Ο Christian Von Koenigsegg μιλά για τον κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους

Σχετικά άρθρα

christian-von-koenigsegg-camless-engine

Ο Christian Von Koenigsegg στο νέο video /Inside Koenigsegg αναφέρεται στο σύστημα κίνησης βαλβίδων άνευ εκκεντροφόρων της Koenigsegg. Εδώ και 2 χρόνια οι μηχανικοί της Koenigsegg βρήκαν την “φιλοσοφική λίθο” του χρονισμού των βαλβίδων!

Δημιούργησαν έναν κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους, όπου η οδήγηση των βαλβίδων γίνεται πνευματικά. Σε αντίθεση με τους εκκεντροφόρους που είναι παθητικά συστήματα, αυτό είναι ενεργητικό που σημαίνει ότι μπορείς να το ρυθμίσεις να έχει τα χαρακτηριστικά που θες χωρίς συμβιβασμούς. Πλέον για κάθε ταχύτητα περιστροφής του μοτέρ και για κάθε θέση του γκαζιού μπορείς να έχεις την βέλτιστη ρύθμιση βαλβίδων.

Βέβαια το σύστημα είναι πολύ πιο περίπλοκο από αυτό που θέλει να αντικαταστήσει και γι’αυτό θα το δούμε μόνο σε τέτοιου είδους πάρα πολύ ακριβές κατασκευές, αφού για τα γήινα αυτοκίνητα, οι κλασσικοί εκκεντροφόροι ακόμα και χωρίς κάποιο σύστημα μεταβολής τους, δουλεύουν ικανοποιητικά, ειδικά στον σύγχρονο υπερτροφοδοτούμενο κόσμο. Ωστόσο ο Christian Von Koenigsegg πιστεύει πως οι εκκεντροφόροι θα εξαφανιστούν μέσα στα επόμενα 10 χρόνια με την Σουηδική εταιρία να συνεργάζεται με την FreeValve AB (θυγατρική της Koenigsegg) και την Qoros, τον Qamfree.

Ο 4-κύλινδρος κινητήρας χρησιμοποιεί τη τεχνολογία “Pneumatic-Hydraulic-Electric-Actuator” της FreeValve, που επιτρέπει καλύτερο έλεγχο των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Παρότι φαίνεται πολύπλοκο, η τεχνολογία αυτή θα επιτρέψει τους μελλοντικούς κινητήρες να έχουν μικρότερο βάρος (-35%), να μικρότεροι σε διαστάσεις, αλλά ταυτόχρονα να είναι πιο δυνατοί από τους παραδοσιακούς κινητήρες με εκκεντροφόρους, με τον Qamfree να έχει 47% μεγαλύτερη ροπή και 45% περισσότερη ιπποδύναμη από έναν παραδοσιακό 1.600αρη κινητήρα με εκκεντροφόρους. Ακόμα, θα είναι πιο οικονομικοί σε καύσιμο κατά 15% καθώς θα έχουν και μικρότερες εκπομπές ρύπων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...