Αυτή τη φορά οι συγκεκριμένες ειδήσεις δεν αποτελούνε μέρος κάποιας διαρροής αλλά έχουνε βγει από επίσημα χείλη της Lamborghini. Ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Lamborghini, Maruizio Reggiani, σε συνέντευξη του κατά την διάρκεια της έκθεσης του Detroit, ανακοίνωσε ότι τόσο το σασί όσο και το σώμα του νέου τους supercar, θα είναι κατασκευασμένο από carbon υψηλής αντοχής που έχει αναπτυχθεί μετά από την συνεργασία της Lamborghini με την αμερικανική εταιρεία αεροναυπηγικής, Boeing καθώς και με το πανεπιστήμιο της Washington. Το σασί και το bodykit έχουν ακαμψία 35.000 Nm, ανά βαθμό παραμόρφωσης. Για να πάρεις ένα μέτρο σύγκρισης θα σου πω ότι η Murcielago έχει 20.000 Nm, το Koenigsegg CCR 28.100 Nm, ενώ η Ferrari F50 34.600 Nm

Σε ότι αφορά τον κινητήρα του, τα περισσότερα είναι γνωστά. Πρόκειται για έναν 6.5 λίτρων V12 απόδοσης 700 ίππων με 690 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων που έχει αναπτυχθεί από την Graziano Trasmissioni Group, με την Lamborghini να το έχει ονομάσει ISR (Independent Shifting Rods). Σε αντίθετη με τους υπολοίπους, η Lamborghini κατασκεύασε ένα νέο κιβώτιο μονού συμπλέκτη, που κάνει αλλαγές κατά 50% γρηγορότερα από τα αντίστοιχα κιβώτια διπλού συμπλέκτη.

Το κιβώτιο έχει ίδια φιλοσοφία με αυτά του διπλού συμπλέκτη, αλλά εδώ υπάρχουν 2 ανεξάρτητοι ράβδοι, η οποία η μία επιλέγει την υπάρχουσα ταχύτητα και η άλλη έχει προεπιλέξει ήδη την επόμενη. Οι αλλαγές γίνονται σε 50ms (οι αλλαγές σε ένα μονοθέσιο της F1 γίνονται σε 40ms) και ζυγίζει μόλις 79 κιλά! Φυσικά διαθέτει 3 προγράμματα (Strada, Sport, Corsa) με το τελευταίο να ενεργοποιείται όταν ο οδηγός του θέλει να μέγιστα από το αυτοκίνητο ενεργοποιώντας ταυτόχρονα και το σύστημα εκκίνησης για καλύτερες εκκινήσεις χωρίς σπινάρισμα.

Όπως είχαμε δει και από το φυλλάδιο παραγγελίας που διέρρευσε τον περασμένο μήνα, το συνολικό βάρος του ανέρχεται μόλις στα 1.575 κιλά με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2.9 δευτερόλεπτα προτού αγγίξει τα 350 χλμ/ώρα όπου ανέρχεται η τελική της ταχύτητα. Φυσικά η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Haldex. Η ανάρτηση της, είναι παρόμοια με αυτή των μονοθεσίων της F1, και διαθέτει οριζόντια αμορτισέρ που συνδέονται με διπλά ψαλίδια. Τον επίπονο ρόλο του φρεναρίσματος έχουν αναλάβει οι carbon κεραμικοί δίσκοι διαστάσεων 400mm μπροστά και 380mm.

Το όνομα του νέου αυτοκινήτου ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, αλλά η Lamborghini έχει ήδη κατοχυρώσει το όνομα Aventador στην Αμερική. Ντεμπούτο θα κάνει σε 3 μήνες περίπου, στην έκθεση της Γενεύης, αλλά θεώρησε σίγουρο ότι δεν θα αργήσουν να κυκλοφορήσουν οι πρώτες teaser φωτογραφίες.

[Πηγή: AutoNews]