Sergio Marchionne: Η Magneti Marelli δεν πωλείται

Σχετικά άρθρα

sergio-marchionne

Τέλος στα δημοσιεύματα που ήθελαν την FCA να έχει βάλει πωλητήριο στην Magneti Marelli έβαλε ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Sergio Marchionne, ο οποίος σε συνέντευξή του είπε πως για την ώρα η FCA δεν θέλει να πουλήσει την Magneti Marelli, αλλά άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο αυτό να συμβεί κάποια στιγμή μακροπόθεσμα.

Οι φήμες ήθελαν την Samsung να θέλει να εξαγοράσει την Magneti Marelli, με τον Marchionne να αναφέρεται στις καλές σχέσεις συνεργασίας της FCA με την Samsung, υποστηρίζοντας πως η νοτιοκορεατική φίρμα θα μπορούσε να λειτουργεί, εκτός από προμηθευτής και ως ένας βασικός στρατηγικός εταίρος της FCA.

Η Magneti Marelli ιδρύθηκε το 1919 και αρχικά ονομαζόταν Fabbrica Italiana Magneti Marelli, μέχρι που το 1967 εξαγοράστηκε από την Fiat. Σήμερα απασχολεί περίπου 40.000 άτομα παγκοσμίως και έχει αρκετές θυγατρικές όπως τις Jaeger, Solex, Veglia Borletti, AL-Automotive Lighting, Carello, Cromodora, Mako Elektrik, Cofap, Ergom Automotive, Paraflu, Seima, Vitaloni, και την Weber.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί το Fiat 500L του Πάπα Φραγκίσκου

Το Σεπτέμβριο του 2015 ο Πάπας Φραγκίσκος όταν επισκέφτηκε τις Η.Π.Α, δεν είχε επιλέξει κάποιο θωρακισμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, αλλά ένα ταπεινό...

Ανάκληση 284.982 Dodge Charger και Chrysler 300

Η Stellantis ανακαλεί 284.982 Dodge Charger και Chrysler 300 για πρόβλημα παρόμοιο με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata. Αιτία της ανάκλησης είναι το γεγονός πως...

Ανάκληση για 38.164 Chrysler, Jeep και Ram

Η Stellantis προχωρά στην ανάκληση 38.164 αυτοκινήτων της Chrysler, Jeep και Ram στις ΗΠΑ επειδή ενδέχεται η μονάδα ελέγχου της κολόνας τιμονιού να έχει...

Η Fiat εξετάζει να προσθέσει υβριδική έκδοση στο 500e

Τα σημάδια της επιβράδυνσης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ολοένα και πληθαίνουν, κάτι που φέρνει πολλές εταιρίες στην επανεξέταση της στρατηγικής τους και την...