Το πρώτο review της ανανεωμένης τουρμπάτης Porsche 911 Carrera S

Σχετικά άρθρα

unnamed-6

H Porsche στην περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης άλλαξε σελίδα στην ιστορία της. Ο λόγος, η τοποθέτηση turbo σε όλη τη γκάμα της 911, με τη μόνη που παραμένει ατμοσφαιρική να είναι η GT3.

H 911 facelift εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουριο, 3-λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, επίπεδο εξακύλινδρο, απόδοσης 370 ίππων και 450 Nm στην “απλή” Carrera και 420 ίππων με 500 Nm ροπής στην Carrera S. Αυτό σημαίνει ότι η Carrera, εξοπλισμένη με το PDK και το Sport Chrono πακέτο ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε 4.2 δευτερόλεπτα με την S να το κάνει 0.3 δευτερόλεπτα ταχύτερα! Επίσης, η Porsche δήλωσε ότι η 911 Carrera S facelift είναι κατά 10 δευτερόλεπτα ταχύτερη στο Nurburgring από το προ-facelift μοντέλο. Οι τουρμπίνες είναι διατομής 49 mm και στην απλή 911 σηκώνει 0,9 bar, ενώ στην S 1,1 bar.

Αυτές τις μέρες γίνεται η παρουσίαση του μοντέλου στα Κανάρια Νησιά και ο Henry Catchpole από το βρετανικό Evo είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το ανανεωμένο μοντέλο και να μας μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις του.

ΠηγήYouTube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...