H αντιπροσωπεία της Τοyota στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι δέχεται ήδη παραγγελίες για το νέο Yaris 2012 το οποίο ξεκινά από τα 11.910 ευρώ (11.068 ευρώ με όφελος απόσυρσης). Το νέο Yaris θα είναι διαθέσιμο σε τρίθυρη και πεντάθυρη έκδοση και στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει επτά αερόσακους, traction control, ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας, ενεργά προσκέφαλα, ηχοσύστημα έξι ηχείων με θύρα USB, air condition και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός.


Θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Life, Active, Style, Lounge) και μηχανικά θα φορά 2 κινητήρες βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα. Ο 1.000αρης τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 69 άλογα με 93 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 15.3 δευτ. με τελική ταχύτητα 155 χλμ/ώρα. Χρειάζεται 4.8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 110 γρ/χλμ.

Ακολουθεί ο 1300αρης VVT-I τετρακύλινδρος απόδοσης 99 ίππων με 125 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 11.7 δευτ. με τελική ταχύτητα 175 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 5.3 χλμ/ώρα με εκπομπές CO2 121 γρ/χλμ.

Τέλος υπάρχει ένας τετρακύλινδρος D-4D πετρελαιοκινητήρας 1.400 cc απόδοσης 90 ίππων με 205 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 10.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 175 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4.5 δευτ. με εκπομπές CO2 110 γρ/χλμ. O πετρελαιοκινητήρας θα είναι διαθέσιμος μόνο στην 5-θυρη έκδοση,.

Θα υπάρχουν τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Entry, Active, Style, Lounge) και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Γαλλίας και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από τον προσεχή Νοέμβριο. Ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο. Αναλυτικές οι τιμές στη συνέχεια.

Tοyota Yaris 2012 – Πεντάθυρη Έκδοση

  • 1.0 Life: 12.420 ευρώ
  • 1.0 Active: 13.190 ευρώ
  • 1.33 Life: 13.500 ευρώ
  • 1.33 Active: 14.500 ευρώ
  • 1.33 Style: 15.320 ευρώ
  • 1.33 Lounge: 15.800 ευρώ
  • 1.33 Active CVT: 15.790 ευρώ
  • 1.33 Style CVT: 16.610 ευρώ
  • 1.33 Lounge CVT: 17.090 ευρώ
  • 1.4 D4D Life: 15.520 ευρώ
  • 1.4 D4D Active: 16.780 ευρώ
  • 1.4 D4D Style: 17.600 ευρώ
  • 1.4 D4D Lounge: 17.860 ευρώ
  • 1.4 D4D Active MMT: 17.700 ευρώ
  • 1.4 D4D Style MMT: 18.520 ευρώ
  • 1.4 D4D Lounge MMT: 18.780 ευρώ

Tοyota Yaris 2012 – Τρίθυρη Έκδοση

  • 1.0 Life: 11.910 ευρώ
  • 1.0 Active: 12.680 ευρώ
  • 1.33 Life: 13.000 ευρώ
  • 1.33 Active: 14.000 ευρώ
  • 1.33 Style: 14.820 ευρώ
  • 1.33 Lounge: 15.300 ευρώ
  • 1.33 Active CVT: 15.290 ευρώ
  • 1.33 Style CVT: 16.110 ευρώ
  • 1.33 Lounge CVT: 16.590 ευρώ

[Πηγή: Toyota]

  • hellboy

    με 16χιλιαρικα περνεισ το colt rallyart !!!!!θα μας τρελανουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Teo

    Πανάκριβο.Με 14500 που στοιχίζει το 5θ στην έκδοση Active αγοράζεις μικρομεσαίο(Citroen c4,kia ceed,hyundai i30).

  • Phaethon

    Κανένα καινούργιο κινητήρα θα βάλουν??

  • Ανέκαθεν ακριβό δεν ήταν το yaris; ποιος περίμενε χαμηλή τιμή;

    • Demetris

      Ίσως στην Ελλάδα. Κύπρο είναι κάπως πιο φθηνά τα πράγματα.
      Είχα αγοράσει (μεταχειρισμένο Ιαπωνίας με 20.000 χιλιόμετρα) το Vitz RS 1500 τουμπανάκι με μόλις 11.000 ευρώ. Με το CVT κιβώτιο.

  • LJ

    Οταν ελεγα γτ να παρει καποιος Τoyota επεφταν τα dilikes βροχη. Τραγικα υπερτιμημενα ολα.

    https://www.autoblog.gr/2011/06/15/toyota-yaris-2012-euro-spec-model-first-official-images/

  • Jason

    Μαλιστα,θα γινει και το γιαρις ειδος πολυτελειας πλεον,για να παρεις μια αξιολογη εκδοση θα θες απο 13 χιλιαρικα και πανω.

  • VanPerseF1

    Το πισω μερος ειναι τουλαχιστον 5-6 χρονων σχεδιο που το πουλανε για καινουριο απλα με λιγο πιο στρογγυλοποιημενο προφυλακτηρα!Θα ψαξω να βρω φωτο απο το στρατο που το ειχα τραβηξει…

  • Hoorey21

    Mαπα το καρπουζι.

  • pAtrosUK

    Paides egw lew na paw na ta dwsw ta 13 xiliarika pou zhtane… oute Ralliart tha parw, oute mikromesaio, ennohtai pws den thelw kainourgio kinhthra ( einai hdh polu kalos kai den tha riskara ena kainourgio pou den xerw), kai ekana kai dislike sta arnhtika sxoleia tou prohgoumenou arthrou!

    Den xerw an exw adiko, alla lew na ta dwsw auta ta lefta kai na mhn xreiastei na xanaplhrwsw kanena keratiatiko kathe mhna, opws mou exoun kostisei ola ta autokinhta pou exw xrhsimopoihsei mexri stigmhs g thn kathimerinothta mou, ektos ap to Yaris!!!

    Oson afora thn Toyota, nomizw pws exoun perasei arketa xronia pou apodeiknuei sunexws kai to posa autokinhta poulaei sto kathe montelo kai thn poiothta tous, Kalo einai na anoixete thn efhmerida me ta metaxeirismena kai na analogisthte, gt exoun autes tis times akoma se toso palia montela…?

  • Joe

    Φιλε,δικη σου επιλογη ειναι τι θα κανεις τα φραγκα σου,απο εκει και περα εαν εισαι του δογματος γιαπωνεζικο γιατι δεν χαλαει γιατι ειναι οικονομικο και δεν με πολυνοιαζει το design,δεν με πολυνοιαζει αν το εσωτερικο θα ειναι μαπα ,αν οι κινητηρες σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι πισω και τα σχετικα,τοτε δεν μπορει να σου πει κανεις κατι.

    13 χιλιαρικα ειναι η πιο απλη εκδοση μετα το 1.0 Life,βαλε και χιλιαρικο δυο να βαλεις τπτ εξοπλισμο,γιατι δεν μπορει να το παρεις κ γυμνο τελειως,για πλακα λοιπον πας 14 και βαλε χιλιαρικα.

  • Achilleas_mclaren

    12.500 το χιλιάρι? απλά όχι. European hatchbacks only….γενικά μόνο Ευρώπη.

  • George31

    απο 12 χιλιαρικα και γυμνο;φανταστειτε ποσα πρεπει να δωσεις για να εχει τις ανεσεις που πρέπει.και απο σχεδιαση δεν λεει και τιποτα……….