To Autocar ανακοίνωσε ότι τον διαγωνισμό  Britain’s Best Driver’s Car για το 2011 τον κέρδισε η Porsche Cayman R. Το Βρετανικό περιοδικό, δοκίμασε 11 από τα πιο συναρπαστικά αυτοκίνητα του 2011, τόσο σε πίστα, όσο και σε δρόμο και αποφάσισε η Cayman R έπρεπε να πάρει το βραβείο αυτό.

Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στον διαγωνισμό εκτός της Cayman R ήταν τα McLaren MP4-12C, Mercedes CLS65 AMG, Vauxhall Corsa VXR, Renault Megane Trophy, Caterham Supersport, Aston Martin Vantage S, Jaguar XKR-S, Lotus Evora S και BMW 1-Series M Coupe.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε Caterham Seven Supersport ενώ στην τρίτη η Aston Martin V8 Vantage S. Η περσινή νικήτρια, η Porsche 911 GT3 RS βρέθηκε φέτος στην 4η θέση, η Lotus Evora S στην 5η και η McLaren MP4-12C στην 6η.

Να θυμίσω ότι η Cayman R ζυγίζει 55 κιλά λιγότερα (1.295), αποδίδει 10 άλογα περισσότερα (330) και φορά χαμηλότερη κατά 20mm από την Cayman S. Ο 6κύλινδρος 3.4 λίτρων δίνει στο αυτοκίνητο την δυνατότητα να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.0 δευτερόλεπτα όταν συνδυάζεται με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με το 7-τάχυτο PDK έρχονται σε 0.1 γρηγορότερα (4.9 sec).

Ο χρόνος αυτός μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο αν ο ιδιοκτήτης προσθέσει το πακέτο Sport Chrono, και μπορεί να αγγίξει τα 4.7 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα με το 6-τάχυτο κιβώτιο αγγίζει τα 280 χλμ/ώρα ενώ με το PDK τα 282 χλμ/ώρα.


[Πηγή: Autocar]

Δελτίο Τύπου

PORSCHE CAYMAN R IS NAMED BRITAIN’S BEST DRIVER’S CAR

The Porsche Cayman R has been declared Britain’s Best Driver’s Car for 2011 after winning the annual contest run by Autocar magazine.

The comparison test pitched 11 of this year’s most exciting new cars against each other on public road and racetrack to determine which one provides the greatest thrill for its driver.

The 11 cars on test were worth a total of almost £900,000. The Cayman R’s competition included: McLaren MP4-12C, Mercedes CLS64 AMG, Vauxhall Corsa VXR, Renault Mégane Trophy, Caterham Supersport, Aston Martin Vantage S, Jaguar XKR-S, Lotus Evora S and BMW 1M.

For the six judges from Autocar’s experienced road test team, it was the £51,728 Cayman R’s completeness, steering and ride that stood out – no mean feat considering that last year’s winner, the Porsche 911 GT3 RS, was also a contender.

In a well-deserved second place was the light and nimble Caterham Seven Supersport. Priced £22,995, the Caterham was also one of the cheapest cars in the contest. Third place went to the Aston Martin V8 Vantage S, with the 911 GT3 RS managing only fourth this time around.

Despite the technical brilliance and undoubted pace of the £168,500 McLaren MP4-12C, speed does not necessarily equal fun, so sixth place was the best it could muster in the test, one place behind the Lotus Evora S.

Autocar’s editor-at-large and Britain’s Best Driver’s Car judge, Steve Sutcliffe, said: “The Porsche Cayman R’s steering is about as sweet as it gets and the ride is 150 times better than it has any right to be considering how little body movement there is when you’re really going for it.

“Right now this car is as good as it gets when it comes to pure driver satisfaction. And that’s saying something when the opposition is as good as it is.”

For the full story, see the 12 October edition of Autocar magazine, on sale today.

  • Κώστας

    ετσι- ετσι……….για να σωπασουν μερικοι- μερικοι…και ολα αυτα απο τους Αγγλους ….χωρια το γεγονος οτι η GT3 RS ηταν περσυ νικητρια και φετος ειναι οχι μονο ξανα υποψηφια αλλα κερδισε και την 4 θεση!! μπροστα απο πιο “φρεσκα” και θεωρητικα καλυτερα (mc-laren κτλ) μοντελα!!
    και σκεφτειτε οτι το αμαξι αλλαζει μοντελο του χρονου….

    • hellboy

      ετσι για να μην πετας οτι θελεις δες μονο αυτο:Vauxhall(οπελ) Corsa VXR.Renault Megane Trophy.
      αλλα φυσικα δεν τα βλεπουμε οτι εχουν συγκρινει 4-5-6 διαφορετικες κατηγοριες?????μπααααααα δεν το βλεπουμε???????μπααααααααααααααααααααααααα
      και να σκεφτεις(οι υπευθυνοι τησ πορσε αγγλιας) πληρωσαν κιολας!!!!!!!!!!!!!!

    • Κώστας

      για πες μας που το ξερεις οτι πληρωσε η Πορσε Αγγλιας???ετσι αυθαιρετα το λες??προφανως ναι…….οποτε α ν τ ε   γ ε ι α…………… με την ιδια λογικη και η 458 που εχει βγει πρωτη σε παρομοιο διαγωνισμο πληρωσαν τους δημοσιογραφους.Οταν δεν εχεις στοιχεια για κατι τοσο βαρυ,τοτε καλυτερα να μην λες τιποτα!!φιλικα παντα…

    • hellboy

      ρε συ το ειδες ποια αυτοκινητα συγκριναν???????????????????????????????????????????????????θα μας τρελανεις??????
      η φερραρι ειναι πολλα κανταρια ανωτερη απο την πορσε……….

    • Κώστας

      καλα….χεσε ψηλα και αγναντευε…..

    • hellboy

      ωραια συζητας…..

    • Κώστας

      ε οταν δεν ξερεις τι να απαντησεις και απαντας ασχετα και ακυρα πραγματα τοτε τι να συζυτησουμε…

    • hellboy

      μαλιστα οτι πεις.εσυ γραφεις με εγκυρα πραγματα….και γνωμονες…..

    • pariah

      Kάτσε γιατί το χαλάς….Αν πάμε έτσι συμφωνείς ότι και το συγκριτικό για το gtr ήταν για τον π#ο με το dragster κ.α…..Πάντως σε διάφορα τεστ καλύτερη έβγαζαν την 1Μ από την cayman και δεν δέχομαι ότι η gt3 είναι χειρότερη από την cayman….

    • Κώστας

      το στορι με τα πληρωμενα αποτελεσματα δεν τα ξεκινησα εγω,οσο αφορα το cayman αν το βγαζουν μερικοι πρωτο ειναι επειδη ειναι πιο χρηστικο για καθε μερα και πιο φθηνο (νομιζω) αλλα οχι οτι ειναι πιο γρηγορο σε πιστα ή εχει πιο σπορ αισθηση,μην μπερδευεσαι…

    • hellboy

      ρε συ δεν ειπα κατι αλλα δεν μπορω να βλεπω ενα κουλο “καλυτερο αυτοκινητο της χρονιας” με τεραστια γκαμα οχηματων να συγκρινει το μικρο και σαφως ποιο φτηνο οπελ με την ποιο ακριβη και δυνατη πορσε και στο τελος να βγαζουν πρωτη την πορσε του φτωχου την καιμαν?!!!!και το αστειο να μην βλεπει και να πανυγηριζει που βγηκε πρωτη η φτωχη πορσε και πισω ολα τα βρετανικα και ουρα η ετερη πιο δυνατη πορσε.και μετα να λεμε οτι δεν ηταν πληρωτο!!καθαρα φενετε το προμο!!να μη κρυβωμαστε πισω απο το δακτυλο μας και να ζηταμε αποδειξεις…..ταυτοτητες κλπ.?!!!!
      το συγκριτικο που λες δεν το θυμαμαι.αν εχεις την καλοσυνη να μου βαλεις το λινκ να το συζητησουμεν!

    • Κώστας

      τοτε συμφωνα με τα λεγομενα σου,το auto express που περσυ ειχε ανακηρυξει την 458 πρωτη αναμεσα σε τετοια αμαξια οπως ειναι το τωρινο συγκριτικο,ειναι στημενο!!αυτο υποστηριζεις…

    • hellboy

      τι να σου πω δεν το ειδα.αν εχεις λινκ να δω με ποια οχηματα το συγκρινουν?!εδω σε αυτο το τεστ που πανιγυριζες(ετσι φανηκε) βαζουν και αυτα Vauxhall(οπελ) Corsa VXR.Renault Megane Trophy.?!!!!!!και την ποιο δυνατη απο την κειμαν,911 GT3 RS, και στο τελος βγαζουν την κειμαν-ουσιαστικα εναν αντικαταστατη της μποξερ,οταν πρωτο κυκλωφορησε ετσι ειχε ειπωθει-δεν ειναι υποπτο??????αν ασ παμε σε ποιο γιηνα οχηματα συγκριναν ενα κολτ ενα εβο ενα γκολφ ενα πουντο ενα slk και μια M5 και στο τελος βγαζαν το κολτ πρωτο,και 4το το ποιο δυνατο εβο,τι θα γινωταν??δεν θα ηταν προμο??????δεν θα ηταν στημενο????????χαλαρα θα ηταν στημενο.
      τωρα αν την φεραρι την συγκριναν με το κορβετ ZR1 στην πορσε 911 GT3 RS με ενα  Aston Martin V8 Vantage S τοτε δυστιχως δεν ηταν στημενο!!!!

    • pariah

      Koίτα τα τα συγκριτικά σε αυτά τα περιοδικά είναι να πάρουμε αμάξια που κυκλοφόρησαν φέτος και να δούμε πόσο σπορ είναι και τι παραχωρήσεις κάνεις σε καθημερινή οδήγηση ή σε πίστα…

      π.χ. το αγγλικό evo κάνει αντίστοιχα με megane rs, fiai 500, focus rs…Για την ακρίβεια συνήθως κάνει 2 τεστ όπου από το 1ο ο νικητής προβιβάζεται σε σύγκριση με τα supercars….Η cayman χονδρικά είναι η coupe έκδοση της boxter….Απλώς η gt3 είναι καλύτερη και αν είναι να μπει ο παράγοντας αξία/τιμή τότε σύμφωνα με άλλα πόσα συγκριτικά η 1Μ έβγαινε ανώτερη….

      Την κατάταξη κρίνω….Απλώς δείτε ότι την μια χρονιά είχε βγει η evora και όταν βγάλανε την evora s τότε όχι μόνο δεν βγήκε αλλά είχε πέσει και πόσες θέσεις…Αντίστοιχα έχει γίνει και με το gtr όπου στις επόμενες αναμετρήσεις δεν έβγαινε στην τελική 3αδα όταν την πρώτη χρονιά είχε βγει με μεγάλη διαφορά…

      Συνεπώς είτε πληρώνουν όλες τις φορές είτε καμία….

    • την απάντηση την έδωσες μόνος σου!!!
      το αμάξι αλλάζει μοντέλο του χρόνου…
      τι καλύτερο με το να ξεσκαταρουν ότι έχουν στοκ…??
      με ένα τετοιο fake βραβειο!!!
      ξέρουν να παίζουν καλά το θέμα του marketing (καλώς ή κακως)
      γιατί δε βρι΄σκω ούτε ένα αγγλο που να προτιμάει την Boxster απο την McLaren τους…

  • mou fainetai periergo pantws pou den einai mesa sta 3 prwta h M1…

  • Ellesandor

    to mono pou leipei apo auto ton diagwnismo einai mia BMW X6  kai ena Leaf….