O Jenson Button θέλει να τελειώσει το Βελγικό Grand Prix χωρίς να επιτρέψει σε κάποιον να γράψει το όνομά του πάνω από το δικό του στη λίστα με τους τελευταίους νικητές της Formula 1. Ο Βρετανός προέρχεται από μία εξαιρετική εμφάνιση και νίκη στην Ουγγαρία, και θέλει να αυξήσει την πίεση προς τη Red Bull, η οποία έχει αρχίσει να μεγαλώνει από το Silverstone, όσον αφορά την απόδοση και την ανταγωνιστικότητα της RB7.
O 31χρονος δεν έχει καλές αναμνήσεις από το Spa, καθώς το 2009 και το 2010 εγκατέλειψε, χωρίς, όμως, να έχει προσωπική ευθύνη. Για το φετινό Grand Prix, ελπίζει να έχει περισσότερη τύχη και, φυσικά, να μην εγκαταλείψει.
Μου αρέσει αγωνιστικά το Spa, αλλά, δυστυχώς, δεν έχω τρέξει πολύ εδώ πρόσφατα. Έχω εγκαταλείψει από το δύο τελευταία Βελγικά Grands Prix, χωρίς να φταίω εγώ. Φέτος, ελπίζω να έχω λίγη περισσότερη τύχη!
Ένιωσα υπέροχα μπαίνοντας στο καλοκαιρινό διάλειμμα μετά από τη νίκη μου στην Ουγγαρία. Ήταν ένας αγώνας, στον οποίο θα μπορούσα, επίσης, να κερδίσω και στο στεγνό, όπως στο βρεγμένο, πράγμα που αξίζει να έχουμε στο μυαλό μας για το Spa, καθώς αυτό να είναι πιθανώς στεγνό και βρεγμένο, και πάντα εναλλάξ, σε κάποιο σημείο του Σαββατοκύριακου.
Για άλλη μια φορά, ο στόχος μας είναι να πιέσουμε τους ανταγωνιστές μας στο πρωτάθλημα, ειδικά τη Red Bull. Η αίσθηση του αυτοκινήτου μας είναι πραγματικά καλή αυτή τη στιγμή, έτσι δε νομίζω ότι τα ελαστικά θα μας επηρεάσουν πολύ αυτό το Σαββατοκύριακο. Μάθαμε πολλά για τη μέση γόμα της Pirelli μετά από τον αγώνα στη Βαλένθια (σε αυτό σίγουρα βοήθησε και ο πρώην αρχιμηχανικός της Bridgestone και τωρινός σύμβουλος ελαστικών της McLaren), και νομίζω ότι έχουμε σημειώσει αρκετή πρόοδο από τότε.
Ο Πρωταθλητής του 2009 αναφέρεται και σε μερικά τεχνικά ζητήματα, λέγοντας πως το DRS δε θα είναι και τόσο χρήσιμο για τις προσπεράσεις, καθώς το Spa είναι μια πίστα που μπορείς να προσπεράσεις σχετικά εύκολα, αν είσαι πιο γρήγορος. Ωστόσο, το DRS θα είναι σημαντικό για τις κατατακτήριες, διότι η ελεύθερη χρήση του κατεβάζει ακόμα περισσότερο τους χρόνους. Η McLaren θα έχει στο Βέλγιο μια διαφορετική πίσω πτέρυγα. Πιθανόν να είναι αυτή που έφερε στο Silverstone, με το πολύ μικρότερο πάνω πτερύγιο, πράγμα που βελτιώνει την απόδοση του DRS και παράγει χαμηλότερα ποσά κάθετης δύναμη απ’ ό,τι αυτή που έχει χρησιμοποιήσει σε όλους τους φετινούς αγώνες.
Δε νομίζω ότι ο DRS θα είναι τόσο κρίσιμο εδώ όσο ήταν σε άλλες πίστες. Ακόμα δεν είμαι σίγουρος για το που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αλλά υπάρχουν ευκαιρίες για να χρησιμοποιήσεις το slipstream από την Eau Rouge, για να περάσεις στη Les Combes. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν το DRS θα δώσει ακόμα περισσότερο θέαμα. Ελπίζω να είναι ένα ακόμη εξαιρετικό Σαββατοκύριακο για τη Formula 1.
[Πηγή: McLaren | Photo Copyright: Andrew Ferraro/LAT Photographic]