Red Bull: Μπορούν να βελτιωθούν τα βρόχινα ελαστικά του 2017

Σχετικά άρθρα

2017-f1-wet-tyres

Ένας από τους δυσκολότερους αγώνες της φετινής σεζόν ήταν αυτός στο Interlagos. Στην πίστα υπήρχε πολύ νερό, επομένως οι οδηγοί ήταν αναγκασμένοι να τρέξουν σχεδόν και στους 71 γύρους με τα βρόχινα ελαστικά. Η υδρολίσθηση ήταν ένα σημαντικό πρόβλημα για κάποιους, ειδικά στην ανηφορική ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

Ο Kimi Raikkonen δεν ολοκλήρωσε ποτέ τον αγώνα, καθώς γλίστρησε και τράκαρε, ρίχνοντας ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης στα ελαστικά, τονίζοντας ότι τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά πριν από 12 χρόνια. Ο Christian Horner αναφέρεται στο θέμα, λέγοντας ότι τα νέα ελαστικά του 2017 μπορούν να είναι καλύτερα σε αυτόν τον τομέα, αφού η ιταλική εταιρεία έχει δεδομένα για να καλύτερη απαγωγή του νερού.

Θα βοηθούσε αν είχαμε ένα καλύτερο βρόχινα ελαστικό. Μπορείτε να δείτε τους οδηγούς να έχουν θέματα με την υδρολίσθηση περισσότερο από τα ενδιάμεσα. Ο Kimi τράκαρε μπροστά μας με τα βρόχινα, όταν ο Ericsson φορούσε τα ενδιάμεσα. Κάναμε κάποιες δοκιμές στο βρεγμένο με την Pirelli στην αρχή του χρόνου, και φαίνεται πως υπάρχει χώρος για βελτίωση σε αυτές τις ακραίες συνθήκες.

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...