Πρωτοποριακή αυτόνομη τεχνολογία για την S-Class του 2017

Σχετικά άρθρα

Η ανανεωμένη έκδοση της Mercedes-Benz S-Class για το 2017 (δες εδώ φωτό-βίντεο), πρόκειται να φέρει επάνω νέα αυτόνομη τεχνολογία, που θα είναι η πιο εξελιγμένη που έχει μπει σε αυτοκίνητο παραγωγής μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της φίρμας, Ola Kallenius.

Έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη τώρα για τον ανταγωνισμό, κάτι στο οποίο μας έχει συνηθίσει η ναυαρχίδα της Mercedes. Σύμφωνα με εκείνα λοιπόν που δήλωσε ο Kallenius στην Έκθεση του Detroit, το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης θα είναι σε θέση να βλέπει μια στροφή και να κρίνει εάν το αυτοκίνητο δύναται να την περάσει με την ταχύτητα που έχει. Αν κρίνει πως δεν είναι εφικτό, τότε θα μειώνει την ταχύτητα μόνο του, στο επίπεδο που θα απαιτείται. Επίσης, ανέφερε πως το σύστημα στην υπάρχουσα έκδοση της S-Class ήταν σε θέση να κινηθεί και να στρίβει μόνο του στο 80% των δρόμων της Autobahn και σε λίγους ακόμη αυτοκινητόδρομους. Το νέο όμως, πρόκειται να είναι λειτουργικό σε ολόκληρη την Autobahn και στο 80% των υπόλοιπων αυτοκινητόδρομων.

Μια άλλη αποκάλυψη που έκανε το ίδιο στέλεχος, αφορά στην αυτόματη ακινητοποίηση του οχήματος, σε περίπτωση που το σύστημα αντιληφθεί ότι ο οδηγός έχει πάρει τα χέρια του από το το τιμόνι για περισσότερο από έναν προκαθορισμένο χρόνο. Τότε η S-Class θα φροντίσει να σταματήσει σε ένα ασφαλές σημείο και να καλέσει άμεσα βοήθεια.

Αλλαγές κυρίως στο εσωτερικό

Δεν θα υπάρχουν εκτεταμένες εξωτερικές αλλαγές, πέρα από κάποιες μικρές λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και στα πίσω φωτιστικά σώματα, επομένως δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με το θέμα. Αντίθετα όμως, οι αλλαγές θα είναι περισσότερες στο εσωτερικό του μοντέλου. Πλέον, ο δημοφιλής ενιαίος πίνακας οργάνων, που όλοι οι αντίπαλοι γρήγορα υιοθέτησαν, θα διαχωριστεί σε δύο οθόνες άνευ πλαισίου, ενώ θα τρέχει την τελευταία έκδοση του συστήματος ψυχαγωγίας της φίρμας, “Mercedes Comand”. Για τον χειρισμό του θα συνεχίσει να υπάρχει ο διακόπτης στο κέντρο της κονσόλας, ενώ ίσως δούμε και χειρισμό μέσα από εναέριες χειρονομίες. Μια σημαντική αισθητική αλλαγή του εσωτερικού θα είναι το νέο τιμόνι, όπου πλέον θα έχει τρεις ακτίνες, αντί για δύο που είχε μέχρι τώρα.

Τέλος, όσον αφορά τους κινητήρες, δε βλέπουμε κάποια σημαντική αλλαγή, παρά μόνο κάποιες βελτιώσεις στον τομέα των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης. Ωστόσο, φαίνεται πως θα υπάρξει και κάποια υβριδική έκδοση με σύστημα της φίρμας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Mercedes EQS χάνει το 48% της αξίας της μέσα σε μόλις 12 μήνες

Με την ανοιξιάτικη περίοδο αγοράς αυτοκινήτων να ξεκινά μόλις στις ΗΠΑ, το iSeeCars δημοσίευσε μια ακόμη έρευνα στην οποία βλέπουμε ποια αυτοκίνητα χάνουν περισσότερο...

Ανακαλούνται 241 Mercedes στην Ελλάδα

Ως μέρος της παγκόσμιας ανάκλησης που επηρεάζει συνολικά 247.443 AMG GT, C-Class, CLE, E-Class, EQE, EQS, GLC, S-Class και SL-Class που κατασκευάστηκαν μεταξύ 6...