβώτια, είναι ταχύτερα και έχουν μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου.

Είναι δύσκολο να πω ότι θα επιμείνουμε στο χειροκίνητο αλλά έχουμε μία μεγάλη κοινότητα οπαδών του χειροκίνητου κιβώτιου στην εταιρία και δεν θα τους πάρουμε κάτι το οποίο θέλουν.

Δήλωσε ο van Meel. Το υψηλόβαθμο στέλεχος, μίλησε και για τον πόλεμο της ιπποδύναμης, αναφέροντας ότι τα 600 άλογα είναι τα περισσότερα που έχει ένα M αυτοκίνητο και ότι “είμαστε στο όριο και αν προσθέσεις ιπποδύναμη ή ροπή, θα το ξεπερνούσες αυτό το όριο”.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η νέα BMW M5 σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της M5, με το αυτοκίνητο να είναι plug-in υβριδικό και να συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr