Η αντιπροσωπεία της Kia στη χώρα μας ανακοίνωσε ότι το νέο Picanto, που παρουσιάστηκε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο, που είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας στη 5-θυρη εκδοσή του, είναι πλέον ετοιμοπαράδοτο και στην αντίστοιχη 3-θυρη. Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα, όπως είναι φυσικό, δεν αλλάζει τίποτα, φορώντας τον τρικύλινδρο 1.0-λίτρου κινητήρα των 69 ίππων αλλά επίσης και ο 1200αρης βενζινοκινητήρας απόδοσης 85 ίππων. Ακόμα, ο 1000αρης κινητήρας είναι διαθέσιμος σε έκδοση φυσικού αερίου LPG.


Είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού στην 3-θυρη έκδοση (Easy, Sport, Sport Plus). Η βασική έκδοση Easy μεταξύ των άλλων διαθέτει αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους και οροφής, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, radio-CD με MP3 και προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και σύστημα Start/Stop το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 οι οποίες κυμαίνονται από τα 95 έως και τα 105 γρ/χλμ. (Εξαιρείται από τα τέλη κυκλοφορίας).

Επίσης πρόσφατα κέρδισε, άλλη μια από τις πολλές διακρίσεις της ΚΙΑ, το βραβείο σχεδιασμού iF.

Περισσότερες πληροφορίες στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί και οι αναλυτικές τιμές πώλησης του έχουν ως εξής:

Kia Picanto 2012 3d

  • 1.0 Easy: €9.290
  • 1.0 Sport: €10.900
  • 1.2 Sport Plus: 11.800
  • 1.0 LPG Eco: €11.390

[Πηγή: Kia]

Δελτίο Τύπου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ήρθε το νέο Picanto 3d, 1.0lt με 69ps & 1.2lt με 85ps

 

Η πιο σπορ έκδοση του Νέου Picanto κερδίζει το διεθνές βραβείο σχεδίασης iF

Τέταρτο βραβείο σχεδιασμού iF για την Kia μέσα σε τρία χρόνια

  10 Νοεμβρίου 2011 – Ετοιμοπαράδοτη είναι πλέον η 3-θυρη έκδοση του νέου Piantο στην Ελλάδα. ΄Οπως και η 5-θυρη έκδοση, διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης 1.0lt με 69ps & 1.2lt με 85ps. Και οι δύο κινητήρες διατηρούν σε πολύ χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση καυσίμου (4,2lt/100km για τον 1,0 & 4,5lt/100km για τον 1,2) και τις εκπομπές ρύπων CO2 (99g/km για τον 1.0 & 105g/km για τον 1.2) προφέροντας τον 1 από τους 2 κινητήρες χωρίς τέλη κυκλοφορίας!

 

 

Το 3-θυρο Picanto με τις επιβλητικές του σχεδιαστικές λεπτομέρειες αποπνέει έναν πιο «σπορ αέρα». Το αμάξωμα συνδυάζει τη στιβαρότητα με τις χυτές γραμμές, ενώ τα χαρακτηριστικά μεγάλα παράθυρα συμπληρώνουν την αδιαμφισβήτητα σπορ εμφάνιση.

Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός του τιμήθηκε άλλωστε με το πολυπόθητο βραβείο iF product design 2012. Πρόκειται για ένα διεθνές βραβείο το οποίο απονέμεται για την ποιότητα του σχεδιασμού, της κατασκευής, της καινοτομίας αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος.

 

Με το Picanto η Kia μέσα σε τρία χρόνια λαμβάνει το τέταρτο βραβείο σχεδιασμού iF, (Venga 2010, Sportage & Optima 2011) ενώ η μάρκα έχει κερδίσει και το βραβείο σχεδίασης Red Dot Design τέσσερις φορές τα τελευταία χρόνια.

“Η  βράβευση για το νέο Kia Picanto είναι μια μεγάλη επιτυχία για την ομάδα σχεδιασμού μας και αναγνώριση της σχεδιαστικής στρατηγικής της μάρκας μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Σχεδιασμού της Kia, Peter Schreyer. «Η δεύτερη γενιά Picanto διαθέτει αυτοπεποίθηση, αισθητική και έντονο σπορ χαρακτήρα που  τονίζονται ακόμα περισσότερο στην τρίθυρη έκδοση.”

Το 3,6 μέτρων μήκους Kia Picanto μπορεί να υπερηφανεύεται για τολμηρή και δυναμική σχεδίαση, υψηλής ποιότητας εσωτερική διαρρύθμιση και σειρά από κορυφαία χαρακτηριστικά που καλύπτουν τον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό των απαιτητικών καταναλωτών που επιθυμούν ένα μικρότερο αυτοκίνητο.

Στην Ευρώπη, η τρίθυρη έκδοση αναμένεται να αντιπροσωπεύσει το 36 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων Picanto. Μέσα από τους πρώτους εννέα μήνες του 2011, το Picanto (νέα γενιά και η πρώτη γενιά σε συνδυασμό) ήταν ένα από τα καλύτερα σε πωλήσεις μοντέλα της Kia παγκοσμίως, με 179.405 μονάδες.

«Είμαστε βέβαιοι ότι το νέο Picanto θα επαναπροσδιορίσει την κατηγορία μικρών αυτοκινήτων, προσφέροντας πολλά χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, όπως την αυξημένη άνεση των επιβατών και την αύξηση του χώρου αποσκευών,” δήλωσε ο Tae-Hyun (Thomas) Senior Executive Vice President and COO της Kia. «Αυτό το βραβείο, για το πρώτο μας τρίθυρο αυτοκίνητο στην Α-κατηγορία είναι ακόμη μία σαφή ένδειξη ότι οι προσπάθειές μας για την σχεδιαστική ανάδειξη της Kia έχουν αποτελέσματα.”

Από την έναρξή του το 1953, τo βραβείo σχεδίασης προϊόντων iF απονέμεται σε ετήσια βάση και είναι ανάμεσα στα πιο σημαντικά βραβεία στον κόσμο για την υπεροχή στον σχεδιασμό. Για το 2012, συνολικά 2.923 προϊόντα καταγράφηκαν σε 16 διαφορετικές κατηγορίες. Το Kia Picanto τιμήθηκε στην κατηγορία «Σχεδιασμός Μεταφορών», που περιλαμβάνει αυτοκίνητα, πλοία, τρένα και αεροπλάνα.

Η επίσημη τελετή για την παρουσίαση των βραβείων iF product design 2012 θα πραγματοποιηθεί στις 10 Φεβρουαρίου 2012 κατά τη διάρκεια του Creative Business Week στο Μόναχο.

To 3-θυρο Picanto, όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Kia, διαθέτει τη μοναδική και μεταβιβάσιμη 7ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση της Kia, ενώ για τις παραγγελίες έως τέλος Νοεμβρίου ισχύει ειδική προσφορά έκπτωσης € 800 και επιπλέον δωρεάν οι αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα πλοήγησης. Η πρώτη έκδοση 1.0 Easy ανέρχεται στα € 9.150 με το όφελος της απόσυρσης και διαθέτει A/C, ABS, 6AB, RCD/MP3 και ηλεκτρικά παράθυρα.

  • hellboy

    ενα οχημα που μεγαλωσε και εγινε νεανικο και οχι αποκλειστικα γυναικειο!

  • Mika

    Yperoxo mikro neaniko aytokinhtaki..To Sport plus einai full extra kai kostizei sxedon oso ena gymno Aygo…
    To xtypaga aneta, 3 door h 5 door….

  • georgeiapwnas

    11,390ευρω 1000αρη και υγραεριο??θα ξεχνας να γεμησεις απιστευτα οικονομικο…πολυ καλο!!!

  • το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης!

  • synzeus

    Είμαι ο μοναδικός που βλέπει ότι από πίσω είναι μαύρο χάλι;

  • Iceman_Kimi

    Ασχετο αλλα οι ζαντες δεν ειναι σαν της alfa romeo???

    • Killer88

      Ζάντα από Αλφα και κόκκινη γρίλια από Gti, αλλά δεν πάυω να το χαζεύω από την ώρα που είδα τις φωτό, απίστευτο αυτοκίνητο πόλης με πανέμροφη σχεδίαση εσωτερικού.

  • Πηγα σημεραα και το ειδα στην αντιπροσωπεια της ΚΙΑ.Απο την βασικη εκδοση ειναι πληρες,ενταξει,του λειπουν τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα,αλλα μπορεις να τα βαλεις και εξτρα.Κριμα που ο εξοπλισμος του 3θυρου Sport ΔΕΝ βγαινει και για το 5θυρο.
    Το φοβερο;Εχει καδενα αντι για ημαντα=δεν αλλαζεις ποτε,αρα μειωμενο κοστος service,μπουζι αλλαζει καθε 60000χλμ!!!!!!! απιστευτο και μεχρι τοτε αλλαζεις ΜΟΝΟ φιλτρα και λαδια.Και το πιο γαματο! 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.
    Οσο για το εσωτερικο,το μονο που με χαλασε ηταν το πλαστικο και φθηνο στην οψη ταμπλο και ο μικρος χωρος αποσκευων.Κατα τ αλλα το σκεφτομαι να το παρω (πρεπει πρωτα να δωσω το Leon μου)!
    Και πολυ καλη τιμη για αυτα που σου δινει!

    • hellboy

      τσεκαρε και το ανανεομενο χιουνται ι20 αμα σου βγενει(οικονομικα-οταν θα ερθει)!κατα τα αλλα αρχιζω να πιστευω οτι θα ειναι το the best buy of the year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(για ελλαδα)

    • Οκ,σ ευχαριστω!Θα το δω και αυτο!

  • Murray

    Απο το UP και τους κλωνους του θα το προτιμουσα παντως.

  • Takis

    Ολα καλά εκτός απο εμφάνιση. Απο μπροστά ελεηνή αντιγραφή Toyota IQ / Αygo. Απο πίσω κρίμα που δεν αντιγράψαν κάποιο αλλο και κάναν το δικό τους καθώς ειναι αισχρό. Καλά αυτά τα φώτα ομίχλης/οπισθωπορίας δε θα τα σχολιάσω. Η κακομοιριά σε όλο το μεγαλίο της.
    Εσωτερικό κλασσικό γιαπωνέζικο. ΕΙναι το αυτοκίνητο γενικά που μετά απο 2 χρόνια θα δείχνει τραγικά την ηλικία του.
    Το Απ! εξωτερικά ειναι κλάσεις ανώτερο και διαχρονικό ενώ το εσωτερικό του ειναι χάλια.

    • Iceman_Kimi

      Τουλαχιστον μπηκαμε στην διαδικασια να σχολιασουμε το ΚΙΑ πως ειναι απο εξω και απο μεσα. Το up! απο την αλλη τη να σχολιασουμε ειτε αυτο παρεις ειτε το Phaeton (η λογικη) ιδια ειναι, κλασικοτατα VW. Αστα να πανε φαντασια μηδεν. Και λενε απο την μαμα Hyundai οτι θα μιμηθουν τα VW για να πετυχουν γαιτι δεν μιμουνται την Toyota καλυτερα. 

    • Το Up! μπορει να ειναι καλυτερο και ανωτερο αλλα δεν περιμενα ποτε απ την VW να κανει οικονομια ακομα και στους διακοπτες των ηλεκτρικων παραθυρων.Και τι εννοω;Απλα για να ανοιξεις το παραθυρο του συνοδηγου πρεπει να τεντωθεις στην πορτα του συνοδηγου και να πατησεις το κουμπι να κατεβει,οπως στο Smart Fortwo πρωτης γενεια.Καλυτερα λοιπον ενα αυτοκινητο που μετα απο δυο χρονια να ”θυμιζει” παλιο και να ειναι και πολυ φθηνοτερο απ τον ανταγωνισμο,παρα ενα πολυ ακριβο (γιατι θα ειναι το Up!) και να μην εχει ουτε διακοπτη παραθυρων στην πλευρα του οδηγου για το παραθυρο του συνοδηγου.
      Το ενα θα δειχνει φθηνο και θα ειναι φθηνο στην αγορα του (και θα ειναι υπερπληρες σε εξοπλισμο,μεχρι και 7 αεροσακους το ΚΙΑ,ο ενας εκ των οποιων ο 7ος γονατων οδηγου) και το αλλο θα ειναι ακριβο στην αγορα αλλα θα ειναι ΚΑΙ φθηνο στον εξοπλισμο του (αφου η βλακεια των υπευθυνων της VW δεν περιμενα να φτασει τοσο χαμηλα και να κανουν οικονομια απο ενα τοσο δα διακοπτη).
      Αυτα,χωρις να εχω καμια αντιπαραθεση προς εσενα Takis.
      Να λεμε τα πραγματα με τ ονομα τους

    • Takis

      Panos225, καμία αντιπαράθεση!

      Εχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λές για το θέμα εξοπλισμού. Απαράδεκτη και ανεγκέφαή ενέργεια. Απλα δε συμφωνώ με το ψιλο-καφριλο-σχεδιασμό της Χιουνται. Προτιμώ το διακριτικό σχεδιασμίο του Up! (επιμένω στο διακριτικό). Το οτι δε κάνανε ακροβασίες δε σημαίνει οτι δεν ειναι προσεγμένο και αρμονικό σχέδιο. Τέλος πάντων.

      Καλοτάξιδο σε όποιον αποκτήσει κάποιο απο αυτά!

    • hellboy

      se kalh meria!!!!!!!!!!