Ο περίφημος (όσο και αμφιλεγόμενος) twincharger της VW φαίνεται να οδεύει προς το τέλος αναφέρουν πηγές. Αυτή τη φορά δεν είναι θέμα ρύπων (όπως με τον Κ20Α της Honda ή τον Renesis της Mazda) αλλά χρημάτων. Η εταιρία έκρινε ότι ο 1.4 λίτρων κινητήρας με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και τον compressor είναι υπερβολικά πολύπλοκος και ακριβός στην παραγωγή του και παράλληλα με τις προόδους στην τεχνολογία των turbo, πιστεύουν ότι μπορούν να πετύχουν παρόμοια αποτελέσματα με σημαντικά χαμηλότερο κόστος “πετώντας” στον κάλαθο των αχρήστων τον compressor.


Να θυμίσουμε ότι αυτός ο κινητήρας σε διάφορες παραλλαγές του εξοπλίζει πολλά αυτοκίνητα στον όμιλο VW και κέρδισε το βραβείο κινητήρα της χρονιάς για δύο χρόνια συνεχόμενα, το 2009 και το 2010.

[Πηγή: Autocar | Photo copyright: wikimedia]

  • Αυτός ο κινητήρας ήταν και στο Golf GT των 170 ίππων;;

    • ναι

    • GeoC

      Ναι όπως επίσης και στο Golf / Jetta TSi των 140 ίππων. Αρκετά ακριβός και στη συντήρηση του θα προσθέσω. Ειδικά οι διάφορες βαλβίδες έχουν καταντήσει κάτι σαν αναλώσιμο και όχι ανταλλακτικό.

  • johnnyxp64

    Ελεος! εχουμε μοτερ που ειναι γαματα και επιδη το κοστος κατασκευης ειναι μεγαλο θα το αφησουν στην ακρη και τι θα κανουν? με μπουζοκαλοφιο οπως ο 1.2 tsi?
    η θα βαλουν μονο τουρμπο!
    οπως και να εχει νιωθω τυχερος ΑΜΑ συμβει αυτο που θα εχω στην κατοχη μου ενα αμαξι με το τον τελευταιο τυπου και γενια TSI 1.4 180HP και το 2γενιας DSG7.
    Γιωργο ναι οσο γνωριζω το GT εχει τον TSI πρωτης γενιας και ειναι αυτος που λεει και το αρθρο.
    γενικα απο οτι βλεπω ολοι οι TSI θα “εγκαταληφθουν” γιατι η αποδοση και η οικονομια κοστιζει!!
    μην μασατε τα αμαξια μας θα αποκτησουν Συλλεκτικη αξια!!!!(και φυσικα μην αγχονετε κανεις αν θα εχει υποστηριξη η αντλακτικα!) οταν θα γινει αυτο φυσικα και θα εχει για παρα μα παρα πολα χρονια ακομα!!!!
    μαλακια παντος! αντι να ριξουν το κοστος κατασκευης τον σταματαν!
    ελπιζω η πηγες να ειναι ραδιο αρβυλα.

  • GEORGE M.

    Όλα θυσία στο βωμό της μεγιστοποίησης του κέρδους. Ο 1.4 TSI είναι από τα μοτέρ που θα μείνουν ούτως ή άλλως στην ιστορία της αυτοκίνησης και είναι τυχερός όποιος τον έχει ζήσει σε οποιαδήποτε έκδοση. Προσωπικά έχω γράψει σε 3 χρόνια 50.000 χλμ με το TIGUAN μου και πάντα νομίζω ότι οδηγώ τρίλιτρο ατμοσφαιρικό suv. Σίγουρα είναι πολύπλοκος, αλλά πιστεύω ότι η VW πετάει ένα κινητήρα έργο τέχνης και μοναδικά στο είδος του. 25 κιλά ροπή σχεδόν από το ρελαντί από 1.400 κυβικά περνούν λοιπόν στην ιστορία? Μακάρι να μην είναι οριστική η απόφαση…

  • Δεν ξέρω πόσο έγκυρες είναι ο πηγές -αυτό είναι το κακό με τις ανώνυμες πληροφορίες- αλλά δεν θα μου κάνει εντύπωση αν όντως τον εγκαταλείψουν.Υπάρχουν και πολλά θέματα με την αξιοπιστία αυτών των κινητήρων σε βάθος χρόνου καθώς και τo κόστος συντήρησής τους αλλά ας μην το πάμε εκεί. Εγώ είχα πδηγήσει ένα Golf με τα 140 άλογα (πρώτης γενιάς TSI) και να σας πω την αλήθεια δεν εντυπωσιάστηκα.  Δεν είναι τοοοοσο καλύτερος απο έναν σύγχρονο turbo 1400άρι, μάλλον το αντίθετο. Η τεχνολογία των turbo έχει προχωρήσει, το management των κινητήρων επίσης επομένως δεν υπάρχει λόγος να εξελίσουν και να χρησιμοποιούν παρωχημένη τεχνολογία -υπάρχει απο την δεκαετία του ’80, ίσως και παλιότερα- ιδίως όταν έχει και τα μειονεκτήματά της. Μπορούν άνετα να πετύχουν τα ίδια αν όχι καλύτερα αποτελέσματα με έναν turbo only κινητήρα.

    • johnnyxp64

      δεν ξερω τι δεν σου αρεσε αλλα τοτε το γκολφ ουτε εμενα με τρελανε οταν ειχα Honda Vti 99 κι ολας.
      οσο για τις ζημιες πιστευω εχει να κανει και με το πως το δουλευει καποιος ενα τοσο συνθετο εργαλειο και κατα ποσο το σεβετε! μπορει η ατμοσφερα να ειναι παντα ποιο “ανθεκτικη” μετα απο 8-10 χρονια ισως αλλα και αυτη πεφτει σε επιδοσεις και φυσικα ανεβαινει σε καταναλωση.
      το σιγουρο ειναι οτι το μοτερ αυτο ειναι εργο τεχνης και επιδιξη μηχανικης δεν ειναι κατι παλιο επιδει κανει εξυπνη χρηση κομπρεσσορα και τουρμπο!
      μακαρι να το σκευτους ποιο ωριμα

  • Panos

    Turbo only δηλαδή είναι μόνο μέχρι στιγμής ο 1.2TSI;

  • xtravaganzagold

    ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ LANCIA DELTA ΤΟΥ GROUP B..

  • vasilis

    1.2 TSI KAI 1.4 TSI ME 125hp EINAI SKETO TURBO. TO OTI THA AFERESOUNE TON COMPRESSORA DEN SIMENI POS DEN THA BALOUN 2 TURBO OPOS H SAAB H OTI DEN THA XRISIMOPIISOUN TEXNOLOGIA APO THN MAZDA. TA EPOMENA 5 XRONIA THA DOUME POLA KAI DIAFORA ME TOYS KINITIRES, TA POIO BASIKA APO AYTA THA EINAI OMOS MIA MAXI GIA NA KATEBASOUN THN KATANALOSI AKOMA KAI STA 2-2.5lit/100km, THA MIOSOUN POLI EPISIS TO BAROS TON AYTOKINITON XRISIMOPIONTAS POIO ELAFRIA KRAMATA KAI POIO ELAFRIA KRISTALA STA TZAMIA, AKOMA KAI STEREOFONIKA TA OPOIA PLEON THA ANTIKATASTATHOUN APO IPOD. SE LIGA XRONIA TA AYTOKINITA MAZIKIS PARAGOGIS – KATANALOSIS THA EXOUN PARI ALLI MORFI KAI THA EXOUN ALLA TEXNIKA XARAKTIRISTIKA IDI O KOSMOS STREFETE STO “ERGOSTASIAKO” KAI OXI MONO IGRAERIO KATHOS KAI STA DIESEL ME XAMILI KATANALOSI OPOS TO IBIZA 1.2TDI ME 18Kg ROPI KAI 3.2lit/100kh KATANALOSI. KAI MPORO NA SAS TO ETIOLOGISO AYTO, OLI MAS LOGO TOY AFTOKINITOY POU EXOUME OPIO KAI NA EINAI AYTO KANOUME KAPIA TAKSIDIA, BRIKAME DOULIA SE MEGALITERI APOSTASI, KANOUME TA PSONIA MAS APO KATASTIMATA POU EINAI MAKRIA APO TIN GITONIA MAS KAI OUTO KATHEKSIS, AYTO EINAI POU ZITAME KAI AYTO PROSPATHOUN NA MAS PAREXOUN OI AYTOKINITOBIOMIXANIES GIA TA AYTOKINITA TOY LAOU (“VW” SEAT-AUDI-SKODA).

  • mitsos

    Γιατί δεν λένε την αλήθεια; Αποδείχτηκαν προβληματικοί αυτοί οι κινητήρες και με τα παράπονα των ιδιοκτητών τους που έμεναν στον δρόμο κάθε λίγο και λιγάκι, αναγκάζεται η εταιρία να αποσύρει την εν λόγο τεχνολογία (?). Ας κοιτάξουν και λίγο την αξιοπιστία και ας αφήσουν τους ίππους.

    • ΓΙΩΡΓΟς

      +1
      Να δεις που αν τελικα επαληθευτει αυτη η φημη όλοι οι “χαρουμενοι” χρηστες αυτοκινητων με αυτους τους TSI θα θυμηθουν το ποσα πολλα προβληματα ειχε και θα αποθεωσουν ο,τι καινουργιο βγαλει η WAG

    • johnnyxp64

      ti les vre file Mitso pou vgika “elatomatikoi” an kati itan elatomatiko den tha eperne vravia 2 xronia oute tha itan sto emporio toso kero!!!! to na sou vgei ena amaxi elatomatiko simvainei kai stis kaliteres oikogenies kai poso mallon mia partida kinitor an ena apo ta exartimata einai elatomatko!
       
      den simenei oti ftaei to moter sto sinolo tou! ena tetio moter opos gnorizoume den kataskeuazete exoloklirou apo tin VW! paradigma ena part mporei na to pernei apo enan allo kataskeuasti kai autos na exei provlima sto krama tou! to provlima tha metaferthei kai sto moter! alla den ftaei to moter!
      kai stin ellada pou ta xeskisan sta piragmata ta TSI na ta vgaloun to ladi apo 1.4 na pane st 200+ aloga kai na vazoun kontres, e meta den ftaei to moter!
      o kataskeuasteis exei prodiagrafes kai eggisisi! an kati den paei kala apo tin arxei tha sto antikatastisei, ana esy to xezoymiseis tha se afisei.
       
      den xero an eixes prosopiki empeiria i akous tis fouskomenes parafimologies oligon!

  • johnnyxp64: δεν ξερω τι δεν σου αρεσε αλλα τοτε το γκολφ ουτε εμενα με τρελανε οταν ειχα Honda Vti 99 κι ολας.
    οσο για τις ζημιες πιστευω εχει να κανει και με το πως το δουλευει καποιος ενα τοσο συνθετο εργαλειο και κατα ποσο το σεβετε! μπορει η ατμοσφερα να ειναι παντα ποιο “ανθεκτικη” μετα απο 8-10 χρονια ισως αλλα και αυτη πεφτει σε επιδοσεις και φυσικα ανεβαινει σε καταναλωση.
    το σιγουρο ειναι οτι το μοτερ αυτο ειναι εργο τεχνης και επιδιξη μηχανικης δεν ειναι κατι παλιο επιδει κανει εξυπνη χρηση κομπρεσσορα και τουρμπο!
    μακαρι να το σκευτους ποιο ωριμα  

    Δεν μου άρεσε ο κινητήρας γενικότερα. Η αίσθηση που μου έδινε. Το σκαλοπάτι στη μετάβαση απο compressor σε turbo, το refinement σε γενικές γραμμές. Μου φάνηκε “σκληρός”… Είναι καθαρά υποκειμενικό φυσικά και αν σε κάποιον άρεσε, γούστα είναι αυτά. Ίσως με την δεύτερη γενιά να βελτιώθηκαν κάποια πράγματα. Όσο για τις ζημίες θα συμφωνήσω. Απλά σκέψου όμως οτι το 90% των ιδιοκτητών αυτών των αμαξιών τους συμπεριφερόταν βάναυσα απο άγνοια. Κανείς δεν τους ενημέρωσε. Και σε βάθος χρόνου και κυρίως χιλιομέτρων το κόστος ήταν μεγαλύτερο. Εγώ προσωπικά δεν θα το χαρακτήριζα έργο τέχνης αλλά πάλι εγώ δεν είμαι αντικειμενικός :)
    Υ.Γ. Δεν είπα οτι είναι κακό επειδή είναι παλιό. Απλά δεν είναι και τόσο πρωτοποριακό, πήραν μία ιδέα που υπήρχε 20+ χρόνια και την έκαναν να λειτουργεί καλύτερα. Τώρα που είδαν οτι δεν έχει εξελισημότητα η ιδέα και δεν τους συμφέρει η παραγωγή την αφήνουν (αν φυσικά επαληθευτούν οι φήμες)

    • johnnyxp64

      εγω στο δικο μου ουτε που αισθανομαι την εναλαγει του υπερσυμπιεστη με την τουρμινα! και χαρη στο DSG7 απλα αυθονη συνεχεις ροπή στο Ibiza Cupra μου. :) φυσικα ακομα εχω 6.000χιλιομετρα αλλα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος ως τωρα!
       
      θα συμφωνησω οτι οι αντιπροσοποιες στην Ελλαδα εχουν μεγαλη ελειψη γνωσεων!!!!
      εγω εμαθα πολα απο το ιντερνετ και πηγαινα και τους ενημερωνα (παραδειγμα πως το DSG ακριβως δουευει και πως μπορεις να το προσεχεις και να αποδειδει για χρονια!)

  • Timo

    To johnnyxp64: to gegonos oti phre brabeia enas kinhthras den shmainei oti einai kai a3iopistos. Shmainei oti petuxe na kanei kati prwtoporiako.H VW apla ekane pra3h kai efere ena skali panw auto pou ekane h Lancia prin 25 xronia. To brabeio kinhthras ths xronias den uphrxe prin 30 xronia. Twra uparxei. Kai uparxoun kathgories kinhthrwn kai oxi mono ena brabeio.
    To 1.4GT me ta 170 pou exw odhghsei (kai me DSG) mou arese, alla den mou ekane thn entupwsh pou perimena me ola auta pou akouga apo filous/gnwstous/periodika.

    Ta perissotera TSi kai GT oi idiokthtes tous, ephdei 3afnika apoktousan aloga, ta 3ezoumizan (antres-gunaikes), kai se sunduasmo me tis problhmatikes balbides kai tis aparadektes flantzes ekanan tous kinhthres na menoun sunexeia, na kaine ladia, ktl.

    An ri3eis mia matia stous dromous prin 4 xronia, htan gematoi GT, twra araia kai pou, pou phgan?… eginan antalaktika.

    To: mhtsos kai giwrgos…. : eides!..otan ta elege o liako!….
    9/10 idiokthtes autokinhtwn den paradexontai oti to autokinhto tous einai xalia. Exw filo pou exei Cheroke 4.0 kai leei oti den kaiei! Filo me punto pou den paradexete oti bgazei problhmata kai as pernaei 1 mhna to xrono sto sunergeio. Filo me BMW pou leei sunexeia gia thn poiothta kataskeuhs kai to eswteriko 3eftizei kai ta plastika trizoun kai allazoun xrwma.
    H alh8eia einai panta kapou endiamesa. An to neo isxuei kai h VW aposurei ton kinhthra, 8a einai KAI giati einai asumforos, KAI giati dhmiourgei problhmata.

    • johnnyxp64

      isos tha mporousan an otnos eixan tetoia themata na elegxoun tous sinergates tous kalitera kai na frontisoun se alles ekdoseis na ta ekmidenisoun.
      sigoura oloi pernane apo stadia piramatismou mexri na ftasoun stin koryfi tis axiopistias!
      θα ελεγα ειναι το ρητω
      πρωτα γινοντε τα πειραματα και μετα τα θαυματα. opote o xronos tha dixei.

  • vasilis

    johnnyxp64 MH TO GENIKEBIS TO THEMA ME TOYS ANTIPROSOPOUS KAI AN DEN ISOUN EYXARISTIMENOS ME TON ANTIPROSOPO SOU OPOS IPES IPIRXAN KAI ALLI POU DEN TOYS PROTIMISES OPOS EINAI H AFENTIA MOU POU SIGOURA GNORIZO PERISOTERA APO ESENA. OSO GIA THN VW NA SAS THIMISO TOYS KINITIRES 1.6 FSI ME TA PROBLIMATA TOYS KAI ME TIN APOSIRSI TOYS PRIN LIGA XRONIA KATHOS KAI TA PROTA GOLF GT TSI 1.4 ME TA SAZMAN TOYS.OLA AYTA TA TELEFTEA 5 XRONIA MONO.

    • johnnyxp64

      agapite vasili
      1-den genikeuo tipota,
      2-den gnorizei kaneis gia tis epiloges mou i tis gnoseis mou, kai den tha dexto online kritiki gia auto na sevomaste kai kapoia pragmata
      3-den nomizo oti einai katalilo meros gia tetoia sizitisi kai den katalaveno to logo pou to perneis personal? :$

      kai gia to thema mas oles oi eteries exoun kai kapia stigmi provlimata to thema einai gia to sigkekrimeno moter tin sigkekrimeni periodo, gia mia FIMI kai gia to poso to oikonomiko paizei rolo se mia tetoia apofasi an telika isxyei.

      ta ypoloipa ta xerei mono o proedros tis VW oute ego oute esy oute kaneis mas. ;-)

      ypotheseis mono kanoume kai mirazomaste tis prosopikes mas empiries!
      den kanoume antiparathesi kai malista se prosopiko epipedo.-

  • Panos

    Παιδιά είτε κάποιος έχει TSI είτε GTI είτε απλό ατμοσφαιρικό οποιασδήποτε εταιρείας με το που αρχίζεις να το σκίζεις να του βάζεις προγράμματα κτλ. ΔΕΝ θα αντέξει! ΔΕ πα να είναι VW, TOYOTA, HONDA, MITSUBISHI κτλ. είσαι τελειωμένος.

  • προβληματιζομαι σχετικα. ειμαι ετοιμος να παω να κλεισω Ibiza FR DSG7…

    • johnnyxp64

      xalara klisto

    • Λέω απο την αρχή ότι είμαι προκατειλημένος! Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό, δοκίμασες test drive με το Abarth Punto Evο; Εγώ το οδήγησα και ήμουν εκστασιασμένος! Μιας που είμαστε στο θέμα των κινητήρων, ο Multiair αυτή τη στιγμή είναι τουλάχιστον ένα σκαλοπάτι πάνω απο τους άλλους στην κατηγορία του. Ποιοτικά ίσως να είναι υποδεέστερο (κυρίως στο θέμα των πλαστικών στο εσωτερικό) αλλά στον τομέα fun to drive εμένα με κάλυψε και με το παραπάνω. Και μην ακούσω για αναξιοπιστία…θα αρχίζω να βγάζω αφρούς…

    • johnnyxp64

      @Alx.Aiva “αναξιοπιστία” :P
      :lol:
      θελω να σε δω να βγαζεις καπνους με emoticon :D μονο και μονο για αυτο ειπα τι λεξη

      υ.γ ωραιο εσωτερικο εχει αυτο mito που λετε
      http://www.cartype.com/pics/6434/full/alfa-romeo_mito_in1_08.jpg

  • vasilis

    Αρης   ME 16.990 KAI ME APOSIRSI 16.030 TO IBIZA FR SIMERA SKIZI,  AN THELIS TI GNOMI MOU PARTO SE 5 THIRO NA EXEIS KAI TIN ANESI SOU KAI NA EXEIS KAI POLI KALI METAPOLITIKI AKSIA!!!  X T I P A T O !!!!!!! OMOS KAI TO CUPRA EPESE STA 18.990 KAI 18.030 ME APOSIRSI.  DES TO 5D FR THOREO EINAI.
    http://media.seat.com/en/component/g2bridge/26/?g2_itemId=24107&option=com_g2bridge

  • Panos

    Έχεις απόλυτο δίκιο. Από άποψη κινητήρα επιτέλους η Fiat επανήλθε! Αλλά από άποψη design μεγάλη αποτυχία… Σχεδιάζουν ήδη για το 2012 το πολύ facelift. Δική μου άποψη; Alfa Romeo Mito με Multiair! Τρομερό αυτοκίνητο!!! Punto Evo σχεδιαστική αποτυχία τελείως!

  • vasilis

    xalara klisto  johnnyxp64 . DEN SE KATALABA???

    • johnnyxp64

      ennow na to proxorisei to paidi kai na min perimeni ti tha ginei meta apo merika xronia vasi autis tis “fimologias”
      auto tou leo.
      diki mou kathara gnomi, to amaxi pou ton endiaferei einai mia xara amaxi.

  • vasilis

    SIMFONOUME APOLITA SE AYTO, PIOS IPE TO ANTITHETO APLA EGO EKANA MIA PROTASI EPIDI EIMAI GNOSTIS TIS AGORAS.  TO FR ETSI KAI ALIOS APOTELI SIMERA MIA KALI AGORA LOGO TIMIS ALLA KAI LOGO OTI STO GROUP DEN PEZI AYTOS O KINITIRAS STO PLESI AYTO EKTOS APO TIN SEAT. 16990 KAI 16030 ME APOSIRSI EINAI SUPER TIMI

  • κοιταχτε. κοιταζω κατα βαση τον κινητηρα. επελεξα να παρω τουρμπο γιατι δε θελω να ασχοληθω αλλο πια με ατμοσφαιρικα μοτερ. απο κει και περα προτιμο ενα καλο μοτερακι παρα ποιοτητα στα πλαστικα του εσωτερικου. προτιμω να δωσω βαση στα μηχανικα μερη. ετσι μ αρεσει ο TSi με τα 150 (τον προτιμω απο αυτον με τα 185), μ αρεσει που το ιμπιζα εχει το DSG7 επανω.. δεν εχω κανει test drive το Punto, απλα ειμαι λιγο προκατειλημενος με τα ιταλικα (αν και ειχα ενθουσιαστει απο το grande punto abarth πριν καποια χρονια που το ειχα κανει test drive) και επισης δε μου αρεσει εμφανισιακα…
     
    αυτα..
     
    περαν αυτου, και για να μεινουμε στο θεμα, αν εχει τετοιες σκεψεις η VW επειδη το μοτερ εχει θεματα θα μπω σε 5 σκεψεις παραπανω. δεν το παιρνω για να το κρατησω 2-3 χρονια, αλλα για να το “παντρευτω” (ητοι τουλαχιστον 7 χρονια οπως εχω τωρα το κορσα). αρα θα κανει τα χλμ του, θα πιασει τα 100.000, θα το εχω και εκτος εγγυησης μηχανικων μερων. με ενδιαφερει δηλαδη και η αξιοπιστια του.

    • johnnyxp64

      φιλε Αρη
      το FR ειναι αυτο που λενε car value for money για πολλους στον ομιλο! ισως και στης κατηγορια γενικοτερα!
      οχι μονο οπως πολυ σωστα ειπες εχει πολυ καλα μηχανικα μερη, δυνατό & οικονομικό κινητηρα και υπερσυχρονο σασμαν 5/5 αστερια στην ασφλια και ανα σκασμο απο ηλεκτρονικα βοηθηματα και χαρακτηριστικα για ποιο ασφαλη οδηγη (XDS,ESP,ABS,Traction Control bla ble ble), αλλα δεν ειναι και χαρτογραφημενος ετσι ωστε να βγαλει παραπανω αλλογα μονο και μονο για να λεμε οτι εχει αλογα! τα αλογα θελουν και κρατημα πατημα αναρτηση και ενα σωρο αλλα μπιχλιμπιδια για να ειναι αποδοτικα! για αυτο και η επομενη εκδοση cupra με τα 180 εχει και αλλου διαφορες με αποτελεσμα να στερηθεις λιγακι σε ανεση και πρακτικη!
      φυσικα και μπορεις ανετα να το “παντρευτεις” κυριως αμα δεν εισαι ο πιτσιρικα και εχεις και οικογενεια κτλ κτλ κτλ.
      τα vw εχουν αρκετα χρονια εγγυηση που με λιγα χρηματα παραπανω (δεν ειμαι ιδικος να σου πω τωρα ποσο ακριβως) μπορει να επεκταθει για μερικα χρονια ακομα! και οτιδηποτε και να εχεις η VW δεν ειναι ομιλος που αυριο μεθαυριο και για οσο καιρο θα εχεις εσυ το FR σου θα χρεωκοπησει και θα εχεις τρεχαματα οπως καποτε τα Rover!
       
      τελος να προσθεσω οτι η πιοτιτα του εσωτερικου ειναι αρκετα ποιο ομορφη για μενα απο το golf και τα πλαστικα ειναι μαλακα εκτος απο μερικα πισω πισω στο ταμπλο που δεν θα σε απασχολουν!
      ναι μεν να κοιτας τα μηχανικα μερη αλλα να ξερεις οτι και το εσωτερικο ειναι ο χωρος που θα εισαι εσυ και θες να ειναι πρακτικος και ομορφος και να εχεις ποιοτιτα και να μην ειναι ολα οπως τα hundai kai fiat των μερικων χιλιαδων ευρω. ειναι ποιο απλο απο ενα golf μεσα (θα το εχεις δει φανταζομαι) αλλα θα ειδες και τα οδηγοκεντρικα του ταμπλο οτι ειναι πολυ κομψο και λειτουργικο με καλη ποιοτητα υλικων για τα λεφτα του!
      για μενα εχεις κανει την καλητερη επιλογη μην κολωσεις! και αν θες την μονη μου γνωμη αν μπορεις να περημενεις, παρε μια εκδοση (αν και 1 ειναι) που να μην εχουν ετοιμοπαραδοτο! δηλαδει να σου ερθει απο εργοστασιο απο εξωτερικο μετα απο 2-3 μηνες! παντα εχει τα τελαυταια μηχανηκα μερη και φορα ολες τις βελτιωσεις που εχουν βγει κατα καιρους ;-)
      χώρια το οτι δεν θα ηταν παρατημενο για μηνες σε μια μαντρα η αποθηκη και το ετρωγε η σκονη ;-)

      στα λεω σαν κατοχος cupra ibiza (και οχι καποιος που δεν ξερει το αμαξι)

  • vasilis

    OK ARIS TOTE KANE TIN EPEKTASI EGGIISIS GIA ALLA 3 XRONIA POU SIMENI OTI SE KALIPTI GIA 5 XRONIA SE OLO TO AYTOKINITO, ETSI GIA NA EXEIS TO KEFALI SOU ISIXO OPOS LES.
    APO TIN ALLI KANENAS DEN MPORI NA SOU PI OTI TO DIKOSOU AYTOKINITO OPOIO KAI NA EINAI AYTO DEN THA XALASI. KAI KATALIGOUME KANE AYTO POU GOUSTARIS TO AYTOKINITO EINAI KAPSOURA AN MPORIS NA TO APOKTISIS TO FR XTIPATO EINAI EYKERIA ETSI APLA. STO LEO EGO POU TA POULAO KI OLAS!!!

    • Panos

      Να κάνω και λίγο το δικηγόρο του διαβόλου. Άρα εσύ δεν είσαι καθόλου αντικειμενικός καθώς πουλάς κάτι που ίσως ο άλλος θέλει. Άρα φυσικά και θα το βγάλεις χρυσάφι. Πωλητής είσαι έτσι είναι τι να κάνουμε τώρα; :D

  • johnnyxp64: @Alx.Aiva “αναξιοπιστία”
    θελω να σε δω να βγαζεις καπνους με emoticon μονο και μονο για αυτο ειπα τι λεξηυ.γ ωραιο εσωτερικο εχει αυτο mito που λετε
    http://www.cartype.com/pics/6434/full/alfa-romeo_mito_in1_08.jpg  

    ΑχΑχαχΑχαΧΑχαχαΧΑχα Δεν θα σου κάνω την χάρη :P

    Πάντως σοβαρά πρέπει να σταματήσει το παραμύθι με τα φτηνά εσωτερικά της FIAT. Εγώ το είπα μόνο για το Punto και δεν είπα οτι είναι χάλια, απλά δεν είναι στο επίπεδο των Γερμανών. Όποιος έχει μπει στο Bravo ή στις τελευταίες Alfa Romeo βλέπει πως είναι ένα καλό ιταλικό εσωτερικό. Εξαιρετικά όμορφο, λειτουργικό και με ποιοτικά πλαστικά. Ο πατέρας μου είχε Bravo για 4 χρόνια, λόγω δουλειάς έκανε πολύ πάνω απο 100.000 χιλιόμετρα (και όχι μόνο εθνική) και το μόνο που έτριζε ήταν η εταζέρα πίσω (είχε φύγει ένα αφρώδες υλικό που είχε για να μην κάνει θόρυβο). Η καραμέλα πάλιωσε…

    Στο άλλο θέμα τώρα, η εμφάνιση είναι θέμα γούστου. Περί ορέξεως λοιπόν ουδείς λόγος. Αλλά ακόμα και εγώ που είμαι ιταλόφιλος δίνω άπειρο respect στο DSG…κορυφαίο κιβώτιο…Ο μοναδικός λόγος που θα έπερνα γερμανικό.

  • vasilis

    PANOS AN SOU ARESI KAI TO EXEIS KAPSOURA TOY PROTINO APLA NA TO PARI TORA POU EXEI KAI KALI TIMI, IDALOS NA PARI AYTO POU TOY ARESI STA XRIMATA POU MPORI NA PLIROSI.
    FISIKA DEN THA ELEGA KAKI KOUBENTA GIA TA AYTOKINITA MOU GIATI DEN EIMAI APLOS POLITIS.
    TO BAROS TOY IBIZA SE XRIXO THA BGALO!!!! :-)

  • DSG7

    Ο περίφημος  twincharger της VW δε φαίνεται να μας λείψει κιολας.
    Η εταιρία στον όμιλο έχει 1.2 105ΗP turbo only
                                       1.4 122HP turbo only
                                       1.8 160HP turbo only
                                       2.0 211HP turbo only

    Καλώς έκριναν ότι ο 1.4 λίτρων κινητήρας με 140-150-160-170 με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και τον compressor είναι ακριβός, αφού μπορούν να πετύχουν παρόμοια αποτελέσματα με turbo only και σημαντικά χαμηλότερο κόστος.

    Τι άλλο θέλετε ?
    Δε σας αρεσει ο 1.8 ?
    Θα φτιάξει ενα 1.6 ο Γερμανός.
    Μην ξεχνάτε οτι η μικρή αγορα της Ελλάδας δεν μπορει να εχει απαιτησεις απο τη VW .
    Γερμανία Γαλλία Ισπανία Ιταλία εχουν τον πρώτο λόγο στα ΄θέλω΄ τους.
    Τα βραβεία τα σάρωσε γιατί κατάφερε να βελτιώσει την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
    που είχαν τα μοτέρ των Renault 5GT , Uno Turbo, Punto Gt , Lancia Delta κτλ. με Τurbo
    Η λύση ηταν απο παλιά γνωστή αλλά μόνο ο όμιλος έκανε το θαυμα και ανέστησε
    Scoda Seat Audi VW σε πωλήσεις με αυτά τα μοτερ !!!
    Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που -εργαζόμενοι- βελτιώνουν τα λάθη τους.
    ΖΗΤΩ Ο ΟΜΙΛΟΣ !!!

    • johnnyxp64

      απλα να προσθεσω οτι ανεβενοντας τα κιβικα (μεχρι τωρα τουλαχιστον) ανεβενη και η κταναλωση και τα εξοδα σε βλακιες στην χωρα μας οπως τελη κυκλοφοριας ασφαλειες κτλ κτλ κτλ!
      για αυτο και το 1.4 ηταν το καλητερο (μεχρι τωρα) downsizsing και πουλησε αρκετα! ουτε 1.2(atmosfera) να μην μπορει να τραβηξη το αμαξωμα ουτε 1.8 να ειναι “κοστοβορο” για τους παραπανω λογους!
      για μενα ειναι τελειως συνδιασμος.
      ισως πανε σε electric turbo οπως για να εξαληψουν την αναγκη του κομπρεσσορα και του turbo lag!

      ίδωμεν!

  • ΓΙΩΡΓΟς

    johnnyxp64: ti les vre file Mitso pou vgika “elatomatikoi” an kati itan elatomatiko den tha eperne vravia 2 xronia oute tha itan sto emporio toso kero!!!! to na sou vgei ena amaxi elatomatiko simvainei kai stis kaliteres oikogenies kai poso mallon mia partida kinitor an ena apo ta exartimata einai elatomatko!
     
    den simenei oti ftaei to moter sto sinolo tou! ena tetio moter opos gnorizoume den kataskeuazete exoloklirou apo tin VW! paradigma ena part mporei na to pernei apo enan allo kataskeuasti kai autos na exei provlima sto krama tou! to provlima tha metaferthei kai sto moter! alla den ftaei to moter!
    kai stin ellada pou ta xeskisan sta piragmata ta TSI na ta vgaloun to ladi apo 1.4 na pane st 200+ aloga kai na vazoun kontres, e meta den ftaei to moter!
    o kataskeuasteis exei prodiagrafes kai eggisisi! an kati den paei kala apo tin arxei tha sto antikatastisei, ana esy to xezoymiseis tha se afisei.
     
    den xero an eixes prosopiki empeiria i akous tis fouskomenes parafimologies oligon!  

    Να σου πω φιλε μου x64 οτι δεν έχω πολλα παραδειγματα να σου παραθέσω απλα 2 πολυ καλους μου φιλους οι οποιοι εχουν (ακομη) golf, ο πρωτος την πρώτη γενια αν δεν κανω λαθος του tsi με τα 170 αλογα του οποιου του καει, απο το χιλιομετρο 1 μεχρι τωρα που εχει καμια 70.000, σταθερα λαδια και ο δευτερος που βαραει συνεχως πυρακια οποτε δεν του βαλει καλη 100αρα. Δεν ξερω για να ειμαι ειλικρινης αν το αυτοκινητο θελει απο κατασκευαστη 100αρα αλλα προσωπικα το να μην κανει καλη καυση το αυτοκινητο αν δεν δουλευει με 100αρα στα 1400 κυβικα δεν μου ακουγεται και πολυ σωστο.

    p.s. -electric turbo?
    p.s. 2 -seriously??

  • vasilis

    OI PRODIAGRAFES OLON TON AYTOKINITON GIA TO TH KAFSIMO DEXONTE ANAGRAFONTE STO ESOTERIKO APO TO KAPAKI TOY REZERBOUAR. OLA TA TSI PERNOUN MONO 100ARA – 98ARA. MPORI BEBEA NA BALI KAI 95ARA ALLA RISKARI META GIATI THA TOY ANAPSI TO LAMPAKI GIA TON ESTHITIRA LAMDA POU MPORI KAI NA TO SOSI AN TO PROLABI ME ENISXITIKO BENZINIS TO OPOIO EINAI AKRIBO 12-14€ TA 300ml.

    • Chmavr

      Οχι φίλε μου, κάνεις λάθος. Αυτό ισχυει μονο στουςς TSI με τα 170Hp 1ης γενίας, οπού θελάνε 98οκτ βενζίνη. Τώρα ολοι οι 1.4TSI θέλουν 95αρα βενζίνη.

    • johnnyxp64

      simfono o TSI mou latest generation 180HP to kapaki tou rezervouar Grafei MINIMUM 95octane

      αλλα με Ανοθευτη 100αρα το αμαξι δουλευει ποιο καλα και το νιωθω και στην δυναμη και στο “ξεμπθυκομα” αλλα κυριως ειναι Ναι ναι ειναι ποιο οικονομικο (ειδικα σε ταξιδακια) η βενζινα 100αρα μου βγαζει τουλαχιστον 40-60χιλιομετρα παραπανω δοκιμασμενο παντα στην ιδια διαδρομη (ταξιδακι) και παντα με τον ιδιο τροπο οδηγησεις και τα αποτελεσματα ειναι μετα απο 10φορες ταξιδι και αυτο που λεεω ειναι ο μεσος ορος περιπου! (γιατι καποτε εχει λιγο παραπανω traffic ktl)

      αλλα εδω που εχει φτασει η 100αρα…αστα να παν!

  • STRATOS

    ΑΥΤΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝΕ Η ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ MARKETING ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΑΝ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕ Η VW ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ 60 ΑΛΟΓΑ ΤΟΥ GOLF 3,TA 75 TOY GOLF 4,TA 70 TOY ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ AUDI 80 ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ 75 ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ Η ΓΙΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80.ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 20-25000 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ 100-98 ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ.ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η VW ΚΑΤΑΦΕΡΕ Μ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΘΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ……ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΕΠΝΕΥΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΤΟΥΣ…..ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ…….(Η ΚΑΘΑΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΘΕΛΕΙ 120 ΑΛΟΓΑ 1000 KG , ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ….. ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ)….ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑI MARKETING….ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ

  • vasilis

    NEOS KINITIRAS ANAKINOTHIKE EPISIMA APO TO GROUP VW.
    1000cc  12v TSI METABLITOU XRONISMOU APO 1,950-4,000 rpm KAI MEGISTI IPODINAMI POU THA FTANI TA 75 EOS KAI 89HP KAI KATANALOSI POU THA FTANI TA 4.8LIT/100KM SE AYTOKINITO BAROYS 1100KG
    O KINITIRAS EINAI ETIMOS KAI THA FORETHI ARXIKA STO VW UP – SEAT AROSA KAI ARGOTERA STO VW POLO KAI SEAT IBIZA.

    • πότε ανακοινώθηκε αυτος;;;

  • vasilis

    DEN EXO LATHOS OLI OI KINITIRES TSI PERNOUN MONO ALLA MONO SUPER AMOLIBDI!!!! SE OLA TA KAPAKIA TOY REZERBOUAR GRAFI SUPER PREMIUM!!!!!!!!

    • Δεν κόβω το χέρι μου αλλά έχω την εντύπωση πως αυτό ίσχυε παλιότερα όπως ειπώθηκε στους TSI πρώτης γενιάς και στους απλούς FSI. Δεν είχε να κάνει με οκτάνια αλλά με την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θειώδης ενώσεις. Δυστυχώς στην Ελλάδα μόνο η 98+ πληρούσε τα κριτήρια γι’αυτό και ίσχυε αυτό. Αλλά πιστεύω οτι οι καινούριοι TSI (πχ ο 1.2 με τα 120 άλογα) δεν έχουν πλέον αυτές τις απαιτήσεις. Θα βάλω έναν φίλο με το καινούριο Polo να δει το καπάκι όπως λες.
      Όσο για τον καινούριο κινητήρα 1000 κυβικών που ανέφερες όσο και να έψαξα δεν βρήκα τίποτα. Αν έχεις κάποιο link θα βοηθούσε πολύ.

    • Panos

      Δυστυχώς φίλε vasili έχεις απόλυτο άδικο! Στο δικό μου Polo 1.2 TSI το καπάκι λέει RON 95 άρα 95 οκτάνια… ΚΑΙ στον 1.4TSI 122hp και 140hp RON 95 λέει.

      Κι εφόσον είσαι πωλητής του Group VAG (Seat) όφειλες να το γνωρίζεις αυτό γιατί παραπληροφορείς τον κόσμο.

  • vasilis

    KATARXAS EXEIS DIKIO GIA TON TIPO BENZINI KAI TA XIMIKA TA OPOIA PREPI NA PERIXE, SE OLI TIN EBROPI ALLA KAI TA BALKANIA EKTOS APO TIN ELLADA H BENZINES POU KIKLOFOROUN EINAI AYTI ME 91 OKTANIA POU EINAI H ANTISTIXI H 95 H DIKIMAS KAI H SOUPER AMOLIBDI POU EDO EINAI 98 OPOUDIPOTE ALLOU EINAI 95……ETSI TA REZERBOUAR TON KINITIRON MULTI POIN INJECTION TOU GROUP VW ANAGRAFOUN STA KAPAKIA APO TA REZERBOUAR 91/95 RON/ROZ OSO GIA OLA MA OLA TA TSI-TFSI LENE MONO…. MIN 95 SUPER PREMIUM.
    NA SOU PO EPISIS MIAS KAI ENDIAFERESE TOSO GIA TO GROUP POS H SEAT ANAKINOSE EPISIMA OTI STA EPOMENA 5 XRONIA THA KIKLOFORISI ENA 4X4, ENA AYTOKINITO POLIS POU THA FORA KAI TO 1000TSI, TO NEO LEON MK3 SE 3 THIRO  5 THIRO KAI ESTETE(WAGON), ENA SEDAN KATIGORIAS C ANTIKATASTATI TOY TOLEDO KAI TELOS TO EXEO MK2.
    SXETIKA EDO…..    http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT
    LOGO TIS DOULIAS MOU DEN MPORO NA SOU PO PARAPANO PRAGMATA…….SXETIKA ALLA LIGA PRAGMATA THA BRIS STO http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines

    • Panos

      Έχεις δίκιο το είδα πριν λίγο. Λέει με μεγάλα γράμματα 95 RON και από κάτω με πολύ μικρά super premium. άρα εννοούν μήπως τουλάχιστον 95+ ας πούμε που έχει η Shell και πάνω; Πάντως στο δικό μου τόσο καιρό όλο 95άρα του βάζω και δεν έχει φτερνιστεί ποτέ ο κινητήρας…

  • vasilis

    TO DEYTERO LINK AUTOBLOGGER EINAI TO SXETIKO ME TO 1000 TSI ALLA DEN LEEI KAI POLA

  • vasilis

    PANOS…..DISTIXOS NAI ALLA EXO APOLITO DIKIO, NOMIZO POS SAS EKSIGISA TI SIMENI 91 KAI TH SIMENI 95 KAI EPISIS MALON BLEPIS OTI SE BOLEBI TO SUPER PREMIUM POU LEEI APO KATO DEN TO BLEPIS?????? MPORIS NA DIS GIA NA SIGGRINIS ENA SIMBATIKO KINITRA TOU GROUP TH LEEI, TOTE THA KATALABIS TH SOU LEO.
    DEN XORAI AMFISBITISI AYTO POU LEO EINAI 1000% SIGOURO, KAI AN DOULEBIS TOYS KINITIRES TSI ME APLI AMOLIBDI KAI DEN EXEI ANAPSI TO KITRINO LAMPAKI STO KANTRAN SOU POU EXEI TO SIMBOLO TOY KINITIRA KAI SIMENI POS GINETE KAKI KAFSI KAFSIMOU TOTE EISAI POLI TIXEROS.
    PANTOS AN SOU ANAPSI PARE ENA EXISXITIKO BENZINIS TREKSE TO AYTOKINITO SOY KAI SE 70-90 XILIOMETRA THA SBISI!!!

    • Mcrae

      File Vassili, sto kapaki twn rezervouar anaferontai toso ta oktania, oso kai o xaraktirismos tis benzinis. Ayto symbainei gia ton eksis logo: Apo xwra se xwra, diaferei o xaraktirismos tis benzinis. ta oktania omws einai sygekrimena, einai arithmos kai den allazei.
      Gia paradeigma, se alles xwres tis Eyrwpis i benzini super premium einai i 95ara. Stin Ellada itan oi 98ares kai twra oi 100ares. Gi ayto, min kollate ston xaraktirismo. Kathe mia xwra to baptizei opws thelei. To mono sigouro einai oi arithmoi. Kai oi arithmoi lene 95. Ara me 95 Oktania oi TSI einai OK.

  • mika

    Foberos kinhthras o 1.4 me ta 180 ps, alla efoson h texnologia proxwraei kai mporei h VW na bgalei idia aloga mono me turbo, to idio einai gia mena..Sigoura einai pio polyplokos kai dapanhros san kataskeyh, opote an ginetai h idia kalh douleia me mono turbo, giati oxi??
    H prwth genia me ta 140-170 aloga, eixe kapoia problhmata oso kserw,kyriws apo aytous pou ta skalizan xwris gnwseis h se anaksiopistous beltiwtes,epeidh thampwnontan sthn idea na exoun ena 1.4 me 200+ aloga…H neoterh genia, einai pio aksiopisth ki efoson exeis to myalo sou sto kefali sou,einai mia xara..Ta parapanw ta exw syzhthsei me mhxanikous, pou to exoun glypsei mesa eksw to moter, oxi me diaforous tyxaious pou o kathenas leei to makry kai to konto tou,analogws ths fantasias kai ths trellas tou..
    Vasili, ola ma ola ta neotera TSI kai TFSI pia lene 95 RON..Bebaia sto Ellada, h kompina basileyei kai h 95ara den einai panta gnhsia 95ara,alla kati parakatw..Otan o Germanos leei 95ara, ennoei th dikh tou 95ara,h thn eyrwpaikh, oxi th notheymenh dikh mas..
    Fysika kai douleyei kalytera me 98,afou einai turbo, ftanei na mhn einai nerwmenh!!

    Exw A3 Fsi, pou grafei 98 Ron panw, kai bazw mono tetoia..Mallon prepei na eimai o monos,giati osa Golf kai A3 Fsi blepw, sta benzinadika,bazoun panta aplh!!Akoma ki egw omws pou bazw mono 98 h 100 RON panta apo to idio benzinadiko,exw pesei se notheia..Kai to lampaki pou anabei opws les,den sbhnei pote me enisyxtiko benzinhs..To xw dokimasei ki ayto,dystyxws,logw anagkhs.
    Ginetai reset mono sthn antiproswpeia,giati to krataei sth mnhmh..
    ;-)
     
     
     
     

  • johnnyxp64

    παιδια χαλαρωστε με τις Βενζινες!
    το λεει καθαρα εδω:
     

    1.4 R4 16v TSI/TFSI 90-133kW

    90 to 103 kW variants — 95 RON ultra-low sulphur unleaded petrol (ULSP)

    110 to 125 kW variants — 98 RON ‘Super Unleaded’ ultra-low sulphur unleaded petrol (ULSP) – 95 RON may be used, but will result in lower power output

    εν κατακλειδι και οι 2 λετε το ιδιο πραγμα αλλα με αλες ορολογίες και λογια!
    το ιδιο μοτερ αναλογα την χαρτογράφηση θελει και άλλο minimum καύσιμο για καλητερη λειτουργια…

    ΤΕΛΟΣ.- ΗΡΕΜΉΣΤΕ αδερφια. ;-) :P
    (μολις γυρισα απο φουλαρισμα 100αρας στο κουπρι μου! ασε παει το 1/3 απο το νοίκι! :lol: ) gamo tin xora mou kai tin oikonomia tis…….. >:(

  • mika

    johnnyxp64: simfono o TSI mou latest generation 180HP to kapaki tou rezervouar Grafei MINIMUM 95octaneαλλα με Ανοθευτη 100αρα το αμαξι δουλευει ποιο καλα και το νιωθω και στην δυναμη και στο “ξεμπθυκομα” αλλα κυριως ειναι Ναι ναι ειναι ποιο οικονομικο (ειδικα σε ταξιδακια) η βενζινα 100αρα μου βγαζει τουλαχιστον 40-60χιλιομετρα παραπανω δοκιμασμενο παντα στην ιδια διαδρομη (ταξιδακι) και παντα με τον ιδιο τροπο οδηγησεις και τα αποτελεσματα ειναι μετα απο 10φορες ταξιδι και αυτο που λεεω ειναι ο μεσος ορος περιπου! (γιατι καποτε εχει λιγο παραπανω traffic ktl)αλλα εδω που εχει φτασει η 100αρα…αστα να παν!  

    Symfwnw, me 100ara bgazei pio polla km,isws kai parapanw apo osa les se ena megalo taksidi..To dokimasa Athina -Salonika prin 2 mhnes..Egyga apo Athina foul 100ara kai me syneth odhghsh, oxi xaza gkazia klp kai 160km/hr eftasa panw me 1/4 ypoloipo!!!Katebhka me aplh 95 giati htan panakribh ekei panw,ki eksw apo Barympomph anapse lampaki rezerbas!!!

    To thema omws me th 100ara einai pws einai akribh kai einai dyskolo na breis benzinadiko pou na thn exei ano8eyth,giati to kerdos einai poly megalo..Apla,kaneis to stayro sou kai proxwras…
    Polo Gti kai Cupra pou ta exw koitaksei sobara,pane mia xara me 95,apla o mhxanikos mou exei pei,einai akoma kalytera me 100,an to bastaei h tseph sou..
    Gia mena proswpika pou xronia bazw 100ara den tha exei diafora,afou to Polaki tha bgazei ta idia Km isws kai parapanw,kai tha exei kai to gkazi tou, se sxesh me to diko mou..Ektos an paei h 100ara sta 3 eyrw,opote sta tsakidia,ekei bazeis oti na nai!!!
    :D

    • johnnyxp64

      etsi etsi einai ! kala ama ftasei 3 euro den tha eimai edo na to ziso tha exo figi!

  • vasilis

    NA ROTISO KATI PARA POLI APLO? IPARXI STIN ELLADA AMOLIBDI ME 91 OKTANIA??????
    NA SAS PO MIA MEGALI ALITHIA KATHARA APO THN DIKIMOU PIRA STO EMPORIO EDO KAI 12 XRONIA,
    SINEXOS TOYLAXISTON 3-4 AYTOKINITA TIN EBDOMADA ERXOTAN PANIKOBLITA EPIDI TOYS ANAPSE TO LAMPAKI LOGO KAKIS BENZINIS, ME TIN KRISI O KOSMOS PIGENI STI GITONA XORA FYROM KAI BAZI BENZINI EKEI APO TOTE TO POLI 1 AYTOKINITO TO MINA AN ERTHI ME TO IDIO PROBLIMA. GIA NA MI PO POS TO KALOKERI POLA APO TA AYTOKINITA DEN PERNANE MPROSTA AN DEN BAROUSES 2-3 FORES MIZA. TO PARALOGO EINAI BEBEA POU GINOTAN TO KALOKERI KAI OXI TO XIMONA ME TO -10, TI NA PO AYTO DEN MPORESAME NA TO KATALABOUME.
    TO SIMPERASAM EINAI POS OSA AYTOKINITA ALAZANE FILTRA BENZINIS KATHE 30.000KM KAI XRISIMOPIOUSAN KATHE FORA SUPER AMOLIBDI ‘Η TOYLAXISTON 1 FORA STA 3 GEMISMATA IXAN LIGOTERA PROBLIMATA.
    FTASAME GIA NA KATALABETE NA PROTINOUME STOYS PELATES KATHE FORA POU THA ERXONTE GIA ALAGI LADION NA TOYS BAZOUME KAI ENA XIMIKO TO OPIO DIELIE TA NOTHEBMENA APO TO REZERBOUAR KAI TA EKEGE O KINITIRAS.

  • johnnyxp64

    και για να επιστρεψουμε στο ΘΕΜΑ ΜΑΣ για το Μοτερ (και οχι για τις Βενζίνες)
    τα νεότερα όπως διαβασα αλλού ότι.
    “ο twincharged TSi δεν πάει πουθενά, σύντομα αναμένεται και Polo R (τετρακίνητο – τούμπανο) που θα τον φοράει (απάντηση από υπάλληλο στο R&D της Volswagen στο Wolfsburg η οποία δόθηκε στο seatcupra.net)”

    http://www.auto-car-shop.com/wp-content/uploads/HLIC/12207314e14522eddebb3e0d89a726be.jpg

  • Άμα δεν το διάβασες εδώ τότε δεν είναι αλήθεια!!! :P Πλάκα κάνω φυσικά!
    Δεν είπε κανείς οτι θα καταργηθεί αύριο ή θα αποσυρθεί απο όποιο αμάξι τον φοράει…απλά δεν θα ασχοληθούν άλλο με την εξέλιξη του concept. Ο διάδοχος δηλαδή αυτού του κινητήρα θα είναι turbo only. Στο κάτω κάτω απο όσο γνωρίζουμε η εξέλιξη ενός νέου κινητήρα (που θα αντικαταστήσει τον twincharger) δεν έχει ανακοινωθεί που σημαίνει οτι δεν έχει προχωρήσει πολύ.

  • Mika

    Johnny, to Polo R kai to S1 isws forane to neo kinhthra TSI tou group, 1.6 turbo me 210-220 ps…
    Etsi exw diabasei se forum,alla menei na apodeixtei poso alhtheia tha einai..
    We ll see

    • johnnyxp64

      ti na po auti isos enooun oti th paroun to TSI kai tha ton exelixoun? pantos einai ligo ypervoli apo 1.4 na vgaleis pano apo 180HP gia mena! meta einai pleon asimforo!
      otos we will see!

    • και εγώ αυτό έχω διαβάσει και νομίζω ότι το έχουμε κάνει και θέμα και εδώ ότι θα υπάρξει νέος 1600αρης TSI κοντά στα 210 με 220 άλογα