Η έκθεση της Φρανκφούρτης μέσα από τα μάτια των εκπληκτικών αναλυτών μας

Σχετικά άρθρα

Iaa_Impressionen_4305

Θυμάσαι τους αναλυτές μας; Αυτοί που είχανε κάνει τις απολύτως ακριβείς προβλέψεις για το 2014 και το 2015; Περιττό να σου πω ότι έπεσαν μέσα αλλά δεν το ξέρεις. Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας. Φέτος, πήραμε ένα ρίσκο. Αφήσαμε τους αναλυτές μας ελεύθερους στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Ήταν η πρώτη φορά που τους αφήναμε χωρίς λουρί σε δημόσιο χώρο και αυτό ήταν διπλό σοκ για τους δύσμοιρους. Δεν ήξεραν τι να κάνουν. Πέρασαν τα πρώτα 10 λεπτά κοιτάζοντας μας με τα μικρά, κουρκουμπίνικα ματάκια τους. Μετά όμως πήραν θάρρος και σκόρπισαν στον χώρο. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα, τους χάσαμε αλλά τους βρήκαμε να κοιτούν όλοι μαγεμένοι μία μηχανή του καφέ. Ακόμα δεν ξέρουμε τι παίζει. Δεν μας λένε. Όταν όμως τους μαζέψαμε έπειτα από 48 ώρες που ήταν στην έκθεση και μάζευαν prospectus από τις εταιρίες, μας μίλησαν για την εμπειρία τους. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα είτε δεν έβγαζαν νόημα (αφού οι αναλυτές μας βλέπουν σε περισσότερες διαστάσεις από τον μέσο άνθρωπο), είτε ήταν άκρως προσβλητικά… Από τα λίγα όμως που κατάφερα να αποκρυπτογραφήσω ως ο μόνος που μπορεί να τους καταλάβει, είχανε να μας πούνε ενδιαφέροντα πράγματα. Ορίστε λοιπόν η έκθεση της Φρανκφούρτης μέσα από τα μάτια των εκπληκτικών αναλυτών μας.

Bentley: Η Αγγλική εταιρία αποκάλυψε την Bentayga παρά τις παρακλήσεις πολλών να μην το κάνει επειδή είχανε δει τα teaser και τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες και ήξεραν τι θα έβλεπαν….

Jaguar: F-Pace. “Επειδή ΕΠΡΕΠΕ να το βγάλουμε.” άκουσαν να λέει ένας υπεύθυνος απολογητικά.

toyota-prius-4675

Toyota: Οι Ιάπωνες δηλώνουν πολύ ευχαριστημένοι από το γεγονός ότι το ολοκαίνουριο Prius προκαλεί μονάχα ελαφριές ναυτίες. Σε παρατεταμένη έκθεση όμως, υπάρχουν κίνδυνοι για έλκος, αναφυλαξίες και παροδική τύφλωση. Φήμες λένε ότι το εγχειρίδιο προτρέπει τους ιδιοκτήτες να μην το κοιτούν ενώ το πλησιάζουν για να επιβιβαστούν ενώ κάποιοι κακεντρεχείς αναφέρουν ότι στις αντιπροσωπείες της εταιρίας, το μοντέλο θα είναι μονίμως καλυμμένο.

Ford: “Το νεότερο μοντέλο που έχουμε να σας δείξουμε είναι του 2014. Πού πάτε; Έχουμε δωρεάν καφέ… και κουλουράκια! ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΤΕ!” τους φώναζαν οι υπεύθυνοι. Έφυγαν!

Nissan: Ποιος αντικαθιστά το “s” με “z” στο τέλος μία λέξης; 10-χρονοι wannabies. ΜΟΝΟ. Άκου εκεί Gripz… Επίσης, ένα πουλάκι τους είπε ότι η Nissan θα μετατρέψει όλα της τα μοντέλα σε SUV. Όχι ότι έχουν μείνει πολλά αν το επόμενο “Z” είναι crossover… απλά το ανέφεραν.

11223514_1074699732549495_5219640032492719019_o

Renault: Πανέμορφο το νέο Megane. Γιατί όμως από πίσω γράφει “Never Renault Megane”; Θέλουν να μας πούνε κάτι; Οι αναλυτές μας μπερδεύτηκαν!

Alfa Romeo: Η Giulia QV έκανε 7:39 στο ‘Ring. Οι αναλυτές είναι πανευτυχείς. Τους αρέσουν πολύ οι αριθμοί. Όμως, όπως λένε οι Αγγλοσάξονες, video or didn’t happen αγαπητή. Έπειτα, συγκρίνεις τον χρόνο με την Murcielago (του 2006), την SLR (του 2003) και την 911 GT3 (του 2009). Γιατί όχι με την 911 Turbo S, την SLS AMG ή την Aventador; Άσε… Δηλαδή λες ότι είσαι πιο γρήγορη από supercar 10-ετίας και sports car 6-ετίας. Βάλε μόνο τους ανταγωνιστές σου και άσε τους ανούσιους εντυπωσιασμούς! Μην υποτιμάς την νοημοσύνη των αναλυτών μας.

Volkswagen-Bulli-Concept-25

Volkswagen: Θυμάσαι το Bulli; Ξέχνα το! Ήταν υπερβολικά τολμηρό. Πάρε τώρα ένα Transporter με μερικά μπλιμπλίκια και να είσαι και ευχαριστημένος! Όμως μέχρι το 2020 θα βγάζουμε “smartphones με ρόδες”. Οι αναλυτές μας ανέφεραν τα λόγια του μεγάλου φιλόσοφου Larlos Cago: “ξέρεις πόσες φορές ήθελα να πετάξω το κινητό μου στην θάλασσα”;

Honda: Εντυπωσιακό το Project 2&4 και εμπνευσμένο από τους αγώνες… που σημαίνει ότι είναι δεδομένο πως σε οποιαδήποτε κατάσταση, θα είναι πιο αργό από τουλάχιστον 15 αυτοκίνητα. Τι; Έχει κινητήρα MotoGP; Ok… γράψε λάθος. Από 2-3 αυτοκίνητα…

Fiat/Lancia: Άκρα του τάφου σιωπή. Το ελαφρύ αεράκι φέρνει τις ξερές αφάνες για κάποιον περίεργο λόγο εντός της έκθεσης. Τρόμαξαν οι αναλυτές μας και έφυγαν κακήν κακώς!

Porsche: Θυμηθήκαμε όλοι μαζί τις εποχές που η μοναδική 911 Turbo ήταν η 911 Turbo. Δηλαδή 10 ημέρες πριν… Νιώσαμε τις ημέρες να μας βαραίνουν. Είδαμε όμως το Mission E και αναθαρρήσαμε. Οι αναλυτές μας ελπίζουν να κρεμάσει η Porsche τις μπαταρίες πίσω από τον πίσω άξονα. “Αλλιώς δεν είναι Porsche!” φώναζαν!

Rolls-Royce-Dawn-22

Rolls-Royce: Αυτό είναι δική μου εμπειρία. Κάθομαι να γράψω για την Dawn. Βλέπω Δελτίο Τύπου 5.500 λέξεων… δηλαδή 13 σελίδων. Κλείσιμο υπολογιστή, flip table και να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο. “Κυριάκοοοοοοοοοοοοοοοο! Γράφεις την Rolls-Royce Dawn! “ Φωνάζω. “Είναι μεγάλο το Δ.Τ.;” Ρωτά ο κος Πηλίδης ανυποψίαστος. “Πρέπει να πεταχτώ Αγγλία να σφαλιαρίσω κάποιον” του απαντάω ενώ ήδη τρέχω προς την πόρτα!

McLaren: Οι αναλυτές μας είπαν ότι μίλησαν με κάποιον και τους είπε ότι οι Άγγλοι κρατάνε μούτρα στους Γερμανούς… ή ντρέπονται για την κατάντια τους στην F1. Ένα από τα δύο. Όπως και να έχει, ούτε για βόλτα δεν ήρθαν.

Aston Martin: Και πάλι, δική μου παρένθεση. Εν μέσω Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου και χωρίς να έχουν περίπτερο στην Φρανκφούρτη, έβγαλαν δελτίο τύπου για να “ανακοινώσουν” ότι το νέο sports car του θα ονομάζεται DB11. OMG και 3 LOL. Θέλετε να τραβήξετε την προσοχή κύριοι; Θα είχατε περισσότερη επιτυχία αν πληρώνατε κάποιον να γυρνάει στον χώρο με πλακάτ που αναγράφει “Aston Martin”.

Peugeot-Fractal-Concept-5079

Peugeot: Μπερδεύονται οι αναλυτές μας από τις διχρωμίες. Μας είπανε ότι στην επόμενη έκθεση θα αγοράσουν έναν κουβά με χρώμα και θα βάψουν όλα τα μοντέλα μονόχρωμα! Μόνο στο Onyx άξιζε αυτή η “μαγκιά”. Άσε που -ενώ δεν τους δώσαμε φωτογραφική και δεν ξέρουμε πού την βρήκανε- οι φωτογραφίες από το περίπτερο της Peugeot ήταν απαράδεκτες. Το μισό αυτοκίνητο ήταν “καμένο” και το άλλο σκοτεινό!

Hyundai: i20 Active. Γιατί δεν γίνεται να βγάλεις crossover έκδοση χωρίς να της δώσεις ένα “ενθουσιώδες” όνομα. Το πιο “Active” που θα κάνει το συγκεκριμένο όχημα, είναι να καβαλάει πεζοδρόμια για να παρκάρει… άστο καλύτερα. Όσο για την “N Performance”… μόνο concepts και λόγια! Κανένα μοντέλο παραγωγής θα δούμε ή το ιδρύσατε το μαγαζάκι για το Gran Turismo;

Opel: Στην παρουσίαση του Astra, παραβρέθηκε η Mary Barra. Οι αναλυτές μας είπανε ότι σύμφωνα με φήμες, ήταν εκεί για να βεβαιωθεί ότι δεν γίνονται σπατάλες. Τόσα χρόνια μέσα τους έβαζε η Opel. Ούτε καν κουλουράκια είχε το περίπτερο της Opel στην Φρανκφούρτη!

mercedes-c63-amg-4643

Mercedes: Ευτυχώς που σκέφτηκε να παρουσιάσει ένα νέο coupe και ένα νέο cabrio. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν θα μπορούσαν να τα ξεχωρίσουν. Αααα, να μην ξεχάσω το IAA concept. Πρώτον, έχετε τα συγχαρητήρια των αναλυτών μας! Τρομερά ευφάνταστο όνομα! Δεύτερον, συγγνώμη που πέρασαν το αυτοκίνητο για ακορντεόν. Δεν θα ξαναγίνει…

Audi: Παρουσίασε το e-tron quattro concept. Αλλά δεν στοχεύει στην Tesla. Αλήθεια. Δεν την θεωρεί ανταγωνιστή. Τους το είπε! Παρεμπιπτόντως, αυτό το “quattro”, το έχουμε δει σε 102 concept μορφές! Τι παίζει;

Bugatti: Δεν έχω κάτι με την εταιρία. Αλλά το να βλέπεις δημοσιογράφους κάθε ηλικίας να “σκοτώνονται” για ένα press kit, είναι επιεικώς θλιβερό… Κάπου εκεί οι αναλυτές μας τρόμαξαν και γύρισαν πίσω.

Αυτή είναι η έκθεση της Φρανκφούρτης μέσα από τα μάτια τους! Μακάρι να μπορούσα να σου πω και τα υπόλοιπα αλλά με όρκισαν να μην πω τίποτε παραπάνω. Νομίζω πως αρχίζουν να νομίζουν ότι είναι άνθρωποι… Δεν ξέρω αν θα τους έχουμε σε άλλη έκθεση πάντως. Φάνηκαν πραγματικά τραυματισμένοι ψυχικά από την εμπειρία…

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...