Οι φήμες για την παραγωγή της Μ5 με πετρελαιοκινητήρα επιβεβαιώθηκαν από την ίδια την BMW. Το μοντέλο δεν θα ονομάζεται Μ5 d, αλλά το πιο πιθανό 550d xDrive M ή 550dM ή 550dXM ή κάτι παρόμοιο στα πρότυπα του 1 M Coupe. Ο λόγος που βλέπουμε το χαρακτηριστικό Χ είναι γιατί το αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο για να μπορέσει να περάσει στο δρόμο όλη την θηριώδη ροπή που θα έχει ο tri-turbo 3.0-λίτρων κινητήρας. Ο κινητήρας αυτός θα είναι σε σειρά και θα χρησιμοποιήσει ένα μικρό turbo για να άμεση ώθηση και μικρή κατανάλωση κατά την εκκίνηση καθώς και δύο μεγαλύτερα twin-scroll turbo για την παραγωγή περισσότερης δύναμης όταν ο οδηγός της αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα.

Ο κινητήρας αυτός είναι ο ίδιος με τον σημερινό 3.0-λίτρων πετρελαιοκινητήρα της BMW, αλλά με σημαντικές τροποποιήσεις, όπως είναι η νέα κυλινδροκεφαλή. Θα κάνει χρήση μιας ποικιλίας προηγμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των άμεσου ψεκασμού και σύστημα Valvetronic, με σκοπό να βελτιστοποιήσει την λειτουργία της εισαγωγής και εξαγωγής βαλβίδων του κινητήρα.

Η απόδοση του κινητήρα θα είναι μικρότερη από τον twin-turbo V8 4.4-λίτρων της βενζινοκίνητης έκδοσης με τα 560 άλογα αλλά θα κυμαίνεται ανάμεσα στα 500 με 550 άλογα. Όμως η μεγάλη διαφορά θα είναι στη ροπή που θα υπερβαίνει τα 880 Nm σε σχέση με τα 680 Nm της βενζινοκίνητης.

[Πηγή: The Detroit Bureau]