Η General Motors φαίνεται ότι έχει σχεδιάσει πολύ καλά το πως θα κινηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια και κατά την διάρκεια του δεύτερου ετήσιου παγκόσμιου συνεδρίου επιχειρηματικότητας, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρίας Joel Ewanick, δήλωσε ότι η εταιρία του θέλει να γίνει η “επόμενη Apple”.

Με τις δηλώσεις του Ewanick εννοεί ότι η GM θέλει να μιμηθεί τις έξυπνες ιδέες του Steve Jobs, ο οποίος κατάφερε και έκανε την Apple ξανά κολοσσό και τα προϊόντα της “must-have” αφού ξεχωρίζουν τόσο για την σχεδίαση τους όσο και για τη προηγμένη τεχνολογία που διαθέτουν.

Ο Ewanick δήλωσε ότι πρέπει να ξεχωρίσουν από τους άμεσους ανταγωνιστές τους (Toyota, Volkswagen, Hyundai και Ford) παρουσιάζοντας μοντέλα τα οποία θα διαφέρουν σημαντικά από τις προτάσεις των ανταγωνιστών της. Για να το κάνει αυτό η GM θα πρέπει να “χτίσει” ισχυρότερο εμπορικό σήμα καταναλωτών και όχι ισχυρότερο εμπορικό σήμα αυτοκινήτων.

Αναλυτές της αγοράς βλέπουν με σκεπτικισμό την κίνηση αυτή της GM με τον Peter DeLorenzo να δηλώνει ότι είναι αδύνατο να το πετύχει αυτό η GM μιας και δεν υπάρχει το κατάλληλο κλίμα για να πετύχει. Για να δούμε τελικά αν οι Αμερικάνοι πετύχουν στο στοίχημα που έβαλαν οι ίδιοι.

[Πηγή: Autonews]