Στη Φρανκφούρτη η Honda παρουσίασε το νέο Civic και μετά από μερικές ημέρες, κυκλοφόρησε η είδηση ότι οι Ιάπωνες θα ετοιμάσουν και την Type R έκδοση. Το Auto Express αναφέρει ότι το νέο Civic Τype R, θα φορά έναν 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης κοντά στα 210 άλογα. Θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει περίπου σε 6.5 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 241 χλμ/ώρα.

Η Honda έχει κάνει το νέο Civic μακρύτερο και φαρδύτερο και έτσι σε συνδυασμό με τις νέες σκληρότερες αναρτήσεις, θα αποκτήσει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Στιλιστικά θα φορέσει επιθετικό bodykit με νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, πλαϊνά spoiler, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη ενώ θα υπάρχει και μια αεροτομή.

Το αυτοκίνητο, αν όλα πάνε σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, θα παρουσιαστεί το 2013 και θα έχει αρχική τιμή στην Αγγλία γύρω στις £23.000 (€26.800)

[Πηγή: Auto Express]

  • cfu

    an einai etsi ta perno piso oti exo pei
    piso mou ta xalei kapos…

    alla kai pali to Type R tou ’00 den to pienei

    kai as riksoun ligo ta kybika!!!!

  • mother1russia

    Εκεινο το φαναρι πισω ειναι ΑΗΔΙΑ

  • turbo type-R???
    και το τελευταιο καστρο ατμοσφαιρασ επεσε!!!!
    παει το στροφαρισμα στο Θεο…..

  • Mika

    An einai alhtheia, gkremisthkan oloi oi fournoi….Eides pou pote den prepei na les pote???
    Turbo Honda??Kai malista Type R????
    An kai h ippodynamh den einai kati fobero,opws kai na exei einai turbo!!Me th Mugen, paei aneta 250-260 ps!!!
    Na mhn htan kai toso asxhmo!!!
    An kai me ta spoiler kai to turbo, thn katapineis thn asxhmia!!!!

  • Constantine

    Απο εμφάνιση δυστυχώς κάθε πέρσι και καλύτερα . Απο κινητήρα …..ρε Ιάπωνα το βάζεις που το βάζεις το turbo και ακυρώνεις τον ατμοσφαιρικό , κάντο 250-300 άλογα να τους ταπώσεις όλους !!! Πάλι οι γερμανοί θα σε σκίζουν στο τέλος 

    • Huhu

      Θελω να πιστευω οτι εχει γινει καποιο λαθος. Τα 210 αλογα στα 2 λιτρα βγαινουν ανετα ατμοσφαιρικα. Με τουρμπο περιμενα τουλαχιστον 250-260 αλογα

    • Mika

      Se arxiko stadio,toso lene pws tha einai..Paromoia aloga,alla se ligoteres strofes, pio pollh roph, paromoies epidoseis alla me poly kalyterh katanalwsh..Meta h Mugen mporei na balei to xeraki ths gia parapanw….
      ;-)
       

    • σαν να λεμε δηλαδη…. GTI !!! (γνωστησ ακατανομαστησ μαρκασ!!! :-P )

    • hellboy

      αλλα πιο ελαφρυ!!!:PP

    • e ποσο πιο ελαφρυ????
      αναρπαστα 8α γινουν τωρα τα ΤΑΠΕΡ του 2004!!!!!  :-P

  • Nikitas Mic

    Απογοήτευση. Θέλω να ακούσω μερικούς λόγους για να μην αγοράσει κάποιος το προ-προηγούμενο μοντέλο Type R. Ούτε καν το προηγούμενο αν αναλογιστείς τα χρήματα και το value for money για το κάθε μοντέλο. Κατανάλωση γιαυτό και βάλατε και turbo; Ναι ΟΚ, θα έχω κάνει 333 φορές απόσβεση μέχρι τότε. Poor Honda, και σε πήγαινα. Τελικά γιατί πάντα όλοι οι δρόμοι να οδηγούν Deutschland; Κάτι πάει κάνει η Alfa και θα γουστάρω υπερβολικά αν πετύχει τους στόχους της με αξιόλογα και ποιοτικά αυτοκίνητα. Forza Italia !

  • hellboy

    ρε παιδια χωρις να θελω να φανω κακος,αλλα μηπως εχουμε παραγινει υπερβολικοι με τα αλογα????
    200 αλογα ειναι ενα σουπερ καρ του ’80!!!και ας μην ξεχναμε οτι μεχρι τα μεσα του ’90 τα αυτοκινητα δυσκολα ανεβεναν πανω απο τα 120-140 αλογα!!!τα 1800ρια και τα 2λιτρα τα ξεπερναγανε-τα 140 αλογα!!!!!!

    • JohnnyXP64

      θα συμφωνησω μαζι σου, λες και τα 200 κα τα 240 αλογα στο πεταλο του μαλιακου ή στα τεμπη θα εχουν καμια διαφορα!!!! μαλακιες! συγνωμη! :P

      αυτα ειναι αριθμιτικα και καθαρα κοντριστικα κολπα.

      το παν ειναι η ροπη! ροπη = ενεργιτικη ασφαλεια, να τελειωνεις την προσπεραση και την αλλαγη πορειας τσακ μπαμ!

      ροπη-κρατημα-φρενα, ειναι τα 3 must για μενα σε ενα αμαξι! σιγα την διαφορα να εχεις 180αλογα με 200! να εχεις 105 με 180 να το καταλαβω θα δεις διαφορα και θα πιασουν τοπο.

      ποσο μαλιστα ρε παιδια για μια χωρα σαν την Ελλαδα!
      πως θα τα ταισεις βρε τα αλλογα οταν εφτασε 1,9η κατοσταρα και ειναι και νοθευμενεη παρακαλω!
      διοτι τα αμαξια επιδοσεων θελουν και καυσημο επιδοσεων!

      πως θα το συντηρησεις το αμαξι των 2.000κεκ οταν οι ασφαλιες ειναι στα ουρανια και 
      που θα τα ευχαριστηθεις τα 200+ αλογα? στις λακουβες η καθε μερα θα κανεις εσυ Εγνατια οδο??? (α μην ξεχνας και τα προστημα!!!)

      οποτε για ελλαδα πιστευω οτι 130-180αλογακια ειναι Παρα πολυ καλα και υπεραρκετα για ολες τις χρησεις!

    • pariah

      a)Σχετικά με την βενζίνη οι εταιρίες δεν κοιτάνε πόσο πήγε η βενζίνη στην Ελλάδα…
      β)Αν θες 180Ps βάλτα στην type S…Type R είναι η κορυφαία έκδοση 
      γ)Αν κρίνω από τα παλιά μοτέρ που τα τουρμπίζανε τότε το νέο μοτέρ θα ναι πολύ καλό…

      Τώρα όσοι κράζατε τα υπερτροφοδοτούμενα μπείτε στα λαγούμια σας…

    • συν οτι καποτε εβλεπεσ φερραρι με 17αρα ζαντα….και τωρα μου φορανε και τα σμαρτακια!!!

      hellboy kai johnnyxp64 apolita sostoi!!!

    • johny

      Δε σε καταλαβαινω. Και τα 100 αλογα το 1920 ηταν παραμυθι. Τι παει να πει αυτο? να σταματησει η εξελιξη? Ασε που τωρα ενα μεσαιο αυτοκινητο ζυγιζει οσο ενα supercar του 80

    • hellboy

      απλα να μαθουμε να αρκουμαστε στα αλογα που καποτε θαυμαζαμε.τι δεν καταλαβενεις,απλα δεν ειναι εξελιξη οι 300-500-1000 ιπποι αλλα υπερβολη για την καθημερινη μετακινηση ειτε με τουρμπο ειτε με 2λιτρο++.απλα φτασαμε σε ενα σημειο να διαβαζουμε ενα κουβαδακι βγαζει 170 αλογα και να λεμε λιγα ειναι!!!!!για ενα οχημα των 900 κιλων?!!!!που το αντιστοιχο στις αρχες της 10ετιας ειχε 75 στην καλυτερη .δεν λεω κατι δυσκολο το αυτονοητο λεω!!

    • johny

      Γιατι να αρκουμαστε αμα μπορουμε και καλυτερα? 170 αλογα για ενα κουβαδακι (αν και τα κουβαδακια πλεον ειναι απο 1100 κιλα και πανω)  μπορει να μην ειναι λιγα με αντικειμενικα κριτηρια αλλα στην πραγματικοτητα  τα αντικειμενικα κριτηρια δεν μετρανε παρα μονο τα υποκειμενικα και η συγκριση. Επισης το αυτοκινητο δε το παιρνουν ολοι μονο για την καθημερινη τους μετακινηση.

    • hellboy

      βρε αδερφε αρνησε να καταλαβεις!δεν υπαρχει καλυτερο 170-200-300 αλογα μικρο!!!!!η φεραρι 308  (ας την παρουμε σαν παραδειγμα) εχει το πατημα την ποιοτητα αν θες και την πολυτελεια να δωσει τα 255 αλογα στον δρομο σωστα!χωρις να σε σκοτωσει με το ευκολο λαθος,εν αντιθεση με ενα μικρο αντιστοιχα κιλα και και ιδια αλογα(ας το πουμε φορντ φοκους rs) που με το παραμικρο λαθος εκει που πας με 160-200χλμ σε εστειλε αδιαβαστο.και λεω εξ αρχης οτι εχουμε κακομαθει στα πολλα αλογα(ακομα και να τα διαβαζουμε γινωνται πολοι σχολιασμοι για λιγα αλογα).και μολις δουμε κατι που εχειν λιγοτερα ξενερωνουμε!!!και πρεπει α ξανα γυρισουμε στην πραγματικοτητα.τωρα δεν ξερω αν εσυ εχεις την δυνατοτητα να πληρωσεις την βεντζινη και οποιαδηποτε φθωρα και να χρησημοποιεις το αυτοκινητο σου και για κατι παραπανω απο μεσο καθημερινης μετακινησης.πολλα ατομα και να το χρησιμοποιουσαν για κατι αλλο(στην χωρα μας δεν εχουμε πιστες-για το κατι αλλο) τωρα σταματησαν εχουν στενεψει πολυ τα πραγματα…

  • V_D

    Αγαπητή Honda,
    Έκανες το Civic πιό άσχημο, το κράτησες στα ίδια κυβικά,το κράτησες στα ίδια άλογα,του έβαλες turbo και για να το αποτελειώσεις το έκανες 4-πορτο.
    Τι σκατά σκεφτόσουν;

    • Mika

      Mpa, nomizw to turbo einai h pio swsth kinhsh pou exei kanei h Honda edw kai xronia….
      Kratouse ena diaforetiko dromo, alla den ekselikse to kinhthra ths…Hdh akoma kai to niche market pou eixe gia thermoaimous, den poulouse pia..Opote, epeidh oi kairoi einai dyskoloi kai prepei na mpoun lefta sto tameio, kategyfe epitelous s ayth th lysh…Kai poly to arfhse..
      Kai pisteyw pws o kinhthras tous tha einai super..Exoun apodeiksei pws to exoun…

    • georgeiapwnas

      entaksei mporw na po pws simazeutike apo tin apli ekdosh kai auto pou leei to palikari  apo epanw oti afhsan ta idia aloga me ta idia kibika kai ebalan turbo einai apla teleio…to mono pou kaneis me to pou to perneis bazeis ena turbo booster kai paizeis me tin pisehs tis turbinas pou standar tha anebazei parapanw kai xalara exei 220-230 alogakia analoga tin turbina ego auto tha ekana toulaxiston…

  • loeb

    Δεν μπορω να καταλαβω για πιο λογω δεν ειναι σωστο να βγαλει η Honda κινητηρα με τουρμπο? Δηλαδη τι θελετε να κανει? Με ατμοσφαιρικο μοτερ το οποιο εχει φτασει οριακα στα αλογα που μπορει να εχει με εμφανως μεγαλυτερη καταναλωση απο ενα τουρμπο αμαξι και τα ορια του CO2 να μειωνονται αισθητα πως θα μπορεσει να γινει ανταγωνιστηκο τα επομενα χρονια.
     Γιναμε ολοι ειδικοι και οικονομικοι μανατζερ. Η καθε εταιρεια κοιταει να δει το πως θα αποκτησει μεγαλυτερα εσοδα και κανει τον σχεδιασμο της. Οταν βλεπει τους ανταγωνιστες με τα τουρμπο να ειναι πανω απο τα 200 αλογα το 2011 και προβλεπει να πηγαινουν στα 300 οπως σκεφτεται η Alfa Romeo τι περιμενεται να κανουν. Να φτιαξουν μοτερ που να μην σπαει 2λιτρο με 300 αλογα στα ορια το CO2 και με γηινη καταναλωση. Ε θαυματα δεν γινονται και η λυση ηταν ευκολη. Αν δεν θελετε αλλαζεται εταιρεια που εχει να σας δωσει κατι διαφορετικο. Αν το βρειτε ποτε. Οσο για τα 210 αλογα που θα βγαζει δεν νομιζω οτι θα μεινουν για πολυ ετσι αλλα ειναι θεμα μαρκετιγκ, ισως και αξιοπιστιας. Καινουριο μοτερ φτιαχνουν να μην δουν τις αντοχες τους? Η Honda φημιζεται για την αξιοπιστια και προφανως δεν θελει να την χασει επειδη οι πελατες τις δεν θα μπορουν να κανουν υπομονη 2-3 χρονακια. 

    • Mika

      Xwris na prolabw na se diabasw, egrapsa paromoia pio panw!!
      LOL..
      Symfwnw,kai poly to arghse…

    • loeb

      χαχαχα. Οντως πολυ το αργησε!

  • JohnnyXP64

    xtes to cupri mou me to dsg7 kai molis 180bhp ta evale me ena TypeR 2.0 201bhp, tou 2010 montela kai ta dio, an kai omologo oti to moter tou honda eixe mageutiko sound, den mporese na me perasei!

    na giati loipon i honda prepei na paei se turbo kata tin gnomi mou!
    ase pou ama metragame poso kausimo eixe kapsei o kathenas kai tis rypous vgazame, pali tha kerdiza me ton TSI :P

    stin Japan oi radienergia tous piraxe telika perisotero apo oso nomizame!
    stin honda malista exoun mini Stylistika POLY piso kai se thema kinitira kai exelixeis statheri edo kai polla xronia kai auto den einai kalo!

    αλλα απο την αλλη παιδια εγω μυριζομαι οτι οι ιαπωνες δεν θελουν τοσο να ασχοληθουμε με ενδιαμεσες λυσεις και τουρμπινες, ισως γιατι εχουν βαλει πλορη καθρα για τα επομενα πληρως ανταγωνιστικα ηλεκτρικα αμαξια οπως το CFX clarity με υδρογονο, και μαλλον θα ειναι η πρωτη βιομηχανια που θα βγαλει συμφωρο αμαξι με νεους καθαρα ηλεκτροκεινητηρες!

    θελω να πιστευω οτι μαλλον κοιταν εκει και ριχνουν φραγκα εκει, και οχι οπως κανουν οι γερμανοι με turbo kai μικρου κιβισμο μοτερ….

    θα δουμε. παντος στυλιστικα ειναι Γ.Τ.Π. :P

    • Stelagos

      kala file to pisteveis afto pou les????? 180 hp to cupra MAMA kai perases taper?

  • Constantine

    Οι Γερμανοί  έχουν το Golf R , 2.0 270 άλογα . Οι Ιταλοί έχουν guilieta 1.8 235 άλογα και θέλουν να κατασκευάσουν κινητήρα 1.8 300 άλογα . Οι ΑγγλοΑμερικανοι έχουν το Focus St 250 άλογα και θέλουν να βγάλουν το RS με 350 !!! . Όλοι τους πληρούν τις προ υποθέσεις ρύπων και τα σχετικά , εχουν ροπή , έχουν κορυφαία οδηγική συμπεριφορά και απο εμφάνιση είναι μια χαρα όλα τους

    Και βγάζει ο Ιάπωνας αυτη την @@ με ρόδες εμφανισιακά , με τουρπό 2.0 λιτρο που θα αποδίδει 210 άλογα με τούρπο , όταν πριν 20 χρόνια έφτιαχνε κινητήρες ατμοσφαιρικούς στα 1.6 με 160 άλογα και στα 2.0 με 240 , θα μου το πουλάει 35.000 ευρώ χαλαρά , με την φορολογία και τα τέλη ενός δίλιτρου αυτοκινήτου όπως τα περισσότερα που ανέφερα και θέλει να το πουλήσει μετά ;;; Η να το πάρω και μετά να πάω να δίνω άλλα 5-10.000 για μετατροπή Mugen στα 250-270 

     Λυπάμαι αλλά για μένα η Χόντα έκανε βήματα προς τα πίσω . 

    • loeb

      Αν το βλεπεις απο την δικη σου οπτικη ισως εχεις δικιο αλλα εγω το βλεπω αλλιως. Τα υβριδικα σε λιγα χρονια θα κατακλισουν την αγορα οποτε η Honda μαλλον εκει εχει το μυαλο της και τις επενδυσεις της. Για μενα οχι αδικα. Οταν βγαινει concept απο εναν πιτσιρικα κροατη που συνεργαζεται με αλλα 20 ατομα και φτιαχνουν υπεραυτοκινητο με 1088 αλογα, 380kg ροπη και στροφαρισμα στις 12000 στροφες και ολα αυτα με 600.000 ευρω φαντασου να γινει αυτο απο μεγαλες εταιριες με μαζικες παραγωγες και εξελιξη. Εβγαλε λοιπον το τουρμπο και οπως ειπα πιο πανω θα το εξελιξει σταδιακα για θεμα marketing και αξιοπιστιας. Δεν ειναι δυσκολο να ανεβεις σε αλογα το θεμα ειναι να βαλεις περισσοτερα εσοδα στο ταμειο.

    • Mika

      Akribws, to thema einai ta fragka sto tameio, symfwnw..

  • Thavma

    8a exei endiaferon na doume pws 8a ta paei h honda se auta ta lhmeria (turbo) gt edw milame gia etairies me xronia sto kourbeti kai fusika allh filosofia kinhthra…otan kapoioi prin xronia ksekinousan na ftiaxnoun turbo kinhthres ekeinoi koitousan xwris na vlepoun pou phgene to pragma, pleon 8a trexoun na prolavoun…

    • pariah

      Καλά μην λέμε ότι θέλουμε….Είδα και την bmw που είχε χρόνια να βγάλει turbo μοτέρ τι έβγαλε και αν τρέχει….

      Η honda το ότι είχε μοτοσυκλετίστικη νοοτροπία δεν σημαίνει ότι δεν ξέρει να βγάζει υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ….άλλωστε στην f1 turbo είχε παλιά…

      Μεγάλο fail για μένα είναι η εμφάνιση και ο ημιάκαμπτος και μαντέυω και για την τιμή…

    • loeb

      Κι εγω μαντευω οτι θα τσιμπαει αρκετα στην τιμη. οσο για την εμφανιση ηταν αθλιο και με το τουμπανιασμα εφτιαξε καπως αλλα ακομα για μενα εχει φαουλ. Ισως στο μελλον αλλαξει καπως

  • Gronholm89

    4porto??? as to katapioume gia to turbo (logw rupwn) alla kai ta liga aloga, alla 4porto?? ti skata pinete eseis ekei stis autokinitoviomixanies??? meta to focus kai to civic…

  • Spirospas1

    Type R + turbo δεν κολλαει π ο υ θ ε ν α!!