Νέες λεπτομέρειες έδωσε το Αutocar, σχετικά με το νέο Ford Fiesta ST. Στιλιστικά θέλοντας να τεθεί απέναντι από τα υπόλοιπα μικρά γρήγορα αυτοκίνητα της κατηγορίας (Audi A1 1.4 TFSI, Seat Ibiza Cupra, VW Polo GTI και Skoda Fabia RS), θα διαθέτει νέο bodykit με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διπλή εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο καθώς και διαχύτη όπως ακριβώς έχει και το Focus RS. Στο εσωτερικό ίσως τοποθετηθούν τελικά τα Recaro καθίσματα που είδαμε στις πρώτες spy φωτογραφίες.

Από μηχανικής πλευράς, το νέο Fiesta ST θα εφοδιάζεται με έναν 1600αρη turbo EcoBoost κινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει 180 άλογα. Δύο κιβώτια θα είναι διαθέσιμα, ένα χειροκίνητο και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε περίπου 6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα θα ξεπερνά τα 220 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2011.

[Πηγή: Autocar, AutoExpress]

  • cfu

    to amaksaki mou!!!
    tha einai yperoxo me 180 hp
    ti oraia
    polla like!!!!
    kai apo ayth ti katigoria
    to kalytero giati sou dinei epilogi xeirokinito h aytomato
    oxi me to zori aytomato opos kanei to cupra,gti,fabia rs…

    • άντε να δούμε τι θα κάνει!!! πάντως θα είναι όμορφο!

  • sofokles5

    ade na vgei giati to st m exei piasei ta 90.000! pame gia traba to 2012!

  • τιμουλα θελω να μαθω!! αντε γιατι απο σεπτεμβρη/οκτωβρη λεω να αλλαζω αμαξι…

  • Α.Ρ.

    Το καλυτερο της κατηγοριας μηπως ειναι το Renault Clio RS και μαλιστα με διαφορα? Αλλο θεμα το οτι ξεφευγει η τιμη του σε σχεση με τα υπολοιπα που αναφερατε και οτι ειναι εντελως ασυμφορη η κατοχη ενος αυτοκινητου 2000 cc. Ειναι ομως η διαφορετικη προσεγγιση που εχει η Renault. Επιμενει ατμοσφαιρα στο rs κατι που βοηθαει στην οδηγηση στο οριο σε στροφιλικι. Ενας λογος που απορριπτονται τα ”υπόλοιπα μικρά γρήγορα αυτοκίνητα της κατηγορίας ( Αudi A1 1.4 TFSI, Seat Ibiza Cupra, VW Polo GTI και Skoda Fabia RS)” ειναι το υποχρεωτικο dsg. Ελεος αυτοκινητα για κοντρες στην ευθεια ξερουν να φτιαξουν μονο? μπραβο στη Ford για το χειροκινητο

    • Το Clio RS είναι μια κατηγορία μόνο του αλλά η τιμή δεν συγκρίνεται με τίποτα με τα υπόλοιπα που αναφέρουμε! γι’αυτο δεν το αναφέρω καν ως αντίπαλο!

  • mika

    Mallon tha bgei molis kykloforhsei h FL version, gia na to piasoun ki ayto oi allages..
    Tha einai ena fobero amaksaki,arkei ki h timh tou na einai kalh..Logika,elew Ford,tha einai..
    Epietlous,ena sport prosito Ford meta apo para poly kairo..

  • cfu

    Nai kai ego pisteyo tha einai to FL
    h timi logika tha einai kana 17.000-18.000
    an einai etsi 2 xronia dino to diko mou
    kai to pira amesos
    tha einai to pio gmt aytokinito stin katigoria

  • μια χαρά τιμή! όσο έχουνε περίπου και τα υπόλοιπα της κατηγορίας

  • christos

    Το τουρμπο δεν ειναι η καλυτερη επιλογη για αυτοκινητα με αυτο το χαρακτηρα.
    Αλλα μονο η Ρενω εχει εξελιξει καταλληλο μοτερ.
    Ολοι οι αλλοι διαλεγουν ενα τουρμπο απο τη γραμμη παραγωγης και το πετανε μεσα.
    Βλεπε Citroen DS3 και φυσικα το Mini.
    Αλλα οταν πυροβολεις στα βουνα ο ατμοσφαιρικος ειναι που κανει τη διαφορα απο οδηγικης πλευρας.
    Αυτα ειναι αμαξια για οδηγικη απολαυση.
    Τα χρονομετρα ειναι για την πιστα.
    Αν μπορεσει η Ρενω να ελαφρυνει τον απογονο του RS και να αντιστρεψει το φαυλο κυκλο του αυξημενου βαρους η ψαλιδα θα ανοιξει ακομη περισσοτερο!