Μετά την είδηση για τη νέα Tokyo Edition έκδοση του Lexus LFA, οι φήμες λένε ότι η Toyota εργάζεται πάνω σε δύο άλλα αυτοκίνητα επιδόσεων χωριστά από το FT-86 και LFA. Οι πληροφορίες επί των προκειμένων είναι επίσης ελάχιστες, αλλά λένε ότι το ένα είναι αυτοκίνητο με κίνηση εμπρός, πιθανώς μια πιο γρήγορη έκδοση του CT 200h και ένα άλλο που πιθανολογείται ότι θα είναι ο διάδοχος της Supra. Επισήμως, ο διάδοχος Supra αμφισβητείται αλλά οι φήμες λένε ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται υπό εξέλιξη με πιθανή ημερομηνία παρουσίασης το 2012.


Ακούγεται, επίσης, τα μελλοντικά γρήγορα μοντέλα των Toyota/Lexus θα στραφούν από τους υψηλόστροφους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, όπως του LFA και FT-86, σε μικρότερα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα ακολουθώντας τη τάση της εποχής. Για να δούμε θα μας επιβεβαιώσει η Toyota και θα θυμηθεί τις turbo εποχές της μετά από τα υβριδικά και πράσινα αυτοκίνητα της.

Toyota FT-HS concept

[Πηγή: Car]

  • επιτελουσ η ΤΟΥΟΤΑ επιστρεφει δυναμικα στην κατηγορια των ‘γρηγορων’!!!!!!!
    like 90”!!!!  :-)
    8ελω παλι CELICA MR2 SUPRA!!!!!!! πολλα 8ελω?????  :-P

  • loeb

    Ειπαμε σε 5 χρονακια οι Ιαπωνες θα εχουν αφησει πισω τεχνολογικα οτιδηποτε κινειται στην παγκοσμια αγορα του αυτοκινητου. Τους πηγε πισω το τσουναμι αλλιως τα αποτελεσματα θα ηταν ακομα πιο αισθητα!

    • pariah

      Ti του εκανε το τσουνάμι στις εγκαταστάσεις και τα κέντρα ερευνών;;;;Πρόβλημα στις προμήθειες είχαν και πάλι όχι όλες οι εταιρίες….Μην λέμε λόγια του αέρα και προκαλούμε εντυπώσεις…Εδώ ένα αμάξι είναι να βγάλουν και το λιβανίζουν πόσο καιρό τώρα, τόσο που του έκαναν και facelift….

    • loeb

      Οι ιδιοι οι Ιαπωνες εχουν κανει δηλωσεις οτι τα γεγονοτα τους εχουν παει πισω τις δοκιμες. Στην Ιαπωνια ακομα τα πραγματα δεν εχουν σταθεροποιηθει! Σημερα διαβαζα παλι για εκενωσεις που εγιναν. Οι πολεις εχουν προβληματα πλημμυρας. Εκει που καθονται ξαφνικα βγαινει νερο απο το εδαφος. Βαζω και βιντεακι.Το οτι δεν το προβαλουν τα μεσα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει. Δεν το ειπα απλα για να το πω απο πανω. http://www.youtube.com/watch?v=n2gQviPJ7nA&feature=related

    • cfu

      ektos apo ayto to perirgo fenomeno pou eida sto video sou,
      aytes tis meres exei kai tyfona stin Iaponia kai ekenosan xialiades anthropous apo ta spiti tous,pano pou pane na isixasoun kati kainourgio

      den peirazh to kalo prama argi na ginei h Toyota tha mas parousiasei kati kalo 100% pou tha einai mamato

    • loeb

      Κοιτα σε αυτο το βιντεακι που βαζω τι τραβανε και θα καταλαβεις το ποσο καθυστερει και για πιο λογο η καθε εξελιξη απο εδω και περα. Αν γινοταν αυτο στην Γερμανια θα ειχαν σταματησει τα παντα για πολυ μεγαλυτερο διαστημα. Και οταν μιλαμε για τους ιαπωνες μιλαμε για ρομποτακια. Μιλαμε για ανθρωπους που εχουν συνηθισει σε μεγαλους σεισμους. Κοιτα το φοβο που εχουν στο Βιντεο και φαντασου τι επιπτωσεις εχουν τετοια γεγονοτα στις εταιρειες τους.  http://www.youtube.com/watch?v=_eEF8jk7OCM&NR=1 

  • Monder

    ela mwri toyota pame gera 

  • Primus E101

    Forca Toyota Motorsport!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • hellboy

    αναμενομενο αφου το FT-86 ειναι καθαρα αντικαταστατης του τσελικα!!!!!!

    • pariah

      Και πως να ναι το ft 86 με 2,0lt ατμοσφαιρικό μοτέρ απόδοσης 200Ps…..Απλώς άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, βάζουμε έναν τίτλο για να κάνουμε καυλάντα…

  • thymios tsilimparis

    Το θεωρώ δύσκολο να βγάλει νέο υπεραυτοκίνητο και ακόμη πιο δύσκολο να το παρουσιάσει το 2012! Μας έβγαλαν την ψυχή με το LFA, μας βρήκαν τα γεράματα με το FT-86. Αν ποτέ παρουσιαστεί ένα μεγαλύτερο σπορ αυτοκίνητο, θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά…

  • georgeiapwnas

    to kalo pragma opws blepoume argei na ginei…

    • pariah

      Tι εννοείς καλό;;;Γιατί αν εννοείς το lfa θα πρέπει να δεις και την τιμή που έχει…και για αυτά που κοστίζει η 458 τουλάχιστον είναι κλάσεις ανώτερη….

      Καλό είναι…άριστο δεν είναι…Και 200Ps με τόσο σπουδή για μένα προσωπικά είναι λίγα…Εκτός αν καίει 5lt/100km και βγάζει την μέγιστη από τις 6000rpm και όχι μια μύτη στις 9000…..

    • Papobill

      re file ama to LFA ekane ligotero tha to epernes….OXI  kai na itheles omws exoun poulithei eidh….

    • pariah

      Oυτε 458 μπορώ να πάρω αυτό τι πάει να πει;;;;Η περιορισμένη διάθεση δεν σημαίνει αυτομάτως και ανώτερη κατασκευή…Άλλο λέω, ανούσιο αυτό που μου λες…

    • Xristos

      Σε αυτα τα αυτοκινητα δεν μετραει ο λογος κοστος/αποδοση. Γιατι αυτοι που θα τα παρουνε πιστεψε με ουτε στο οριο θα τα φτασουνε, ουτε θα μπορουν να τα φτασουνε και το πολυ να τους κανουνε 5-10.000km και αυτα απο σπιτι-δεξιωση-club ή οτιδηποτε. Συν τοις αλλοις αυτος που θα το παρει δεν θα τα μαζευει μια ζωη για να το παρει, αλλα εκτος απο αυτο θα εχει και ενα σορο αλλα και μια “ταπεινη” γιαυτον Ferrari οπως και οι υπολοιποι του κυκλου του. Οποτε το LFA του θα ειναι ανωτερη κατασκευη γιατι ως περιορισμενης κατασκευης και ακριβο θα τον ξεχωριζει απο τους υπολοιπους…

    • pariah

      Παίδες το σχόλιο είναι στο καλό…Τι βγάλεις 50 κομμάτια τι 1.000.000 δεν το κάνει καλύτερο….Πιο σπάνιο ναι…πιο θελκτικό ίσως, μύθο ναι….
      Όμως με τόσα χρόνια που το εξέλισσαν θα έπρεπε να είναι κλάσεις ανώτερο από μια 458 αφού το καλό πράγμα αργεί να γίνει….Σου βγάζω και την τιμή επομένως από την εξίσωση…

      Όταν λες περιορισμένη παραγωγή και ότι το αμάξι θα κοστίζει ένα Χ ποσό, με το που θα βγάλεις παραπάνω κομμάτια πέφτει η αποκλειστικότητα. Ο αγοραστής που το παίρνει, το παίρνει γιατί θα έχει 1 από τα 100 κομμάτια όχι 1 από τα τελικώς 150κομμάτια….Εκτός και αν τα 50+κομμάτια έχουν πολύ παραπάνω αλλαγές…..

      Αυτό το κόλπο το έχουν κάνει η Bugatti και τα miata (με τις επετειακές τους), ένα παράδειγμα ότι δεν το κάνουν μόνο στα σπάνια κομμάτια….Δεν σου είχαν πει όμως θα κατασκευάσουμε τόσες veyron και τέλος….

      Τέσπα επειδή το κομματι αφορά την supra, επειδή και αυτό κρατάει από παλιά το project, είχε ακουστεί ότι θα βασιζόταν στο lfa (εννοείται ότι τα πολύ extreme υλικά απορρίπτονται)…. Έτσι θα εκμεταλευτούν λίγο παραπάνω το κόστος της επένδυσης που έκαναν σε εκείνο…

    • αν το σκεφτεσαι φιλοσ ετσι…δεν λεω περιορισμενησ παραγωγησ ειναι…πολυ καλο ειναι…αλλα και ΤΟΥΟΤΑ ειναι….
      με δεδομενο οτι θεωρει καπιοσ την οποιαδηποτε φερραρι “ταπεινη” !!! ¨-)

    • Xristos

      Αν θεωρησουμε την Lexus -> Toyota τοτε και θα πρεπει να βγαλουμε και την Ferrari -> Fiat…Και την Maserati -> Chrysler, τις Bugatti-Lamborghini -> VW…

    • η διαφορα μονο ειναι οτι η φερραρι μαζερατι πορσε λαμποργκινι κ.ο.κ. ηταν αυτοτελεισ εταιρειεσ απο τα γεννοφασια τουσ….λογο οικονομικων μπηκαν υποτην “προστασια” των “μικρων”!!!!
      η λεξουσ ινφινιτι και λοιπα ειναι τα ιδια αυτοκινητα απλα σε πιο πολυτελη ή πιο σπορ εκδοσεισ και το εκαναν για να μπορει να διαφερει ο φραγκατοσ!!!!

    • Xristos

      Και αυτο σε τι κανει διαφορα δηλαδη? Γιατι πχ η Porsche Cayenne δεν ειναι για να διαφερει ο φραγκατος απο τον κατοχο ενος VW Tuareg ή ενος Audi Q7?

    • loeb

      Ρε φιλε καλα το ειπες ηταν τωρα δεν ειναι. Αρα με το ιδιο σκεπτικο η FERRARI ειναι Fiat.Απλα ο κοσμος θελοντας να μειωσει την καθε κατασκευη θα πει οτι το LFA ειναι ΤΟΥΟΤΑ και το GT-R Datsun.
      Ο ανταγωνισμος εχει γινει πολυ μεγαλος και ο καθενας θα το βλεπει απο την δικη του ματια. Το καθε αυτοκινητο εχει την ιδιαιτεροτητα του. Ετσι και το LFA. Το αμαξωμα του ειναι από υλικό ενισχυμένο με Ανθρακοΐνες (CFRP) για την επίτευξη εξαιρετικής ακεραιότητας και ελαφριάς δομής. Εχει πλουσιο εξοπλισμο και εχει πολυ χαμηλο βαρος. Γι αυτο και το υψηλο κοστος.
      Και οπως και να το κανουμε ειτε 500 ειτε 1000 θα ειναι συλλεκτικο. Εδω σημερα αν θες να βρεις NSX το πληρωνεις ενα σκασμο λεφτα μετα απο τοσα χρονια ετσι θα ειναι και το LFA. Σπανια θα θελει καποιος να το δωσει οποτε και η αξια του δεν θα πεφτει μολις σταματησει η παραγωγη του απο το εργοστασιο.

    • πρωτον ειμαι λατρησ του gt-r!!!αλλα οπωσ και να το κανουμε ειναι datsun….
      ειναι το αυτοκινητο που παει κοντρα στο κατεστημενο!!!!
      και γιαυτο μου αρεσει!!!!!!
      και γιαυτο εχει αγαπηθει τοσο πολυ απο τον ΄λαο΄…στα δινει ολα σε τιμη που συμφερει!!!!
      και μεταξυ μασ τωρα η φερραρι δεν ειναι φιατ!!!! :-) :-)

    • loeb

      Το GT-R ειναι οντως εργο τεχνης και εχει καταβολες Datsun. Και μιας και θυμηθηκαμε τα Datsun μακαρι να εβγαινε καινουριο 240Ζ ρετρο να γουσταραμε! Δες ποσο κουκλια ειναι!
      http://www.youtube.com/watch?v=zTsqE2F3NmU&feature=related 
      http://www.youtube.com/watch?v=oRMq0xeOiRI&feature=related

    • to concept den mporo na po oti moy arese!!!
      ο παππουσ ομωσ πολυ καλοσ!!!!!!
      παντωσ απο τη σειρα Ζ τρελενομαι για 350!!!!!!

    • pariah

      Η ferrari μόνο τα λεφτά παίρνει από την Fiat…δεν μοιράζεται τίποτα άλλο…άντε η maserati μπορεί κάποιος να πει που νταραβερίζεται με alfa.

      Τώρα η nissan απορρόφησε την datsun για αυτό και δεν είναι το ίδιο…Αν και παίζει να ενεργοποιήσουν το όνομα πάλι…Όσο για το 240Ζ ξέρουμε που είναι οι ρίζες-έμπνευσηή του ε;;;;Ε ΤΥΡΕ…..

    • Xristos

      To Fiat 500 Tributo Ferrari ti soy leei?H 8c competizione, η Stratos?Το KERS που σχεδιαζουν τον εναν η τον αλλον τροπο για να περασει και στα αυτοκινητα του ομιλου?Το κανουργιο Viper που παιζει να ειναι Cuore Ferrari? Μονο λεφτα νομιζεις οτι παιρνει απο την μαμα?Δηλαδη ολοι οι υπολοιποι του Group σε οτιδηποτε μπορουν να οικιοποιηθουν απο την τεχνολογια της τρωνε ακυρο και ξανανακαλυπτουν τον τροχο απο την αρχη?Απλα η Ferrari λογο του οτι επικεντρωνεται στα supercars εχει και μεγαλυτερο budget για την ερευνα και εξεληξη αναλογικα. Ολες οι τεχνολογιες ειναι στην διαθεση των εταιρειων του ομιλου και καθαρα το τι θα καρπωθουν-χρησιμοποιησουν ειναι θεμα marketing target grouping, και management για την αποφυγη του εσωτερικου ανταγωνισμου. Το ιδιο γινεται και με την Lexus-Toyota, Lamborghini-WV-Audi…

    • pariah

      Μάλιστα το 500 φοράει μοιράζεται εξαρτήματα με ferrari το μάθαμε και αυτό….Μάλλον και τα acer τα laptop τότε θα χουν κάτι από maranello…H 8c είπα με maserati όχι με ferrari….Η stratos η παλιά ναι…όντως που ήταν δώρο από ferrari….Έχεις την εντύπωση ότι το διπλού συμπλέκτη της ferrari θα ναι ίδιο όπως των υπολοίπων του group όπως είναι μεταξύ veyron vag;;;;Η ferrari κρατάει την αφρόκρεμα και είναι σαν ξεχωριστή εταιρία…Ακόμη και πριν η porsche εξαγοραστεί από την vag είχε περισσότερη σχέση από ότι η ferrari με την fiat σε εξαρτήματα…

    • Papobill

      sygnwmi alla esi anaferthikes sto thema tis timis

    • Xristos

      @pariah To Fiat 500 Tributo Ferrari eχει κιβωτιο και εξατμηση σχεδιασμενα με συμβολη Ferrari…Η νεα Stratos (δικαιωματα απο Lancia) μηχανη και νομιζω και πλαισιο απο 430…H Maserati MC12 μηχανη απο Enzo…θελεις κι αλλα? Και οταν λεμε οτι μοιραζονται τεχνολογιες δεν λεμε οτι θα βαλει στο panda το κιβωτιο της 458…Αλλα οταν προκυψει οποιοδηποτε προβλημα πχ.με το νεο viper θα εχουν τεχνικους και ετοιμες λυσεις…Δεν κανουν ερευνες η Ferrari και η Fiat πανω σε ακριβως τα ιδια πραγματα, πχ.μπαταριες υβριδικων απλα και μονο για να το παιζει η Ferrari ανεξαρτητη. Η τεχνολογια που θα ανακαλυφθει θα περασει σε ολο το group ειτε ως ετοιμο προιον ειτε ως τεχνογνωσια που θα εξειδικευθει στην καθε επιμερους μαρκα. Οικονομιες κλιμακας λεγεται…

    • pariah

      Σου δωσα το παράδειγμα με την porsche για να δεις ότι η ferrari δεν κάνει το ίδιο…Η Maserati μέχρι πρότεινος ήταν η μόνη εταιρία που είχε πάρε δώσε με alfa….Εννοείται ότι με την ferrari έχει σχέση αφού είναι κάτω από την δική της διαχείρηση.

      Για την εξάτμιση ψάξε μια να δεις ποιος την σχεδίασε που λες η ferrari…Για να μην σε κουράζω ψάξε για Record monza….H νέα stratos δεν έχει δικαιώματα από lancia.Αλλη εταιρία πρόλαβε και κατοχύρωσε το όνομα πριν προλάβει να το ανανεώσει η lancia, και χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη από 430 η οποία και δεν ανήκει καν στην fiat spa. Μάλιστα ακούγεται ότι ενδέχεται να μην κατασκευαστεί τελικώς. 

    • Xristos

      http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=9&art_id=12735
      “σε άμεση συνεργασία μεταξύ των μηχανικών της Ferrari και της Abarth”. Δεν ειπα οτι η εξατμιση ειναι της Ferrari αλλα αν διαβαζες προσεκτικοτερα εγραψα οτι ειναι “σχεδιασμενα με συμβολη Ferrari” ωστε το 500αρακι να “ακουγεται” σαν μια “Ferrari”…Θα βρω και το αρθρο να στο κανω post. Παμε παρακατω. Η Lancia στο τελος συναινεσαι ατυπα και εδωσε (μπορει επειδη δικαστικα να εχανε) το δικαιωμα ωστε το μοντελο να ονομαζεται LANCIA STRATOS και οχι σκετο STRATOS ή KARELLIA STRATOS ή οτι αλλο επιθυμεις.
      Επισης λες οτι η “Η Maserati μέχρι πρότεινος ήταν η μόνη εταιρία που είχε πάρε δώσε με alfa” εσυ πιστευεις οτι αν χρειαστει και αποφασιστει απο τους “πανω” δεν θα εχει και η Ferrari ή οποιαδηποτε αλλη εταιρεια του ομιλου? Για παραδειγμα http://www.autoguide.com/auto-news/2011/05/2012-dodge-viper-to-get-ferrari-engine-rumor.html που μπορει να εχουν ακουστει επισης και φημες διαψευσης αλλα you never know…

    • pariah

      Για να μην καταντάω κουραστικός:”H Abarth σε συνεργασία με την Magneti Marelli έχουν αναπτύξει μια σειρά από συστήματα εξάτμισης που ονομάζεται “Record Μόντσα.” Ο εν λόγω μεταβλητού Back pressure σιγαστήρας έχει ως αντίκτυπο τις αυξημένες επιδόσεις αλλά και την χροιά του ήχου του κινητήρα, καθιστώντας τον χαρακτηριστικό Abarth.”

      Αν ήταν η ferrari δεν θα το έγραφαν;;;;Πιο κάνει καλύτερη διαφήμηση;;;Και το clio έβγαινε έκδοση williams αλλά δεν συμμετείχαν καθόλου οι άγγλοι στην εξέλιξη….

      Η εταιρία κατοχύρωσε το “stratos” και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα οι Ιταλοί…Πήγαν και δικαστικά αλλά δεν του βγήκε να διατηρήσουν την χρήση της ονομασίας…Δλδ με ένα σήμα υπάρχει ανάμειξη lancia-ferrari στην νέα stratos;;;Βασικά και η ferrari μόνο σαν δότης συμμετέχει…για αυτό και παίζει να μην προχωρήσει γιατί ενδέχεται  να της μειώσει πωλήσεις…Η μόνη σχέση που έχουν είναι αυτή του προμηθευτή δανειστή….

      Όσο για αυτό που βλέπω είναι η ferrari να ενδέχεται να παραχωρήσει κάποια μονάδα…όπου ακόμα και στην περίπτωση της 8c δεν έγινε και εύκολα με την παραχώρηση μερών από maserati…Δεν βλέπω πουθενά όπως σου ξαναείπα να γίνεται το αλισβερίσι που γίνεται μεταξύ porsche-vag από παλιά…Ακόμη και σε επίπεδο τεχνογνωσίας δεν υπάρχει ανταλλαγή γνώσεων αβέρτα…

      Στο μέλλον μπορεί και να βγει και grande punto 144 από ferrari, τώρα τι γίνεται λέμε…

    • Xristos

      Αυτο που σου εστειλα το διαβασες?Υπηρξε ή οχι συνεργασια τεχνικων Ferrari-Fiat-Abarth στο εν λογο μοντελο?Αν θεωρεις οτι οχι, τοτε γιατι χαρισε η Ferrari το 500αρακι στους οδηγους της(F1)?
      Οσο για την διαφημιση νομιζω οτι το μοντελακι το λενε Tributo-Ferrari και το σηματακι της Abarth απουσιαζει γενικα.Θα βρω και το αρθρο για την εξατμιση και θα στο κανω post.
      Οσο για την 8c τι παει να πει δυσκολα ή ευκολα?Εγινε ή δεν εγινε γιατι το αποφασισανε οι απο πανω?Τωρα αν καποιοι μπορει και τσινουσανε προβλημα τους…Δεν βλεπω να ειχαν και πολλες επιλογες…
      Τωρα για την Stratos τι εννοεις μονο δοτης η Ferrari?Δεν το θεωρεις σημαντικο το ονομα Lancia και την μηχανη – πλαισιο απο Ferrari?Αν το group αποφασιζε λογο Lancia να τους ριξει γενικο ακυρο τοτε τι θα εφτιαχναν?Stratos τσιγαρα?
      Και τελος μην εχεις σαν οδηγο την συνεργασια Porsche-VAG για να κρινεις το οτιδηποτε. Μπορει να υπαρξουν πολλα και διαφορετικα επιπεδα συνεργασιας, ταυτισης μοντελων και προωθησης αναλογα με το πλανο του καθε ομιλου. Παντως η τεχνογνωσια στον καθε ομιλο ειναι κοινη και διαθεσιμη σε ολους. Τωρα το αν θα προτιμησει ο ομιλος για λογους marketing να πρωτοπορει μια του εταιρεια για να δικαιολογησει την θεση της ειναι αλλο καπελο.

    • pariah

      Το χα δει πριν το στείλεις αλλά πουθενά δεν λέει πάνω σε τι βοήθησαν της ferrari. Το κιβώτιο το είχαν και το μοτέρ αν δεν κάνω λάθος το είχαν και παλιά σε άλλη έκδοση στα 180Ps. Το tributo ferrari δεν μου λέει τίποτα….Ίσα ίσα που σημαίνει φόρος τιμής και όχι βελτιωμένο από την ferrari…Γενικά ένα αυτοκόλλητο δεν μου λέει τπτ από μόνο του…Είπες εξάτμιση και σου βρήκα ακριβώς που σου λέει ποιοι την εξέλιξαν
      Για την stratos εξέτασαν και άλλες προοπτικές αλλά θεώρησαν ότι η 430 τους κάλυπτε σαν βάση και από ιστορικής και από τεχνικής φύσης….Το όνομα lancia μόνο προσδίδει τίποτα;;;Εγώ σου λέω αν οι μηχανικοί της lancia συμμετείχαν…Μόνο όσοι σχετίζονται με τα σήματα μάλλον. Και λόγω ferrari παίζει να πέσει άκυρο, αν και η lancia πολύ θα γούσταρε να κυκλοφορούσε ένα όχημα με τα δικά της σήματα τουλάχιστον και να γίνει σημαία όπως η 8c….Όσο για το όνομα…απλώς stratos θα λεγόταν….Στην περίπτωση της 8c η ferrari ήθελε και επέτρεψε να δώσει μηχανικά μέρη….όχι ότι την ανάγκασε η fiat…Ότι υπάρχουν διαφόρων ειδών συνεργασίες είναι γνωστό…Από το να βγάζεις το ίδιο αμάξι με διαφορετικό σήμα, με κάποιες αλλαγές σε σχεδίαση στήσιμο είτε απλώς να πάρεις κάποια τμήματα….Η ferrari όμως δεν έχει πάρει από την fiat…Ως τώρα μόνο λεφτά έχει πάρει…

    • Xristos

      @ pariah
      Νομιζω ότι το αρθρο αναφερει ξεκαθαρα ότι συνεργαστηκαν οι μηχανικοι
      της Fiat με τους αντιστοιχους της Ferrari και της Abarth. Δεν μπορω να σου πω περισσοτερα.
      Δεν ημουνα μπροστα να σου πω τι ακριβως κανανε. Για μηχανη δεν ανεφερα τπτ. Οσο για τo κιβωτιο δεν το ειχανε. Για την εξατμιση για να μην
      το κουραζουμε δεν ξερω από ποια πηγη το βρηκες εσυ αυτό( και δεν αμφιβαλλω), αλλα εγω εχω διαβασει οτι μεληματ τους ηταν να “ακουγονταν” σαν Ferrari.. Anw θα
      βρω το αρθρακι που to ελεγε συγκεκριμενα και
      θα στο στειλω να σου λυθει η απορια.

      Οσο για την Stratos εσενα μπορει να μην σου λεει τπτ αλλα δεν μπορει ο
      οποιοσδηποτε του κατεβει να χρησιμοποιει το ονομα μιας εταιρειας για τα
      προιοντα του. Δεν μπορω εγω αυριο να βγαλω Samsung Χρηστος γιατι μου την βαρεσε…Υπαρχουν
      νομοι. To κάθε Brand Name εχει καποια αξια ασχετως του αν μας αρεσει ή όχι. Και επισης
      το ότι το πλαισιο και η μηχανη της 430 του καθοταν καλυτερα αυτό δεν λεει κατι από
      μονο του γιατι θα μπορουσε να μην τους κατσει ο προμηθευτης τους (Ferrari). Καποιος εδωσε το OK για
      να μπορουν να χρησιμοποιηθουν αυτα τα μηχανικα μερη και το ονομα της Lancia εστω και σε
      περιορισμενη παραγωγη (αν περασει). Αυτό σου λεω. Τωρα αν συμμετειχαν μηχανικοι
      του Group δεν ξερω ουτε ειπα κατι σχετικο, αλλα υποθετω ότι καποιου
      ειδους συνεργασια θα υπηρξε. Γιατι αν βγαζανε μια Lancia Stratos καρο θα ηταν φυσικα δυσφημιση για την Lancia…

      Και κλεινοντας για να μην το κουραζουμε, αν υποθεσουμε ότι ειχα
      καποιον ομιλο (τις μετοχες του) και ο κάθε από κατω μου ελεγε α εγω δεν
      συνεργαζομαι με το άλλο κομματι της εταιρειας, ή δεν δεχομαι τις εντολες της διοικησης
      ξερεις τι θα του ελεγα? Τα κουβαδακια σου και σε άλλη Scuderia. Δεν κανει η Ferrari ελεημοσυνες…Ουτε
      είναι φιλανθρωπικη οργανωση. Υπακουει στις εντολες της διοίκησης της και των
      ιδιοκτητων της. Τελος!

    • pariah

      Επειδή αρκετά το κουράσαμε όντως…Σε γενικές γραμμές δεν διαφέρουν οι απόψεις…Αν τις δει καλύτερα θα καταλάβεις τι γράφω ;)

      Το να ακούγεται σαν ferrari ήταν ο στόχος απλώς η δουλειά έγινε από τα δυο προαναφερθέν τμήματα…Αν κάνεις μια αναζήτηση στο όνομα θα σου τα βγάλει πρώτα πρώτα τα αποτελέσματα και στα αγγλικά…..

    • georgeiapwnas

      ωραιααα βαλε στην ακρη το lfa και λαβε υποψιν σου το gt-r που εβαλε τα γυαλια σε αμαξια πολλων χιλιαδων παραπανωω…και με τιμη εξω 65κ…εδω αστο η τιμη του φτανει τα 160.000…ε πες μου τωρα οτι και το gt-r ειναι αποτυχια να τρελαθο ρε φιλε ολα αχριστα τα εχεις βγαλει…200αλογα ειναι μια χαρα για να το παρει καποιος νεος για πρωτο η δευτερο αμαξι…να βγαλει παραπανω γιατι για να περιοριστουν παραπανω οι πωλησεις του με τοσα αλογακια μπορουν να το παρουν πολλοι νεοι και παλι με επιφυλακτικοτητα γιατι οταν εχεις την καυλα στο κεφαλι αγορασεις χωραφιααα.ειναι και πισωκινητο…supra θα βγει εφοσον εχει βγει και ο αντιπαλος του gt-r απλα οι τογιοτεοι ψαχνουν πολυ το πραγμα διοτι απο οσα ξερω αυτο το σουπρα θα εχει 400αλογα βενζινοκινιτηρα και 200ηλεκτροκινητηρα συνολο 600…καθολου ασχημα αν βγει ετσι…

    • pariah

      Σου πε κανείς ότι και τα πορσικά και σια έχουν όσο εδώ;;;Αν διαβάσεις λίγο καλύτερα δεν τα βγάζω άχρηστα…Επειδή δεν τα εκθειάζω;;;;άλλο το ένα άλλο το άλλο….

      Και 80Ps μια χαρά είναι για πρώτο αμάξι τι πάει να πει αυτό;;;Δλδ αν έχει 5 αμάξια τότε δεν είναι καλά τα 200Ps;;;

      Όταν βγάζεις ένα σπορ αμάξι το οποίο θες να είναι η ναυαρχίδα σου στα πιο φτηνά σπορ αμάξια τότε δεν γίνεται να μείνεις ΜΟΝΟ στα 200Ps όταν ο ανταγωνισμός έχει σε αυτά τα άλογα τα hatchback…..Δες τι έπαθε η honda με το type R….Bγάζω έξω το fn2 όπου ο Ιάπωνας που ξέρει του έβαλε ημιάκαπτο…Ακόμη και το πολύ καλό EP3 ζορίστηκε μετά στις πωλήσεις….

  • Rabican

    το καλο πραγμα, παρα-αργει να γινει. απο το αρθρο κραταω ως σημαντικοτερο αυτο για τα μικρα τουρμπο μοτερια.. για να δουμε!!!!

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    αντε δυνατα ρε toyota  :D
    ..ασχετο με το θεμα..γνωριζει κανενας αν θα βγει αντικαταστατης του silvia??αν ειναι στο πλανο power 88 ??

  • Exo_polo

     an bgei  supra θα πρεπει να ειναι σαν το παλιο…πισωκουνα και τουρμπατο…ατμοσφαιρα σε τοσο γκαζατα αμαξια εμενα προσωπικά δεν μου παει…

    • pariah

      Ηοnda nsx-R….δεν το λες κακό….

      Δεν ανεβαίνω κλίμακα και αναφέρω κ.α. ατμοσφαιρικά που στέκονται στο ύψος των περστάσεων…

  • Spylam1

    i alitheia pantws einai pws se sxesi me tin f1 epoxi tis toyota, simera i eikona pou exoume gia ta kainourgia toyota-lexus einai pws einai pio psagmena, pio poiotika kai fanera pio sport!!!ws paradeigma gia ta sport exoume ta ft86 kai ti tromero lfa,alla kai gia ti poiotitamia matia sto neo yaris apla to epivevewnei…Theorw pws megalo rolo epaikse o Toyoda.Apo ti stigmi pou anelave i etairia exei ksepetaxtei poli agria kai as tou eskase kai i vomva me tis anakliseis sta xeria me to kalimera…giati otan kati einai aima sou kai eisai teleiomanis, ponas gia auto…BRAVO LOIPON STI TOYOTA…!!!!

    • pariah

      Sorry αλλά το μόνο σπορ αμάξι που έβγαλαν είναι το lfa…Το ft86 δεν έχει βγει ακόμη για να το λέμε σπορ και το μόνο σπορ κανονικής παραγωγής is-f είναι υποδεέστερο του ανταγωνισμού…

      Η toyota περισσότερο σπορ ήταν όταν είχε mr2, celica και corolla tsport…..Δεν παω καν πιο παλιά όταν ήταν και στο ΠΠΡ που είχε βγάλει και την gt4….

  • Alfisti24

    to lfa kataskevazetai stin ameriki…….den einai douleia tis iaponias….siga na min eftiaxne pote i iaponia tetoio luxury car……..

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

       και με τι κρητηρια το λες αυτο???

    • nikxan1

      και το δικο μου, κατασκευαστηκε στην τουρκια. τι σημαινει αυτο, οτι αντι για μερσεντες, ειναι σεχραζατ?? ξερεις που θα ξεχωρισεις τον ιαπωνα σε σχεση με τον ιταλο?? ο ιταλος εχει γκαζια να κλασεις μαλλι, αλλα στο τελος της ευθειας, μπορει να σου βραχυκυκλωσει κανας διακοπτης στα φωτα. στο λεω, γιατι τα πρωταμ ου αυτοκινητα ηταν ιταλικα, και οι φιλοι μου, εχουν πληρωσει πολλα λεφτα σε ανταλλακτικα/ηλεκτρικα για αλφα ρομεο.
      ο ιαπωνας, οσο τον σκιζεις, τοσο σου λεει “φχαριστω” τοσο το μοτερ του δεν πεφτει, τοσο δεν σπαει-δεν χαλαει. αν το LFA δεν ειναι ιαπωνικο, τοτε πιο ειναι??
      δεν ξερω με το κριτηρια το ειπες αυτο, αλλα μαλλον δεν εισαι καλα διαβασμενος.
      με καθε τιμη νικος χανια.

    • pariah

      Άνοιξε το κουτάκι και εδώ….Τα honda, toyota, mitsubishi με σκάνδαλο κιόλας η τελευταία δεν είναι γιαπωνέζικες;;;Γιατί έκαναν ανάκληση;;;

      Τα rx;;;Α ξέχασα είναι wankel και εξαιρούνται…Μην πω και άλλα….Είπαμε όλα σπάνε τώρα αν θέλετε να ζείτε σε ένα όνειρο δικό σας πρόβλημα…

      Όσο για το lfa…Όντως φίλε δεν είναι της Ιαπωνίας αλλά της Λάπωνίας…..Αφηστε τώρα με τις μπαρούφες σας…