Οι νόρμες ρύπων απαιτούν αλματώδη άνοδο της ηλεκτροκίνησης ως το 2020

Σχετικά άρθρα

NEVA_webconference_jpeg

Σύμφωνα με μελέτη του παγκόσμιου συμβουλίου ενέργειας και της Accenture Strategy (εταιρεία παροχής υπηρεσιών στρατηγικού σχεδιασμού), που παρουσιάστηκε αυτή την εβδομάδα στο Πεκίνο, σε συνέδριο των υπουργών ενέργειας των G20, η μερίδα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως πρέπει να αυξηθεί κατά 16% ως το τέλος της δεκαετίας. Διαφορετικά, θα είναι αδύνατον να εναρμονιστούν οι κατασκευαστές, με τις αυστηρότερες νόρμες ρύπων που τίθενται σε ισχύ σε Ευρώπη, Αμερική και Κίνα.

Τα μεγέθη αυτά, μεταφράζονται σε ετήσιες αυξήσεις των πωλήσεων, της τάξης των 900.000 μονάδων για τις ΗΠΑ, 1,4 εκατομμύρια μονάδων για την Ε.Ε, και 5,3 εκατομμύρια για την Κίνα. Με άλλα λόγια, απαιτείται αύξηση της οικονομίας καυσίμου του στόλου κάθε εταιρείας κατά 30%. Με τους θερμικούς κινητήρες να φαίνεται πως είναι ήδη στα όρια τους, η μόνη σχετικά φτηνή λύση είναι η ηλεκτροκίνηση.

Σε παγκόσμια κλίματα ο στόχος που πρέπει να πιάσουν οι κατασκευαστές είναι 7 εκατομμύρια πωλήσεις ανά έτος, σε μια αγορά 40 εκατομμυρίων σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία. Οι στόχοι πάντως, φαίνονται αρκετά ψηλοί και δύσκολα επιτεύξιμοι αν αναλογιστούμε πως το προηγούμενο έτος, το μερίδιο της αγοράς των ηλεκτρικών στις ΗΠΑ, μαζί με τα plug-in hybrids ανήλθε σε 7% με 43.000 πωλήσεις.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Βέλγιο: “Μεθυσμένος” οδηγός απέδειξε ότι το σώμα του παράγει αλκοόλ

Ένας 40χρονος Βέλγος που είχε παραπεμφθεί σε δικαστήριο της Μπριζ επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος καθ’ υποτροπή, απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες αφού απέδειξε...

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Επίσημο: Mini Aceman

Η Mini παρουσίασε επίσημα το Aceman, το νέο της μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό crossover που μοιράζεται μεγάλο μέρος των μηχανικών του μερών με το νέο...