Χειραγωγεί τις εκπομπές ρύπων και η Fiat;

Σχετικά άρθρα

fiat logo

Την περασμένη εβδομάδα η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε την ανάκληση 630.000 αυτοκινήτων των Volkswagen, Opel, Audi, Mercedes-Benz και Porsche με κινητήρες πετρελαίου για να τοποθετήσουν σε αυτά νέο λογισμικό διαχείρισης των εκπομπών ρύπων. Παράλληλα, η KBA διαπίστωσε πως βρέθηκαν παρατυπίες σε αρκετά αυτοκίνητα διαφορών αυτοκινητοβιομηχανιών, με τα ευρήματα πλέον να τα έχουν στα χέρια τους οι αρμόδιες αρχές.

Τώρα, σύμφωνα με την Bild am Sonntag, μερικά οχήματα της Fiat, εξετάζονται για το κατά πόσο χειραγωγούν τις εκπομπές ρύπων τους, επειδή βρέθηκαν “ασυνήθιστα” επίπεδα εκπομπών ρύπων για μία διαδρομή που δεν διήρκεσε περισσότερο από 22 λεπτά (οι τυποποιημένοι έλεγχοι εκπομπών στη Γερμανία και στην Ευρωπαϊκή Ένωση διαρκούν περίπου 20 λεπτά) κατά τη διάρκεια της έρευνας των γερμανικών αρχών στον απόηχο του σκανδάλου παραποίησης στοιχείων στους ελέγχους εκπομπών ρύπων από τη Volkswagen. Όπως μεταδίδει το Reuters που επικαλείται το δημοσίευμα της Bild am Sonntag, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας (KBA) κάνει λόγο για ενδείξεις ύπαρξης συσκευών ή λογισμικού σε αδιευκρίνιστο μοντέλο της Fiat, το οποίο λειτουργεί κατά τα πρώτα 22 λεπτά όταν το αυτοκίνητο ξεκινά. Την πληροφορία, σύμφωνα με το δημοσίευμα, την έδωσε η Bosch, με το δημοσίευμα να συνεχίζει υποστηρίζοντας πως το σύστημα μειώνει κατά πολύ την αποτελεσματικότητα των φίλτρων συγκράτησης μικροσωματιδίων μετά τα 22 λεπτά που το αυτοκίνητο τίθεται σε λειτουργία.

Ο Γερμανός υπουργός μεταφορών, Alexander Dobrindt δήλωσε πως θα πρέπει να πραγματοποιηθούν περαιτέρω δοκιμές σε μοντέλα της Fiat. Να θυμίσω πως τον περασμένο Φεβρουάριο, η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe (DUH) κατηγόρησε την Fiat, πως το 500X με τον 2.0-λιτρο diesel Euro 6 εκπέμπει από 11 έως 22 φορές περισσότερο NOx από τα επιτρεπτά όρια. Η Fiat είχε απαντήσει στην DUH, αρνούμενη να σχολιάσει τα αποτελέσματα της, αλλά δήλωσε πως όλα τα μοντέλα της συμμορφώνονται πλήρως με τους ισχύοντες κανονισμούς, με τις εκπομπές των μοντέλων της να “ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης”. H Fiat ξεκαθάρισε πως δεν χρησιμοποιεί κάποιο παράνομο λογισμικό, παρόμοιο με αυτό της VW που ενεργοποιούσε πλήρως το σύστημα ελέγχου των εκπομπών των αυτοκινήτων μόνο όταν αναγνώριζε πως το αυτοκίνητο περνά από επίσημες δοκιμές ελέγχου των ρύπων του.

Μένει να δούμε τι έχουνε να μας πούνε οι γερμανικές αρχές για το θέμα αυτό.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί το Fiat 500L του Πάπα Φραγκίσκου

Το Σεπτέμβριο του 2015 ο Πάπας Φραγκίσκος όταν επισκέφτηκε τις Η.Π.Α, δεν είχε επιλέξει κάποιο θωρακισμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, αλλά ένα ταπεινό...

Η Fiat εξετάζει να προσθέσει υβριδική έκδοση στο 500e

Τα σημάδια της επιβράδυνσης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ολοένα και πληθαίνουν, κάτι που φέρνει πολλές εταιρίες στην επανεξέταση της στρατηγικής τους και την...

Η Fiat παρουσιάζει το 500 Tributo Trepiuno

Πριν ακριβώς 20 χρόνια και στην πρεμιέρα της έκθεσης της Γενεύης του 2004, η Fiat παρουσίασε στο περίπτερο της το Trepiuno, ένα concept που...

H Fiat μετονομάζει το τωρινό Panda σε Pandina

Με τον ερχομό του νέου Panda να πλησιάζει η Fiat ανακοίνωσε σήμερα πως μετονομάζει την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου σε Pandina, αφού θα συνεχίσει...