Οι ρύποι της αιθανόλης αποδεικνύονται πολύ πιο επιβλαβείς απ’όσο είχε αρχικά προβλεφθεί

Σχετικά άρθρα

Filling Stations Sell E85 Fuel Made From Ethanol Across The Midwest

Στην Ευρώπη και κυρίως στην Ελλάδα είναι σχετικά άγνωστα τα βιοκαύσιμα, στις ΗΠΑ όμως οι βιοκαλλιέργειες επιδοτούνται συστηματικά και η πρόσμιξη βιοκαυσίμων στα ορυκτά καύσιμα είναι σχεδόν καθολική. Οι μηχανικοί τα κατηγορούσαν εξαρχής για βλάβες στις βαλβίδες και στο σύστημα τροφοδοσίας, ο κόσμος και οι κυβερνήσεις δείχνανε ανοχή, πιστεύοντας ότι η χρήση τους είναι για το συλλογικό καλό. Πριν από έναν μήνα περίπου είδαμε πως τελικά η υπόθεση πως δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον με επιπλέον διοξείδιο του άνθρακα δεν ισχύει. Τώρα η είδηση αφορά τα οξείδια του αζώτου (NOx), που ευθύνονται για την καταστροφή του όζοντος, την όξινη βροχή και πολλές παθήσεις του αναπνευστικού.

Το Ethanol Producer αναφέρει πως οι μέθοδοι μέτρησης του διοξειδίου του αζώτου είναι λάθος και βασίζονται σε μεθόδους ηλικίας 40 ετών και άνω. Σύμφωνα με αυτές τις παλιές μεθόδους το διοξείδιο του αζώτου ήταν σε περιεκτικότητα 5% με 20% επί των διάφορων οξειδίων του αζώτου. Τώρα όμως συνειδητοποιούν πως η περιεκτικότητα αυτή μπορεί να είναι μεγαλύτερη και από 80%, κάτι που ανατρέπει πολλά επιχειρήματα σχετικά με την χρήση της βιοαιθανόλης στα καύσιμα. Μάλιστα η όλη υπόθεση φαίνεται αρκετά ύποπτη αν αναλογιστείς πως η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος των ΗΠΑ τηρεί σιγή ιχθύος και δεν έχει αναρτήσει καμία μελέτη της σχετικά με την επίδραση των βιοκαυσίμων τα τελευταία 5 έτη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

ΗΠΑ: Νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ οριστικοποίησε τους νέους πιο αυστηρούς κανόνες εκπομπών, που στοχεύουν ώστε έως το 2032 οι μέσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου να...

Τα αυτοκίνητα εκπέμπουν τα ίδια επίπεδα CO2 όπως πριν από 12 χρόνια

Τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξακολουθούν να εκπέμπουν την ίδια ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα όπως πριν από 12 χρόνια, προειδοποίησε την Τετάρτη...

Τα ηλεκτρικά χρειάζεται να διανύσουν έως και 160.000 χλμ για να γίνουν πιο “πράσινα” από τα συμβατικά

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προωθούνται με την ταμπέλα της "πράσινης" μετάβασης, ρυπαίνοντας λιγότερο το περιβάλλον, αλλά μια νέα έρευνα έδειξε πως οι κυβερνήσεις και οι...