Το 1999 η BMW θέλοντας να γιορτάσει την νίκη της στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, είχε παρουσιάσει την X5 Le Mans. Το πρωτότυπο εξωτερικά διέθετε νέο καπό, νέους καθρέπτες, νέους προφυλακτήρες, διπλές απολήξεις τοποθετημένες στο κέντρο, ελαφριές ζάντες αλουμινίου και σπορ ανάρτηση που χαμήλωναν την απόσταση από το έδαφος. Στο εσωτερικό η γερμανική εταιρία είχε τοποθετήσει τέσσερα bucket καθίσματα, τριάκτινο τιμόνι και ειδικά όργανα στο ταμπλό.
Η μεγάλη αλλαγή όμως κρυβόταν κάτω από το καπό, εκεί όπου υπήρχε ο V12 κινητήρας του αγωνιστικού που κέρδισε το Le Mans. Απέδιδε 700 άλογα, συνδυαζόταν με ένα 6-άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με το αυτοκίνητο να ήταν σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 310 χλμ/ώρα.
H BMW, τον Ιούνιο του 2011, πήγε το X5 Le Mans στη πίστα του Nürburgring εκεί όπου σημείωσε τον εντυπωσιακό χρόνο 7:49,92, χρόνος γρηγορότερος από αυτόν που έχουν σημειώσει αυτοκίνητα όπως είναι η Ferrari F430 και η Lamborghini Gallardo.