Μια Porsche 993 Turbo X50, για 225.000 Ευρώ

Σχετικά άρθρα

1995-porsche-911-turbo-x50

Η Porsche 993 ήταν η τελευταία αερόψυκτη 911, παρά το γεγονός ότι η αερόψυξη ήταν αρκετά παρωχημένη, οι επιδόσεις της ήταν πολύ καλές, ειδικά οι εκδόσεις Turbo, Turbo S και η θρυλική widow maker GT2, ακόμη και σήμερα 20 χρόνια μετά, με 3.7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 και 303 χλμ/ώρα τελικής και βεβαίως την τετρακίνηση με γονίδια από την 959, μπορούν να σταθούν απέναντι σε πολύ γρήγορες και ακριβές κατασκευές. Η 993 ανήκει σε μια κατηγορία από μόνη της διότι είναι στο μεταίχμιο της παλιάς με την νέα εποχή. Οι λάτρεις των κλασσικών 911 την θεωρούν πολύ σύγχρονη, ενώ οι λάτρεις των τεχνολογικά προηγμένων σύγχρονων 911, την θεωρούν αρχαϊκή. Έτσι οι τιμές των 993 Turbo ήταν για χρόνια αρκετά κάτω από τις 100.000 Ευρώ, που για 911 και δη Turbo αυτό δείχνει απαξίωση.

Η εικόνα αυτή αρχίζει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια και οι τιμές των αερόψυκτων Porsche ανεβαίνουν δραματικά, μιας και οι ευκατάστατοι φίλοι της εταιρείας από το Zuffenhausen εκτιμούν την ιστορία τους και θέλουν το κάτι διαφορετικό, το ξεχωριστό. Από την μία αυτό φαίνεται στις πολλές ειδικές εκδόσεις και από την άλλη στην άνοδο των τιμών των κλασσικών Porsche.

Η 993 Turbo που βλέπεις εδώ είναι μια άκρως σπάνια έκδοση γιατί φοράει το πακέτο εξοπλισμού με ονομασία Χ50, που την φέρνει κοντά στην Turbo S σε επιδόσεις και εμφάνιση αλλά μάλλον αυτός ο συνδυασμός είναι πολύ πιο σπάνιος από τις Turbo S. Το Χ50 λοιπόν έπαιρνε από την Turbo S,τις κίτρινες δαγκάνες φρένων, εξάτμιση, ECU και ψυγείο λαδίου, φτάνοντας τα ίδια άλογα με αυτήν, δηλαδή 430 και επίσης είχε το σηματάκι S, όπως θα δεις ενώ δεν είναι S. Η συγκεκριμένη έχει και το πακέτο Χ79 που περιλαμβάνει τους αεραγωγούς της Turbo S στην πίσω αεροτομή και στον πρόσθιο προφυλακτήρα.

Η συγκεκριμένη είναι μια από τις 60 αριστεροτίμονες X50 που πωλήθηκαν στην Ιαπωνία. Τώρα βέβαια έχει βρετανικές πιναδίκες και μόλις 42,200 km στο οδόμετρο, με την συντήρησή της να είναι σχολαστική και υπάρχουν και τα αντίστοιχα παραστατικά. Στο εσωτερικό της θα βρεις air condition, διπλούς αερόσακους και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα δερμάτινα bucket, με την πλάτη τους στο λευκό χρώμα του αμαξώματος, μια πινελιά που βλέπεις σπάνια σε αυτοκίνητα.

Η τιμή της όπως λέει και ο τίτλος είναι 225.000 Ευρώ, τιμή αρκετά μεγαλύτερη από μια σύγχρονη 911 Turbo, αλλά εδώ μιλάμε για ένα σπάνιο ιστορικό κομμάτι ή μια επένδυση με σίγουρη απόδοση, αναλόγως των αισθημάτων που έχεις για τα αυτοκίνητα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί ένα σπάνιο κόκκινο Lexus LFA του 2012 με μόλις 431 χλμ.

Η Lexus έδινε την επιλογή 28 αποχρώσεων για το LFA και τα περισσότερα που βγήκαν από το εργοστάσιο της στη πόλη Motomachi της Ιαπωνίας...

Η Porsche καταργεί τις 718 Boxster και 718 Cayman στην Ευρώπη

Η Porsche καταργεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση τις τρέχουσες γενιές των 718 Boxster και 718 Cayman για τον ίδιο λόγο που κατήργησε και την προηγούμενη...

Η ηλεκτρική Porsche Boxster σε δοκιμές

Η Porsche συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης και ανάπτυξης της νέας γενιάς της Boxster, με το αυτοκίνητο να κυκλοφορεί το 2025 μαζί με την Cayman....

Αυτή η Porsche 911 Sport Classic πουλήθηκε για 478.000 δολάρια

Πριν σχεδόν δύο χρόνια η Porsche παρουσίασε την 911 (992) Sport Classic, περιορίζοντας την παραγωγή της σε 1.250 μονάδες. Η ειδική έκδοση του θρυλικού...
Autoblog.gr