[nextpage title=”FP3″ ]
Το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση της pole position δείχνει πως είναι η Mercedes. Η γερμανική ομάδα διαθέτει, όπως όλα δείχνουν το ταχύτερο μονοθέσιο στον έναν γύρο, ωστόσο είναι δύσκολο να πούμε ποιος από τους Lewis Hamilton και Nico Rosberg είναι ο επικρατέστερος για την pole position, καθώς ο ανταγωνισμός μεταξύ τους είναι σκληρός.
Αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά ήταν ο Hamilton, όμως η διαφορά του από τον Rosberg είναι μόλις 68 χιλιοστά. Πίσω τους ο Sebastian Vettel, δίχως να μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των Mercedes. Ο Kimi Raikkonen στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Felipe Massa, Valtteri Bottas, Max Verstappen, Jenson Button, Carlos Sainz και τον 10ο Sergio Perez. Ας δούμε τι έγινε στη μία ώρα του FP3:
Τα σύννεφα βρισκόταν πάνω από την πίστα στο ξεκίνημα και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 16°C στην ατμόσφαιρα και τους 33°C στο οδόστρωμα. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε με τους οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα για έναν έλεγχο των συστημάτων στο installation lap. Ο πρώτος που σημείωσε χρόνο ήταν ο Palmer, με ένα πολύ αργό 1:45.3.
Ο Ricciardo κατέβασε κατά 5 δευτερόλεπτα την επίδοση, ωστόσο η απουσία των Mercedes και Ferrari ήταν αισθητή. Ο Vettel ήταν ο πρώτος από αυτούς που βγήκαν στην πίστα, προκειμένου να καλύψει το χαμένο έδαφος από το χθεσινό πρόβλημα στα ηλεκτρονικά που αντιμετώπισε στο FP2. Οι χρόνοι βελτιωνόταν και ο Ricciardo έγινε ο πρώτος που γύρισε σε λιγότερο από 1:39.
Λίγο πριν από τη συμπλήρωση των πρώτη 15 λεπτών, ο Perez έχασε το φρενάρισμα στη στροφή 13 με αποτέλεσμα να βγει εκτός. Στην προσπάθειά του να γυρίσει και να επιστρέψει στην πίστα, διαπίστωσε πως το «κόψιμο» του τιμονιού δεν ήταν αρκετό, έτσι ακούμπησε ελαφρώς στα προστατευτικά και περίμενε βοήθεια από τους κριτές, προκειμένου να κάνει πίσω και να συνεχίσει κανονικά, χωρίς να έχει πληγώσει την VJM09.
Στο 20λεπτο, οι Hamilton, Rosberg και Raikkonen εμφανίστηκαν στην πίστα. Ο Φινλανδός ανέβηκε στην δεύτερη θέση, 1,5 δέκατο πίσω από τον Ricciardo, όμως ο Hamilton είχε επιθετικές διαθέσεις, με αποτέλεσμα να κατεβάσει τον χρόνο του Ricciardo κατά 7 δέκατα, για το 1:38.2, με τον Rosberg να είναι έτοιμος για τη δική του προσπάθεια.
Ο Raikkonen πήρε ξανά τη δεύτερη θέση, έχοντας διαφορά 2 δεκάτων από τον Hamilton, αλλά ο Rosberg εκμηδένισε τον ανταγωνισμό κάνοντας ταχύτερα περάσματα σε όλα τα κομμάτια της πίστας, με τον τελικό χρόνο να είναι 1:37.7, δηλαδή μισό δευτερόλεπτο κάτω από την επίδοση, παρόλο που βγήκε εκτός στην τελευταία στροφή της πίστας.
Τα αίματα είχαν ανάψει και ο Hamilton έψαχνε την απάντηση. Ο Πρωταθλητής έκανε σχεδόν ό,τι και ο team-mate του: ταχύτερο χρόνο σε όλα τα κομμάτια με ένα μικρό γλίστρημα στην τελευταία στροφή. Έτσι, ο Πρωταθλητής ήταν 2 δέκατα πιο γρήγορος από τον Rosberg, ο οποίος ήθελε να πάρει ξανά την κορυφή από τον Βρετανό, όπως κι έγινε, γυρνώντας σε 1:37.2, 1 δέκατο κάτω από τον χρόνο του Hamilton.
Χρειάστηκε να περάσουν 30 λεπτά για να δούμε τις δύο McLaren στην πίστα. Οι Alonso και Button δεν ξεκίνησαν επιθετικά, εν αντιθέσει με τον Hamilton, ο οποίος ήθελε ξανά να περάσει στην πρώτη θέση, ωστόσο πίεσε υπερβολικά, με αποτέλεσμα να βγει εκτός στη στροφή 13, πράγμα που κατέστρεψε τον γύρω του τον ανάγκασε να γυρίσει στα pits.
Ο Button μετακινήθηκε στην 10η θέση με την μαλακή γόμα, τη στιγμή που ο Alonso ήταν 17ος. Αυτό άφησε τον Vettel στην τελευταία θέση, καθώς βρισκόταν σε διαφορετικό πρόγραμμα. Η δράση πριν από τα τελευταία 20 λεπτά είχε μειωθεί αρκετά, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στα γκαράζ των ομάδων τους για τους τελευταίους τους γύρους πριν από τις κατατακτήριες.
Στα τελευταία 15 λεπτά, η πίστα είχε γεμίσει σχεδόν με οδηγούς. Ο Vettel είχε ανέβει στην 6η θέση, όσο μπροστά οι Rosberg και Hamilton είχαν τον δικό τους ανταγωνισμό. Ο Rosberg είχε κατέβει στο 1:36.7 και ο Hamilton προσπαθούσε να κινηθεί όσο πιο γρήγορα μπορούσε, όμως ο χρόνος του στο δεύτερο και τρίτο κομμάτι της πίστας δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός, με αποτέλεσμα να βρεθεί 2 δέκατα πίσω.
Ο Vettel φορούσε την πολύ μαλακή γόμα και θέλησε να πιέσει την SF16-H. Ο Γερμανός κατάφερε να πλησιάσει τον Hamilton στο μισό δέκατο. Ο Rosberg δεν έλεγε να σταματήσει, έτσι σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:36.4, ανοίγοντας τη διαφορά από τον Hamilton στο μισό δευτερόλεπτο. Ο Βρετανός, όμως, απάντησε λίγο αργότερα, έτσι ανέβηκε στην κορυφή για 68 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Το χρονόμετρο μηδενίστηκε και η κατάταξη δεν άλλαξε στην κορυφή.
Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 15:00.
[/nextpage]
[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]
Θέση | No | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:36.403 | 17 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:36.471 | +0.068s | 22 |
3 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:37.007 | +0.604s | 28 |
4 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:37.727 | +1.324s | 14 |
5 | 19 | Felipe Massa | Williams | 1:37.918 | +1.515s | 16 |
6 | 77 | Valtteri Bottas | Williams | 1:37.985 | +1.582s | 16 |
7 | 33 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:38.133 | +1.730s | 22 |
8 | 22 | Jenson Button | McLaren | 1:38.260 | +1.857s | 14 |
9 | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:38.465 | +2.062s | 25 |
10 | 11 | Sergio Perez | Force India | 1:38.542 | +2.139s | 18 |
11 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1:38.622 | +2.219s | 23 |
12 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 1:38.633 | +2.230s | 12 |
13 | 26 | Daniil Kvyat | Red Bull | 1:39.047 | +2.644s | 15 |
14 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:39.162 | +2.759s | 16 |
15 | 21 | Esteban Gutierrez | Haas | 1:39.230 | +2.827s | 18 |
16 | 20 | Kevin Magnussen | Renault | 1:39.238 | +2.835s | 16 |
17 | 8 | Romain Grosjean | Haas | 1:39.239 | +2.836s | 15 |
18 | 30 | Jolyon Palmer | Renault | 1:39.589 | +3.186s | 19 |
19 | 88 | Rio Haryanto | Manor | 1:39.599 | +3.196s | 19 |
20 | 94 | Pascal Wehrlein | Manor | 1:39.663 | +3.260s | 18 |
21 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:39.740 | +3.337s | 23 |
22 | 12 | Felipe Nasr | Sauber | 1:39.898 | +3.495s | 19 |
[/nextpage]