“Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους..;”

Σχετικά άρθρα

Αρκετών από εμάς είναι όνειρο -θερινής νυκτός- η απόκτηση ενός supercar. Ειδικά στην χώρα μας, με την έλευση της οικονομικής κρίσης, έχουμε δει αρκετές φορές αυτοκίνητα τέτοιας κλάσης να πωλούνται σε ποσά γύρω στις 50.000€. Η αλήθεια όμως είναι, πως η κατοχή τέτοιων αυτοκινήτων απαιτεί κάποιες προϋποθέσεις, που δεν περιορίζονται μόνο στο κεφάλαιο απόκτησης. Κάποιες από αυτές είναι το κόστος χρήσης, που κατά καιρούς έχουμε δει εδώ, μια βλάβη, ή μια ζημιά!

Γιατί, δε νομίζω πως είναι πολλοί εκείνοι που θα “σκάσουν” ένα σωρό λεφτά για να πάρουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο και να το έχουν για να πηγαίνουν για ψώνια στο supermarket ή για καφέ στο Κολωνάκι… Τέτοια αυτοκίνητα έχουν την ανάγκη να τους πιεις το αίμα. Και αν κάτι πάει στραβά σε αυτή τη “διαδικασία”, τότε το χέρι πρέπει να μπει πολύ βαθιά στην τσέπη! Επομένως, πρέπει κάποιος που έχει ένα τέτοιο αμάξι, είτε να έχει ένα καλό εξαψήφιο νούμερο σε κάποια Τράπεζα, είτε να έχει κάποιο καλό πρόγραμμα ασφάλισης.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω, τότε η ακόλουθη ιστορία της Jessica Liu, θα πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή, γιατί ενώ έδωσε σχεδόν 145.000€ για να αποκτήσει μια μεταχειρισμένη όμορφη Aston Martin DB9, (στο ασημί χρώμα που την οδηγούσε και ο Daniel Craig, όταν υποδυόταν τον James Bond στο Skyfall), δε φρόντισε να έχει τα κατάλληλα backup, σε περίπτωση που κάτι θα πήγαινε στραβά.

Η κυρία Liu λοιπόν, έπεσε πάνω σε έναν βράχο καθώς οδηγούσε, και το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να καταλήξει στην παραπάνω τραγική κατάσταση. Η ίδια όμως, δεν είχε φροντίσει να προβλέψει μια τέτοια κατάσταση και δεν είχε μικτή ασφάλεια στο αυτοκίνητο και έτσι πλέον καλείται να πληρώσει από την τσέπη της τις επισκευές της υπέροχης -κάποτε- Αγγλίδας καλλονής, που ανέρχονται σε σχεδόν 95.000 ευρώ, καθώς έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές σε διάφορα μηχανικά μέρη! Για να καταλάβεις για πόσο ξέφρενα ποσά μιλάμε, σκέψου πως κάθε μπουκάλι χρώματος κοστίζει 650 ευρώ, το κάθε φωτιστικό σώμα κοστίζει 5.000 ευρώ, τα δύο κεραμικά δισκόφρενα που χρήζουν αντικατάστασης θέλουν 22.000 ευρώ, ενώ τέλος το νέο υποπλαίσιο (μάλλον εκείνο πάνω στο οποίο εδράζεται η ανάρτηση) κοστίζει 18.000 ευρώ, όλα αυτά μαζί με τα εργατικά. Παράλληλα κάθε μέρα φύλαξης του αυτοκινήτου στο γκαράζ επισκευής κοστίζει 143 ευρώ, με το συνολικό ποσό μέχρι στιγμής (μόνο για τη φύλαξη) να ανέρχεται σε σχεδόν 13.000 ευρώ.

Το πρόβλημα τώρα σε όλο αυτό είναι πως η κάτοχος αρνείται να πληρώσει όλα αυτά τα παραπάνω ποσά, γιατί όπως η ίδια ισχυρίζεται το είχε στην κατοχή της για δύο μόνο εβδομάδες, δεν το θεωρούσε ασφαλές για οδήγηση, καθώς δεν της ενέπνεε εμπιστοσύνη, ενώ δήλωσε ακόμη πως δεν εμπιστεύεται το εξουσιοδοτημένο συνεργείο επισκευής και τις τιμές που της δίνουν. Παράλληλα, είπε πως είναι παράλογο να της χρεώσουν φύλαξη για το αυτοκίνητο που δεν έχει ξεκινήσει να επισκευάζεται!

Μάλιστα, φαίνεται πως η όλη ιστορία έχει πολύ ψωμί ακόμη, εφόσον η Liu πήρε το αυτοκίνητο από το πρώτο συνεργείο που το είχε πάει (απ όπου και το είχε αγοράσει κιόλας) και το πήγε σε ένα άλλο της περιοχής, που της έδινε το υποπλαίσιο σε τιμή παρακάτω του μισού. Γρήγορα όμως είδε, πως τελικά το δεύτερο συνεργείο, καθώς δεν ήταν εξουσιοδοτημένο στην επισκευή Aston Martin, δεν μπορούσε να αγοράσει τελικά το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Έτσι, επέστρεψε το αυτοκίνητο στο πρώτο συνεργείο, ενώ παράλληλα θέλει να φτάσει την υπόθεση στα δικαστήρια, έχοντας ήδη αναζητήσει νομικές συμβουλές για το θέμα.

Από την πλευρά του, ο υπεύθυνος του συνεργείου αιτιολογεί το κοστολόγιο στηριζόμενος στο ότι πρόκειται για πολύ ειδικά και πανάκριβα υλικά, όπου μάλιστα στην περίπτωση των φρένων, πρέπει να αγοραστεί ολόκληρο το σετ και για τις δυο πλευρές, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η σωστή πέδηση του αυτοκινήτου. Για το υποπλαίσιο, λέει επίσης, πως είναι ένα βασικό δομικό μέρος του αυτοκινήτου και το να μπει κάποιο μεταχειρισμένο από ένα ήδη τρακαρισμένο όχημα, ενέχει επίσης κινδύνους, ενώ δε μπορεί σε καμία περίπτωση να συνοδεύεται από την απαραίτητη πιστοποίηση. Τέλος, ο ίδιος δήλωσε πως αν η κυρία αποφασίσει μέχρι την Παρασκευή την επισκευή του οχήματος, τότε θα της προσφέρει έκπτωση στην αποθήκευση περίπου 4.000 ευρώ.

Για αυτό το λόγο και ο θυμόσοφος λαός μας λέει “όπου φτάνει το χέρι σου, κρέμα το καλάθι σου”, γιατί μπορεί τα ακριβά πράγματα να είναι όμορφα, όμως η συντήρηση και η επισκευή τους είναι πανάκριβες και πρέπει κάποιος να τα έχει συμπεριλάβει και αυτά στους υπολογισμούς τους, αλλιώς θα μιλάμε για τραγικές μεν, γλαφυρές δε, καταστάσεις όπως η παραπάνω.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...