Η Chevrolet παρουσίασε στο Ντιτρόιτ τη νέα Camaro παραγωγής, ένα σπορ αυτοκίνητο για τον 21ο αιώνα, εμπνευσμένο από την κληρονομιά του μοντέλου, που συνδυάζει έξοχη εμφάνιση και επιδόσεις, προηγμένη τεχνολογία και εκπληκτική απόδοση.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2009. Αργότερα, θα ακολουθήσει το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα..

Η πισωκίνητη Camaro …….

διατίθεται με δύο εκδόσεις κινητήρων – έναν V6 και έναν V8 για τη σπορ έκδοση SS. Όλοι οι συνδυασμοί μοντέλων και κινητήρων περιλαμβάνουν οικονομικά εξατάχυτα κιβώτια.

Προηγμένες τεχνολογίες συστημάτων παραγωγής ισχύος, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων με άμεσο ψεκασμό και Ενεργή Διαχείριση Καυσίμου – Active Fuel Management, επιτυγχάνουν μια ικανοποιητική ισορροπία συναρπαστικών επιδόσεων και καλής οικονομίας καυσίμου.

Η Camaro αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της παγκόσμιας διαδικασίας εξέλιξης της GM:
Η σχεδιαστική φιλοσοφία προέρχεται από την Αμερική, τη μηχανολογική εξέλιξη διηύθυνε η GM Holden στην Αυστραλία, ο έλεγχος και οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε δρόμους ανά τον κόσμο, ενώ η συναρμολόγηση θα γίνεται στις εγκαταστάσεις της GM στην Oshawa (Καναδάς).

Με μια σχεδίαση που παραμένει πιστή στην αρχική φιλοσοφία, η νέα Camaro είναι ένα σπορ αυτοκίνητο του 21ου αιώνα που τιμά την κληρονομιά του. Το μακρύ εμπρός (μέχρι το παρμπρίζ) και κοντό πίσω τμήμα χαρίζουν στην Camaro κλασικές αναλογίες, ενώ ένα λείο προφίλ παρμπρίζ, τροχοί τραβηγμένοι στις γωνίες και μυώδη σχήματα φτερών είναι μοντέρνα στοιχεία που ενισχύουν την προηγμένη μηχανολογία της και σαφώς χαρίζουν στο αυτοκίνητο μια δυναμική, επιθετική εικόνα.

Στοιχεία όπως ένα σχήμα εμπρόσθιου V στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου και τα “βράγχια” στα πίσω πλαϊνά πάνελ είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Camaro, όπως και οι φαρδιοί ‘ώμοι’ των πίσω φτερών.

Τα στοιχεία αυτά καθιστούν τη νέα Camaro άμεσα αναγνωρίσιμη, αλλά η απόδοσή τους εντάσσεται ομαλά στο σύγχρονο εξωτερικό σχήμα. Επίσης, μια σειρά μεγάλων ζαντών 18, 19 και 20 ιντσών συμβάλλει στη μοντέρνα εμφάνιση της Camaro.

«Η νέα Camaro είναι απλά αυτό – νέα», δήλωσε ο Εντ Γουέλμπουρν, αντιπρόεδρος της GM Global Design. «Σεβόμαστε την ισχυρή κληρονομιά αυτού του ονόματος στον τομέα της σχεδίασης, αλλά αναγνωρίζουμε ότι για να διασφαλίσουμε τη συγγένεια του μοντέρνου, σπορ αυτοκινήτου χρειαζόταν κάτι παραπάνω από το να τιμήσουμε απλά ένα κλασικό αυτοκίνητο. Οι γραμμές, το στήσιμο και η συνολική απόδοση είναι συνεπής με άλλα, νέα μοντέλα Chevrolet».

Μια υποδειγματική ισορροπία κληρονομιάς, μοντέρνας σχεδίασης και προσοχής στη λεπτομέρεια χαρακτηρίζει επίσης το εσωτερικό της Camaro.

Ένα ζευγάρι βαθιά τοποθετημένα βασικά στρογγυλά όργανα, με τα δευτερεύοντα σε τετράγωνα κελύφη, παραπέμπουν στις κλασικές Camaro, ενώ ένα πακέτο φωτισμού περιβάλλοντος προσφέρει προηγμένη τεχνολογία φώτων LED που χαρίζει στη καμπίνα μια χαρακτηριστική και ελκυστική λάμψη.

Η υφασμάτινη ταπετσαρία είναι στάνταρ ενώ προαιρετικά διατίθενται θερμαινόμενα, δερμάτινα καθίσματα.

Λεπτομέρειες όπως μεγάλα, χρωμιωμένα χειριστήρια, ματ επιφάνειες και πολυτελή υφάσματα ή ακριλικά διακοσμητικά ένθετα, αποπνέουν μια αίσθηση πολυτέλειας, πρωτοφανούς σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα Camaro – και προκαλούν τους σύγχρονους ανταγωνιστές της.

Περισσότερες λεπτομέρειες υπάρχουν στο συγκρότημα οργάνων της κεντρικής κονσόλας που είναι εμπνευσμένο από μια παρόμοια έκδοση της Camaro του 1969.

Απεικονίζουν τη θερμοκρασία λαδιού, την πίεση λαδιού, την κατάσταση της μπαταρίας και τη θερμοκρασία των υγρών του κιβωτίου, όλα με σύγχρονο φωτισμό από λυχνίες LED.

Ανάμεσα στα κύρια προϊοντικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται:

  • Κομψό στιλ με μοντέρνα στοιχεία.
  • Προηγμένος V-6 κινητήρας άμεσου ψεκασμού, 3,6 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (224 kW/ 300 hp) και επιλογή μεταξύ εξατάχυτου μηχανικού και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
  • Το μοντέλο SS προσφέρεται με 6,2 λίτρα V-8 (315 kW/422 hp) – συμπεριλαμβανομένου του συστήματος Ενεργής Διαχείρισης Καυσίμου (για οικονομία στην κατανάλωση) σε συνδυασμούς με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
  • Ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης τεσσάρων τροχών, το οποίο περιλαμβάνει οπίσθια ανάρτηση 4,5 συνδέσμων.
  • Σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητή υποβοήθηση με την κρεμαγιέρα τοποθετημένη προς τα εμπρός στον εμπρόσθιο άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους και βελτιωμένη αίσθηση για τον οδηγό.
  • Στάνταρ σύστημα δισκοφρένων τεσσάρων τροχών σε όλα τα μοντέλα, το οποίο περιλαμβάνει δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων Brembo στα μοντέλα SS.
  • Σύστημα ελέγχου ευστάθειας StabiliTrak και ελέγχου πρόσφυσης, στάνταρ σε όλα τα μοντέλα.
  • Προγράμματα Competitive/Sport για το σύστημα ευστάθειας των μοντέλων SS, με έλεγχο εκκίνησης σε μοντέλα SS εφοδιασμένα με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
  • Σειρά ζαντών 18-, 19- και 20-ιντσών.
  • Μελετημένο εσωτερικό με σχεδίαση εμπνευσμένη από την κληρονομιά του μοντέλου, έξοχη προσοχή στη λεπτομέρεια και φωτισμός περιβάλλοντος μέσω τεχνολογίας LED.
  • Έξι στάνταρ αερόσακοι, οι οποίοι περιλαμβάνουν πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας και πλευρικούς αερόσακους εμπρόσθιων καθισμάτων προστασίας θώρακα.Η νέα Camaro διαθέτει επίσης τεχνολογίες οι οποίες βελτιώνουν τις επιδόσεις, την άνεση και τις ευκολίες, όπως:
  • Δυνατότητα σύνδεσης τηλεφώνου μέσω Bluetooth.
  • Υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα Boston Acoustics.
  • Συνδεσιμότητα USB.
  • Σύστημα οπισθίου παρκαρίσματος Ultrasonic (θα παρουσιασθεί αργότερα).
  • Σύστημα εκκίνησης οχήματος μέσω τηλεχειρισμού.
  • Επιπρόσθετα, λεπτομέρειες όπως παράθυρα χωρίς πλαίσια με αυτόματη προσαρμογή διαφάνειας (φιμέ), συμβάλλουν στην απόλυτη αίσθηση της συνολικής ποιότητας, του ουσιαστικού περιεχόμενου και της τεχνικής ικανότητας.

[via : e-go.gr]