Ο μοναδικός τρόπος που παίρνουν μπροστά 6 supercars

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

huracan start engine button

Όταν βρίσκεσαι μέσα σε ένα supercar, αναζητάς την μέγιστη οδηγική απόλαυση, με αυτή να ξεκινά από την στιγμή που βάζεις μπροστά τον κινητήρα. Και επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα που έχουν ως σκοπό να παρέχουν συγκινήσεις, ξέχνα τα απλά keyless συστήματα, είναι τόσο βαρετά για τα αυτοκίνητα αυτά.

Βλέπεις η εντυπωσιακή εμφάνιση και οι προδιαγραφές του κάθε αυτοκίνητου, δεν είναι τα μόνα που απαιτούν προσοχή. Πρέπει το εσωτερικό να αποπνέει μια εικόνα πολυτέλειας, ομορφιάς, σπορ αίσθησης και κάπως έτσι πρέπει και ο τρόπος που παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο να είναι εντυπωσιακός.

Κάθε μάρκα έχει το δικό της σύστημα. Μερικές φορές μιλάμε για κάποιο βαρετό keyless, ή για κάποιο Start Engine κουμπί, αλλά ευτυχώς που υπάρχουν αυτά τα supercars που διαθέτουν ξεχωριστά συστήματα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Porsche” ]

2011-porsche-panamera-4-key-ignition

Σε όποια Porsche και αν μπεις, από την απλή 911, την Cayenne, έως την Carrera GT και την 918 Spyder, θα δεις πως πρέπει να βάλεις το κλειδί από την αριστερή πλευρά του ταμπλό. Κάτι το ξεχωριστό που καμία άλλη εταιρία παραγωγής σπορ αυτοκινήτων δεν προσφέρει.

[/nextpage]

[nextpage title=”Aston Martin” ]

aston-martin-vanquish-engine-start-key-look

Όπως η Porsche, έτσι και η Aston Martin έχει μια ιδιαίτερη διαδικασία εκκίνησης του κινητήρα. Το γυάλινο κλειδί μπαίνει σε μια υποδοχή στην κεντρική κονσόλα, με τον οδηγό να πατά το φρένο και να πιέζει το κλειδί μέσα στην υποδοχή, ώστε ο V8 ή ο V12 κινητήρας της Aston να πάρει μπροστά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Pagani” ]pagani huayra key

H Pagani Zonda έχει μια λεπτή διαδικασία εκκίνησης. Πρέπει ο οδηγός να πατήσει το φρένο και τον συμπλέκτη, ενώ στη συνέχεια να πατήσει το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα. Ο τρόπος άλλαξε στην Huayra, αλλά παραμένει εξίσου ιδιαίτερος. Βλέπεις το κλειδί του αυτοκινήτου είναι μια μινιατούρα του, η οποία μπαίνει σε μια υποδοχή στο κέντρο του ταμπλό.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ferrari” ]

LaFerrari-steering-wheel-image

Η Ferrari έχει ίσως το πιο γνωστό σύστημα εκκίνησης του κινητήρα. Το κόκκινο κουμπί “Engine Start” πάνω στο τιμόνι κλέβει τη παράσταση. Παρόμοιο κουμπί διαθέτει και το νέο Audi R8.

[/nextpage]

[nextpage title=”SLR ” ]

slr start engine button

H SLR είχε ένα ξεχωριστό σύστημα εκκίνησης του κινητήρα, με το κουμπί εκκίνησης να βρίσκεται στο πάνω μέρος του επιλογέα ταχυτήτων, με τον οδηγό να σηκώνει ένα σηκώνει πρώτα ένα καπάκι για να το πατήσει .

[/nextpage]

[nextpage title=”Lamborghini” ]

38-lamborghini-aventador-roadster-fd

H ιταλική εταιρία παρουσίασε αυτό το εντυπωσιακά όμορφο κουμπί εκκίνησης στην Aventador, ενώ στη συνέχεια το πήγε ένα βήμα παραπέρα στην Huracan.

Λες και είναι βγαλμένο από το cockpit ενός μαχητικού αεροσκάφους, το κουμπί δίνει ζωή στον V10 και στον V12 κινητήρα, της Huracan και Aventador αντίστοιχα, όταν ο οδηγός ανασηκώσει το κόκκινο καπάκι και πατήσει το Start Engine.

huracan start engine button

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr