Τα ανθρακονήματα είναι ακόμα ένα πολύ ακριβό υλικό και το BMW Group αποφάσισε να περιορίσει τη χρήση τους στις μικρότερες κατηγορίες και να στραφεί σε πιο συμβατικές λύσεις ή τον συνδυασμό τους με ελαφριά υλικά όπως το αλουμίνιο.
Η βασική εξίσωση έχει να κάνει με το πόσο πρέπει να ξοδέψω για να μειώσω κατά 1 κιλό το βάρος.
Δήλωσε ο Oliver Zipse, επικεφαλής παραγωγής της BMW. Ναι, τα ανθρακονήματα είναι ελαφρύτερα και πιο “στιβαρά” από το αλουμίνιο και το μικρότερο βάρος έχει προφανή οφέλη. Γι’ αυτό η BMW συνεργάζεται με την SGL Carbon, η GM με την Teijin, η Audi με την Voith και η Daimler με την Toray Industries. Όμως τα περιθώρια κέρδους στις μικρότερες κατηγορίες συμπιέζονται. Η BMW χρησιμοποιεί εκτενώς τα ανθρακονήματα για την 7-Series, όμως για την ολοκαίνουρια 5-Series επέλεξε λιγότερο εξωτικά υλικά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η επένδυση της Γερμανικής εταιρίας στο συγκεκριμένο υλικό πήγε χαμένη. Τα ανθρακονήματα έχουν μέλλον ως υλικό κατασκευής αυτοκινήτων –και όχι μόνο φυσικά- και όσο η χρήση του επεκτείνεται, τόσο η τιμή του θα πέφτει. Και όταν γίνει αυτό, η BMW θα έχει 2 χρόνια προβάδισμα σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.