Η Mercedes-Benz απέχει από το φετινό Super Bowl

Σχετικά άρθρα

maxresdefault (1)

Πλησιάζει το Super Bowl και όπως καταλαβαίνεις, θα αρχίσει το πανηγύρι των διαφημίσεων. Ή μήπως όχι; Ακόμα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες από πέρυσι άρχισαν να σκέφτονται λίγο πιο πρακτικά και να “αποχωρούν” από το half-time show του ακριβότερου τηλεοπτικού προγράμματος στον κόσμο. Βλέπεις 4-5 εκατομμύρια για 30 δευτερόλεπτα διαφήμισης είναι πολλά λεφτά και έτσι το 2015, αρκετές εταιρίες αποφάσισαν να απέχουν.

Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσω για συνέχιση του φαινομένου αλλά μία εταιρία που αποφάσισε να ακολουθήσει τους “φυγάδες” του 2015, είναι η Mercedes-Benz.  Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες πηγές, η Γερμανική εταιρία που πέρυσι είχε την “Fable” διαφήμιση για την GT, έκρινε ότι τα $10 εκατομμύρια δολάρια που θα της κόστιζε ένα σποτ 60 δευτερολέπτων στο ημίχρονο του Super Bowl, μπορούν να επενδυθούν σε στοχευμένες καμπάνιες για τις νέες E-Class και SLC. Να αναφέρω ότι το 2016 Super Bowl είναι προγραμματισμένο για τις 7 Φεβρουαρίου και θα διεξαχθεί στο Levi’s Stadium στην Santa Clara της California. Η Mini, η Acura, η Audi, η Honda και η Hyundai έχουν ήδη επιβεβαιώσει την “συμμετοχή” τους στον αγώνα των διαφημίσεων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Βέλγιο: “Μεθυσμένος” οδηγός απέδειξε ότι το σώμα του παράγει αλκοόλ

Ένας 40χρονος Βέλγος που είχε παραπεμφθεί σε δικαστήριο της Μπριζ επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος καθ’ υποτροπή, απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες αφού απέδειξε...

Ανάκληση για 260.658 Mercedes GLE και GLS

Σε μια ακόμη ανάκληση προχωρά η Mercedes-Benz, με αυτή να επηρεάζει 260.658 GLE και GLS παγκοσμίως και που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 1 Φεβρουαρίου 2018...

Ένα Lucid Air κάηκε ολοσχερώς μετά από πρόσκρουση σε στύλο στη Βαρσοβία

Το περιστατικό συνέβη στη διασταύρωση των οδών Aleja Niepodległosci και Antoniego Madalinskiego στην πρωτεύουσα της Πολωνίας, το πρωί της 19ης Απριλίου, όπου πληροφορίες από...