Το σκάνδαλο με τους Diesel κινητήρες του VW Group το Σεπτέμβριο του 2015 έπληξε την αγορά των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στις Η.Π.Α, απ’ όπου και ξεκίνησε η υπόθεση. Τα κριτήρια για να πάρουν έγκριση από την ρυθμιστική αρχή των Η.Π.Α έγιναν ακόμα πιο αυστηρά και όλα περνάνε από κόσκινο για να μην επαναληφθεί κάτι ανάλογο στο μέλλον. Εκτός από τη VW που της απαγορεύτηκε να πουλάει οχήματα με Diesel κινητήρα στη χώρα και άλλες εταιρίες αντιμετώπισαν προβλήματα από την ρυθμιστική αρχή των Η.Π.Α, όπως η BMW που καθυστέρησε η έγκριση για τους Diesel κινητήρες της το 2016. Όλα αυτά πάντως φαίνεται να μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και να επανέρχεται η αγορά πετρελαιοκίνητων οχημάτων σιγά σιγά στους κανονικούς της ρυθμούς με την υπόθεση Dieselgate να τελειώνει καθώς όπως ανακοίνωσε η Volkswagen το διοικητικό της συμβούλιο ενέκρινε να πληρώσει 4,3 δισ. δολάρια σε πρόστιμα και ποινές στις Η.Π.Α, ενώ συμφώνησε να διοριστεί ένας ανεξάρτητος επόπτης για τα επόμενα τρία χρόνια.
Η BMW επιβεβαίωσε ότι σύντομα θα ξεκινήσει η παραγωγή ορισμένων μοντέλων για την αγορά των Η.Π.Α. που θα φοράνε κινητήρα πετρελαίου. Η Βαυαρική εταιρία θέλει να πάρει ένα μερίδιο πωλήσεων από αυτό που είχε η VW πριν το σκάνδαλο και δεν ήταν και μικρό, καθώς τα πετρελαιοκίνητα της VW είχαν το 25% της αγοράς το 2015, ενώ τα αντίστοιχα της BMW μόλις το 4%. Τα μοντέλα που θα πατήσουν τη ρόδα τους στην άλλη μεριά του Ατλαντικού θα είναι τα 328d Sedan, 328d Sports Wagon, X3 xDrive28d, xDrive35d και X5.