Η VW έχει το DSG, η BMW το SMG, η Mercedes το MCT, η Lamborghini το ISR. Όλα είναι αυτόματα κιβώτια τα οποία κάνουν ταχύτατες αλλαγές με το κάθε ένα από αυτά να έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Τι θα έλεγες αν διάβαζες ότι υπάρχει ένα αυτόματο κιβώτιο το οποίο συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των παραπάνω χωρίς να έχει κάποιο μειονέκτημα; Λέγεται ZeroShift και πρόκειται για ένα παραδοσιακό κιβώτιο με ένα συμπλέκτη μόνο που εδώ υπάρχει το “synchro”.

Κλικ για μεγέθυνση

Το κιβώτιο δοκιμάζεται αυτή τι στιγμή στο Moto GP (στην Honda) ενώ το πρώτο αυτοκίνητο που θα το φορά θα είναι το JP1 Joss supercar. Περισσότερες λεπτομέρειες για το κιβώτιο μπορείς να διαβάσεις σε αυτό το PDF καθώς και στη σελίδα της εταιρίας. Αν δεν κατάλαβες πως λειτουργεί, δες τα video που ακολουθούν.

 

[Πηγή: Ζeroshift]

  • david17

    sto moto gp kanei tin diafora !! mazi me ton kinitira tis honda einai axtipito didimo !!!

  • Mika

    Endiaferon…
    Megala logia pantws yposxetai eee???Gia na to doume sth praksh..Makari na einai ontws toso kalo..

    • hellboy

      το θεμα ειναι να εχει αντοχη και διαρκεια σε αυτο που υποσχετε!

  • Tsou Kostas

    xmmm…

  • nikxan1

    τρελη εξελιξη στα αυτοματα κιβωτια. με συγχωρειτε ρε παιδες, εμενα γιατι δεν με συγκινουν??
    νομιζω οτι ειναι καλυτερα να εχω ΕΓΩ τον ελεγχο του αυτοκινητου, και οχι κανενας intel celeron.
    και δεν μου κανει και κοπο να παταω και κανα πεταλι απομονωσης. εχω οδηγησει Μ3 με χειροκινητο, αλλα και με SMG συγνωμη, αλλα την χειροκινητη την απολαυσα.
    ασε που αμα χαλασει, θα πρεπει να πουλησεις το νεφρο σου για να το φτιαξεις…..

    • γιατί πλέον δεν τα παίρνουν τα χειροκίνητα.

      https://www.autoblog.gr/2011/07/06/manual-transmissions-gone-from-future-supercars/

    • cfu

      Τα περνουν μια χαρα
      παραδειγμα η Ferrari California ξεκινησε με αυτοματο και ελεγαν ολα τα Ferrari Θα ειναι αυτοματα και περσι ανακοινωσε και εβαλε στη California χειροκινητο,επισης
      αν δεν ηταν καλα δεν θα εβγαζε τωρα η Porsche χειροκινητο 7 σχεσεων,τα αυτοματα απλος πουλανε,ειναι της μοδας,στο WRC και τους περισοτερους αγωνες ακομα χειροκινητο χρησιμοπουν(σειριακο),ακομα και η C63 AMG DTM στους αγωνες εχει χειροκινητο σειριακο οχι αυτοματο,

    • το σειριακό κάτι σαν αυτόματο είναι!!!
      απο τη στιγμή που δε χρειάζεται να πατας συμπλέκτη!!!!

    • cfu

      Πατας στο κατεβασμα

    • στο wrc???
      αποκλείεται!!

    • cfu
    • Mika

      Ki egw nomizw pws den patas symplekth sto katebasma,einai mono gia tis ekkinhseis, h an sou sbhsei,na kaneis reset gia na parei mprosta,den nomizw pws ton patane peran aytou…

    • cfu

      http://www.youtube.com/watch?v=_G0scQ47ZYs&feature=related prosekse ligo edo to aristero podaraki kai deksi xeraki pos douleyoun kai sto video me to wrc fenetai olokathara pou pata symblekti

    • sorry,
      πες με ξεροκέφαλο, πες με κολλημενο
      αλλά εξακολουθω να πιστεύω ότι στα wrc δεν πατάνε συμπλέκτη στις αλλαγές των ταχυτήτων!!
      δε κόβω το κεφαλι μου αλλά είμαι 90% σίγουρος!

    • δεν πατάνε συμπλέκτη στα WRC . τουλάχιστον τα 2011

      http://www.youtube.com/watch?v=R1YFHl2gkOc

    • cfu

      *AB fenetai kai sto diko sou  video to patei kanonika des mia leptomeria ti kinisei tou podioutou 2:29 ,alla teleios elafria to patei,isa pou ton aggizei,eksalou to Mini exei 100% giati sto video to diko mou pio pano pou einai me ton May,se 2 cameres fenetai kai ekei olokathara pou to patei o allos

    • hellboy

      gearbox with electro-hydraulically controlled shift and an M-Sport/Sachs multi-disc carbon clutch(ford focus)
      Yes, they do have a clutch pedal, it’s used all the time when they have
      to start from a stop on transits, or anywhere else they’re not trying to
      launch at full power

      Electronic launch control + $250K tranny + .50 cent microswitch.There are a lot of race cars that have a clutch mounted up high inside
      the footbox for override that are normally not used while racing.Straight cut gears don’t really need a clutch if you know how to shift.Oval racers (sprint’s, midgets etc.) use straight cut 4 speed trannys and no clutch other than ^ I just described.On F1 I think they have a little button on the steering wheel…It’s a clutch, just replaced the leg motion with a Hydraulic piston.There are a lot of race cars that have a clutch mounted up high inside
      the footbox for override that are normally not used while
      racing.Straight cut gears don’t really need a clutch if you know how to shift.Oval racers (sprint’s, midgets etc.) use straight cut 4 speed trannys and no clutch other than ^ I just described.On F1 I think they have a little button on the steering wheel…It’s a clutch, just replaced the leg motion with a Hydraulic piston.
      αυτα βρηκα σχετικα με τα κιβωτια του wrc  κατι παραπανω δυσκολα να βρεθει!

    • άντε βγάλει άκρη δηλαδή

  • cfu

    ego to blepo san to 666
    xeirokinito kai pali xeirokinito

  • JohnnyXP64

    trixes katasares re gatakia:
    dite edo kivotio k texnologia!
    http://www.youtube.com/watch?v=jHWDSnWk2jU&feature=player_embedded

    • το έχω σε v8 κινητήρα

      https://www.autoblog.gr/2009/09/02/engine-lego-v8/

    • hellboy

      αυτη ειναι η υπερτεχνολογια του μελοντος!!η γνωστη και ως recycling/green λογο της ανακυκλωσιμοτητας του υλικου κατασκευης(χαλαει ενα γραναζι το βαζεις και ΜΟΝΟΣ σου!!) revolutionary!!!!!!!!!!!!οπως και ο v8 ο κινητηρας ειναι σε εφηβηκο επιπεδο ακομα!!!χαχαχαχαχα

  • @cfu:disqus μάλιστα, φαίνεται ότι πατάει αλλά οχι πάντα (;) δεν ότι μερικά κατεβάσματα το αριστερό πόδι είναι πάν στο φρένο