Το νέο και εντυπωσιακό Hyundai Genesis Coupe έκανε το πρώτο του βήμα με το λανσάρισμά του στην κορεατική αγορά και ακολουθεί κατά πόδας την σεντάν έκδοση του Genesis.

«Το Coupe θα κάνει ακριβώς αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε: θα παρέχει συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες, θα προσελκύσει νέους πελάτες στις εκθέσεις της Hyundai και θα συνεχίσει την μεταμόρφωση της γκάμας μας», δήλωσε ο πρόεδρος του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της Hyundai, Hyun–Soon Lee – και κρίνοντας τουλάχιστον από την εξωτερική του εικόνα, δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε μαζί του….

Οι αναλογίες και το σχήμα του αμαξώματος του Genesis Coupe σε προδιαθέτουν να περάσεις στο εξίσου σπορ εσωτερικό, να καθίσεις στην θέση του οδηγού και να βάλεις σε λειτουργία τον κινητήρα, αφού θαυμάσεις για λίγα δευτερόλεπτα την δουλειά που έχουν κάνει οι άνθρωποι της εταιρείας σε επίπεδο ποιοτικής αναβάθμισης και πρακτικότητας.

Όταν προσπεράσεις λοιπόν την εικόνα της ευρύχωρης καμπίνας των επιβατών και βάλεις πρώτη στο εξατάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, τότε ανακαλύπτεις κι άλλα συναρπαστικά: η κίνηση προέρχεται από τον πίσω άξονα και οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές. Είτε με τον μικρό δίλιτρο τετρακύλινδρο Theta με τους 210 ίππους και τα 30,5 kgm ροπής, είτε με τον κορυφαίο V6 Lambda RS 3,8 λίτρων με τους 303 ίππους και τα 36,8 kgm, το Genesis Coupe είναι γρήγορο. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 8,3 δεύτερα για το μικρό μοτέρ και 6,3 δεύτερα για τον V6, ενώ το μπλοκέ διαφορικό και η γεωμετρία της ανάρτησης ενισχύουν την οδηγική εμπειρία και την χαρά της πίσω κίνησης.

Η Hyundai ελπίζει να πουλάει 40.000 μονάδες ετησίως ξεκινώντας από του χρόνου και στηρίζεται πάνω από όλα στην αποδοχή του αυτοκινήτου στις αγορές που «συμπαθούν» ιδιαίτερα τέτοιου είδους μοντέλα: Ευρώπη και Η.Π.Α.

[via : autoblog.com, carscoop, worldcarfans.com ]