DTM 2015, Spielberg, 2ος Αγώνας: 2/2 για την Audi, νικητής υπό βροχή ο Ekström!

Σχετικά άρθρα

#5 Mattias Ekström, Audi RS5 DTM

Υπό καταρρακτώδη βροχή, ο Mattias Ekström πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη του για φέτος, με τον Gary Paffett να τερματίζει δεύτερος και ο νικητής του χθεσινού αγώνα, Eduardo Μortara να συμπληρώνει το βάθρο των νικητών, με την Audi να κάνει έτσι το “1-3” στον κυριακάτικο αγώνα.

Άκρως αντίθετες οι καιρικές συνθήκες στο warm up και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, αφού, η δυνατή βροχή δυσκόλεψε τις προσπάθειες των οδηγών, πρώτα στο warm up που διακόπηκε και ύστερα στο qualifying, με πολλούς οδηγούς να μην μπορούν να φέρουν τα ελαστικά στην ιδανική θερμοκρασία και ειδικά στην πρώτη, ανηφορική στροφή, αρκετοί να αναγκάζονται σε τετ α κε ή και έξοδο από την στροφή. Ο Mattias Ekström, ακριβώς στο τελευταίο λεπτό, πήρε από τον Mike Rockenfeller την pole position, ταχύτερος μόλις κατά 0,005” και έτσι, οι δύο πρώην πρωταθλητές ξεκινούσαν από την πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Motorsports: DTM race Spielberg, Red Bull Ring,   #5 Mattias Ekstroem (SWE, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS 5 DTM)
#5 Mattias Ekstroem (SWE, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS 5 DTM)

Επειδή η βροχή ήταν ιδιαιτέρως δυνατή ένα τέταρτο πριν την έναρξη του αγώνα, αποφασίστηκε από τους αγωνοδίκες δεκάλεπτη καθυστέρηση του αγώνα, μέχρι να καλυτερέψουν οι καιρικές συνθήκες και η ορατότητα. Τελικώς, ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το νέο R8 που εκτελούσε χρέη αυτοκινήτου ασφαλείας, με την πίστα στις αυστριακές Άλπεις να κρατά αρκετό νερό σε πολλά σημεία της.

Μετά από 11′ (5 γύρους),το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits, ενώ το σπρέι νερού που άφηναν τα προπορευόμενα αυτοκίνητα δυσκόλευε την ορατότητα των οδηγών που ακολουθούσαν. 5 BMW σε αυτό το σημείο του αγώνα είναι στις πέντε τελευταίες θέσεις, απόρροια των κάκιστων χρονομετρημένων δοκιμαστικών. Στον έβδομο γύρο, οι Ekström, Rockenfeller, Paffett και Wehrlein αποτελούσαν την πρώτη τετράδα, με το Bρετανό οδηγό της Mercedes να πλησιάζει στα 0,7” τον Rockenfeller.

#2 Gary Paffett, Mercedes-AMG C 63 DTM, #94 Pascal Wehrlein, Mercedes-AMG C 63 DTM
#2 Gary Paffett, Mercedes-AMG C 63 DTM, #94 Pascal Wehrlein, Mercedes-AMG C 63 DTM

Ένα γύρο μετά, άνοιξε ο “χορός” του ενός και μοναδικού pit stop, με τους Vietoris, Green, Wittmann, Glock και Farfus να μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών. Ο Wehrlein ξεκίνησε στον ένατο γύρο την πρώτη έξοδο από την πίστα (ακολούθησε η άλλη στον 13ο γύρο), χάνοντας τρεις θέσεις σε μια παρατεταμένη, αριστερή στροφή στο πίσω μέρος της πίστας, ενώ στο ίδιο σημείο, πέρασε ο Paffett τον Rockenfeller. Μπροστά είναι ο Σουηδός οδηγός της Audi, με 4,8” διαφορά από το δεύτερο πλέον Paffett και στον ενδέκατο γύρο, ο πρώτος οδηγός από την BMW ήταν ο da Costa στην 11η θέση.

Αρχίζει και μειώνει ο Paffett τη διαφορά, με τη βροχή να δυναμώνει. Αν σε αυτό το σημείο του αγώνα έμπαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας, τότε σαφές προβάδισμα θα είχαν οι οδηγοί με τα φρέσκα ελαστικά. Στα μισά του αγώνα, η πρώτη τριάδα είναι: Ekström, Paffett, Rockenfeller, που τον καταδίωκε ο Mortara (o,5″ η διαφορά τους). Ωστόσο, μάχη δε είδαμε, γιατί από τα box της ομάδας, κάλεσαν τον Rockenfeller για pit stop, με τον Mortara να μπαίνει με τη σειρά του δύο γύρους μετά (20ος), μαζί με τον πρωτοπόρο Ekström, ενώ, ένα γύρο πριν, είχε μπει ο Paffett.

11825674_721136201347118_5920974165716537696_n

Πολλές οι έξοδοι λόγω υδρολίσθησης, ο da Costa έχει καταφέρει να “αναρριχηθεί” μέχρι την τέταρτη θέση, αλλά δεν έχει μπει ακόμα στα pits. O Πορτογάλος προσωρινά κέρδισε την τρίτη θέση ύστερα από λάθος του Mortara. O ρυθμός του Gary Paffett ήταν αρκετά καλός, αφού κέρδισε 0,6” σε 2 γύρους από τον Ekström. Στην πέμπτη θέση βρισκόταν ο πολύ καλός και αλάνθαστος στη βροχή, Nico Müller (RS 5 DTM), με τον Καναδό Wickens στην έκτη θέση και τον Timo Scheider στην έβδομη. Οι rookies, Götz και Auer έκλειναν τη δεκάδα, με τον δεύτερο να έχει μια πολύ καλή παρουσία μπροστά στους συμπατριώτες του.

Βλέποντας την επίθεση του Paffett στον Ekström, o Toto Wolff, επικεφαλής της Mercedes AMG, μαζί με τη σύζυγό του, Susie Wolff, που και οι δυο ήταν στα box της Mercedes, ήλπιζαν σε νίκη του Βρετανού, ο οποίος, στον 28ο γύρο, ήταν κι ο ταχύτερος στην πίστα. Ο Juncadella εγκατέλειψε στον 29ο γύρο και φωτιά υπήρχε στην αριστερή εξάτμιση της C 63 DTM.

To ενδιαφέρον πλέον επικεντρώθηκε στους δύο πρώτους και στη μάχη Mortara- Rockenfeller για την τρίτη θέση. Ωστόσο, το γεγονός που στιγμάτισε τον αγώνα, συνέβη στον τελευταίο γύρο μεταξύ Wehrlein, Wickens και Scheider, που μάχονταν για την έκτη θέση. Ο Wehlein προσπερνάει αριστοτεχνικά στη δεύτερη ανηφορική στροφή αρχικά τον Scheider και στην έξοδο από αυτήν και ακολούθως στην επιτάχυνση για την ευθεία τον Wickens. Όμως, από τα box της ομάδας του Scheider δίνουν  σαφέστατη εντολή στον Γερμανό οδηγό της Audi να πετάξει έξω (!) τον Wickens, κάτι το οποίο πραγματοποιήθηκε, με τον Scheider να ακουμπά τον Wickens στα φρένα για τη στροφή και αναγκαστικά, ο Καναδός οδηγός να πέφτει πάνω στον Wehrlein. Και οι δυο οδηγήθηκαν στην αμμοπαγίδα και συνεπώς στην εγκατάλειψη. Ίσως μέσα στη μέρα να περιμένουμε ποινή για την ομάδα και τον οδηγό της Audi.

Ανανεωμένο: Τελικά, ο Timo Scheider αποκλείστηκε από τον αγώνα και αφαιρέθηκαν οι βαθμοί της έκτης θέσης, με αποτέλεσμα, όλοι οι οδηγοί που τερμάτισαν κάτω από αυτόν, να ανέβουν μια θέση. Μετά τον αγώνα, ήταν εύλογο να βρεθεί ποιος και γιατί έδωσε αυτήν την εντολή στο Γερμανό οδηγό. Αρχικά, ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi, Dr. Wolfgang Ullrich, διέψευσε τις φήμες που τον ήθελαν να έχει δώσει αυτός την εντολή, με το πρόσχημα, ότι δεν έρχεται σε άμεση επικοινωνία από τον ασύρματο με τον εκάστοτε οδηγό, κάτι το οποίο γίνεται από τον μηχανικό του εκάστοτε οδηγού. Ο αγωνιστικός διευθυντής μπορεί να μιλήσει με τους επικεφαλής των ομάδων, Ωστόσο, μετά από λίγες ώρες, ανακάλεσε τις πρώτες δηλώσεις του και ανέφερε ότι ήταν αυτός που μίλησε στον ασύρματο, όχι όμως για να κάνει ο Scheider αυτό που ειπώθηκε. Ήταν απλά πάνω στην ένταση της στιγμής και σε καμία περίπτωση εντολή προς τον Scheider. Αργότερα, ζήτησε συγγνώμη από τη Mercedes και σαν πρώην οδηγός, θα καταδίκαζε οποιαδήποτε παρόμοια κίνηση κι αν γινόταν. Ο Scheider, από τη μεριά του, ανέφερε ότι δεν άκουσε τίποτα από τον ασύρματο και σε εκείνο το σημείο, με δεδομένη την ολισθηρότητα και το, ούτως ή άλλως δύσκολο σημείο για τα φρένα, ήταν αναπόφευκτη η επαφή και δήλωσε ότι ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν. Εξετάστηκαν η τηλεμετρία και τα on board video και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι ήταν εσκεμμένη η κίνηση του Γερμανού οδηγού, με αποτέλεσμα την τιμωρία που προαναφέραμε.

O Ekström, εκκινώντας πρώτος, τερμάτισε και  στην πρώτη θέση, με τον Paffett να μην μπορεί να τον φτάσει και τρίτος τερμάτισε ο χθεσινός νικητής, Eduardo Mortara.

Στις βαθμολογίες, μετά την εγκατάλειψη του Wehrlein, επικεφαλής τέθηκε ο Ekström, με τον Mortara πλέον δεύτερο. Η Audi παραμένει πρώτη στους κατασκευαστές και την ομάδα του Wehrlein πρώτη στη βαθμολογία των ομάδων.

Το DTM παραμένει εκτός Γερμανίας και ο επόμενος αγώνας είναι στη Μόσχα στις 29 Αυγούστου.

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer][tabtext]Αποτελέσματα[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Ομάδων[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Ενδ. Διαφορά Γύροι
1 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:01:47.136 1:41.547 34
2 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 1:01:51.470 1:41.830 4.334 34
3 Edoardo Mortara Audi RS5 DTM 1:02:10.691 1:41.666 19.221 34
4 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 1:02:12.581 1:42.148 1.890 34
5 Nico Müller Audi RS5 DTM 1:02:17.100 1:41.974 4.519 34
6 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:30.862 1:42.047 13.762 34
7 Maximilian Götz Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:31.756 1:42.346 00.894 34
8 Christian Vietoris Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:47.804 1:42.610 16.048 34
9 Paul Di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:48.642 1:42.072 00.838 34
10 António Félix da Costa BMW M4 DTM 1:02:52.799 1:42.690 4.157 34
11 Marco Wittmann BMW M4 DTM 1:02:54.131 1:43.064 1.332 34
12 Martin Tomczyk BMW M4 DTM 1:02:54.836 1:42.835 00.705 34
13 Miguel Molina Audi RS5 DTM 1:02:57.641 1:43.241 2.805 34
14 Timo Glock BMW M4 DTM 1:02:58.774 1:43.020 1.133 34
15 Bruno Spengler BMW M4 DTM 1:03:00.805 1:42.502 2.031 34
16 Adrien Tambay Audi RS5 DTM 1:03:02.386 1:42.041 1.581 34
17 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:03:09.498 1:42.910 7.112 34
18 Augusto Farfus BMW M4 DTM 1:03:14.006 1:42.846 4.508 34
19 Maxime Martin BMW M4 DTM 1:03:27.533 1:42.760 13.527 34
20 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 1:00:42.014 1:42.751 1 Runde 33
21 Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C 63 DTM 1:00:43.070 1:42.856 1.056 33
22 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 54:47.584 1:46.386 5 Runden 28
23 Daniel Juncadella Mercedes-AMG C 63 DTM 51:42.516 1:42.713 1 Runde 27
exkl. Timo Scheider Audi RS5 DTM 1:02:29.082 1:42.835 34

[/tab] [tab]

Θέση Οδηγός/Αυτοκίνητο Ομάδα Βαθμοί
1 Mattias Ekström
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi
111
2 Edoardo Mortara
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Abt
Audi
98
3 Pascal Wehrlein
Mercedes-AMG C63 DTM
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG
Mercedes-Benz
94
4 Jamie Green
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Rosberg
Audi
81
5 Gary Paffett
Mercedes-AMG C63 DTM
EURONICS/BWT Mercedes-AMG
Mercedes-Benz
61
6 Robert Wickens
Mercedes-AMG C63 DTM
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG
Mercedes-Benz
57
7 Christian Vietoris
Mercedes-AMG C63 DTM
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG
Mercedes-Benz
56
8 Bruno Spengler
BMW M4 DTM
BMW Team MTEK
BMW
52
9 Marco Wittmann
BMW M4 DTM
BMW Team RMG
BMW
51
10 Antonio Felix da Costa
BMW M4 DTM
BMW Team Schnitzer
BMW
44
11 Augusto Farfus
BMW M4 DTM
BMW Team RBM
BMW
43
12 Mike Rockenfeller
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Phoenix
Audi
41
13 Paul di Resta
Mercedes-AMG C63 DTM
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG
Mercedes-Benz
40
14 Maxime Martin
BMW M4 DTM
BMW Team RMG
BMW
32
15 Miguel Molina
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi
27
16 Timo Glock
BMW M4 DTM
BMW Team MTEK
BMW
25
17 Nico Müller
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Rosberg
Audi
22
18 Martin Tomczyk
BMW M4 DTM
BMW Team Schnitzer
BMW
20
19 Timo Scheider
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Phoenix
Audi
16
20 Daniel Juncadella
Mercedes-AMG C63 DTM
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport)
Mercedes-Benz
14
21 Lucas Auer
Mercedes-AMG C63 DTM
EURONICS/BWT Mercedes-AMG
Mercedes-Benz
10
22 Maximilian Götz
Mercedes-AMG C63 DTM
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport)
Mercedes-Benz
6
23 Tom Blomqvist
BMW M4 DTM
BMW Team RBM
BMW
6
24 Adrien Tambay
Audi RS5 DTM
Audi Sport Team Abt
Audi
3

[/tab] [tab]

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 gooix/Original-Teile Mercedes-AMG 150
2 Audi Sport Team Abt Sportsline 138
3 Audi Sport Team Rosberg 103
4 Audi Sport Team Abt 101
5 SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG 97
6 BMW Team RMG 83
7 BMW Team MTEK 77
8 EURONICS/BWT Mercedes-AMG 71
9 BMW Team Schnitzer 64
10 Audi Sport Team Phoenix 57
11 BMW Team RBM 49
12 PETRONAS Mercedes-AMG 20

[/tab] [tab]

Θέση Κατασκευαστής Βαθμοί
1 Audi 399
2 Mercedes-Benz 338
3 BMW 248

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...