8.200 κ.εκ σε 2 τροχούς!

Σχετικά άρθρα

Boss-Hoss-502-3

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το μεγαλύτερο είναι και το καλύτερο, γι’αυτό και θαυμάζουμε τις αμερικάνικες δημιουργίες που οργώνουν το μεγαλύτερο οδικό δίκτυο του πλανήτη και γι’αυτό συνάμα μας φαίνονται τόσο εξωτικές οι κατασκευές που αψηφούν τον ευρωπαϊκό μινιμαλισμό. Ο λόγος εν προκειμένω για μια υπερμοτοσυκλέτα, την V8 502 της Boss Hoss, όπου τα 502 όπως κατάλαβες υποδηλώνουν τον κυβισμό της, 8,2 λίτρα για να καταλαβαινόμαστε.

Η Boss Hoss είναι μια από τις πολλές αμερικάνικες εταιρείες κατασκευής custom μοτοσυκλετών, ιδρύθηκε το 1990 από τον Monte Warne στην πόλη του Dyersburg στο Tennessee. Το χαρακτηριστικό των μοτοσυκλετών αυτών είναι πως το μοτέρ τους είναι το small/big block, 5,7 και 8,2 λίτρων αντίστοιχα της Chevrolet, ή αλλιώς 350 και 502 κυβικών ιντσών. Μάλιστα πριν το 1996 οι μοτοσυκλέτες πωλούνταν ως κιτ και ο ιδιοκτήτης την συναρμολογούσε και έβαζε και το μοτέρ -όχι και το πιο εύκολο πράγμα όταν μιλάμε για τέτοιο μοτέρ- Κανείς δεν θα ήθελε να κάνει κάποιος λάθος στην συναρμολόγηση και να βρεθεί προ εκπλήξεως όταν ανοίγει το γκάζι με τόση δύναμη ανάμεσα στα πόδια του. Το θηριώδες μοτέρ συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και λένε πως δεν έχει και καθόλου κραδασμούς.

Η συγκεκριμένη που βλέπεις είναι μοντέλο του 2001 και δημοπρατήθηκε πρόσφατα στο eBay με την τιμή της να φτάνει τα 16.050 δολάρια (€14.480), καθόλου ακριβή αν αναλογιστείς τον περιορισμένο αριθμό στον οποίο κυκλοφόρησε αλλά και την ιδιαιτερότητα ενός Chevy big block σε 2 τροχούς. Όπως λέει και ο τίτλος, αυτός είναι ο αμερικάνικος τρόπος να κάνεις πράγματα!

ΠηγήeBay

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Bugatti Chiron Super Sport Vs Kawasaki Ninja H2R Vs Ducati Panigale V4 SP2

Δύο από τις ταχύτερες μοτοσυκλέτες της αγοράς κοντράρονται στην ευθεία με την Bugatti Chiron Super Sport. Η τελευταία ζυγίζει 1.995 κιλά και φορά τον...

Oλλανδία: Πρόστιμο στους οδηγούς μοτοσυκλετών που “βγαίνουν μπροστά” στα φανάρια

Στο στόχαστρο των ολλανδικών αρχών, μπαίνει η συνήθεια πολλών μοτοσικλετιστών να προσπερνούν τα αυτοκίνητα και να βρίσκονται πρώτοι στο φανάρι. Τα πάντα ξεκίνησαν το 2019...
Autoblog.gr