Τεχνικές λεπτομέρειες του αγωνιστικού Mini για το Dakar

Σχετικά άρθρα

Την ερχόμενη Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου, ξεκινάει το Rally Dakar του 2017, και η MINI έδωσε σήμερα μερικές νέες τεχνικές λεπτομέρειες του φετινού της αγωνιστικού, με το οποίο ευελπιστεί να επανέλθει στις νίκες, καθώς μετά από τέσσερα χρόνια απόλυτης κυριαρχίας, η βρετανική εταιρία έχασε τον αγώνα από την Peugeot.

Καταρχήν να αναφέρω ότι η καρό σημαία θα πέσει στις 14 Ιανουαρίου, έχοντας πρώτα καλύψει περίπου 9.000 χλμ. στις ειδικές της Βολιβίας, της Παραγουάης και της Αργεντινής. Η Mini θα συμμετάσχει συνολικά με 7 αυτοκίνητα, με οδηγούς όπως ο Mikko Hirvonen, ο Michel Périn και ο Yazeed Al-Rajhi.

Η βρετανική εταιρία συνεργάστηκε για ακόμα μια χρονιά με την X-raid, με το νέο αγωνιστικό John Cooper Works να βασίζεται σχεδιαστικά στο νέο Countryman, που παρουσιάστηκε πριν 4 μήνες. Αυτό είναι εξελιγμένο εξ’αρχής και διαθέτει σώμα από carbon και kevlar, χαλύβδινο σωληνωτό σασί και έναν 3,0-λίτρων twin-turbo diesel κινητήρα της BMW που αποδίδει 340 ίππους και 800 Nm ροπής. Η μέγιστη τιμή της τελευταίας εμφανίζεται στις 1.850 σ.α.λ., με το turbo να διαθέτει περιοριστικό στόμιο 38 χλστ., και να διαθέτει κάρτερ ξηρού τύπου.

Ο κινητήρας “κάθεται” πάνω σε ένα αποσπώμενο υποπλαίσιο, κάτι που διευκολύνει στο “κατέβασμα” του κινητήρα σε κάτι λιγότερο από μια ώρα. Αυτός συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο της SADEV, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς, μέσω εμπρός και πίσω διαφορικών της Xtrac, τα οποίο μπορούν να “κλειδώσουν” και διαθέτουν ψύξη λαδιού, με το κεντρικό να είναι της SADEV.

Το αμάξωμα ζυγίζει 1.952 κιλά, με την MINI να ξοδεύει εκατοντάδες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, σε μια προσπάθεια να αυξήσει την τελική ταχύτητα στα 184 χλμ/ώρα, ενώ οι τρεις εφεδρικοί τροχοί βρίσκονται κάτω από το σασί, κάτι που χαμηλώνει το κέντρο βάρους.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Reiger Racing, και κάθε τροχός στηρίζεται σε 2 πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τα οποία έχουν διαδρομή 250 χλστ. Για την πέδηση διαθέτει εξαπίστονες δαγκάνες σε όλους τους τροχούς, με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 320 χλστ., με τις πίσω δαγκάνες να αερόψυκτες και υδρόψυκτες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Dakar: Πρόστιμο 750.000 ευρώ στην Audi

Λίγες εβδομάδες μετά την κατάκτηση της νίκης στο θρυλικό και εξαιρετικά απαιτητικό Rally Dakar, η Audi έκανε γνωστό ότι αποχωρεί άμεσα από το παγκόσμιο...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...