Η Red Bull ξέρει γιατί η πτέρυγα της Ferrari είναι υπερβολικά εύκαμπτη

Σχετικά άρθρα

Ενώ οι τεχνικοί του Maranello ψάχνουν να βρουν λύση στο πρόβλημα της υπερβολικής ευκαμψίας που παρουσίασε η εμπρός πτέρυγα του Felipe Massa στην Ινδία και το Abu Dhabi, έρχεται η Red Bull, λέγοντας πως γνωρίζουν τη λύση στο πρόβλημά τους. Μάλιστα, ο Christian Horner, Αγωνιστικός Διευθυντής της RBR, επισημαίνει πως αντιμετώπισαν και οι ίδιοι το πρόβλημα αυτό.

Ο Mark Webber είχε το ίδιο πρόβλημα στη Suzuka.

Το Auto Motor und Sport αναφέρει ότι, σύμφωνα με πηγή μέσα από την αυστριακή ομάδα, το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει την πίσω πτέρυγα. Όταν γίνει αυτό, η αεροδυναμική ισορροπία του μονοθεσίου διαταράσσεται, και το εμπρός μέρος δέχεται περισσότερη αεροδυναμική πίεση, κάτι που κάνει τα endplates να ακουμπούν στο έδαφος, όπως έχουμε δει σε διάφορα βίντεο που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο. Επίσης, αυτό που αυξάνει το φαινόμενο είναι η χαμηλή πίεση στα ελαστικά.

Πριν από το Grand Prix στο Abu Dhabi, ο Pat Fry, Τεχνικός Διευθυντής της Ferrari, είχε δηλώσει ότι τα προβλήματα έχουν λυθεί, όμως αυτό δε φάνηκε να συμβαίνει, αφού το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε και στο Yas Marina Circuit. Αυτό ανάγκασε τους μηχανικούς της Scuderia να τοποθετήσουν στην 150° Italia του Massa την παλιά έκδοση της εμπρός πτέρυγας.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...

O Horner αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ο Carlos Sainz να πάει στη Red Bull

Ο Carlos Sainz είναι ο μόνος πιλότος που έχει καταφέρει να νικήσει την Red Bull πέρυσι και φέτος και ο Ισπανός δεν έχει εξασφαλίσει...

Ο Alonso δήλωσε απογοητευμένος από την ποινή

Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Fernando Alonso με ποινή 20 δευτερολέπτων μετά το Grand Prix της Αυστραλίας, επειδή έκριναν πως ο Ισπανός προκάλεσε σκόπιμα το...
Autoblog.gr