Φαίνεται πως οι οδηγοί έχουν πολλά να κάνουν μέσα στο cockpit. Έτσι, οι ομάδες ανησυχούν και θέλουν να μειώσουν τις “εργασίες” που έχουν να κάνουν οι οδηγοί τους με το τιμόνι. Τα δύο κουμπιά που έχουν επιβαρύνει περισσότερους τους οδηγούς είναι αυτά του KERS και της πίσω πτέρυγας.

Ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Sam Michael, τονίζει πως το TWG (Technical Working Group) θα ζητήσει από τον Charlie Whiting να μειώσουν τις λειτουργίες που έχει να κάνει ο οδηγός.

Οι οδηγοί είναι πολύ φορτωμένοι στο cockpit, και γω συμφωνώ με αυτό. Κάνουν πολλά και είναι κάτι που εξετάζουμε στο TWG αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε για να ξεφορτώσουμε τον οδηγό, αλλά πρέπει να συμφωνήσει η πλειοψηφία των ομάδων. Δε νομίζω ότι θα κάνουμε πολλά φέτος, αλλά θα το ψάξουμε για το 2012.

Ο Michael δηλώνει πως το φαβορί για αποχώρηση είναι η πίσω πτέρυγα, καθώς οι οδηγοί θα πρέπει αν τη χρησιμοποιούν πάρα πολύ, αφού πέραν του αγώνα η χρήση της είναι ελεύθερη και απεριόριστη.

Πιθανότατα, η πίσω πτέρυγα θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο. Είναι αυτή που επιβαρύνει περισσότερο τον οδηγό. Ακόμα και αν οι οδηγοί άντεξαν το 2009, τώρα θα είναι πολύ πιο κοντά στο όριο και αυτό θα παίρνει την προσοχή τους από την οδήγηση. Το GPDA ζήτησε από το TWG να κοιτάξει το θέμα, και είναι κάτι που συζητάμε σοβαρά με τον Charlie Whiting και ψάχνουμε το θέμα στις συναντήσεις μας. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνουν οι οδηγοί και μάλλον δεν χρειάζεται να κάνουν.

Να σου θυμίσω ότι ο Vettel έκανε λόγο ακόμα και για απεργία των οδηγών και ο λόγος είναι η πίσω πτέρυγα, αφού δεν αρέσει στους περισσότερους οδηγούς. Ναι, αλλά είναι οι καλύτεροι οδηγοί του πλανήτη και δεν πρέπει να δικαιολογήσουν την ικανότητά τους και τους πολύ μεγάλους μισθούς που έχουν; Είναι πάρα πολύ δύσκολο να χειριστείς κανείς αυτά τα θηρία που έχουν για αυτοκίνητα, αλλά τόσο πολύ τους δυσκολεύει ένα κουμπί; Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί πρόβλημα όμως. Για κάποιους δεν γίνεται πιο δύσκολη η οδήγηση. Μήπως πρέπει να μην αντιδρούν τόσο πολύ για έναν πολλά υποσχόμενο κανονισμό;

[Πηγή: manipef1]