Nissan Note EV Range Extender για την ιαπωνική αγορά

Σχετικά άρθρα

note1

Αδιαμφισβήτητα, η τάση της εποχής που διανύουμε είναι η στροφή προς τον ηλεκτρισμό. Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μπαίνουν στο “παιχνίδι”, με την Nissan να είναι ένας από τους δυνατότερους “παίχτες” εδώ και καιρό. Μάλιστα αν θυμάσαι, πριν αρκετό καιρό είχες διαβάσει πως η γιαπωνέζικη φίρμα, εξέταζε την μεταστροφή των οχημάτων της, από αμιγώς ηλεκτρικά, σε ηλεκτρικά “range extender”, με τα τελευταία να διαφοροποιούνται με την ύπαρξη ενός βενζινοκινητήρα, ο οποίος όμως δεν κινεί τους τροχούς (όπως συμβαίνει στα υβριδικά), αλλά για να φορτίζει τις μπαταρίες του οχήματος που δίνουν την κίνηση στους τροχούς, αυξάνοντας έτσι δραστικά την αυτονομία του οχήματος.

Ένα τέτοιο όχημα τώρα, φημολογείται πως θα λανσάρει η Nissan στην ιαπωνική αγορά. Μέχρι στιγμής, τα μοντέλα της φίρμας τυγχάνουν σημαντικής αναγνώρισης στις ΗΠΑ, με “μπροστάρη” το Nissan Leaf. Τελευταίες πληροφορίες, όμως, αναφέρουν πως στην ιαπωνική αγορά, πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα Nissan Note, το οποίο θα διαθέτει “range extender” σύστημα.

Μάλιστα, πρόκειται να τα βάλει στα ίσια με την Toyota, που σχεδόν μονοπωλεί στην αγορά της Ιαπωνίας με τα υβριδικά της. Αυτό, η Nissan πρόκειται να το πετύχει με το νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, που αυξάνει την οικονομία καυσίμου κατά 40%, μετατρέποντας έτσι το Note στο πιο οικονομικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του στην χώρα. Αξιοσημείωτο είναι πως θα έχει κατανάλωση 2,5 λίτρα/100 χλμ., τη στιγμή που στο αντίπαλο στρατόπεδο της Toyota, το υβριδικό Aqua, έχει 2.7 λίτρα/100 χλμ.

Παράλληλα, η τιμή του Note αναμένεται να είναι περίπου στις 19.000 δολάρια για την αγορά της Ιαπωνίας, προκειμένου η Nissan να μπει για τα καλά απέναντι από τους ανταγωνιστές της.

Οι πληροφορίες δόθηκαν στην δημοσιότητα από την Nikkei Asia, αλλά δεν είναι τόσο λεπτομερείς για να ξέρουμε αν το αυτοκίνητο θα είναι και plug-in, δίνοντας του και την δυνατότητα να φορτιστούν οι μπαταρίες από πρίζα, με την πηγή να αναφέρει:

Το αυτοκίνητο θα χρειάζεται και πάλι να πηγαίνει στο πρατήριο καυσίμων όπως πάντα, κι έτσι οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται να ανησυχούν για την φόρτιση των μπαταριών του.

Με τη συγκεκριμένη πρόταση να προδιαθέτει αρνητικά στην ύπαρξη plug-in έκδοσης. Ωστόσο, περιμένουμε να δοθούν οι επίσημα λεπτομέρειες από την Nissan.

ΠηγήNikkei Asia

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...

Honda: Τρία νέα ηλεκτρικά για την Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, η Honda θα παρουσιάσει μια νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτά θα φέρουν το...