Η Koenigsegg είχε ανακοινώσει πριν από μήνες ότι εξέλισε την ειδική έκδοση CCXR η οποία και θα καταναλώνει βιαιθανόλη. Το πρόγραμμα εξέλιξης έλαβε τέλος και το CCXR Edition είναι γεγονός.

Εξωτερικά δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές από τα CCX, όμως το κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon αμάξωμα εξασφαλίζει βάρος μόλις 1280kg. Ο βάρους 178kg κινητήρας των 4.8lt μετά τις εκτεταμένες δοκιμές εξέλιξης απέδωσε στο δυναμόμετρο 1018ps στις 7000rpm και 110kg.m στις 5600rpm και μάλιστα χρησιμοποιώντας ως καύσιμο βιαιθανόλη Ε85. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εξασφαλίζουν 0-100km σε 2.9sec και 0-200km σε 8.75sec. Τα φρένα είναι κεραμικά της Brembo (380mm μπροστά και 362mm πίσω) και βοηθούν στο να πραγματοποιηθεί το 0-200-0km σε 13.55sec, το 0-300-0km σε 27.8sec και το 100-0km σε 32m. Και όλα τα παραπάνω συμβαίνουν με μέση κατανάλωση που σύμφωνα με την Koenigsegg δεν ξεπερνά τα 22lt/100km.

Στα υπόλοιπα διαστημικά χαρακτηριστικά του CCXR ξεχωρίζουν τα 350kg downforce που παρέχονται από την εντυπωσιακή πίσω αεροτομή στα 250km/h και τα 5 προγράμματα λειτουργίας του traction control.

Η τιμή του προ φόρων «παίζει» λίγο πιο ψηλά από το 1.000.000euro. Το πόσο πιο ψηλά ίσως να μας το απαντήσει το μαντείο των Δελφών.

[via : autoblog.com, carscoop, worldcarfans.com ]