Νέες λεπτομέρειες για το ατύχημα του Bianchi: Συγκρούστηκε με 126 χλμ/ώρα και δέχθηκε 254G!

Σχετικά άρθρα

Bianchi

Το πένθος για τον χαμό του Jules Bianchi συνεχίζεται, με τον νεαρό Γάλλο να κηδεύεται το πρωί της Τρίτης στην πόλη Νίκαια της Γαλλίας. Αν κι έχουν περάσει πάνω από 9 μήνες από την τραγική εκείνη στιγμή, ποτέ δεν είδαμε κάποιο επίσημο video από το περιστατικό, ενώ η FIA, αν κι έκανε έρευνα, συγκεντρώνοντας όλα τα στοιχεία, δε θέλησε να δώσει στη δημοσιότητα όλες τις λεπτομέρειες του ανατριχιαστικού ατυχήματος.

Σήμερα, όμως, κάποια νούμερα έρχονται στο φως της δημοσιότητας και προκύπτει ότι ο πρώην οδηγός της Marussia έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του ενώ κινούνταν με 213 χλμ/ώρα. Σε 2,61 δευτερόλεπτα από εκείνη τη στιγμή, χτύπησε στο γερανοφόρο όχημα, με 126 χλμ/ώρα, υπό γωνία 55°, για 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου, με το αυτοκίνητο να δέχεται δυνάμεις των 58,8G.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, από τις ωτοασπίδες προέκυψε ότι ο Bianchi είχε δεχθεί 92G δυνάμεων, ωστόσο η Παγκόσμια Ομοσπονδία θεωρεί πως, επειδή η ωτοασπίδες έφυγαν από τη θέση τους, η συνολική δύναμη ήταν πολύ μεγαλύτερη, της τάξης των 254G! Το βάρος του καταραμένου γερανοφόρου οχήματος είναι 6,8 τόνους και το μονοθέσιο του Bianchi διήνυσε 4 μέτρα μέχρι να σταματήσει από τη στιγμή της σύγκρουσης.

Jules-Bianchi2

Πρωτοφανές είναι το ατύχημα για την Παγκόσμια Ομοσπονδία, όπως δηλώνει ο Andy Mellor, Αντιπρόεδρος στην Επιτροπή Ασφάλειας της FIA. Ο ίδιος λέει πως ο γερανός σταμάτησε εξαιρετικά απότομα το μονοθέσιο του Bianchi, ενώ η τραγική στιγμή ήταν όταν το κράνος του 25χρονου χτύπησε στο όχημα των 6,8 τόνων.

Το πρόβλημα ήταν ότι η Marussia μπήκε κάτω από τον γερανό, έτσι πιέστηκε προς τα κάτω από τον γερανό. Αυτό λειτούργησε ως ένα φρένο, με μια απότομη επιβράδυνση και σε αυτή την περίπτωση υπήρξε επαφή μεταξύ του κράνους και του γερανού. Δεν το έχουμε ξαναδεί ποτέ ξανά αυτό.

Ο Peter Wright, επί κεφαλής της Επιτροπής Ασφάλειας της FIA, τονίζει ότι ένα τέτοιο ατύχημα δεν είχε περάσει ποτέ από το μυαλό τους, ενώ είναι η πρώτη φορά, σύμφωνα με τον ίδιο, που γίνεται τόσο λεπτομερής μελέτη για ένα ατύχημα.

Είναι συχνή περίπτωση να πρέπει να συμβούν πρώτα για να μάθουμε από αυτά. Ήταν ένα σενάριο που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πριν. Γι’ αυτό ήταν πολύ σημαντικό να ερευνήσουμε πραγματικά αυτό το ατύχημα μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Ποτέ δεν έχουμε επενδύσει τόσο πολύ χρόνο και τόση πολύ προσπάθεια για μία ανάλυση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...