Mortara: Δεν ήμουν για την Audi πάντα ο κορυφαίος οδηγός

Σχετικά άρθρα

15230803_1824339624480337_8127086092395531229_n-1

Ο Εdoardo Mortara έχει ήδη γυρίσει νέα σελίδα στην καριέρα του στο DTM και το 2017 θα τον δούμε να αγωνίζεται με τη νέα C 63 AMG. Από τις 29 Νοεμβρίου, οι τρεις εταιρείες βρίσκονται επί ισπανικού εδάφους και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Jerez, για το τετραήμερο, καθιερωμένο χειμωνιάτικο τεστ δοκιμών, κατά το οποίο, δίνεται η ευκαιρία σε επιλεγμένους νέους οδηγούς να δοκιμάσουν ένα εκ των Μ4 DTM, RS5 DTM και C 63 AMG. Ασφαλώς, μαζί με τους νέους οδηγούς βρίσκονται μερικοί από τους εργοστασιακούς οδηγούς.

Ο Ιταλός οδηγός της Mercedes δεν παρέλειψε να κάνει μερικές δηλώσεις για την πρώην ομάδα του που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον:

Μετά από έξι χρόνια με την Audi, με σκαμπανεβάσματα, αλλά γενικά με καλά αποτελέσματα, ήθελα να δοκιμάσω μια νέα εμπειρία. Ήταν υπέροχα χρόνια που με βοήθησαν να ωριμάσω οδηγικά, αλλά μετά από αρκετές σεζόν, νομίζω ότι ένας οδηγός χρειάζεται να νιώθει σαν κορυφαίος και σε αυτό, όντας στην Audi, δεν ένιωθα χαρούμενος.

Αλλά, εκτός από αυτό, επιθυμούσα να αλλάξω και να κάνω συγκρίσεις μεταξύ των ομάδων. Στη Mercedes ξεκινώ μια καινούρια περιπέτεια. Σίγουρα, το κυριότερο κίνητρο να αλλάξω ομάδα ήταν η επιθυμία να ξανανιώσω κορυφαίος οδηγός.

15179054_1824339654480334_609755313653874184_n

Ερωτηθείς για την συνεργασία με την Μercedes και εκτός DTM, 29-χρονος Ιταλός αποκάλυψε ότι το συμβόλαιο του ισχύει μόνο για το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, αλλά είναι ανοιχτός και σε άλλες προσφορές συμμετοχής σε πρωταθλήματα με τη γερμανική εταιρεία.

Το μεγάλο απωθημένο είναι σίγουρα ένα πρωτάθλημα και ιδίως έτσι όπως χάθηκε ο φετινός τίτλος, που για τον ίδιο, δε χάθηκε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Μετά την ποινή στο Zandvoort, έχασα πολύτιμους βαθμούς που επηρέασαν τη θέση μου στη βαθμολογία. Δεν ήμουν ο καλύτερος οδηγός για την Audi και αυτό άλλαξε τις ισορροπίες (σ.σ. μετά την ποινή στο Zandvoort, o Mortara έπεσε πίσω από τον Green στη βαθμολογία και έτσι καθορίστηκε η στρατηγική για την Audi).

Στους τελευταίους αγώνες, η ομάδα υποστηρίζει τον οδηγό που είναι πιο ψηλά στη βαθμολογία, έτσι καταλαβαίνω την επιλογή να υποστηρίξουν τον Green. H απόφαση στο Zandvoort, όμως μου στέρησε βαθμούς και εντέλει τον τίτλο.

Δες στο παρακάτω βίντεο τις δέκα κορυφαίες στιγμές του φετινού πρωταθλήματος.

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...