Το αφεντικό της RBR, Christian Horner, ανησυχεί γιατί πιστεύει ότι η χαμηλή αεροδυναμική φύση των 2 επόμενων αγώνων ταιριάζει περισσότερο στο μονοθέσιο της McLaren.

Η RB6 ήταν μια κατηγορία μόνη της στις πίστες με μεσαίες ή υψηλές αεροδυναμικές απαιτήσεις, αφού το EBD (Exhaust Blown Diffuser) σε συνδιασμό με την ευελιξία της εμπρός αεροτόμης, της έδιναν ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα.

Όμως, οι πολύ μεγάλες ευθείες του Spa και της Monza θα ταιριάζουν περισσότερο στην επιπλέον ιπποδύναμη του κινητήρα της Mercedes (FO 108X) και στην φετινή καινοτομία της McLaren, το F-Duct.

Περιμένουμε να κερδίζουμε χρόνο στο 2ο κομμάτι της πίστας” είπε ο Horner. ”Πρίν από την Eau Rouge όμως, αλλά και στην ευθεία, μετά από αυτή θα έχουμε μειονέκτημα”, συμπλήρωσε.

Παρά το προβάδισμα που πήρε μετά τη νίκη του στην Ουγγαρία ο Mark Webber, συμφωνεί με το αφεντικό του, ότι η Monza θα είναι από τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

Είμαστε λίγο ανήσυχοι για το πως θα πάμε στις μεγάλες ευθείες και ειδικά στην Monza”, δήλωσε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας.

[Πηγή: espnf1.com | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]