O NOSτράδαμος δίνει τις προβλέψεις του για το 2017

Σχετικά άρθρα

Πάει κι αυτοοοο. Το σουρεάλ έθιμο του εορτασμού ενός επιπλέον χρόνου στην πλάτη μας πέρασε, οι φώτο και οι selfies από τα ρεβεγιόν (μην προσποιηθείς πως δεν έβγαλες) ανέβηκαν σε “φουμπου”, Instagram, Snapchat και το κακό συναπάντημα, βασιλόπιτες κονιορτοποιήθηκαν, μελομακάρονα και κουραμπιέδες ήρθαν αντιμέτωπα με τον αφανισμό.

Να σου συστήσω τον NOSτράδαμο. Τον σούπερ-ντούπερ αναλυτή μας, που οποιαδήποτε ομοιότης με τον Βινάκο τον Ντίζελ είναι εντελώς τυχαία.

Αφού, λοιπόν, γιορτάσαμε το “happy new year” ήρθε η στιγμή να δούμε τί μας επιφυλάσσει. Ο ανεξάρτητος κι αναρχοαυτόνομος συνεργάτης του Autoblog, ένας από τους αναλυτές μας, -μπροστά στον οποίο διάφοροι Καζαμίες και σοφοί γέροντες δεν μετράνε “κάστανο”- έστειλε τα προγνωστικά του για τα σημαντικότερα γεγονότα που θα μας απασχολήσουν, μαζί με τις ευχές του για κοφτιασμένα και “καπνισμένα” χιλιόμετρα.

Ιανουάριος

Πρεμιέρα για τη νέα εποχή του WRC και τρεις οδηγοί παλεύουν για δύο θέσεις στο βάθρο. Ogier, Meeke και Paddon “παίζουν” στα χιλιοστά του δευτερολέπτου, ωστόσο πρωτιά βλέπουν με τηλεσκόπιο. Ο Jari-Matti Latvala πολτοποιεί τον ανταγωνισμό και απολαμβάνει ένα προβάδισμα της τάξης των 2 λεπτών.

Επειδή, όμως, οι κακές συνήθειες δεν κόβονται (σχετική διατριβή έχει δημοσιεύσει ο Δρ. Σταμάτης Γονίδης) χάνει τον έλεγχο σε μια μέτρια αριστερή της Turini και κάνει το Yaris WRC “σώβρακο”. Καταφέρνει να επιστρέψει στο service park, οι μηχανικοί του κάνουν το θαύμα και τον επαναφέρουν στον αγώνα, αλλά την επομένη ημέρα γυρνάει το αυτοκίνητο σε κατάσταση ανακύκλωσης. Στη θέα του, το crew της Toyota ξεσπάει σε λυγμούς. Ο Φινλανδός, γεμάτος ενοχές, αποσύρεται οικειοθελώς από τον αγώνα.

Εν τέλει, η νίκη καταλήγει στον Sebastien Ogier, που χαρίζει την πρώτη νίκη στη Ford έπειτα από 5 χρόνια, γενικά, και 6 στο Μonte Carlo. Ο Malcolm Wilson θεωρεί ότι του κάνουν φάρσα και, εμφανέστατα προσβεβλημένος, πετάει το κύπελλο στον Yves Matton της Citroen, χαρίζοντας την παρθενική νίκη του Chris Meeke στον θρυλικό αγώνα.

Φεβρουάριος

Οι δοκιμές εξέλιξης για τη νέα σεζόν της F1 συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς. O Lewis Hamilton “γράφει” εκατοντάδες εξαντλητικών χιλιομέτρων σε μπιτσόμπαρα της Καραϊβικής, τεστάροντας την αεροδυναμική απόδοση της επαναστατικής “ομπρελίτσας” κοκτέιλ διπλού επιπέδου. Ο Valteri Bottas δηλώνει πως θα “κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα και τον teammate μου να ανέβουν”, νομίζοντας πως μιλάει για τη Williams και τον Felipe Massa. Ο Toto Wolff σπεύδει έντρομος να κατεβάσει το βίντεο πριν δημιουργηθεί τετελεσμένο στο εσωτερικό και δηλώνει πως εξετάζεται το μέτρο της απαγόρευσης δηλώσεων.

Στο στρατόπεδο των διεκδικητών, η Ferrari πατεντάρει το σύστημα ΜΑΠΑ (Μονάδα Αυτόματου Περιορισμού Αθυροστομίας) το οποίο αντιλαμβάνεται από τα πρώτα δύο γράμματα ενδεχόμενη εκστόμιση μπινελικίου στον ασύρματο και κόβει το σήμα. Εντατικές πρόβες στρατηγικής με τον Sebastian Vettel αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά του. Ο Κimi Raikkonen χρησιμοποιεί “patch-ακι”, το οποίο μπλοκάρει την επικοινωνία από το pitwall και συνεχίζει αμέριμνος τη δουλειά του.

Μάρτιος

Στα προεόρτια του Αυστραλιανού GP, η ελπίδα για θέαμα επανέρχεται στους φίλους της F1. Η Mercedes του Bottas παρουσιάζεται μόλις 0,7” τον γύρο ταχύτερη από τους υπόλοιπους, σκορπώντας ρίγη ενθουσιασμού στα εκατομμύρια (όσα έχουν απομείνει) των τηλεθεατών. Ο Lewis Hamilton συνεχίζει τα τεστ, αυτή τη φορά σε αναβάθμιση διαδραστικού χαρακτήρα που αφορά το Snapchat. Στη Red Bull, οι Horner-Marko τονίζουν πως έχουν το καλύτερο οδηγικό δίδυμο και υποστηρίζουν πως η ομάδα είναι ισόποσα μοιρασμένη μεταξύ Ricciardo – Verstappen. Παράλληλα, παραγγέλνουν μπλουζάκια που αναγράφουν ” Πρωταθλητής 2017: Μax είσαι η πρέζα μας”. Ο Αυστραλός φωτογραφίζεται μαζί τους, φορώντας το κλασικό χαμόγελο “ευτυχισμένου λαμπραντόρ”.

Ο αγώνας εξελίσσεται δραματικά, καθώς οι δυο Mercedes μονομαχούν για 5 γύρους μεταξύ τους και μετά χάνονται στο ηλιοβασίλεμα. Ο Bottas σημειώνει την πρώτη νίκη της καριέρας του, ο Hamilton ψελλίζει κάτι για “δάκτυλο Rosberg” και ο Daniel Ricciardo παθαίνει κράμπα στο πρόσωπο από την ευτυχία της παρουσίας στο βάθρο της πατρίδας του. Η ΜΑΠΑ της Scuderia βγάζει τα λεφτά της και μετατρέπει την -επί 3 γύρους- διαφωνία Vettel – Ferrari σε censored ραπ τραγούδι.

Απρίλιος

Ο Sergio Marchionne ανακοινώνει την μικρή καθυστέρηση στο λανσάρισμα της Alfa Romeo Stelvio. Συγκεκριμένα:

Μετά την παρουσίαση της Giulia, του πιο σημαντικού αυτοκινήτου στην Ιστορία μετά το Ford Model T, η Alfa Romeo έρχεται να ξαναγράψει το εγχειρίδιο κατασκευής SUV. Η Stelvio θα είναι Ferrari στον δρόμο και Range Rover στα βουνά και για την τελειοποίηση της απόλυτης on-off road εμπειρίας, απαιτείται λίγος ακόμα χρόνος. Να είστε σίγουροι πως όταν παρουσιαστεί, θα ξεχάσετε όσα γνωρίζετε.

Οι υποτακτ…η διοίκηση της Maserati εννοώ, ενοχλημένη στέλνει e-mail στον CEO της FCA, υπενθυμίζοντας στον Marchionne πως έχει ήδη πλασάρει παρόμοιο μοντέλο και ονομάζεται Levante. Το απαντητικό e-mail αναφέρει “Error 404”.

Στο μέτωπο της κορωνίδας του motorsport, ο Bottas προελαύνει και κάνει το “4 στα 4”. Ο teammate του εκφράζει δημοσίως τα παράπονα για την απόδοση του μονοθεσίου του, υποστηρίζοντας πως “είναι σαν ο Valtteri να τρέχει με AMG GT R κι εγώ με Unimog”. Η McLaren εμφανίζει ραγδαία βελτίωση και υπερνικά με σχετική ευκολία τις Manor και Sauber, κοιτάζοντας στα ίσα την Renault που “πετάει” στα χέρια του Jolyon Palmer. Bρετανός και Fernando Alonso δίνουν επικές μάχες για το πλασάρισμα στη δεκαπεντάδα, ωστόσο το μονοθέσιο του Woking υπολείπεται ακόμα της γαλλικής υπερταχείας.

Μάιος

H Tesla παρουσιάζει την τελευταία αναβάθμιση του Autopilot, με κωδική ονομασία “Minority Report”. Σύμφωνα με τον Elon Musk, το πλήρως αυτόνομο σύστημα ανιχνεύει τη διάθεση του οδηγού, διεξάγει ψυχομετρικά τεστ, ελέγχει το ποινικό μητρώο του ιδιοκτήτη και εντοπίζει τυχόν επικίνδυνες τάσεις με ποσοστό ακρίβειας 99,97%. Σε περίπτωση οιασδήποτε παραφωνίας, το όχημα ακινητοποιείται σε ασφαλές μέρος, κλειδώνεται και ειδοποιείται η αστυνομία. Σε απομακρυσμένες περιοχές, το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγήσει τον εν δυνάμει δράστη μόνο του στο τοπικό αστυνομικό τμήμα.

Στο WRC διεξάγεται πρωτοφανής μάχη μεταξύ Ford-Citroen και Hyundai, με τους Ogier-Meeke-Paddon να μοιράζονται τις νίκες στις πρώτες 6 αγωνιστικές. Η Toyota απέχει από την διοργάνωση, καθώς οι μηχανικοί της Gazoo Racing έχουν κατέβει σε απεργία διαρκείας, διαμαρτυρόμενοι για τις συνθήκες εργασίας και τις απλήρωτες υπερωρίες που έχουν υποστεί λόγω Latvalla.

Ιούνιος

Ένας φίλος έρχεται απ’τα παλιά. Πέντε ακόμα χώρες μηνύουν τη VW για το Dieselgate. Αναλυτικά:

Η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό για τα επίπεδα ρύπανσης στην πρωτεύουσα της χώρας και για τα οποία κατηγορούνται οι αυξημένες εκπομπές ρύπων από τα Taro που κατακλύζουν τους δρόμους της Κινσάσα.

Το Κιργιστάν, καθώς οι Κιργίζιοι αξιωματούχοι υποστηρίζουν πως τους πνίγει νέφος προερχόμενο από την Κίνα και προκαλείται από τα Passat και Touareg που μοσχοπουλάνε στην γειτονική χώρα.

Η Κίνα, η οποία θεωρεί πως η VW μεροληπτεί υπέρ του αμερικανικού καπιταλισμού και δεν διαθέτει εκτός Η.Π.Α. το Atlas. Με την τοξικότητα στην ατμόσφαιρα του Πεκίνου και τον αριθμό των μοντέλων της γερμανικής εταιρίας που κυκλοφορούν, στοιχειοθετείται για πλάκα η δικογραφία.

Η Ελλάδα, η οποία παλεύει πάλι να βρει 1,5 δις για να κλείσει τη νέα αξιολόγηση των Θεσμών και δοκιμάζει τα πάντα.

Οι Η.Π.Α. από συνήθεια.

Ιούλιος

Γεμάτος δράση ο δεύτερος μήνας του καλοκαιριού. Ο Hamilton έχει κάνει την καθιερωμένη αντεπίθεση του κι έχει πιάσει τον Bottas στην πρώτη θέση της κατάταξης, έπειτα από 3 σερί νίκες σε Αυστρία, Αγγλία και Ουγγαρία. Ειδικότερα για το Ουγγρικό GP, ο Max Verstappen εκκινεί 14ος μετά από έξοδο στο Q2, φτάνει μέχρι την 5η, όπου και συγκρούεται διαδοχικά με Vettel, Μassa, Perez και Raikkonen. Υποχωρεί στην 9η, αλλά μετά το τέλος του GP οι αγωνοδίκες τιμωρούν τους προαναφερθέντες για πρόκληση σύγκρουσης και ο Ολλανδός παίρνει 10 υπερπολύτιμους βαθμούς.

Η McLaren συνεχίζει την ανοδική της πορεία και πλέον κοντράρεται άγρια με τις Haas. O Αlonso πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση του Prozak, στα παρασκήνια της οποίας εμφανίζεται ευτυχισμένος και πιστεύει πως έκανε την πιο σωστή κίνηση της καριέρας του όταν άφησε τη Ferrari για τους Βρετανούς.

Αύγουστος

Εν μέσω θέρους και σιέστας, “σκάει” η βόμβα. Τesla, Google και Apple ενώνουν τις δυνάμεις τους και σχηματίζουν την κοινοπραξία “Cyberdyne”. Στόχος του νεοσύστατου ομίλου είναι η κατασκευή ενός απολύτως αυτόνομου και ανεξάρτητου από τον ανθρώπινο παράγοντα αυτοκινήτου. Οι μελέτες που εμφανίζει και η χαρισματική παρουσίαση που κάνει ο Elon Musk θυμίζει σε πολλούς τον Steve Jobs, με τις προπαραγγελίες να αγγίζουν τα όρια του παροξυσμού.

Από την πρώτη κιόλας ημέρα, η Cyberdyne δέχεται 560.000 προκαταβολές από ανθρώπους που θέλουν να βιώσουν το μέλλον. Ερωτώμενοι για την λογική της αβλεπί παραχώρησης του πλήρους ελέγχου της ζωής τους σε ένα σύνολο από αισθητήρες και τσιπ, απαντούν πως αισθάνονται πιο ελεύθεροι και ξέγνοιαστοι από ποτέ. Δεν χρειάζεται να αγχώνονται με το περιττό βάρος των αποφάσεων που απαιτεί η διαδικασία της οδήγησης.

Η ονομασία του μοντέλου αποτελεί νύξη στο κράμα παλαιολιθικού και υπερεξελιγμένου. Buick Skylark + internet= Skynet

Σεπτέμβριος

Παρουσιάζεται η νέα Toyota Supra και ο όλος ο automotive κόσμος παθαίνει υστερία. Η BMW αναβαθμίζει το sound imposing system και η Yamaha το προσαρμόζει στο καινούργιο ιαπωνικό τοτέμ. Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μεταξύ δυο mode: “Screamer” και “Bless ya”. Στο πρώτο, τα ηχεία μετατρέπουν τον ήχο του κινητήρα ώστε να είναι ίδιος με αυτόν του LFA. Το δεύτερο απευθύνεται στους παραδοσιακούς και προσφέρει την ηχητική ονείρωξη του 2JZ, με το χαρακτηριστικό φτέρνισμα της σκάστρας σε πρώτο πλάνο.

Προαιρετικά διατίθεται το πακέτο Fast and Furious, σε αποκλειστικά πορτοκαλί χρώμα και με τις αλλαγές των ταχυτήτων να συνοδεύονται με το κλασικό “κούμπωμα” που έχουμε λατρέψει να ακούμε εδώ και 7 ταινίες.

Οκτώβριος

O Sebastien Ogier εξασφαλίζει τον 5ο διαδοχικό τίτλο του, έναν αγώνα πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Ο Γάλλος παίρνει τη νίκη στο RAC και με συνδυασμό με την 4η θέση του Ott Tanak, χαρίζει το πρώτο πρωτάθλημα Κατασκευαστών στη βρετανική ομάδα από το 2006. Ο Ogier με το Fiesta WRC γίνεται ο δεύτερος οδηγός που κατακτά τον τίτλο με Ford και δη ιδιωτικό, 40 χρόνια μετά τον Ari Vatanen και το Escort RS1800 της Rothmans.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης έχει βρεθεί ο Tommi Makinen, ο οποίος αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του με τη συμπλήρωση του πρώτου μισού. Ο Φινλανδός θρύλος των ράλι πραγματοποίησε εντυπωσιακό comeback, πήρε 4 σερί νίκες (όπως έκανε και με τα πρωταθλήματα), μείωσε τη διαφορά με τον Γάλλο αλλά δεν μπόρεσε να κάνει την ανατροπή. Παρόλα αυτά, “κλείδωσε” τη δεύτερη θέση στο Κατασκευαστών για την Toyota. Ο Jari-Matti Latvala μετατέθηκε στο πρωτάθλημα NASCAR.

Νοέμβριος

Τέλος και στο πρωτάθλημα της F1! Ο Valtteri Bottas τοποθετεί το όνομά του δίπλα σε αυτά των Mika Hakkinen και Kimi Raikkonen, κατακτώντας το πρωτάθλημα για έναν μόλις βαθμό. Με το πέσιμο της καρό σημαίας στο Άμπου Ντάμπι, ο Lewis Hamilton ξεσπά κατά θεών και δαιμόνων.

Ο Βρετανός καταγγέλλει την ύπαρξη φινλανδικής “παράγκας” εντός της Mercedes και σκιαγραφεί τον Nico Rosberg ως ιθύνοντα νου. Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το ενδεχόμενο αποχώρησης, ο Hamilton εμφανίζεται κατηγορηματικά αντίθετος. Υποστηρίζει πως θα μείνει στη γερμανική ομάδα με σκοπό να την εξυγιάνει και ανακοινώνει την πρόσληψη των Ιβάν Σαββίδη – Γιάννη Αλαφούζου – Δημήτρη Μελισσανίδη ως συμβούλων στρατηγικής.

Η Red Bull τερματίζει 2η στο Κατασκευαστών, με την 3η Ferrari να ισχυρίζεται πως χωρίς την κάλυψη των αγωνοδικών στον Verstappen, οι Αυστριακοί θα τερμάτιζαν 4οι. Ο Horner απαντά πως αν η Scuderia δεν απαρτίζονταν από θαμώνες καφενείων πέριξ του Μαρανέλο, μπορεί και να είχε απειλήσει ουσιαστικά την ομάδα του.

Η ΜcLaren κερδίζει στο νήμα την Toro Rosso και μπαίνει στην τελική 10αδα. Ο Alonso δηλώνει ευχαριστημένος με την έκβαση του πρωταθλήματος και εκφράζει την αισιοδοξία του για τη νέα χρονιά, στην οποία θα συνδράμουν οι χορηγίες των “Prozak” και “Lexotanil” που εξασφάλισε ο Ισπανός. Η Honda άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο χρήσης της κινητήριας μονάδας του S2000, κατάλληλα τροποποιημένης για να εναρμονίζεται με τους κανόνες της F1.

Δεκέμβριος

Με αφορμή την κυκλοφορία της νέας ταινίας “Hellraiser: Judgement”, η Dodge παρουσιάζει την ανάλογη σειρά “κολασμένων” muscle cars. Τα Charger-Challenger Hellcat και το Grand Cherokee Trailhwak, διατίθενται στα χρώματα του καλτ δαίμονα, οι ζάντες 19 και 20 ιντσών είναι εμπνευσμένες από τις πρόκες που κοσμούν το πρόσωπο του Pinhead και το ηχοσύστημα διαθέτει subwoofer ίδιας εμφάνισης με το “Kουτί του Θρήνου” που τον απελευθερώνει.

Στα πλαίσια της κοσμοπολίτικης προώθησης του brand, η Chrysler παραχωρεί ένα Pacifica με μοτέρ Hellcat στους Heaven and Hell που επανενώνονται, με frontman τον Σάκη από τους Rotting Christ.

Σε άλλα νέα του ομίλου FCA, ο Sergio Marchionne ανακοινώνει την περαιτέρω καθυστέρηση του λανσαρίσματος της Stelvio, καθότι περιμένει να κερδίσει το Dakar πρώτα και να φτιάξει αγωνιστική προίκα για την έκδοση δρόμου. Ο Sebastian Vettel θα οδηγήσει την μοναδική Stelvio GTA, δηλώνοντας πως “περισσότερες ελπίδες θα είχα με αυτό να κερδίσω το πρωτάθλημα”.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα