Έγινε η εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις στις Θερμοπύλες

Σχετικά άρθρα

Rally Acropolis 2016 Teleti Ekkinisis (1)

Με λίγες ώρες να απομένουν για να ανάψει το πράσινο φως για την πρώτη ειδική διαδρομή του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς σήμερα το απόγευμα τα 81 πληρώματα που αγωνίζονται στο ευρωπαϊκό και ελληνικό πρωταθλήματος ράλλυ πέρασαν από τη ράμπα της εκκίνησης, εμπρός από το άγαλμα του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες.

Μετά την Τελετή Εκκίνησης, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επέστρεψαν στο χώρο της έκθεση της Λαμίας, όπου βρίσκεται το service park του αγώνα, για την διανυκτέρευση πριν από την έναρξη της ουσιαστικής δράσης.

Rally Acropolis 2016 Teleti Ekkinisis (7)

Σήμερα το πρωί, πραγματοποιήθηκε η κατατακτήρια διαδρομή για τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται στο πλαίσιο του ERC. Εκεί, ο περσινός νικητής του αγώνα και κάτοχος του ευρωπαϊκού τίτλου, Kajetan Kajetanowicz, με το Ford Fiesta R5 ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Alexey Lukyanuk να τον ακολουθεί με ίδιο αυτοκίνητο και τον νεαρό Λετονό Ralfs Sirmacis με το Skoda Fabia R5 να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Rally Acropolis 2016 Teleti Ekkinisis (7)

Ο Λάμπρος Αθανασούλας, που για ακόμα μία χρονιά αποτελεί την ελληνική ελπίδα, αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον πίσω δεξιό τροχό, με αποτέλεσμα να σημειώσει τον έβδομο χρόνο, ωστόσο αύριο μπαίνει απροβλημάτιστα στη μάχη των 35 πληρωμάτων που αγωνίζονται για το ERC.

Το αυριανό πρώτο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές με την πρώτη, τη Νέα Γραβιά να ξεκινάει στις στις 10:08.

[learn_more caption=”Δηλώσεις”]

Γραφείο Τύπου, Service Park, Λαμία, 15:00, Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Παρόντες:
Alexey Lukyanuk, Ford Fiesta R5
Lambros Athanassoulas, Lascaris Foundation Team Greece, ŠKODA Fabia R5
Ralfs Sirmacis, Sports Racing Technologies, ŠKODA Fabia R5

Ε:
Alexey, αυτή είναι η πρώτη φορά που σε βλέπουμε μετά τη νίκη σου στα Κανάρια Νησιά, αφού δεν κατάφερες να εκκινήσεις στην Ιρλανδία. Πώς αισθάνεσαι σήμερα, μετά την έξοδό σου στην Ιρλανδία; Έχεις αποκτήσει και πάλι την αυτοπεποίθησή σου;

AL:
Ναι, έχω αυτοπεποίθηση! Η έξοδος στην Ιρλανδία πρέπει να ομολογήσω ότι είναι κάτι που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Περισσότερο την προκάλεσαν οι συνθήκες, και δεν μπορώ να πω ότι ήταν δικό μου λάθος σε αυτήν την περίπτωση. Δέκα περισσότερα εκατοστά ασφάλτου αν υπήρχαν, δε θα είχε συμβεί τίποτα. Όμως, ήταν πολύ στενό κομμάτι, και η κατάληξη ήταν αυτή που ξέρετε. Τώρα, έπειτα από σχεδόν μισό χρόνο, επιστρέφουμε και πάλι στο χώμα. Με το Fiesta R5 έχουμε αποκτήσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην άσφαλτο, σε αντίθεση με το χώμα. Βέβαια, αυτή είναι η αγαπημένη μου επιφάνεια, αλλά αυτήν τη στιγμή αισθάνομαι πιο άνετα στην άσφαλτο.

Ε:
Πριν από λίγο μου έδειχνες τις δύο τελευταίες στροφές στην Κατατακτήρια Ε.Δ., όπου και το αυτοκίνητο γλίστρησε πολύ. Για τον Alexey Lukyanuk είναι αρκετά συνηθισμένο, αλλά εσείς είστε ικανοποιημένοι με αυτό το set-up;

AL:
Ναι, αλλάξαμε το set-up μερικά «κλικ» πριν από το τελευταίο πέρασμα. Ήταν καλύτερα, αλλά προς το τέλος υπήρχαν «πονηρά» σημεία – πίστεψα ότι θα χάσω το αυτοκίνητο και θα καταλήξω στους θάμνους. Τελικά το σώσαμε. Φυσικά, χάσαμε χρόνο, και τώρα πρέπει να βρω τι φταίει με το στήσιμο, να αναλύσουμε τα δεδομένα και να βρούμε λύση.

Ε:
Στο παράθυρο έχεις γραμμένο το όνομα ενός νέου συνοδηγού αυτό το σαββατοκύριακο, μιας και ο Alexey Arnautov αναρρώνει ακόμη. Είναι καλά; Σε τι κατάσταση βρίσκεται; Θα επιστρέψει σύντομα;

AL:
Είναι καλά, αλλά πήραμε την απόφαση να μη ρισκάρουμε περαιτέρω ζημιά στη μέση του. Μου λείπει, δεν είναι εύκολο να τρέχεις σε έναν τέτοιον αγώνα με νέο συνοδηγό. Οι σημειώσεις παίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο εδώ, ίσως σημαντικότερο από οπουδήποτε αλλού, γιατί υπάρχουν πολλές τυφλές στροφές και σφιχτά κομμάτια που δεν επιτρέπουν λάθη. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να συνεργαστούμε σωστά μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά προβλήματα οπωσδήποτε θα υπάρξουν, οπότε θα είμαστε προσεκτικοί.

E:
Περνάμε στον τοπικό σταρ, Λάμπρο Αθανασούλα. Λάμπρο, κατέκτησες την 3η θέση πέρυσι και επανέρχεσαι και πάλι με το ŠKODA Fabia R5. Πρόκειται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά τουλάχιστον έκανες μερικά ράλλυ με αυτό για να το συνηθίσεις. Τι ελπίζεις να πετύχεις αυτό το σαββατοκύριακο;

LA:
Πάντα ελπίζουμε να ολοκληρώσουμε το ράλλυ, όλες τις ειδικές χωρίς προβλήματα, και να προσπαθήσουμε να πολεμήσουμε για μία θέση στο πόντιουμ, όπως κάναμε και πέρυσι. Πέρυσι ο αγώνας ολοκληρώθηκε, λόγω καιρικών συνθηκών, τρεις ειδικές νωρίτερα, και χάσαμε την ευκαιρία να παλέψουμε μέχρι τέλους. Ελπίζουμε ο καιρός να είναι καλός. Χθες είδαμε κάποια λασπωμένα σημεία στην πρώτη ειδική, θα το διασκεδάσουμε αν οι ε.δ. είναι στεγνές.

Ε:
Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι από τα πιο διάσημα στον κόσμο και έχει πολύ… σκληρή φήμη. Φέτος μετακόμισε σε πολύ δημοφιλείς ειδικές, από το Λουτράκι στη Λαμία. Τι έχεις να μας πεις για τις ειδικές διαδρομές;

LA:
Πραγματικά μου αρέσουν αυτές οι ειδικές. Νομίζω ήταν το 2005 που συμμετείχα στο πρώτο μου Ακρόπολις, σε αυτό εδώ το έδαφος. Είναι πραγματικά γρήγορες διαδρομές, ειδικά αυτή της Άμφισσας, που μπορεί να την ονομάζουμε έτσι, αλλά στην πραγματικότητα είναι οι διάσημες «Καρούτες». Θα δείτε ότι θα σας αρέσει αύριο. Οπότε, νιώθουμε πραγματικά καλά που έχουμε επιστρέψει εδώ. Ακόμα κι αν κατάγομαι από το Λουτράκι, το μέρος εδώ είναι φανταστικό και οι ειδικές όμορφες.

Ε:
Προφανώς, όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο ERC1, όπως το ŠKODA Fabia R5, η κορυφαία θέση στο πόντιουμ είναι αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Όλοι οι θεατές στις ειδικές θα ζητωκραυγάζουν για σένα – κάνει διαφορά αυτό όταν κάθεσαι στο μπάκετ;

LA:
Δεν μπορούμε να το έχουμε αυτό στο μυαλό μας την ώρα που οδηγούμε. Σκεφτόμαστε μόνο να μείνουμε εντός δρόμου και να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, είναι ένα δύσκολο και σκληρό ράλλυ σε κάποια σημεία. Ειδικά η μικρή ειδική αύριο είναι αρκετά δύσκολη, με πονηρές στροφές, όπως ανέφερε και ο Alexey. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους. Έχει σφιχτές στροφές και πέτρες παντού. Ένα μικρό λάθος 10 εκατοστών μπορεί να κάνει τη διαφορά, αν χτυπήσεις ένα μεγάλο βράχο. Θέλει προσοχή, και όχι πίεση στο 100%. Με παρακολουθείτε, ε;

AL:
Σε ευχαριστούμε, ειδικέ!

Ε:
ΟΚ, οπότε έχουμε δύο «ειδικούς», έναν ειδικό στις ελληνικές ειδικές και τον νικητή στα Κανάρια Νησιά. Ο νεότερος σε αυτήν τη συνέντευξη Τύπου είναι ο Ralfs Sirmacis. Ralfs, είναι η πρώτη σου φορά με ŠKODA Fabia R5 στο ERC. Έχοντας συμμετάσχει σε κάποιους αγώνες στο ERC Junior, πώς σου φαίνεται το άλμα στη μεγάλη κατηγορία του ERC1;

RS:
Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό, πολύ ανώτερο από τα προσθιοκίνητα. Επιταχύνει δυνατά, και μου αρέσει που μπορώ να παίρνω τις στροφές πλαγιολισθαίνοντας, είναι ωραίο συναίσθημα. Το ίδιο έχω να πω και για την ανάρτηση, ακόμα και στα πολύ μεγάλα άλματα συμπεριφέρεται καλά.

Ε:
Σου προκάλεσε έκπληξη ο χρόνος που σημείωσες, τερματίζοντας 3ος ταχύτερος στην Κατατακτήρια Ειδική; Ή ήταν κάτι που περίμενες να συμβεί;

RS:
Η Κατατακτήρια Ειδική έμοιαζε αρκετά με τους δρόμους που έχουμε στη Λετονία. Σε αυτό το είδος τερέν μπορώ να οδηγήσω πραγματικά γρήγορα, αλλά αύριο στα στενά ορεινά κομμάτια θα είναι κάπως τρομακτικό για μένα. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και θα προσπαθήσω για τη νίκη.

Ε:
Οπότε πηγαίνεις για τη νίκη; Δες τους αντιπάλους δίπλα σου! Πιστεύεις ότι με μόλις 60 χιλιόμετρα συνολικά με αυτό το αυτοκίνητο θα μπορέσεις να κρατήσεις ρυθμό και υψηλό επίπεδο αυτοπεποίθησης, ώστε να κερδίσεις, και όχι απλώς να συγκεντρώσεις βαθμούς;

RS:
Αν δεν ήθελα να νικήσω, δε θα είχα λόγο να βρίσκομαι εδώ. Ακόμα κι αν δε συμβεί αυτό, χρειάζομαι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ε:
Είναι πολύ ωραίο να βλέπουμε νέους οδηγούς να «ανεβαίνουν» από το ERC Junior Championship. Σου κάνει εντύπωση που δεν ακολούθησαν άλλοι το δικό σου παράδειγμα;

RS:
Ναι, ο περυσινός πρωταθλητής, Emil Bergkvist, συμμετέχει στο WRC-2 φέτος, αλλά οι υπόλοιποι έμειναν στα προσθιοκίνητα. Κάποιοι από αυτούς μεταπήδησαν από τα Peugeot στα Opel.

E:
Σε πόσους αγώνες θα συμμετάσχεις με αυτό το αυτοκίνητο; Θα είναι μόνο σε χωμάτινα ράλλυ;

RS:
Πιστεύω φέτος θα τρέξουμε σε όλα τα χωμάτινα ράλλυ, και ίσως σε ένα ασφάλτινο.

Ε:
Πίσω σε σένα, Alexey. Μετά τη νίκη στον πρώτο αγώνα, δεν ξεκίνησες καθόλου στον δεύτερο. Εδώ πηγαίνεις για τη νίκη, οπότε θα πρέπει να σταματήσεις τον Kajetanowicz με κάποιο τρόπο, έτσι δεν είναι; Γιατί έχει αρχίσει να ξεφεύγει στη βαθμολογία με το αποτέλεσμα που έφερε στην Ιρλανδία.

AL:
Φυσικά, είναι ο Πρωταθλητής Ευρώπης και δεν είναι καθόλου εύκολο να τον πιέσω και να τον κρατήσω πίσω μου. Είναι σταθερά καλός σε κάθε είδος εδάφους, αλλά θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Εδώ θα είναι πιο εύκολα για εμάς από ό,τι στην Ιρλανδία, όπου δυσκολευτήκαμε να φέρουμε καλό αποτέλεσμα. Έχουμε μπροστά μας επτά αγώνες που προσμετρούν στο πρωτάθλημα, οπότε μπορούμε να παραμείνουμε εντός στόχων ακόμα κι αν χάσουμε κάποιους από αυτούς. Φυσικά, το να βαθμολογείσαι σε κάθε αγώνα είναι ιδανικό, αλλά θα δούμε πώς θα κυλήσει η χρονιά.

_________________________________________________________________________________

1    KAJETANOWICZ Kajetan – BARAN Jaroslaw    FORD Fiesta R5
«Υπάρχουν δύο προσεγγίσεις. Η μία είναι να πας αργά για να προστατέψεις το αυτοκίνητο και να περιμένεις τι θα συμβεί. Αυτό δεν είναι εύκολο, γιατί μπορεί να χάσεις την αυτοσυγκέντρωσή σου. Ο άλλος τρόπος είναι να πιέσεις πολύ, όπως πάντα, αλλά αυτό είναι πολύ ριψοκίνδυνο. Γενικά, μου αρέσουν οι ε.δ.».

2    LUKYANUK Alexey – KAPUSTIN Roman    FORD Fiesta R5
«Στόχος μου είναι να μείνω στο δρόμο, γιατί μερικές φορές έχω πρόβλημα με αυτό. Το ράλλυ είναι πραγματικά ενδιαφέρον και απαιτητικό για πλήρωμα και αυτοκίνητο. Οι ε.δ. είναι διαφορετικές, κάποιες τεχνικές, κάποιες γρήγορες, και υπάρχουν και ορισμένα απαιτητικά άλματα. Το περιβάλλον είναι όμορφο, αν και δεν έχουμε χρόνο να το απολαύσουμε».

3    TARABUS Jaromir – TRUNKAT Daniel        SKODA Fabia R5
«Το Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι απαιτητικό και θα είναι αγώνας επιβίωσης. Οι ε.δ. είναι δύσκολες και ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε στην καλύτερη δυνατή θέση. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

4    BOTKA David – SZELES Peter        CITROEN DS3 R5
«Οι ειδικές είναι όμορφες, και τα βουνά επίσης. Είχαμε προβλήματα με την ισχύ του αυτοκινήτου, για αυτό βρεθήκαμε να είμαστε πρώτοι στο δρόμο, και ελπίζουμε να σταθούμε τυχεροί. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε στο top 5».

6    JEETS Raul – TOOM Andrus        SKODA Fabia R5
«Οι ε.δ. μου αρέσουν περισσότερο από πέρυσι, γιατί δεν υπάρχει άσφαλτος, πράγμα σημαντικό για το χωμάτινο στήσιμό μας. Οι ε.δ. χρειάζονται καλές σημειώσεις και αν όλα πάνε καλά, η γρήγορη οδήγηση δε θα είναι δύσκολη. Το Ράλλυ απαιτεί αυτοσυγκέντρωση, και ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε σε καλύτερη θέση σε σχέση με πέρυσι».

7    DELLA CASA Federico – POZZI Domenico    PEUGEOT 208 T16
«Ελπίζω τα φρένα να είναι καλύτερα αύριο. Όσον αφορά το Ράλλυ, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, γιατί, αν πιέσεις πολύ, μπορεί εύκολα να γίνει το λάθος. Θέλουμε να τερματίσουμε σε όλες τις ε.δ.».

8    KASPERCZYK Tomasz – SYTY Damian        FORD Fiesta R5
«Οι ε.δ. είναι πραγματικά δύσκολες και δεν έχω πολλή εμπειρία σε αυτές. Ελπίζουμε να διασκεδάσουμε και να τερματίσουμε. Αν τερματίσουμε, το αποτέλεσμα θα είναι καλό, γιατί είναι πολύ εύκολο να έχεις λάστιχο ή έξοδο».

9    ATHANASSOULAS Lambros – PANAGIOTOUNIS Elias    SKODA Fabia R5
«Θέλουμε να βρισκόμαστε στην πρώτη 5άδα των χρόνων σε κάθε ειδική. Θεωρώ ότι δεν μπορούμε να περάσουμε τους Kajetanowicz και Lukyanuk. Στόχος μας είναι ο τερματισμός στο βάθρο. Οι ε.δ. μάς αρέσουν, και ελπίζω να μη μας προβληματίσει ο καιρός».

10    KOLTUN Jaroslav – PLESKOT Ireneusz        FORD Fiesta R5
«Στόχος μας είναι ο τερματισμός, γιατί αν τερματίσουμε θα είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Το Ράλλυ είναι πραγματικά δύσκολο».

11    SIRMACIS Ralfs – SIMINS Arturs        SKODA Fabia R5
«Ελπίζω σε ένα καλό ράλλυ αύριο. Αισθάνομαι πολύ καλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι τέλειο μετά τις δοκιμές. Θέλουμε να παλέψουμε για το βάθρο».

12    TLUSTAK Antonin – KUCERA Ladislav        SKODA Fabia R5
«Κλασικές ειδικές Ακρόπολις, οι περισσότερες από τις οποίες είναι νέες για μας. Τις περιμέναμε πιο σκληρές. Είναι το πρώτο μας ράλλυ με αυτό το R5 σε χώμα».

14    SCATTOLON Giacomo – ZANINI Paolo        MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Είναι μια φανταστική εκκίνηση, απίστευτη ατμόσφαιρα. Αισθανόμαστε περήφανοι και τυχεροί που βρισκόμαστε σε ένα τόσο υπέροχο μέρος. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε. Όλοι οι συμμετέχοντες στο ERC2 είναι γρήγοροι, οπότε θα βάλουμε τα δυνατά μας».

15    ALONSO Juan Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι ειδικές έχουν ό,τι θα περίμενες από ένα Ράλλυ Ακρόπολις. Είναι σκληρές και πονηρές, αλλά υπέροχες. Μου αρέσουν γιατί μοιάζουν με αυτές της Αργεντινής. Η θέση εκκίνησής μας δεν είναι καλή, αλλά είναι ένα μεγάλο ράλλυ. Θέλουμε να κερδίσουμε την κατηγορία, για να κατακτήσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε για το πρωτάθλημα».

17    CHUCHALA Wojciech – DYMURSKI Daniel    SUBARU Impreza WRX STI
«Αύριο δεν μπορούμε να επιτεθούμε όπως σήμερα. Πρέπει να οδηγήσουμε έξυπνα, που σημαίνει να προστατέψουμε το αυτοκίνητο και να συνεχίσουμε μέχρι τον τερματισμό. Ίσως να πιέσουμε μόνο στα κατάλληλα σημεία, έτσι ώστε να επιβιώσουμε και να τερματίσουμε».

18    RANGA Peter – BAN VIKTOR        MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Οι ε.δ. είναι τεχνικές και πολύ σκληρές. Πρέπει να είμαστε γρήγοροι, αλλά και προσεκτικοί. Θα προσπαθήσουμε να βρεθούμε στο βάθρο της κατηγορίας μας».

21    PIENIAZEK Lukasz – MAZUR Przemyslaw    OPEL Adam R2
«Oι ε.δ. είναι δύσκολες και σκληρές με πολλές πέτρες, γεγονός που διαφοροποιεί την πρόσφυση. Ελπίζουμε να μη βρέξει, γιατί θα είναι πολύ δύσκολο να οδηγήσεις γρήγορα δικίνητο αυτοκίνητο. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε στην 1η θέση της βαθμολογίας μετά το τέλος του Ράλλυ, και ίσως να έχουμε αυξήσει και τη διαφορά. Είναι πολύ σημαντικό να κερδίσουμε εμπειρίες, μιας και πρόκειται για το δεύτερό μου χωμάτινο ράλλυ».

22    BESSENYEY Zoltan – BERENDI David        RENAULT Clio RS
«Το ράλλυ φαίνεται καλό. Όλοι οι οδηγοί του ERC3 έχουν λίγο πολύ ίδιο ρυθμό, αλλά εδώ το σημαντικότερο είναι να επιβιώσεις. Σίγουρα θέλουμε να κερδίσουμε για να διατηρήσουμε ελπίδες για το Πρωτάθλημα. Αλλά αν βρεθούμε στο βάθρο δεν πρόκειται να στενοχωρηθούμε».

24    “IAVERIS JUNIOR” – KOLTSIDAS Spyros    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ο αγώνας είναι ωραίος, αν και οι ειδικές είναι λίγο σκληρές για ERC, αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις. Θα κινηθούμε αύριο στις τρεις πρώτες ειδικές, θα δούμε τους χρόνους μας και θα το χειριστούμε ανάλογα. Θα ήταν ιδανικό αν μπορούσαμε να τερματίσουμε πίσω από τον Chuchala».

25    HALKIAS Efthimios – SOUKOULIS Konstantinos    SUBARU Impreza WRX STI
«Ο αγώνας είναι ωραίος. Πάμε για να διασκεδάσουμε και ελπίζουμε οι ε.δ. να έχουν πολύ κόσμο».

26    HALIVELAKIS Konstantinos-TSAOUSOGLOU Marios    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος, τόσο σχεδιαστικά όσο και στο θέμα της κατάστασης των εδικών. Εμείς θέλουμε να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά και μυαλωμένα. Πάντα έχουμε στο μυαλό μας τη σύγκριση με τους ξένους».

27    PANTELI Petros – KONSTANTINOY Konstantinos    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι ε.δ. είναι πολύ καλές, εκτός από ένα σημείο της πρώτης που έχει λάσπη. Δεν ξέρουμε πώς είναι οι δρόμοι σήμερα, ελπίζουμε να είναι καλύτεροι. Στόχος μας ο τερματισμός σε μια καλή θέση».

30    ZOUNIS Ioannis – SAINIS Dimitris        SUBARU Impreza WRX STI
«Είναι ένα σκληρό Ακρόπολις, όπως παλιά, κι ας είναι τα χιλιόμετρα λιγότερα. Σήμερα είχαμε την ατυχία να κόψουμε ημιαξόνιο στο shakedown, αλλά καλύτερα τώρα, παρά στον αγώνα».

24    “ΙΑΒΕΡΗΣ JUNIOR” – ΚΟΛΤΣΙΔΑΣ Σπύρος    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ο αγώνας είναι ωραίος, αν και οι ειδικές είναι λίγο σκληρές για ERC, αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις. Θα κινηθούμε αύριο στις τρεις πρώτες ειδικές, θα δούμε τους χρόνους μας και θα τους χειριστούμε ανάλογα. Θα ήταν ιδανικό αν μπορούσαμε να τερματίσουμε πίσω από τον Chuchala».

25    ΧΑΛΚΙΑΣ Ευθύμιος – ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ Κωνσταντίνος        SUBARU Impreza WRX STI
«Ο αγώνας είναι ωραίος. Πάμε για να διασκεδάσουμε, και ελπίζουμε οι ε.δ. να έχουν πολύ κόσμο».

26    ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος-ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος, τόσο σχεδιαστικά όσο και στο θέμα της κατάστασης των εδικών. Εμείς θέλουμε να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά και μυαλωμένα. Πάντα έχουμε στο μυαλό μας τη σύγκριση με τους ξένους».

27    ΠΑΝΤΕΛΗ Πέτρος – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Κωνσταντίνος    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι ε.δ. είναι πολύ καλές, εκτός από ένα σημείο της πρώτης που έχει λάσπη. Δεν ξέρουμε πώς είναι οι δρόμοι σήμερα, ελπίζουμε να είναι καλύτεροι. Στόχος μας ο τερματισμός σε μια καλή θέση».

30    ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης – Σαΐνης Δημήτρης        SUBARU Impreza WRX STI
«Είναι ένα σκληρό Ακρόπολις, όπως παλιά, κι ας είναι τα χιλιόμετρα λιγότερα. Σήμερα είχαμε την ατυχία να κόψουμε ημιαξόνιο στο shakedown, αλλά καλύτερα τώρα παρά στον αγώνα».

51    ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος – ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Οι ειδικές δεν έχουν κάποιο πρόβλημα, εκτός από τη Γραβιά. Έχουμε βάλει νέα ανάρτηση στο αυτοκίνητο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Σίγουρα είναι ένας δύσκολος αγώνας, όμως πάντα συμμετέχουμε με στόχο τη νίκη, οπότε αυτός είναι ο στόχος μας και τώρα».

52    ΒΕΛΑΝΗΣ Βασίλης – ΒΕΛΑΝΗΣ Ιωάννης    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Κατ’ αρχάς, εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους και καλό τερματισμό. Στόχος δικός μας είναι ο τερματισμός σε μια καλή θέση, ώστε να συγκεντρώσουμε βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Φυσικά, ο αγώνας είναι Ακρόπολις, και κάθε ειδική έχει το δικό της χαρακτήρα».

53    ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης – ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος    SUBARU Impreza WRX STI N12
«Ο αγώνας είναι ωραίος και οι ειδικές διαδρομές μαζεμένες και κλασικές. Η Οργάνωση έκανε μεγάλη προσπάθεια για να εξομαλύνει τις ειδικές, καθώς κάποιες είχαν να χρησιμοποιηθούν πολύ καιρό. Η ιδέα για ανεφοδιασμό με βενζίνη 100άρα είναι εξαιρετική. Στόχος μας είναι η διασκέδαση».

54    ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης – ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης    SUBARU Impreza WRX STI
«Για Ακρόπολις οι ειδικές είναι καλές, φυσικά με αγωνιστική δυσκολία, αλλά αυτό είναι που μας προσελκύει. Ο αγώνας είναι σκληρός και ελπίζουμε να αντέξουμε, τόσο εμείς όσο και το αυτοκίνητό μας».

55    ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Παναγιώτης – ΣΙΔΕΡΑΚΗΣ Θεόδωρος        MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ελπίζουμε ο αγώνας να κυλήσει υπέροχα και να το ευχαριστηθούμε. Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ καλές και μας αρέσουν πολύ».

56    ΑΛΥΓΙΖΑΚΗΣ Λευτέρης – ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ Μιχάλης    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Αν η Γραβιά είναι καλή, τότε μπορώ να πω ότι όλες οι ειδικές είναι πολύ ωραίες. Μακάρι να ήταν περισσότερες! Αυτό είναι το πρώτο μας Ακρόπολις και στόχος μας είναι ο τερματισμός με έναν αξιοπρεπή ρυθμό και συλλογή εμπειρών».

62    ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης – ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος    FORD Escort RS2000
«Ο αγώνας είναι ωραίος, αντίστοιχος με εκείνον στο Λουτράκι. Στόχος μας είναι η 1η θέση της F2, γιατί άλλωστε όταν τρέχουμε θέλουμε πάντα να κερδίζουμε».

63    ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΣ Ιωάννης – ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ Χρήστος        MG ZR
«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος. Με πολύ ωραία χάραξη και πολύ ωραίες ειδικές διαδρομές. Ελπίζουμε ο καιρός να είναι καλός, έτσι ώστε να τις ευχαριστηθούμε. Στόχος μας είναι να κινηθούμε γρήγορα, αλλά ταυτόχρονα με ένα ρυθμό που μας επιτρέπει να τερματίσουμε».

65    ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος – ΧΑΛΑΤΣΗΣ Παναγιώτης    OPEL Corsa Super 1600
«Οι ειδικές είναι χορταστικές, καθώς περιλαμβάνουν γρήγορα και αργά κομμάτια. Δυστυχώς, στη Νέα Γραβιά έχουμε κάνει μόνο δύο περάσματα, και περιμένουμε να δούμε πώς θα είναι ο καιρός σε αυτήν την ειδική. Στόχος μας είναι ο τερματισμός και να διασκεδάσουμε».

66    ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας – ΤΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος        PEUGEOT 206 XS
«Είναι ένας ωραίος αγώνας, με ιστορικές ειδικές διαδρομές, και ελπίζουμε ο καιρός να βοηθήσει. Έπειτα από καιρό, στην F2 υπάρχουν αρκετά πληρώματα για τη νίκη και η μάχη θα είναι ωραία για όλους, τόσο για τα πληρώματα όσο και για τους θεατές. Εμείς θα προσπαθήσουμε όπως πάντα για το καλύτερο δυνατό, και μακάρι αυτό να είναι η νίκη στην F2».

73    “PAZONEN” – ΚΟΤΡΩΝΗΣ Αποστόλης        TOYOTA Yaris
«O αγώνας είναι άψογος σχεδιαστικά. Συγχαρητήρια σε όσους ενεπλάκησαν στην οργάνωσή του, και ειδικά στην τοπική αυτοδιοίκηση. Είναι ένας αξιόλογος αγώνας, που αναμένεται να έχει πολύ κόσμο. Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά, και του χρόνου ακόμα καλύτερα».

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

To νέο Suzuki Swift ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται στη χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει σήμερα τις τιμές του...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...

Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ

Σε προσωρινό ανάδοχο για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αναδείχθηκε ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε, σε συνέχεια και...
Autoblog.gr