Έχουμε διαβάσει πάρα πολλά για το νέο hypercar που ετοιμάζει η Ferrari για το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Ferrari Enzo και σήμερα o CEO της Ferrari, ο Amedeo Felisa δήλωσε ότι η νέα Enzo θα ονομάζεται F70, θα τεθεί απέναντι από τα Porsche 918 Spyder και της νέας McLaren F1 και θα αποδίδει 920 άλογα! Μηχανικά θα φορά έναν νέο θηριώδη V12 7.3-λίτρων κινητήρα, ο οποίος θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του V12 που θα φορά η F620 GT η οποία θα παρουσιαστεί στην Γενεύη τον επόμενο μήνα.

Το hypercar θα είναι “υβριδικό”, αφού θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, το γνωστό μας KERS, το οποίο το γνωρίσαμε μέσα από τα μονοθέσια της Formula 1. Το KERS θα δίνει μια ώθηση 120 ίππων με το πάτημα ενός κουμπιού αλλά δεν ξεκαθαρίζεται αν αυτά τα 120 άλογα είναι μόνιμα διαθέσιμα, ή θα είναι διαθέσιμα για κάποια δευτερόλεπτα, με το αυτοκίνητο να αποδίδει μόνιμα “μόλις” 800 άλογα. Το βάρος της αναμένεται να κυμαίνεται στα 1.134 κιλά, 200+ λιγότερα, από τα 1.365 της Enzo.

[Πηγή: Automobilemag | Rendering Photos: Leftlanenews]

  • γατάκια της παγκόσμιας αυτοκίνησης προσκυνήστε για άλλη μια φορά τη Ferrari κ μάθετε πως θα μεταφέρονται τόσα άλογα σε μόλις 2 τροχούς!!!
    οι λοιπές “κοινές” εταιρίες αρκεστείτε με την τετρακίνηση!!!

    όσο υβριδική μπορεί να χαρακτηριστεί η F1 που βλέπουμε τώρα με το KERS άλλο τόσο θα είναι κ αυτη!!

    • ggarfe

      Επίδειξη απόλυτης τεχνολογίας!

      Ατμόσφαιρα καί άντε γειά!

      Εκεί  που ήταν η FERRARI πριν μια 10ετία είναι οι άλλοι σήμερα.

      Εκεί που είναι η FERRARI σήμερα θα είναι οι άλλοι σε μια 10ετια.

      Περαστικά…

    • giokak

      Επίδειξη απόλυτης τεχνολογίας σήμερα κάνει η PAGANI και όχι η Ferrari κατά τη γνώμη μου…γιατί εκεί που είναι η PAGANI σήμερα με τη Zonda και τη Huayra δε νομίζω να φτάσει η Ferrari ούτε σε 10 χρόνια!

      Η ιπποδύναμη, ένα άλογο στο σήμα και το κόκκινο χρώμα δεν είναι το παν, ποτέ δεν ήταν για την ακρίβεια!…

    • δε νομίζω ότι υστερεί πουθενά η Enzo από μια Zonda…
      η επιδειξη της τεχνολογίας στα μοντέλα της Ferrari, όπως 288 GTO, F40, F50, Enzo και τώρα αυτή είναι μνημειώδης κ αξιοθαυμαστη…
      τα υπόλοιπα μοντέλα της τα έχει για εισροή ρευστού…για να φτιάχνει το κορυφαίο μοντέλο της έτη φωτός καλύτερο!!
      σέβομαι, εκτιμώ κ λατρευω Pagani και Koenigsegg αλλά τη Ferrari δε θα φτάσουν ποτέ!!

    • giokak

       Η Enzo υστερεί σε πολλά πράγματα από τη Zonda, όπως στην ευκολία χρήσης και οδήγησης, στο ότι δεν είναι κλειστοφοβική αλλά το “φωτεινότερο” supercar και αυτό σημαίνει ευκολία συμβίωσης, στο ότι ο κινητήρας της βασίζεται σε πολιτικό και όχι κάποιον one off σχεδόν αγωνιστικό που σημαίνει πως αποδίδει παντού και τέλος…στην ποιότητα κατασκευής όπου πραγματικά επικρατεί ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ των δύο!

      Για την επίδειξη τεχνολογίας της 288 GTO (1984) θα σε παραπέμψω στην Porsche 959 (1986), για την F40 (1988) δες την McLaren F1 (1992), η F50 (1995) ποτέ δεν έφερε επανάσταση τεχνολογίας, η Enzo (2002) πάλι πέρα από τα κεραμικά φρένα και πλαίσιο ήταν μια πιο μοντέρνα και αεροδυναμική εκδοχή της F50 με ένα νέο μοτέρ (λογικό, αφού αυτό της F50 χρονολογούταν από το 1992) είχε όμως να τα βάλει με την Porsche Carrera GT (2004) με τον 5,7λιτρο V10 των 612 ίππων με το επίσης κεραμικό πλαίσιο και φρένα, η οποία είχε όμως δέρμα παντού, κλιματισμό, ηχοσύστημα Bose και το κυριότερο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων!
      Ποιος είναι ερωτευμένος με την οδήγηση και τα αυτοκίνητα και χρειάζεται αυτόματα σειριακά, ακόμα και αν είναι 100 φορές γρηγορότερα στις αλλαγές!

      Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω τους φανατικούς που βλέπουν το δέντρο(άλογο στην προκειμένη περίπτωση) και χάνουν το δάσος…η Ferrari είναι από την ίδρυσή της τσακωμένη με την ποιότητα και το στοιχειώδες φινίρισμα! Ο παγκόσμιος ειδικός τύπος (και το internet) είναι γεμάτος με ντοκουμέντα και παραδείγματα αυτοκινήτων της συγκεκριμένης εταιρείας στα οποία το φινίρισμα είναι από κακό έως άθλιο, φαίνονται οι κολλήσεις του πλαισίου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου(!), ρητίνες ξεπροβάλουν σαν κύστες από παντού, κομμάτια αιωρούνται κτλ…χαρακτηριστικά, σε συγκριτικό του evo uk παλαιότερα μεταξύ F430, 911 Turbo, Gallardo ξεκόλλησε ένας κεντρικός αεραγωγός της F430 και έπεσε στο πάτωμα (γράφτηκε στο περιοδικό)! Επίσης υπάρχει πάντα το πρόβλημα με τις  flambés(sic!) Ferrari και Lamborghini ανά τον κόσμο αλλά και την “ικανότητά” τους να γεμίζουν βρωμερή υγρασία τα φανάρια τους!Υ.Γ.  Βέβαια, για να μην ξεφύγουμε τελείως από το θέμα να πούμε και τα εξής:1. η Ferrari δεν πουλάει τα μικρά μοντέλα για να έχει εισροή ρευστού και να φτιάχνει το κορυφαίο…πουλάει όλα της τα μοντέλα, ακόμα και το κορυφαίο για να χρηματοδοτεί την αγωνιστική της ομάδα (F1, FIA GT…), αυτό έκανε πάντα…2. Lamborghini Miura 1966, 3929cc V12, 350ps@7000rpm, 355nm@5000rpm , 1125kg, 5spd manual, 276klm/h top speed…έτσι ξεκίνησαν όλα…

    •  αυτή η χρηστικότητα των Pagani που αναφέρεις και ειναι πιο φωτεινά κλπ εγώ δεν την βρίσκω ως πλεονέκτημα…αλλά μπούρδες…
      supercar σημαίνει brutality κ οχι καθημερινη χρήση…
      τη ferrari δεν την αγοράζεις για το λουσατο εσωτερικό της, αλλά για όλα τα άλλα…
      τελειώς γυμνη να ηταν μέσα ακόμα καλύτερα θα ήταν!!
      το αν θα τριζει το ταμπλώ, πραγματικά δεν με ενδιαφερει καθόλου…
      κατι τετοιο περιμενω από το καθημερινο μου αυτοκίνητο όχι από ένα supercar…

    • giokak

       Δηλαδή θα έδινες 700.000 ευρώ για κάτι που έχει την ποιότητα ενός zastava αλλά πάει αεροπλάνο? Δύο κατηγορίες αγοραστών μου έρχονται στο μυαλό και θα έκαναν ακριβώς αυτό, οι αμερικανοί και οι Ferraristi…

    • ναι φυσικά κ θα τα έδινα…
      μπορώ να έχω όλες τις ferrari τόσο σπαρτιατικες όσο η F40 ή 360 CS…???
      μετά χαράς…!!!
      δεν σου πουλάει πολυτέλεια…κ πολύ καλά κάνει!!!
      κ αν κ το αλλάζει δε με βρίσκει σύμφωνο!!

    • cfu

      καραLike !!!!

    • Kostas

      Μάλλον το εσωτερικό της Ferrari δεν το έχεις μελετήσει πολύ(και όχι μόνο…)για ποιο φινίρισμα λές ρε φίλε?
      http://www.latestcarpictures.com/wp-content/uploads/2012/02/Ferrari-Interior-Picture.jpg αυτό της enzo που υποτίθεται ότι θέλουν να μειώσουν το βάρος και παρόλα αυτά είναι όλο δέρμα?Μήπως αυτό της calofornia 
      http://www.latestcarpictures.com/wp-content/uploads/2012/02/Ferrari-Interior-Picture.jpg  που όπου και να κοιτάξεις βλέπεις μόνο δέρμα?Άντε δές και αυτό της 612 
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2a/612interior.jpg μήπως και αναθεωρήσεις τις απόψεις σου………..

    • Cosacher

      …άσε που δεν έχει και καλό πορτ μπαγκαζ η Ferrari.

    • ggarfe

      Η pagani είναι στην ουσία ένας συναρμολογητής.
      Κινητήρας mercedes με 2 κομπρέσορες αν δεν κάνω λάθος.
      Η τεχνολογία σε αυτό το επίπεδο της ferrari είναι απλά άφταστη.
      Το να βγάζεις  τέτοια ιπποδύναμη από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ τόσο μεγάλου κυβισμού το οποίο στροφάρει 8.500 σαλ είναι τεχνολογία που δεν την συναντάς.
      Πολλοί μπορούν να κάνουν ένα μοτέρ 2.000 κ.ε να φτάνει στις 8.000σαλ.
      Ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να το κάνουν με τόσο μεγάλα έμβολα…
      Το να παράγεις τόνους κάθετης αεροδυναμικής δύναμης χωρίς αεροτομές-ξαπλώστρες είναι κάτι που το πετυχαίνεις αφιερώνοντας χιλιάδες ώρες σε αεροδυναμικές σύραγγες…
      Εξαιρετική η pagani, ΄δεν φτανει σε καμία περίπτωση τη ferrari…

      http://www.youtube.com/watch?v=8qrSjVXMkpg&feature=related

      Η “εξωτική” pagani του σήμερα ζυγίζει 1350 κιλά.
      Όσα η enzo μια 10ετία πριν…

    • ilikeyourcar

      H pagani ξεκινησε μολις χθες απο το “σπιτι” ενος τρελου Ιταλου…και το budget της ειναι κατα τη δικη μου εκτιμηση οσο θελει η ferrari για να κανει facelift στην california… 

    • Μην τρελένεσαι, δεν παίρνεις κινητήρα AMG, δεν κάνεις in-house όλα τα εξαρτήματα, δεν κατασκευάζεις κράμα carbon-titatium με περιορισμένο budget. Μια χαρά budget έχει, μπορεί να μην είναι όσο της Ferrari αλλά δεν κάνει hypercar με μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ προυπολογισμό

    • ilikeyourcar

      Το περιορισμενο ειναι σχετικο… και σε αντιπαραβολη με της ferrari ναι ειναι περιορισμενο. Ενω το αποτελεσμα παρομοιο…

    • Paris_vil84

       an parei kamia fotia kai h enzo, tote na doume …
      auta ta stoixeia einai episima ?  exoun ftiaksei tetoio kinhtira me prodiagrafes euro 6 ?  i tha to ftia3oun kai 8a to exoun na to vlepoun ?

    • ggarfe

      Από τη στιγμή που το ανακοινώνει ο CEO της FERRARI θεωρώ ότι δεν υπάρχει θέμα αμφίσβητησης.
      Η F70 θα βγάζει κανονικά πινακίδες οπότε θα πληρεί τις νόρμες καυσαερίων.

      Αυτή που ενδεχομένως να μην είναι street legal ίσως να είναι μια ακόμα πιο extreme εκδοση της F70. Μια F70 ΧΧ για παράδειγμα με απόδοση πάνω από 1000 άλογα…
       
      Για τις περιπτώσεις με τις πυρκαγιές έχω άλλη άποψη καί για τις καμμμένες ferrari καί για τις καμμένες lambo.

      Αλλά αυτά αφορούν τις ασφαλιστικές καί όποιος κατάλαβε κατάλαβε…

    • giokak

       Η Pagani μόνο συναρμολογητής δεν είναι φίλε μου, εκτός από το μοτέρ, όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα των αυτοκινήτων της…το ξαναγράφω γιατί είναι σκληρό για μερικούς…ΌΛΑ τα υπόλοιπα εξαρτήματα των αυτοκινήτων της κατασκευάζονται In House!!!…Μέχρι και οι βίδες, τα παξιμάδια, οι ρητίνες…ΌΛΑ!!!…

      Οι κινητήρες επιλέχθηκαν επειδή είναι δοκιμασμένοι, πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων, είναι ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΙ, και πριν μπουν πάνω σε οποιαδήποτε Pagani ανακατασκευάζονται από την AMG!…

    • Fire_the_laser

      Η pagani παίρνει επίσης έτοιμα τα και κιβώτια ταχυτήτων!!

    • loeb

      Υπαρχει και αυτη η pagani που ζυγιζει πιο λιγο απο την Enzo που θα βγει. Απλα την συκρινεις με την Hyuara και οχι με την Zonda R. Καποια στιγμη στο μελλον θα αναβαθμιστει και η Hyara με λιγοτερα κιλα και πολυ περισσοτερα αλογα καθως με τα τουρμπο θα ειναι ποιο ευκολο να βγαλει πολυ περισσοτερα αλογα. Βεβαια τιποτα δεν ειναι σιγουρο απλα η προιστορια με το zonda αυτο μας εχει δειξει. Το θεμα δεν ειναι αν θα ειναι καλυτερο η οχι απλα και τα δυο θα ειναι με χρυσα γραμματα στην ιστορια της αυτοκινησης και αυτο δεν αλλαζει με τιποτα!
      http://www.pagani.com/it/zonda/zonda_R/default.aspx

    • ggarfe

      Eχουμε καί την fxx.
      29 παρήχθησαν από το 2005 μέχρι το 2007.
       Ιπποδύναμη 800 άλογα, βάρος 1155 κιλά.

    • Maestrosk2

      φιλαρακι μου  το αν ενα αμαξι ειναι καλο δεν ειναι μονο τα αλογα του αλα και η οδικη ου συμπεριφορα….Δεν ειναι τυχαιο οτι η 458ν αν και με λιγοτερα αλογα απο mclaren της ριχνει στα αυτια και στον γυρο αλα και στην οδηγικη κα..λα…..Respect στην ferrari….

    • ilikeyourcar

      Η Mclaren F1 σου λεει κατι; 

    • πραγματικά υποκλίνομαι σε αυτο το αυτοκίνητο…
      αλλά ήταν πυροτέχνημα…
      μετά από αυτό τι?
      τώρα με τη φημολογούμενη αντικατάστασης της θέλω πολύ να δω τι θα βγάλει…
      δεν αμφισβητώ τη McLaren, προς θεού…αλλά αυτοκίνητο σαν εκείνο δύσκολα μπορεί να ξανα βγάλει!!

    • ilikeyourcar

      Προσωπικα με τη σημερινη mclaren δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα… ειναι κατι σαν τη vw των supercars στα ματια μου…  Ο βασικος λογος που η ferrari βγαζει αυτο το αμαξι σημερα ειναι γιατι μπορει (οικονομικα)… αν ειχε το budget αυτο η lambo η η pagani και αλλοι τετοιοι θα μας ετρεχαν τα σαλια και για αυτους… 

    • η lambo το έχει κ με το παραπάνω…
      για την pagani συμφνωνω…

    • ilikeyourcar

      Η lambo εχει δεμενα χερια πιστευω… μπορει να εχει χορηγους αλλα δεν ειναι αυτονομη. Πιστευω ολες οι εταιριες εχουν το know how… μεχρι και η vw εφτιαξε μια veyron… το θεμα ειναι ποιος μπορει να το κανει πραξη. 

      Τελος να προσθεσω οτι προσωπικα δεν θα περνα αυτη τη ferrari αλλα την 360cs η την πανεμορφη 355… γιατι δεν γουσταρω να κυκλοφορω στο δρομο με στυλακι “ειμαι 10 χρονια μπροστα απο σας κοινοί θνητοί”… γουσταρω απλα μια σωστη κοκκινη Φερραρι. Ειναι σαν να κυκλοφορεις με ενα πρεζονι ανορεξικο μοντελο για να πουλας μουρη υποκρινομενος οτι ζεις μια αληθινη αγαπη… Ελπιζω πιανεις τη μεταφορα… ;)

    • ggarfe

      Η VEYRON είναι μια υπερβολή.
      Προσωπικά δεν θεωρώ επίτευγμα το να βγάλεις 1001 άλογα από ένα 16κύλινδρο μοτέρ 8.000κ.εκ με 4 (τέσσερα) τούρμπο.

      Βάρος VEYRON???

      1900 κιλά…..

      Καληνύχτα…

    • Fire_the_laser

      Ο λόγος για το μοτέρ το veyron νομίζω ότι είναι εμφανής.

      Όταν το πουλάς σε πλουσιους ,ως τεχνολογικό επίτευγμα, για εκατομμύρια δεν μπορείς να βάλεις μικρότερο μοτέρ για να ζορίζεται η να έχει μικρότερη διάρκεια ζωής.

      Επίσης ήθελαν μεγιστη τελική ταχύτητα, το βάρος μειώνει καθόλου την τελική.

    • ggarfe

      Η ιστορία είναι ότι η vw έμπαινε μέσα μερικά μύρια € για κάθε veyron που έδινε.
      Αυτό είναι γνωστό αλλά ο πρόεδρος της φαουβε ήθελε κάτι για να ξαναφέρει το όνομα της bugatti στην επιφάνεια.
      Ένας άλλος λόγος ήταν η γνωστή ματαιοδοξία του Πίεχ…
      Είναι επίσης γεγονός ότι για το θεμα της bugatti πάρα πολλοί μέτοχοι της φαουβε έβγαλαν αφρούς με τα δις € που χάθηκαν τόσο για την εξέλιξη της όσο καί από τις πωλήσεις της…
      Με 8.000 κυβικά καί 4 τούρμπο, πίστεψε με, δεν είναι καθόλου δύσκολο να πιάσεις 400χλμ…

    • Δεν μπορείς σοβαρά να το πιστεύεις αυτό!!!! Τι πάει να πει με 8.000 κυβικά και 4 τούρμπο δεν ειναι δύσκολο να πιάσεις 400?! Κάθε μικροπράγμα σε αυτό το αυτοκίνητο είναι ειδικά κατασκευασμένο για αυτό! Η Veyron είτε σου φαίνεται περιττή είτε όχι είναι ΣΠΟΥΔΗ! Είναι ένα πολιτικό αυτοκίνητο, ένα grand tourer με ικανότητες hypercar. Οι περισσότεροι απο εμάς δεν μπορούμε να φανταστούμε καν πόσες παραμέτρους έπρεπε να υπολογίσουν οι μηχανικοί, πόσα προβλήματα έπρεπε να λύσουν, πόσα εξαρτήματα να ενισχύσουν για να πιάσουν αυτήν την ταχύτητα. Απο τα πιο απλά, όπως τα ελαστικά, η ψύξη, η αεροδυναμική, τα φρένα έως πιο σύνθετα. Και εσύ μειώνεις όλη αυτήν την προσπάθεια λέγοντας “δεν είναι δύσκολο να πιάσεις 400”;;; Τέσπα, μπορείς να αντιπαθείς κάποια αμάξια αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τα μειώνεις! Και άσχετα με τους λόγους, πολύ καλά έκανε ο Piech και αναβίωσε το όνομα της Bugatti γιατί είναι ένα τεράστιο όνομα!

    • Guest

      ta pragmatika aloga pou vgazei to moter ths veyron ksereis posa einai? 3000! apla ekanan enan periorismo gia na menei sto dromo to amaksi..

    • Γιάννης Κ.

      Σοβαρά τώρα έκαναν περιορισμό για να μένει στο δρόμο;;;;; Φίλε μου μελέτησε λίγο παραπάνω τις φυσικές επιστήμες καλό θα σου κάνει. 

    • Guest

       anidee file mou des to dokimanter gia to pws ftiaxnetai h veyron kai meta mila!

    • nikxan1

      φιλε, εχεις μπερδευτει σε ενα θεμα!!!!
      το μοτερ της βευρον ΒΓΑΖΕΙ 3500 αλογα, απλα τριβες και απωλειες σε θερμοτητα, καταναλωνουν τα 2/3 και τελικα, μονο το 1/3 κατεβαινει στους δρομους. κανεις δεν περιοριζει κανενα αμαξι. ολα τα αυτοκινητα, αν δεν ειχαν τριβες και απωλειες σε θερμοτητα, θα εβγαζαν 3 φορες παραπαβω αλογα.
      αυτοι, ειναι ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ.

    • Γιάννης Κ.

      Οκ δες το και εσύ ταυτόχρονα και όταν καταλάβεις πως λειτουργουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το ξανασυζητάμε. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι τα 2/3 είναι θερμότητα τότε τσάμπα χάνω το χρόνο μου. Αλήθεια αν εγώ είμαι ανίδεος εσυ τι είσαι; Έλεος!

      ΥΓ: Αν ακόμα δεν το κατάλαβες πες μου να σου πω ποιο σημείο του βίντεο να δεις…

    • nikxan1

      eisai wraios magka.
      pare +1 an kai me prolabes me ta 2/3 kai tous nomous ths thermodinamikhs…..

    • Kostas

      Ενώ άμα κυκλοφορείς με μια 360cs θα είσαι ξεπερασμένος ,ε?μιας και όλοι έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε κάθε μερα Ferrari 360…Επίσης το ότι είναι αμάξι 7ετίας σε κάνει ‘κοινό θνητό’ ε?Λυπάμαι που στο λέω αλλα ακόμα και με την 360 με τέτοιο στυλάκι θα κυκλοφορείς φιλε…

    • ilikeyourcar

      Αν πιστευεις οτι εσυ θα πουλαγες στυλακι με την 360 μην την παρεις.. εγω ξερω τον εαυτο μου και δεν θα το εκανα παντως. Αν καποιος εχει ορεξη να πουλαει μουρη το κανει και με ενα μεταχοιρισμενο z750 εξω απο την καφετερια… Αν η οπτικη σου ειναι πως οποιος εχει πιο ξεχωριστο αμαξι απο σενα ειναι αυτοματως υπεροπτης/καγκουρας κλπ τοτε και με το accent μου αν με δεις ενω εσυ οδηγας atos υπεροπτη θα με πεις και μη “κοινο θνητο”… Την 360 τη θεωρω ρομαντικη επιλογη και ναι τη χωριζει ενα χαος απο τον τροπο που θα οδηγουσες ενα hypercar του 1.000.000 ευρω στην Ελλαδα. Γιατι το hypercar το παιρνεις για να κοκορευεσαι πως εχεις οτι καλυτερο υπαρχει, την 360cs η την 355 μπορει να τη παρεις και απλα γιατι τη γουσταρεις πραγματικα… οποτε και δεν εισαι υπεροπτης. Απο τον ανθρωπο λοιπον εξαρταται, οχι απο το αμαξι. 
      Εσυ “φιλε” παλι γιατι γραφεις τοσο υπεροπτικα και ειρωνικα, σε βλεπω πως απαντας και στους αλλους παρακατω. Που να παρεις και κανα καλο αμαξι…”ε?”Ενας κοινος θνητος…οπως ολοι…

    • Kostas

      Δηλαδή για να καταλάβω, εσύ ανάλογα με το αμάξι καθορίζεις και το στύλ σου έτσι?Αν είχες μια aventador θα ήσουν υπερόπτης ενώ αν είχες μια 360 όχι?Και πίστεψε με δεν παίρνουν όλοι το hypercar για μόστρα.Οι περισσότεροι το γουστάρουν.Εγώ πάντως δεν θα πούλαγα μούρι ούτε με 360cs ούτε με Veyron.

    • ilikeyourcar

      Το στυλακι μου το εχω καθορισει εδω και καιρο… ειτε καβαλαω το ποδηλατακι μου, ειτε οδηγαω το accent μου ειτε μπαίνω στο ακριβο αμαξι ενος φιλου μου δεν αλαζει κατι… Στο εγραψα ξεκαθαρα νομιζω. 

      Στο θεμα hypercar τωρα επειδη ο παπας κανει τα ρασα αλλα και τα ρασα κανουν το παπα οπως ξαναειπα πιο πανω αλλα δεν το προσεξες μαλλον μια 360 (πχ) μπορει καποιος φυσικα να την παρει επειδη απλα και μονο τη γουσταρει χωρις να ειναι επιδειξιομανης. Συμφωνουμε μεχρι εδω; Μια F70 με 920 αλογα ομως το πιο πιθανο κατα 90+% σου λεω εγω ειναι η να ειναι συλλεκτης και να την εχει σε ενα γκαραζ η να κυκλοφορει στο Μονακο πουλώντας μουρη, και επειδη η υπερβολη που συνοδευει τα hypercar δεν μου αρεσει και πολυ προτειμω να κανω τη δουλεια μου και να χαιρομαι οδηγηση με κατι που ειναι λιγοτερο “μπαμ”, αισθητα πιο απαλαγμενο απο αυτα τα συμπλεγματα και δεν κοστιζει οσο ο προυπολογισμος του δημου μου… Κατανοητο ελπιζω… 

    • BOOST_722

      ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΑ 1 .000.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ FERRARI ENZO ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ FERRARI 360 ΜΟDENA ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑ

    • Constantine

      Φίλε η 360 μια χαρά είναι , απο τις τελευταίες αυθεντικές Φερράρι , πανέμορφη και βγάζει τρελά γούστα !!! Πλέον ειναι και σε λογική τιμή για φερράρι αλλα σε περιμένει ο Βενιζέλος και ο Σαμαράς στην γωνία για πισωκολλητό μετά !! 

    • BOOST_722

      ΠΟΣΟ ΛΕΣ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ??? ΓΥΡΩ ΣΤΑ 100.000 ΕΥΡΩ??

    • cfu

      για μερικους θα ακουστη αμαρτια αλλα εμενα η 360 μου αρεση περισσοτερο απο την Enzo

      http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=153399116&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLACK&tabNumber=1

      yparxoyn kai pio ftines,alla ego ayth thelo,exo ena mikro kollima me to mayro xroma kai to kibotio,an thes yparxoun kai pio ftines apo 45.000 aneta,kai kana 50 ari apo ellada

    • Constantine

      Σου απαντάω εδώ φίλε . Στο car.gr βρίσκεις απο 42.000 και αν το παζαρέψεις ακόμη φθηνότερα .Πλέον βρίσκεις 430 με 89.000 ευρώ .

      Αν εχεις να την συντηρείς το αμαξι λεει αγρια , αν και πλέον βρίσκεις Πόρσε Μποξτερ απο 8000 οπότε ίσως σε συμφερει οικονομικά να δεις απο εκει μεριά . Τα ξεπουλάνε πλεον όσο-οσο  

    • ggarfe

      Εξαιρετική για την εποχή της.
      Καί η νέα mp4 είναι φοβερή αλλά αποδεδειγμένα πλέον η ποιότητα της είναι σε χαμηλά επίπεδα.΄
      Καί σ’ ένα αυτοκίνητο τέτοιου κόστους είναι απλά απαράδεκτο.

  • manos

    Θα πιασει ο χαρος δουλεια σε αυτος που δεν θα κσερουν που ειναι η ταχητιτες αλλα ας προσκυνησω απο τωρα στο  εργο που θα βγει απο το μαρανελο ps(Please μην το γεμησετε με “μπιχλιμπιδια”)

  • sevenine

    sorry, αλλά απο πότε η τετρακίνηση θεωρείται ελάττωμα σε ένα αυτοκίνητο και πρέπει να αρκεστούμε κιόλας ; νιαου

    •  από τότε που σχεδόν κανένα μηχανοκίνητο αγωνιστικό πίστας δεν είναι τετρακίνητο…
      κάτι θα ήξεραν κ θα τα έκαναν τετρακίνητα αν είχε πλεονέκτημα η τετρακίνηση!!

    • sevenine

       οπότε να υποθέσω οτι όλοι αυτοί που θα πάρουν την  F70 θα την έχουν μόνο για την πίστα και όχι για τα οδικά δίκτυα ανα τον πλανήτη απλά και μόνο για να έχουν το πλεονέκτημα  

    •  η οδήγηση ανα τα οδικά δίκτυα του πλανήτη δε θα φέρει πλεονέκτημα σε κανένα τετρακίνητο εναντι ενός πισωκίνητου…
      γιατί απλά οι ταχύτητες είναι ελεγχόμενες κ μικρές…
      άρα μια χαρά θα κυκλοφορούν κ στους δρόμους!!
      sorry!

    • sevenine

       Καλά δεν είπα ότι δεν μπορούν να κυκλοφορούν στους δρόμους lol αφού το σύνολο σχεδόν των αυτοκινήτων που παίρνουν πινακίδες είναι δικίνητα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι σε super car 900 αλόγων, δεν λες την τετρακίνηση και μειονέκτημα!
       Και μιλώντας πάντα για οχήματα με πολλά άλογα, οι ταχύτητες δεν είναι πάντα τόσο ελεγχόμενες, όπως ούτε και οι συνθήκες . 
      don’t be

    •  ;)

  • Tsou Kostas

    πανε αλλα 40 ευρω… με τον ρυθμο που τα βγαζουν ουτε σε 1:18 δεν θα μπορω να τα παιρνω σε λιγο.

  • gronholm89

    ante geia!!!!!

  • Constantine

    Θα είναι ακόμη ενα έργο τέχνης σε 4 τροχούς !!! Αααααχχχχχχχ!!!!!

    • BOOST_722

       ΠΟΣΟ ΛΕΣ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ???

    • BOOST_722

       ΑΛΗΕΘΙΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Mercedes Benz S550 s class ειναι νεανικο αυτοκινητο??

    • cfu

      eimai 23 xronon,kai nai tha ithela na exo mia S550 milame gia S class the best or nothing 

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2217243/ asteri !!!!
      mou aresi perissotero h w220,(to kibotio kano pos den to blepo)

    • BOOST_722

        
      ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Mercedes Benz S550 s class ειναι νεανικο αυτοκινητο??

    • BOOST_722

      ΚΟΙΤΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΩΣ 100.000 ΕΥΡΩ ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΧΤΩ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΡΩΤΟΥΣΑ ΕΣΕΝΑ ΕΣΥ ΠΟΙΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΜΙΑ (FERRARI 360 MODENA) Η ( MERCEDES BENZS 550 )  ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ???

    • Constantine

      Φερράρι φίλε θα έπαιρνα . Αργότερα θα λές είχα Φερράρι ενώ Μερσεντες σαν αυτην που αναφέρεις κιόλας θα βρίσκεις πάντα σε πολύ καλές τιμές . 

      Τωρα ειναι διαφορετική κατηγορία , το ενα είναι λιμουζίνα και το αλλο καθαρόαιμο σπορ αμαξι . Το ενα όμως θα περνά αδιαφορο ενω η Φερράρι πάντα χτυπάει στο μάτι !!

    • cfu

      καλα αυτη που βρηκες με 42.000 τι να πω ελιωσα !!!!!! μονο και μονο τα καθισματα που ηταν εχτρα θα εκαναν οσο  ολο το δικο μου αυτοκίνητο !!!!

    • Constantine

      Ασε cfu βλέπω κάτι Πορσικά, Μαζεράτι και Φερραρικά σε τιμές ξεφτίλα και λες να είχα τα λεφτά τώρα θα το χτύπαγα . Θα ανοιγα μια offshore για την εφορία και βρουμ βρουμ !!!

      Καλα ρε θα έπαιρνες S500 , 23 χρονών !!!;;; Σαν νταβατζής θα ήσουν !!! χαχαχχαχααχ 

    • cfu

      τα πορσικα δεν θελω να βλεπω ουτε τις αγγελιες,ελεος να μπορω να τα παρω απο τι στιγμη που κανουν κανα 10 αρι η λιγο πιο παλιες και κανα 13 αρι η S kai ’02-’03 modela,και να σε σταματανε τα εξοδα πιο μετα.την 360 με τα 42.000 τi ηθελα και την ιδα βραδυατικα !!!! αμοκ επαθα σοκ !!!!

      χαχα γιατι οχι S class????? φοβιζει το κοσμο ειδικα αν ειναι μαυρη και αραχνη τρομαζει,ντατζης!!!! εχουν 2 γειτονες μου o ενας μια w220 σε γαλαζιο……και ο αλλος w221 ασημενια,αστερια και τα 2,φταει επιδει τα βλεπω καθε μερα και με εχουν επηρεασει μάλλον,

    • Constantine

      Πράγματι τα Πόρσε γίνανε πολύ σούπα , αν και τολμώ να πώ οτι είδα μια κατακόκκινη Cayman με μαυρα μεγάλα ζαντολάστιχα και ήταν πανέμορφη !! Λόγω χαμηλού κόστους πλέον μπορείς να πάρεις μια και να βγάλεις ωραια γούστα ! 
      Αλλά σαν την 360 δεν υπάρχει αυτό ειναι σίγουρο !! 

      Οσο αφορά τον νταβατζιλίκη , δεν θα σε χάλαγε , γκόμενες , λεφτά , S500 με χρωμιωμένες ζάντες και ραπ μουσική !!! χαχαχαχα

    • BOOST_722

       ΩΡΑΙΟ ΣΑΙΤ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ FERRARI Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ

    • Constantine

      Σου ευχομαι να βρεις αυτό που θες και σου ταιριάζει σε πολύ καλή τιμή . Αντε και στα δικά μας !!!χααχχααχαχχχαχααχ

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1714635/

    • BOOST_722

       ΕΓΙΝΕ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!

  • giokak

    1. Αν κρίνουμε από την πρόγονό της θα είναι πολύ άσχημη! (Αντικειμενικά πάντα η Enzo δεν είναι όμορφη)

    2. Πουθενά δεν αναφέρεται πως τα extra άλογα του KERS θα είναι διαθέσιμα στους πίσω τροχούς και όχι στους εμπρός (ούτε σε site του εξωτερικού…)

    3. Το κείμενο του autoweek γράφει…So the new car, RUMORED to appear this fall, will feature 920 hp, 800 of those horses developed from a 7.3-liter evolution of the 599 replacement’s V12. The additional 120 ponies arrive electrically, via a kinetic-energy-recovery system. Άρα κατά πάσα πιθανότητα, όπως σχεδόν σε κάθε rumored άρθρο, η πραγματικότητα θα έχει κάποιες διαφορές

    Τώρα, αν είναι να κατασκευαστεί και να μην επιτρέπεται η χρήση του σε δημόσιο δρόμο (βλ.FXX με μόλις 800 άλογα αντί 920!!!) τότε δεν μιλάμε για πολιτικό αυτοκίνητο! Άρα είναι και τελείως άτοπη η τοποθέτηση περί τετρακίνησης και πισωκίνησης. Εκτός και αν η AVENTADOR ή η VEYRON δεν είναι καθαρόαιμα supercars για’σένα φίλε gazokiller…

    • 1. θέμα ομορφιάς δε θα θίξω γιατι είναι προσωπική κ υποκειμενική κρίση…εμένα μ’αρεσει η Enzo
      2. κ στον μπροστινό άξονα να περνουν τα 120 του KERS…χέστηκα…τα 800 πίσω θα είναι
      3. συμφωνούμε, μέχρι τις επίσημες ανακοινώσεις αλλά ιστορία κ οι μέχρι στιγμή φήμες δεν παρεκλίνουν καθόλου..
      και ναι την avnetador την θεωρώ τρελό supercar, τη veyron όχι…αυτή ειναι grand touring αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων, δεν την υποτιμώ αλλά δεν την βάζω στην ίδια κατηγορία!!
      κ άποψη μου πάλι είναι ότι όσοι φτιάχνουν τετρακίνητα, βολεύονται στη τετρακίνηση κ δεν προσπαθούν να φτιάξουν ένα σωστό πισωκίνητο!!!!
      ελπίζω να με καταλαβαίνεις!!!

    • giokak

       Καταλαβαίνω τι λες, αν και οι περισσότερες εταιρείες παραγωγής supercar κατασκευάζουν πισωκίνητα αυτοκίνητα…και όσες δεν το κάνουν (βλέπε Lamborghini) δοκιμάζουν ειδικές εκδόσεις με πολύ μεγάλη επιτυχία στο τελικό αποτέλεσμα (βλέπε Gallardo Balboni)!
      Εξάλλου βολεύει και η διάταξη του κινητήρα (κεντρομήχανα) ώστε τα supercars να είναι πισωκίνητα.

      Η πικρή αλήθεια είναι όμως, πως όλο και περισσότεροι “κουλοί” παγκοσμίως έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν supercars και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, σκοπό έχουν το κέρδος, οπότε η τετρακίνηση για έναν σκεπτόμενο “κουλό” είναι μονόδρομος ακόμα και όταν πρόκειται για την αγορά ενός supercar.

    • δεν ειναι τυχαίο που η Balboni ειναι πισωκίνητη…την οποία λατρεύω!!!
      anyway…
      για την τελευταία σου πρόταση συμφωνώ…αλλά δε θέλω τα supercars να είναι ευκολοδήγητα κ για καθημερινή χρήση…
      τετοια αυτοκίνητα υπάρχουν κ τα διαθέτει η porsche…
      θέλω να ειναι σκληροπυρηνικά!!

    • clioRS

       πες τα φιλαρακι ;)

    • ggarfe

      Η σχεδίσαη μιας FERRARI υπαγορευεται από τους κανόνες της αεροδυναμικής.
      Καί αντικειμενικά η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό.
      Άν θέλεις ρίξε μια ματιά για το πως κατασκευάζεται ένας κινητήρας FERRARI.
      Μέχρι καί από ειδικά μηχανήματα που το βγάζουν ακτινογραφία περνάει ώστε να πιστοποιηθεί ότι δεν υπάρχει υποψία εργοστασιακής αστοχίας.

      http://www.youtube.com/watch?v=sRKL6hDng-Q

      Πίστεψε με, δεν υπάρχει κάτι πιο χειροποιητο από αυτό.
      Στη ferrari η εξέλιξη είναι μια διαδικασία που δεν σταματά ποτέ.

      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=La73Oy9ZGVw

      Καί ναί, η VEYRON ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ καθαρόαιμο supercar.
      Kαί πως θα μπορούσε να είναι με απόβαρο 1888 κιλά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Fire_the_laser

      LoooooooooooooooL, και πάλι έχω αντίρρηση. Η ομορφιά δεν είναι οπωσδήποτε αντικειμενικό. Οποισδηποτε δει p.x. ένα cheetah δεν θα το βρει άσχημο, γιατί είναι βελτιστοποιημένο design λειτουργικότητας.

      Δεν λέω πως ισχύει κατά 100%, αλλα φαντάζομαι πως σε ελαχιστους από εμάς δεν αρέσει η aventador/ζώντα η έστω κάποια αλλα γνωστά supercar.

    • ggarfe

      Mα αυτό λέω παραπάνω…
      Η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό!
      Προσωπικά η aventador μου αρέσει. Η pagani πάλι με την καμία!!!

    • Fire_the_laser

      Εννουσα δεν ειναι απαραιτητα υποκειμενικο αλλα τελος παντων.

    • Kostas

      Ελα τώρα, πές μου ότι πιστεύεις πως υπάρχει πιθανότητα η καινούργια ENZO να μην είναι road legal!!! χαχαχαχαχα 

  • aprosarmostos

    Auto pou exo na paratiriso einai oti uparxei xaotikh diafora sthn sumberifora ton apodon ths ferrari(os epi toploiston) se sxesei me tous opadous ton allon etairion super car…
    les kai auth anakalipsane thn peiritida….eleos!

  • an0nymouS

    Άντε καληνύχτα.. σε 10 χρόνια (τόσα κάνανε να χτυπήσουν την enzo) τα ξαναλέμε ..

    forza ferrari!! ..

  • Ετσι μπράβο …
    ΜΠΡΑΒΟ στη scuderia που πάλι δείχνει ότι έχει την τεχνολογία να περνάει απο την F1 στα “πολιτικά ” της αμάξια όλη την τεχνολογία !!!

  • Sotiris2111

    Πάρτε ένα atos που ναι ευαρεο ευηλιο φωτεινό  και χρηστικότατο! Τι λέτε τώρα! Σιγά μην δώσω τα 1000000 ευρω που χω να πάρω ferrari! Ποιότητα??? Η τελευταία που είχα μου βγήκε μάπα! Δεν ήταν καθόλου ανθεκτικά τα πλαστικά! Με το γνωστό τεστ του χτυπήματος του χεριού σου στο ταμπλό μπορούσες εύκολα να διακρίνεις πως ήταν ψεύτικα! Το δέρμα πρέπει να ήταν από ανακύκλωση πεταμένων παππουτσιών geox και οι ραφές από συνταξιούχες μοδίστρες στα γηροκομεία που τις έκαναν την ώρα των καλλιτεχνικών!! Καλά για το μοτερ μην πω!! Μου θελαν να βγαλουν και 700 άλογα από ατμοσφαιρικό μοτερ! Καταρχην ρετάριζε όλη την ώρα μόλις έφτανε τον κόφτη στις 6000 σαλ και ξεμεινε από καύσιμο! Στα χαμηλά έτσι και αλλίως δν δούλευε αφού το μοτερ είναι αγωνιστικό και δεν χρειάζεται να δουλεύει χαμηλά! Μου κάναν πλάκα κάτι 1300ρια ραλλακια…Οτι να ναι!! Καλά να μην πω για το πλαίσιο που είναι ΚΕΡΑΜΙΚΟ!! Μαγκια της ferrari αυτήν! Σου λέει θα καεί που θα καέι από ηλεκτρικά της alfa romeo-fiat που έχει ας κάνουμε το πλαίσιο κεραμικό να αντέχει στην θερμοκρασία και να σώσεις το σασί! Δώρο η δουλεία στην καλίμπρα μάλιστα μου είχαν πει και μοτερ από saxo vts! To μόνο που άξιζε στην προσφορά της ferrari αλλά όπως αποδείχθηκε ήταν μούφα… ήθελαν τα λεφτά μου για να κατασκεύασουν τα καινούρια μπουζί για την αγωνιστική ομάδα της ferrari στην f1! ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ! Μακριά από ferrari λοιπόν! Δέιτε και εμένα που την πούλησα και πήρα atos! έτσι μου μείναν και τα 995000 ευρώ να πληρώσω τους καινούριους φόρους που έρχονται και θα περάσω σχετικά άνετα τους επόμενους 3 μήνες! Μετά με βλέπω να πουλάω και το atos!!!

  • pit.com

    η μ… που κανει η φερραρι βγαζει πρωτα αυτη και μετα το περνουν οι αλλοι ως μετρο συγκρισης και φτιαχνουν οι αλλοι τα δικα τους..

    •  νομίζω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη καταξίωση από αυτό που είπες κ όχι μαμακία όπως αναφέρεις…
      το να σε έχουν όλοι ως μέτρο σύγκρισης ειναι το απόλυτο…!!!

  • ggarfe

    Θεωρώ τουλάχιστον τρελό να μιλάμε για ευκολία οδήγησης σε τέτοιου τύπου supercars…
    Το πιό μεγάλο λάθος που κάνεις είναι ότι λανθασμένα πιστευεις πως η ferrari πουλάει τα αυτοκίνητα της για να συντηρήσει το κόστος συμμετοχής στους αγώνες.
    Αυτό συνέβαινε όσο ήταν ακόμα εν ζωή ο enzo.
    Το αγωνιστικό τμήμα έχει τα δικά του έσοδα από χορηγούς κολοσσούς.
    Αυτό που συμβαίνει είναι ότι η FERRARI είναι στους αγώνες για τελειώς διαφορετικούς λόγους από αυτούς που πιστετεις.
    Είναι στους αγώνες καί ιδιαίτερα στην F1 για λόγους τεχνολογικής εξέλιξης καί διαφήμισης.
    Η ΦΕΡΡΑΡΙ  όπως γνωρίζεις δεν ξοδευει ούτε ένα σεντ σε διαφημίσεις.
    Πρέπει όμως κάπως να διαφημίζεται. Καί το κάνει με τη συμμετοχή της στην F1.
    Το πιο δαπανηρό σπορ στον κόσμο.
     
    Αλήθεια, μιας καί αναφέρεσαι στον παγκόσμιο ειδικό ρύπο καί την χαμηλή ποιότητα της ferrari (αυτό ίσως να είσαι ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους που τον λένε καί το πιστευουν πραγματικά) θα ήθελα να μου πείς το εξής. Πως εξηγείς το γεγονός ότι από όλους τους κατασκευαστές supercars,  η ferrari είναι αυτή που έχει τη χαρά να βλέπει τα δημιουργήματα της να γεμίζουν τις πίστες του πλανήτη σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα.
     
    Δε βλέπω ή μάλλον δεν έχω δεί συνάντηση ιδιοκτητών pagani, koenigsegg καί άλλων πυροτεχνημάτων τύπου gumbert apollo.
     
    Τα pagani αναπαυονται στα γκαράζ συλλεκτών, πίστα δεν βλέπουν ούτε για αστείο…
     
    Για το επίπεδο τεχνολογίας δεν υπάρχουν καί πολλά να ειπωθούν.
    Το είπα καί πριν. Η “εξωτική” pagani” του σήμερα ζυγίζει όσο η enzo 10 χρονια πρίν. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι το εξωτικό στην pagani.
    Για την 959 καί τη σύγκριση με την F40, γνωρίζεις ότι όταν η πορσε έβγαλε την 959, η FERRARI έβγαλε κυριολεκτικά μέσα από τους αγώνες την F40. 

    ***Κεραμικό πλαίσιο δεν υπάρχει, το λέω επειδή το αναφέρεις 2 φορές.

    Να είσαι 101% σίγουρος ότι αν τα εξωτικά pagani βγούν για λίγο στις πίστες θα αρχίσουν να σκορπάνε.
    Εκεί θα φανεί η “υψηλή” ποιότητα τους…

    • pit.com

       και ο pagani sthn ferrari ηταν….η λαμποργκινι περιμενε τι θα φτιαξει η φερραρι και μετα το εκανε ποιο δυνατο κτλ κτλ…

    • giokak

       Καταρχάς δεν εννοούσα κεραμικό πλαίσιο αλλά ανθρακονημάτινο (my bad!)…

      H Ferrari κάνει ακριβώς αυτό που σου είπα εδώ και πάρα πολλά χρόνια, χρηματοδοτεί τις αγωνιστικές της ομάδες πουλώντας supercars, το κάνει από την ίδρυσή της…

      Η Ferrari αντίθετα με ότι πιστεύεις ξοδεύει χρήματα, και μάλιστα πολλά, σε διαφημίσεις, επειδή δεν τις βλέπεις στα ελληνικά περιοδικά ή την τηλεόραση δεν συμαίνει πως δεν υπάρχουν…Βάζει διαφημίσεις σε ελάχιστα κανάλια του εξωτερικού (κυρίως οικονομικά και lifestyle), σε κεντρικά σημεία μεγαλουπόλεων του εξωτερικού και ας μην ξεχνάμε τις συμμετοχές σε ταινίες (αυτά είναι πληρωμένες διαφημίσεις από πολύ παλιά), αλλά και τις εκθέσεις!…Οι εκθέσεις είναι διαφήμιση και όσοι έχουν ασχοληθεί με επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε εκθέσεις το γνωρίζουν.

      Σε πληροφορώ επίσης πως όλα τα supercars, όλων των εταιρειών γεμίζουν τις πίστες παγκοσμίως, απλά οι ferraristi πάντα μαζεύονται σε club για να γίνεται “ντόρος” και να βοηθάνε μεταξύ τους όσους μείνουν (…κακία!…). Τα Pagani και Koenigsegg δεν παράγονται σε τέτοιους αριθμούς που να μπορεί να γίνει συνάντηση ιδιοκτητών όπως τα Lamborghini, Ferrari, Porsche, Aston Martin (μήπως τελικά οι Ferrari ανήκουν στα εμπορικά supercar) κτλ…

      H Zonda ζυγίζει από 1250 (C12) έως 1210 (Cinque) κιλά, η Huayra με τα διπλά turbo (και ότι αυτό συνεπάγεται με τις extra σωληνώσεις και τα intercooler) ζυγίζει 1350 κιλά, η Enzo ζύγιζε επίσης 1350 κιλά…η διαφορά είναι πως τα δύο πρώτα έχουν μοκέτες, καλύτερο φινίρισμα παντού και κλιματισμό! Τώρα, πως εσύ βλέπεις ίδιο βάρος…

      Λες, η Ferrari έβγαλε την F40 κυριολεκτικά μέσα από τους αγώνες…η 959 από που έχεις την εντύπωση πως βγήκε (σου λέει κάτι το Broup B)? Διάβασε λίγο την ιστορία της αυτοκίνησης…

      Τα Pagani βγαίνουν στις πίστες συχνότερα από ότι νομίζεις και σε πληροφορώ πως το μόνο που σκορπάνε είναι ΠΑΝΙΚΟ στους Ferraristi…

      Υ.Γ.   Στον από κάτω φίλο (pit.com) λέω πως ήρθε αδιάβαστος! O Horacio Pagani εργαζόταν στην LAMBORGHINI τη δεκαετία του ’80, ήταν ο αρχιμηχανικός της Countach Evoluzione…

    • ggarfe

      Την ιστορία της 959 όπως καί γενικότερα την ιστορία της αυτοκίνησης τη γνωρίζω πολύ καλά φίλε μου, όπως κι εσύ γνωρίζεις την ιστορία της F40.

      Από εκεί καί πέρα υπάρχουν πράγματα στα οποία θεωρώ ότι φάσκεις καί αντιφάσκεις…

      Λες για παράδειγμα ότι ο φανατικός της αυτοκίνησης θέλει ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων άσχετα με το ότι είναι πιο αργά από τα σειριακά.

      Νομίζω ότι ο ερωτευμένος με την οδήγηση θέλει να κερδίζει παντού χρόνο μιας καί αυτού του είδους τα hypercars έχουν φτιαχτεί να γράφουν χρόνους.

      Από την άλλη αναφέρεις ξανά καί ξανά τα  καλύτερα πατάκια καί τον κλιματισμό!!!!!

      Νοιάζεται ο φανατικός της οδήγησης για τα πατάκια;;;

      Αλήθεια, υπάρχει κάποια μέθοδος που ξεχωρίζει το ποιοτικό χαλάκι;;;

      Καί αν ναί, έχεις ζήσει για κάποιο χρονικό διάστημα καί με τα δύο (enzo-pagani), καί ξέρεις από πρώτο χέρι;;;

      Ή ισχύει κι εδώ ο γυφτοκανόνας του κοπανήματος του ταμπλό, της πόρτας κλπ;;;

      Καί πίστεψε με, κανένας πανικός δεν πιάνει τους ferraristi με τα pagani, koenigsegg καί άλλα τέτοια…

    • giokak

       Δεν φάσκω και αντιφάσκω…τα supercars δημιουργήθηκαν για να είναι τα πιο όμορφα, γρήγορα, επιθετικά, σεξιστικά, προκλητικά, προβοκατόρικα, ποθητά, μισητά, καυλωτικά………. οχήματα που μπορεί να αγοράσει κάποιος και όχι για να γράφουν χρόνους!

      Αν είναι όπως τα λες εσύ, το καλύτερο supercar είναι το Radical SR8 με 6:55 στο Nurburgring…
      7:11:57 Gumpert Apollo (ή αλλιώς, πυροτέχνημα…)
      7:12:13 Viper ACR
      7:14:64 Lexus LFA nur pack
      7:14:89 Donkervoort D8 RS
      7:18:00 Porsche 911 GT2 RS
      7:19:63 Corvette ZR1
      7:24:22 Nissan GT-R ’11
      7:24:44 Pagani Zonda F
      7:25:70 Ferrari Enzo
      7:28:00 Porsche Carrera GT
      7:32:00 Porsche 911 GT2
      7:32:92 Ferrari 458
      .
      .
      7:38:00 Lexus LFA / Porsche 911 Turbo

      Όπως καταλαβαίνεις, ακόμα και το ταπεινό GT-R, των μόλις 125.000, είναι καλύτερο supercar από την Enzo κατά τα λεγόμενά σου περί χρόνων…πιστεύεις ακόμα πως είναι όπως τα λες?

      Σαν φανατικός της οδήγησης νοιάζομαι και για τα πατάκια και για τον κλιματισμό και για όλα! Έτσι πρέπει όταν είναι να δαπανήσεις ένα οποιοδήποτε ποσό για να αγοράσεις ένα προϊόν…αν δεν σε ενδιαφέρουν πάρε LOTUS, που δεν θα σου χρεώσει και το μισό προϋπολογισμό της χώρας για κάτι που φεύγει από το εργοστάσιο ημιτελές!

    • nikxan1

       αυτο λεω και’γω πιο κατω φιλε. συμφωνω 190% μαζι σου, οποτε ξερεις ε ????
      +1……

    • ggarfe

      Πρακτικά μια 599 ΧΧ με σεμι-σλικ χάνει μόνο από το RADICAL που δεν είναι αυτοκινητο, αλλά μονοθέσιο…
      Είσαι σίγουρος ότι το RADICAL φορούσε τουλάχιστον σεμισλικ ή σλικ 100%???

      Εδώ είναι το radical…
      http://www.radicalsportscars.com/uk/showroom/radical-sr8-rx.aspx

      Άμα το πας έτσι, σε λίγο θα βάλουμε χρόνους από F1…

      FERRARI 599XX

      6:58:16
      http://www.youtube.com/watch?v=XJ82fHZB0BM&feature=relmfu

      Τhe fastest ever production-derived sports car on legendary Nordschleife

    • giokak

       Είσαι τελείως λάθος!

      Το SR8 δεν είναι μονοθέσιο αλλά διθέσιο, και είναι ROAD LEGAL!

      Αλλά, για μια στιγμή…πόσο γράφεις, 6:58:16? Και NON ROAD LEGAL

      RADICAL SR8 6:55:00 19 Αυγούστου 2009

      Επίσης, για την ιστορία χάνει από το επίσης non road legal Pagani Zonda R που έχει κάνει 6:47:50!!!!!….Μιλάμε για πολύ ξύλο!!!………..

    • nikxan1

       ομορφαααααντρα μου, διαβασμενο σε κοβω. +1

    • an0nymouS

      Κανονικά οι συγκρίσεις γίνονται ανα κατηγορία αλλα τέσπα.. Όσον αφορά την 599xx.. αναμένονται χρόνοι απ την 599xx evo.. Επίσης δεν υπάρχει χρόνος απο fxx (evo).. οπότε αφήστε τις σαχλαμάρες και κάνετε συγκρίσεις με χρόνους κάθε εταιρίας.. 

    • Kostas

      Ωραία τους βρήκες τους χρόνους!!!!!για πες όμως τώρα ποια απ αυτές τις Φερράρι που ανέφερες την οδηγούσε δοκιμαστείς τις Φερράρι???Πότε πήγε επίσημα η Φερράρι στο Ring να γράψει χρόνο(εκτός απο την 599χχ)όπως έχει κάνει η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που αναφέρεις???

    • giokak

      Μην αρχίζουμε τώρα με τα κουτά ρε παιδιά…τι θα πει δηλαδή το πήγε η εταιρεία ή ένα περιοδικό ή ένας ιδιοκτήτης κτλ, ότι πάει γράφει! Αν δηλαδή μπορούσε να γράψει πρώτο χρόνο από τα πάντα η Ferrari δεν θα το έκανε? Μόνο από την εκμετάλευση του χρόνου αυτού μετά θα έκανε την τέλεια διαφήμιση!

      Αλλά αυτό είναι άλλο ένα πρόβλημα με τους ferraristi, είναι τα γρηγορότερα παντού, πάντα, ακόμα και με ροδάκια από καροτσάκι super market αντί για τροχούς ΑΛΛΑ…θα πρέπει να τα οδηγεί ο Schumacher!……Είναι δυνατόν αυτά που λέτε τώρα να τα πέρνετε στα σοβαρά?

    • ggarfe

      Στα σοβαρά δεν τα παίρνουμε αλλά δεν θα πάρουμε και στα σοβαρά ότι το radical είναι 2θέσιο.
      ΟΚ, χωράει 2. Καί τι να λέει αυτό. Εσύ το θεωρείς 2θέσιο;;;
      Τη φωτό την ε’ιδες;;
      Με τι μοιάζει περισσότερο; Με μονοθέσιο ή με 2θέσιο?
      Γιατί όποιος το έχει δεί το λέει f1 με μεγαλύτερο κάλυμα…
      Αν ναί, δεν έχω τίποτα άλλο να πω.
      Πάντως αν μια 599xx είναι ικανή για τέτοιο χρόνο τότε φαντάζομαι ότι μια fxx είναι ικανή να ρίξει το χρόνο της 599 για πλάκα 10 sec κάτω…
      Αυτό λογικά ούτε εσύ δεν πρέπει να το αρνηθείς…..

    • giokak

       Εφόσον χωράει δύο το θεωρώ διθέσιο, όπως και την 599XX, την FXX και όλα τα supercars που είναι διθέσια. Τώρα το αν μοιάζει με F1 δε νομίζω επίσης να ισχύει, μάλλον με le mans prototype μοιάζει αλλά δεν ήταν αυτό το θέμα μας, ήταν οι χρόνοι!

      Όσο για την FXX, τι να πω, ένα από τα ακριβότερα hypercars που κατασκευάστηκαν ποτέ (για’μένα και το ασχημότερο), αλλά κανένας ιδιοκτήτης δεν μπορεί να έχει στο garage του…ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ! Αυτά γίνονται μόνο στη Ferrari…

    • να που σε βρίσκω αδιάβαστο…
      αυτά γίνονται κ στην Pagani με την Zonda R…μιας κ δεν ειναι road legal!!!!

      κ όμως 29 τυχεροί ιδιοκτήτες την έχουν στο γκαράζ τους την FXX κ συναντιώνται στις απανταχού πίστες του κόσμου κ την χαίρονται πραγματικά γιατί δεν την έχουν καποιοι απλά πλούσιοι αλλά κάποιοι πλούσιοι petrolhead οι οποίοι έχουν κάνει μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης από τη Ferrari…
      Αυτά γινονται μονο στη Ferrari…

    • nikxan1

       κιλλερ, απ’οσο ξερω, καλα λεει ο giokak. την αγοραζεις, αλλα δεν στην δινει η φερραρι δικη σου. απλα σου την παραχωρει κατα καποιον τροπο να την ξεσκισεις σε μια πιστα για οσο θες, και μετα την ξαναπαιρνει πισω, και την φυλαει η ιδια στις εγκαταστασεις της, φροντιζωντας παραλληλα να ειναι παντα συντηρημενη και μαχιμη.απ’οσο ξερω, κανεις ιδιοκτητης δεν την εχει στα γκαραζ του.και μιας και το ανεφερες, οταν σου δινει ενα αμαξι που πιανει τα 300 σε χρονο αρνητικο, το λιγοτερο που ΠΡΕΠΕΙ να σοτ παρεχει παραλληλα, ειναι μαθηματα αγωνιστικης οδηγησης. (και μαθηματα πρωτων βοηθειων σε περιπτωση φωτιας…………………..)

    • ggarfe

      Η non street legal pagani zonda r που λες καί το 6:47 με τι ελαστικά έγινε;;;
      Μήπως έγινε με καθαρά σλικ καί όχι σεμισλίκ;;;
      Με το radical δεν ασχολούμαι άλλο. Είτε μοιάζει με f1 είτε με πρωτότυπο του λεμαν, δεν έχει σημασία.
      Αν είναι δυνατόν να συγκρίνεται ένα ξεσκέπαστο αγωνιστικό βάρους 650 κιλών με ένα αυτοκινητο τύπου 599, zonda, gtr, viper καί ότι άλλο έρχεται στο μυαλό σου.
      Για την enzo fxx φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι είναι εργαστήριο δοκιμών της ferrari.
      Πριν 3 χρόνια ο υπεύθυνος εξέλιξης της fxx είχε δηλώσει ότι οι αναβαθμίσεις καί η εξέλιξη της fxx συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.
      Μάλιστα είχε ανακοινώσει ότι η ιπποδύναμη βρισκόταν στα 880 άλογα!!!
      Όπως καταλαβαίνεις είναι λίγο δύσκολο να παίρνεις στο σπίτι σου ένα εργαστήριο δοκιμών…  

    • giokak

      Η Pagani παρουσίασε την Zonda R ως αγωνιστικό αυτοκίνητο με semi slick…αυτό σημαίνει πως μπορεί να πάρει μέρος σε οποιοδήποτε αγώνα FIA GT, Endurance, κτλ με μόνη αλλαγή τα ελαστικά! H FXX δεν μπορεί να λάβει μέρος πουθενά…

      Ρεζουμέ…Ferrari FXX: ένα hypercar που μπορείς να αγοράσεις αλλά δεν μπορείς να έχεις στην κατοχή σου, ένα hypercar που δεν μπορείς να οδηγήσεις ποτέ στον δρόμο αλλά ούτε και σε επίσημους αγώνες παρά μόνο σε open season ή Ferrari club meeting και ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένες πίστες του κόσμου γιατί στις περισσότερες απαγορεύεται!…Αυτά είναι…

    • ggarfe

      Αν μπορείς δώσε ένα λινκ που να λέει ότι η zonda r μπήκε στο ρινγκ με σεμισλίκ.
      Η ferrari συμμετέχει στην f1, χέστηκε για το αν θα μπορεί να λάβει μέρος η fxx στο fia gt, endurance καί άλλα καρναβαλίκια…

      Σου το είπα καί πριν. Η FXX είναι εργαστήρι δοκιμών.Η επόμενη f70 θα οφείλει την τεχνολογική της υπερόχή στο πειραματόζωο fxx…

      Καί τέλος για να κλείσουμε θα ήθελα να δω την pagani καί την κάθε pagani να βγάζει καμιά 700αριά- 800αριά άλογα χωρίς τουρμπίνες, κομπρέσορες, ανεμογεννήτριες, φωτοβολταικά καί άλλες τέτοιες πίπες…

      Επειδή όπως είπες κι εσύ η ιπποδύναμη ποτέ δεν ήταν το παν αλλά η παγκάνι χρησιμοποιεί τουρμπίνες για να βγάλει τα άλογα που βγάζει…

      Καί οι τουρμπίνες μπαίνουν στο κυνήγι για μεγαλύτερη δύναμη…

    • an0nymouS

      Πραγματικά μάλλον δεν καταλαβαίνεις.. 

    • loeb

      Πιο κατω αναφερεις οτι θες να δεις αυτοκινητο απο την pagani να βγαζει 700-800 αλογα χωρις τουρμπινες. Το Zonda R εχει 750 αλογα 710 Nm ροπη και ειναι μολις 1070kg. Οποτε και τα ατμοσφαιρικα αλογα βγαζει και πιο ελαφρια απο την Enzo θα ειναι.
      Μαλιστα ξεκινησε απο τα 600 αλογα σαν βαση. Τωρα με την Hyuara θα εχει στην σπορ εκδοση 730ps και 1.100 Nm ροπη! Τετοια ροπη ειναι στο θεο και στην πιστα θα ειναι πιο γρηγορη απο ολες τις Zonda εκτος απο την αγωνιστικη R. Αλλα οπως ειπα και σε αλλο post μου θεωρω οτι θα βγαλουν και στην Hyuara μοντελο σαν την Zonda R και αν γινει αυτο με τα τουρμπο που ανετα ανεβαζεις ιπποδυναμη και ροπη σε συνδιασμο  μειωση απο τα 1350 κιλα σε κατω απο 1200 θα εξακολουθησει να εχει την πρωτια. Και ολα αυτα απο εναν ιδιωτη με απειρως λιγοτερο μπατζετ χωρις εμπλοκη σε F1.

    • an0nymouS

      Όπα όπα φίλε.. κάπου έχεις ξεφύγει και δεν ξέρεις μου φαίνεται.. η FXX δεν βγήκε για να την έχει ο καθένας στο γκαράζ του.  Εχει βγει μόνο και μόνο για να το τρέχεις σε πίστα και με άδεια της Ferrari.. 

      Και αυτό το car η Ferrari το έβγαλε για να εξελίξει τα μελλοντικά αυτοκίνητα όταν το είχε βγάλει πριν 6 χρόνια. 

    • Kostas

      Φίλε έχει μεγάλη διαφορά να παίρνει το αμάξι ένας δημοσιογράφος και να γράφει χρόνους στο Ring απ το να το κάνει η Φερράρι ΕΠΙΣΗΜΑ όπως έχουν κάνει οι περισσότεροι με τα αυτοκίνητα που αναφέρεις!Είναι το ίδιο ένα αμάξι να το οδηγάει ένας δημοσιογράφος με έναν δοκιμαστεί που έχει εξελίξει το αυτοκίνητο?είναι το ίδιο να δοκιμάζεις ένα αμάξι το καλοκαίρι και ένα αλλο το χειμώνα???Είναι το ίδιο το ένα να φοράει καινούργια ελαστικά με ιδανικές θερμοκρασίες-πιέσεις και ένα άλλο με ότι λάστιχα κάτσει???Δεν σου λέω πουθενά ότι οι Φερράρι είναι οι γρηγοροτερες παντού και πάντα,σου λέω πως δεν είναι μέτρο σύγκρισεις οι χρόνοι που αναφέρεις….Πες πως γίνεται οι 458 στο Φιοράνο να είναι πιο γρήγορη απ την enzo και στο ring να τρώει 7 δευτερόλεπτα??

    • giokak

      H 458 κάνει ίδιο χρόνο με την ENZO(-0,5sec) και την F430 Scuderia στο Fiorano, δεν είναι γρηγορότερη.

      Τα 7 δεύτερα στο Ring έρχονται από την απλή εξήγηση που λέει άλλο 3χλμ(Fiorano) και άλλο 21χλμ(Ring)!

    • Kostas

      Ναι δίκιο έχεις για τον χρόνο στο Φιοράνο, αλλα πάλι η διαφορά στο ρινγκ είναι χαώδεις..Άλλο 10 δέκατα του δευτερολέπτου σε μία πίστα 1.30 λεπού και άλλο 7 δευτερόλεπτα και ας είναι και σε πιστα 7.30 λεπτών.είναι μεγάλη η διαφορα και πάλι….

  • ggarfe

    To ακόμα πιο απογοητευτικό στην περίπτωση της pagani huayra είναι ότι αν καί από  carbotanium ζυγίζει όσο η αλουμινένια enzo καί 200 κιλά παραπάνω από όσο θα ζυγίζει η επίσης αλουμινένια F70.
    Όταν λένε οι μηχανικοί – σχεδιαστές της FERRARI ότι το αλουμίνιο έχει πάρα πολλά να δώσει ακόμα ξέρουν τι λένε.
    Βλέπεις είναι πολύ πιο δύσκολο να κατασκευάσεις ένα ελαφρύτερο hypercar με πιο βαριά υλικά από το να κατασκευάσεις ένα βαρύτερο hypercar με πιο ελαφριά υλικά.
    Καί δεν είναι το ότι η FERRARI δεν μπορεί να κατασκευάσει πλαίσιο από τα πιο εξελιγμένα υλικά που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον πλανήτη…
    Τόσες 10ετίες στην F1 τι διάολο; Μπρίκια κολλάει η τζιζίκια πεταλώνει;;;
     
     

  • jim

    afta ine nea =)

  • nikxan1

    ειλικρινα γελαω με καποια σχολια. ο ενας λεει οτι η HUYARA εχει κομπρεσσορες (ενω εχει τουρμπινες) ο αλλος λεει οτι η VEYRON βγαζει 30.000 αλογα, αλλα την περιορισανε στα “μολις” 1000 κτλ.
    εχεις ενα SUPERCAR και δεν σε νοιαζει αν τριζει-κλανει-αρπαει φωτια-πεφτουν πλα’ι’να καπακια στον δρομο????
    ενα ZASTAVA YUGO μοντελο 1980, δεν τριζει, δεν κλανει, δεν αρπαει φωτια, και δεν πεφτουν οι πορτες του στον δρομο. και δεν κανει και ενα εκατομμυριο δισσεκατομυρια. αν GAZOKILLER δεν εχεις προβλημα να εχεις ενα σουπερκαρ που δυαλυεται εις τα εξ ων συνετεθη, τοτε ειλικρινα παω πασω. αν επισης δεν σε νοιαζει να βλεπεις τις κολλησεις στο πλαισιο, δεν εχω να πω τιποτα. αν εδινα ενα καρο λεφτα, για ενα αμαξι, θα ηθελα ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΠΕΣ και να εχει και ΠΟΙΟΤΗΤΑ-ΧΛΙΔΗ και οχι να ειναι απλα ενα στιβαρο πλαισιο, ενα εξωπραγματικα δυνατο μοτερ, και 4 καλες αναρτησεις.

    η BUGATTI VEYRON, οπως ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ κινητηρα εσωτερικης καυσης, αποδιδει τα 3πλασια αλογα. απλα, στοιχειωδης νομοι της θερμοδυναμικης, αλλα και της μηχανικης, μας τρωνε τα 2/3 και επομενως, απολαμβανουμε μονο το 1/3 εμεις. γιαυτο και ολοι οι ΜΕΚ ανεξαρτητως χωρας και μαρκας προελευσης, εχουν 33-36% βαθμο αποδοσης. ειτε μας αρεσει, ειτε οχι. το γεγονος οτι η VEYRON ειναι περιορισμενη να βγαζει “μολις” 1000 αλογα, ειναι ΑΣΤΕΙΟ!!!! (ΚΑΙ by the way, το ντοκυμανταιρ το εχω δει 40 φορες)

    αυτο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ, ειναι οτι ενα αμαξι ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ, βγαζει 1000 αλογα.
    αυτο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ, ειναι οτι αν μια φερραρι εβγαζε 1000 αλογα, θα ηθελε ενα καλο σερβις μετα απο καθε χρηση, ελεγχος ανοχων, ελεγχος πιστονιων κτλ, οπως κανουν στα αγωνιστικα.
    αυτο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ, ειναι οτι, συστηματα ψυξης, μεταλλογνωσια, συστηματα αναρτησης αλλα και το κιβωτιο σε μια VEYRON, ειναι αρκετα ικανα, να αντιμετωπιζουν 1000 αλογα σε ΣΥΝΕΧΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ!!!!!

    για να δουμε αν μια φερραρι ή μια PAGANI ή δεν ξερω και’γω ποια αλλη, ειχαν να αντιμετωπιζουν 1000 αλογα σε καθημερινη χρηση, τι απαιτησεις σε σερβις θα ειχαν.

    ναι, σαφεστατα μια βευρον δεν ειναι αμαξι πιστας, ειναι ομως ενα καθαρο SUPERCAR, και μαλιστα 2 ετη φωτος μπροστα απο οποιοδηποτε αλλο. και επειδη, εχει και στοιχεια ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΟΛΥΕΛΕΙΑΣ, οπως πχ μεταλικους μοχλους, A/C, δερματινα καθισματα, και οτι αλλη παπαρια σκεφτει ο νους μας, το αμαξι ζυγιζει οσο ζυγιζει η σεληνη. και παλι καλα, οχι που πιανει τα 430 χαω, αλλα που κινειται κιολας ,ε τετοιο βαρος. αρα, σε σχεση με μια φερραρι, ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ θα γραφει χειροτερους χρονους σε μια πιστα, αλλα ειναι ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΝΑ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ. μια φερραρι με 1000 αλογα, θα επιανε φωτια καθε 5 χιλιομετρα.

    τεσπα, αυτος ο διαλογος δεν θα μας βγαλει πουθενα. ο καθενας εχει τα πιστευω του. προσωπικα, θεωρω την φερραρι πολυ “δευτερη” εταιρεια, και οι λογοι ειναι πιο πανω. αν ειχα λεφτα να παρω ενα σουπερκαρ, η πορσε, θα ηταν ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. με τιποτα δεν της λειπει η τεχνολογια-τεχνογνωσια, η 911 εχει 4.000 χρονια μελετης και εξελιξης, ειναι στημενη, εχει μοτερ που ξυριζουν, και πολυ περισσοτερο, ειναι ΑΝΕΤΟ, χλιδατο, και το βασικοτερο……………………………………………………..
    κανενα πορσε δεν εχει πιασει φωτια……

    • σε καταλαβαίνω απόλυτα αγορίνα μου…
      μην αγχώνεσαι!!
      αλλά είμαι σίγουρος ότι ξέρεις κ εσύ ότι ούτε τρίζει ούτε εσωτερικό ενός zastava έχει μια Ferrari, ούτε διαλύεται, ούτε…ούτε…ούτε…
      απλά δεν είναι τόσο πολυτελή όσο μια Porsche ή μια Lamborghini (στη μετά VW εποχή, γιατί πριν ήταν μια χαρά σπαρτιατικη κ αυτη)…
      όσο για την Veyron…έχω πει, σέβομαι άπειρα αυτό το αυτοκίνητο αλλά δε μπορώ να το χαρακτηρίσω ως καθαρόαιμο supercar…
      ειναι grand tourer κ για καθημερινή χρήση…
      η Enzo δεν ειναι κ για μένα ειναι μαγκιά αυτό!!!

      οι ακόλουθες 2 φωτό για μένα είναι η επιτομη της λέξης Ferrari…
      ναι ναι μ’αρεσει να φαίνονται οι κολλήσεις κ να πιάνινται τα μαλακά μόρια των οπισθίων μου…
      χιχιχιχι!!!

      η έννοια του αυτοκινήτου Veyron δεν συνάδει με την φιλοσοφία της Ferrari…αλλιώς μια χαρά θα μπορούσε να φτιάξει ένα παρόμοιο…!!!

    • nikxan1

      σεβομαι την Φ40, αλλα οχι την 360.ο λογος ειναι απλος:η Φ40, δεν εχει φρου-φρου και αρωματα. μπορεις να την πας???εχεις κακαλα να την πας???οκ, ειναι το καλυτερο SUPERCAR του κοσμου!!!οταν απο διπλα, εχεις την 360, που απο την μεση και πανω εχει δερματα και ραφες, αλλα απο την μεση και κατω εχει γυμνα μεταλλα και τα σχετικα, ε συγγνωμη, χεσε μας ρε φερραρι. βγαλε τα δερματα, βαλε ενα απλο χαρτινο ταμπλω, βγαλε τα 30 μοτερακια για τα ηλεκτρικα παραθυρα και τους ηλεκτρικους δονητες, και σπρωξε το στην κυκλοφορια, αλλα οχι πιο ακριβο, αλλα τουλαχιστον στην μιση τιμη, αφου θα πρεπει να μανιβελιζω για να σηκωσω τα παραθυρα, αφου θα βλεπω μεταλο αντι για χαλακι, αφου θα τριζει σαν την γιαγια μου, αφου θα ειναι φτωχοτερο σε ολα, ΑΦΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΘΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΜΑΞΙ!!!!! απλα θα εχει καλυτερη αναλογια κιλων ανα ιππο. οσον αφορα την βευρον, καλυτερα να μην την πιασουμε, διοτι θα φαμε 3 μερες να λογομαχουμε, και χωρις απαραιτητα να συμφωνσουμε καπου. το σιγουρο ειναι ενα:ασχετα με το τι θεωρεις εσυ ή εγω, (αν ειναι SUPERCAR ή GT ή αμαξι πολης)απο αποψη τεχνολογιας και μελετης, εκει που κλανει η βευρον, αναπνεει η φερραρι, και η πορσε, και η παγκανι, και η λαμπο, και η μερσεντες, και η μπεμβε και ολες.ΕΧΕΙΣ
      1000
      ΑΛΟΓΑ
      ΓΙΑ
      ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
      ΧΡΗΣΗ
      Τ  Ε  Λ  Ο  Σ  !!!!!!!!!!η 458 με 580, αρπαει φωτια.η gallardo ΜΕ 500, αρπει φωτια.η 599 με 600, αρπαει φωτια.η VEYRON με 1000, (με χιλια γαμω το φελεκι μου!!!!!!) ουτε φωτια αρπαει.ουτε θερμοκρασια σηκωνει, ουτε τριζει, ουτε μαδαει, ουτε θελει σερβις καθε 30 χλμ, ουτε αποφευγει τις λακουβες, ουτε ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!αλλα κανει και 4πλασια λεφτα ε???εεε αυτος ειναι και ο λογος που δεν θα καταληξουμε ποτε σε ενα συμπερασμα.διοτι πολυ απλα, ειναι διαφορετικα αμαξια.δεν συμπαθω την φερραρι. και το ξερεις. ειμαι φανατικος πορσακιας. αλλα!!!!!!!!θεωρω, οτι η Φ40, ειναι το σημαντικοτερο αμαξι που βγηκε ποτε, και μαλιστα σε μια εποχη, που μολις ειχαμε φυγει απο το αμαξακι του FRED FLINDSTONE και περναγαμε στα αυτοκινητα με την σημερινη “συμβατικη” μορφη.αν βγαλεις την Φ40 απο την γκαμα της φερραρι, ουτε που θα παρατηρουσα καν την υπαρξη της. ουτε θεωρω οτι εχει παρουσιασει καμια σημαντικη καινοτομια. το να βγαλεις 800 αλογα απο εναν πολυκιλυνδρο κινητηρα με πολλα κυβικα, ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ που θα ελεγε και ο μπαμπινος.ενας 1,8Τ του γκρουπ, παει πανευκολα στα 600 αλογα, και μαλιστα σε καθημερινη και προβληματιστη χρηση. αν η μαλακισμενη η πορσε, ξεκολλαγε απο τον αρχαιο 6κυλνδρο μποξερ, και εβγαζε κανα 6λιτρο V12 (οπως εκανε με την καρρερα) να εισαι σιγουρος, οτι το SUPERCAR της πορσε, θα εριχνε πολυ ξυλο σε οποιαδηποτε φερραρι. αλλα ειναι τοσο κολλημενοι, που σε μια εποχη που ολοι φερνουν τα μοτερ κοντα στα κεντρα βαρους, η πορσε εχει κολλησει για ιστορικους λογους στον κινητηρα πισω απο τα κολωφαναρα. πολυ βαρος πισω, δυσαναλογα με το μπροστα, και πολυ απροβλεπτες αντιδρασεις στο οριο. μην συγκρινεις την βευρον ομως. στην ευθεια, θα παιζουν ξυλο η 911 με την 458, και εκει που θα πεταξει (σαφεστατα) κεφαλι η 458, θα κανει μια “προυτς” η βευρον, και θα την περασει με προκλητικη ευκολια!!! κι θα μπορει να το ξανακανει, και ξανα, και ξανα, και καθε μερα!!!! ενω η 458, εχει μονά ελατηρια στα πιστονια, καθε 70-80 χιλιαδες θελει ανακατασκευη κτλ. τα ξερουμε ολοι, ετσι?????? 

    • cfu

      kala milame grafeis simera !!!!!!

    • nikxan1

      θενκς φιλε.
      μεχρι να βγει κανενα αποτυχημενο 23χρονο κρυφογκευ να μου πει καμια μακακια, να ξενερωσω να ξανασβηνω προφιλια.
      και παλι θενκς.

    • Kostas

      Εσύ ή έχεις πολλά λεφτά ή έχεις πολλούς πλούσιους φίλους και έχεις και τις ανάλογες εμπειρίες απο Ferrari και Veyron και ξέρεις ότι το ένα τρίζει μέσα και το άλλο όχι!!!Πές μου τώρα σοβαρά, που το ξέρεις ότι οι Ferrari τρίζουν και οι Veyron όχι????και επίσης δείξε μου σε παρακαλώ το σημείο της 360 που λές ότι δεν έχει δέρμα και έχει γυμνά μέταλλα ,γιατι εγώ στις φωτογραφίες βλέπω ένα ταμπλό όλο δέρμα 
      http://media.photobucket.com/image/360%20modena%20interior/autoconcierge/Karric%20Kwong%20Ferrari%20360/DSC00579.jpg  
      http://www.lusciousportfolio.com/images/listings/2012-01/ferrari_360_modena_spider_f1-1327354256-501-d_pic.jpg    
      http://www.lusciousportfolio.com/images/listings/2012-01/ferrari_360_modena_spider_f1-1327354245-381-d_pic.jpg  Εντάξει το έχουμε καταλάβει ότι αντιπαθείς τις Φερραρι(εξάλλου το γράφεις κιόλας) αλλά λέγε σωστά πράγματα και όχι σκέψεις που βγάζεις απ το μυαλό σου…..

    • nikxan1

       οχι, φυσικα και δεν εχω πολλα λεφτα, ουτε και εχω φιλους με φερραρικα και βευρον. εναν γνωστο εχω με ενα 997 μονο, και εχω μπει 2-3 φορες.
      αν ψαχτεις πιο πανω, θα δεις 2 φωτο απο τον γκαζοκιλλερ, οπου δειχνει μια 360 απογυμνωμενη, που φαινονται κολλησεις και λαμαρινες.
      δες τις, και μετα αν θες, συνεχιζουμε την κουβεντα.
      φιλικα παντα.

    • Kostas

      Ωραία την είδα την φώτο που λες, αυτήν είναι η 360CS και σκοπός σ αυτό το αμάξι είναι να μειωθεί το βάρος οπότε λογικό(πάλι το ταμπλό είναι δέρμα με κόκκινες ραφές όπως βλέπεις…).Εσύ γιατί κόλλας εκεί και λές ότι η 360 είναι γυμνή?τις φώτο που έβαλα παραπάνω τις είδες???βλέπεις κάπου γυμνό μέταλλο???Τώρα που είδα τις φώτο μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα μας και να μου πείς απο που συμπεραίνεις ότι οι Φερράρι τριζούν και οι Veyron όχι???

    • nikxan1

       αν παρατηρησες επισης ολα τα λεγομενα μου, θα δεις οτι πουθενα δεν ειπα οτι ντε και καλα τριζουν τα φεραρι. ειπα καθαρα και ξαστερα, οτι δεν θα ανεχομουν προσωπικα, ενα αμαξι που βλεπω γυμνα μεταλλα, που μπορει να ξεκολλησουν καπακια οπως ειπε και καποιος αλλος φιλος, και φυσικα οχι να αρπαξουν φωτια, μεσα σε αυτα, κολλησα και τον τριγμο. εσενα το προβλημα σου ποιο ειναι?? γιατι καθομαι και απολογουμαι σε σενα τωρα ??

    • Kostas

      nikxan1 say:”
      αφου θα τριζει σαν την γιαγια μου” αυτό το είπες εσύ στο παραπάνω σου ποστ και άμα ξανακοιτάξεις και άλλα ποστ που έκανες παραπάνω θα καταλάβεις ότι το αναφέρεις πολλές φορές ακόμα…αλλα τώρα που ‘συνεχίζουμε την κουβέντα μας,μιας και είδα και τις φώτο του GAZO’ δεν βλέπω πάλι να μου εξηγείς πως συμπεραίνεις ότι οι Φερράρι τρίζουν και διαλύονται….Και σου ξαναλέω και το άλλο ,οι Φερράρι και ΠΙΠΕΣ ΚΑΝΟΥΝ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ-ΧΛΙΔΗ έχουν, έκτος αν επιμένεις να κοιτάς τις σπαρτιάτικες εκδόσεις τους…και σου ξαναλέω αν κάποιος έδινε ένα κάρο λεφτά μπορεί να πάρει Φερραρι με ποιοτητα και χλιδή!!!Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα,μια απορία εχω την οποία δεν μου έλυσες ακόμα(φυσικά και μπορείς να μην απαντήσεις)…Δεν σε υποχρέωσε κανένας να απολογηθείς……Μπορείς απλά να γράφεις τις σκέψεις σου-φαντασίες σου και απλά να μην κοιτά τις απαντήσεις μου…….

    • ggarfe

      +1

    • Fire_the_laser

      Εγω να γελασω οταν λες οτι καθε κινητηρας παραγει 3x ιπποδυναμη αλλα εμεις απολαμβανουνε μονο το 1x ?

      Για να γινει αυτο πρεπει ,τουλαχιστον σε εναν μονοκυλινδρο, πρεπει να τον βαλεις να κανει μονο την εκτονωση, μετα να τον βγαλεις και να βαλεις καινουργιο να κανει μονο την εκτονωση και ξανα το ιδιο.

    • nikxan1

      επειδη ΝΟΜΙΖΩ οτι καταλαβα την απορια σου, σου απανταω το εξης:ο σφονδυλος (βολαν), αποθηκευει ενεργεια, και την δινει πισω οταν χρειαστει. ΠΟΤΕ???
      Οταν γινεται η εκρηξη-εκτονωση, μεσολαβουν 540 μοιρες (1,5 περιστροφη στροφαλου) χωρις εργο.ο σφονδυλος, αποθηκευει κινητικη ενεργεια στην μαζα του, και αναλαμβανει να την ξαναδωσει πισω με την μορφη αδρανειας, ΑΚΡΙΒΩΣ στον κενο χρονο, μεχρι την επομενη εκρηξη-εκτονωση.αν αφαιρεσεις το βολαν απο εναν μονοκυλινδρο, θα κανει μπουμ, και μετα θα σβησει, διοτι δεν υπερχει καμια δυναμη να ξανασπρωξει το πιστονι προς τα πανω για εξαγωγη, μετα παλι κατω για εισαγωγη, και μετα παλι πανω για συμπιεση. δεν ξερω αν με καταλαβες…..αλλα ναι, να ξερεις οτι ενας κινητηρας εσωτερικης καυσης, παραγει 3χ ιπποδυναμη, απλα οι απωλειες σε θερμοτητες, και σε τριβες, μας επιτρεπουν μονο το 1/3 στις ροδες. γιαυτο και αν ψαξεις σε οποιονδηποτε κινητηρα εσωτερικης καυσης, θα δεις βαθμο αποδοσης ΤΟ ΠΟΛΥ, ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ενα 33-36%.ετσι ειναι αδερφε….για γελια, ειναι το να λεμε οτι, ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ τον κινητηρα της βευρον για να μενει στον δρομο. μα ευθυς-εξαρχης, το μοτερ της βευρον στοχευε σε 3 πραγματα:1- αλογα. ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ!!!!!!!
      2- τελικη. ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ!!!!!
      3- αξιοπιστια. ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ!!!!αν μπορουσαν να βγαλουν κιαλλη ισχυ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ομως, αθα το εκαναν. και δεν ειναι δυσκολο, ανεβαζεις λιγο πιεση στις τουρμπινες, και βγαζουν αλογα. αξιοπιστα ομως?????

    • Fire_the_laser

      Νομιζω πως καταλαβα, αλλα δεν νομιζω πως διαφερει και απο αυτο που ειπα εγω. Επιπλεον μου φαινεται πως ειναι απλο να αυξισεις την ιπποδυναμη. Αλλα μιλαμε για κανονες του μαρκετινγκ και δεν θελεις ο κινητηρας να ζοριζεται και να τα φτησει σε λιγα χρονια σε ενα προιον 1+ εκατομμυριου.

    • nikxan1

      κοιτα:
      κρατας την ιπποδυναμη σχετικα χαμηλα, διοτι πρεπει να συμφωνεις και με τις προδιαγραφες θορυβου και καυσαεριων. αυτος ειναι και ο λογος που σε ενα αμαξι πχ το EVO, αν πας να του πεταξεις ενα προγραμμα, θα κερδισεις ΚΑΙ σε καταναλωση καυσιμου, ΚΑΙ σε αποδοση. απλα θα χασεις σε εκπομπες καυσαεριων. αυτο γινεται, διοτι σε ενα συγκεκριμενο φασμα στροφων, η ECU ριχνει παραπανω καυσιμο, μονο και μονο για να χαμηλωσουν οι εκπομπες CO2. αυτη η εξτρα ποσοτητα καυσιμου, δεν συμβαλει καθολου στην αποδοση του κινητηρα.αν φτιαξεις προγραμμα σε δυναμομετρο, θα κερδισεις σε καταναλωση, (οχι πολυ, μην τρελαθουμε) θα κερδισεις σε αποκριση, σε τελικη, και θα γινει λιγο πιο αποδοτικο το μοτερ σου, διοτι απλα, θα κανει διαχειρηση μειγματος με σκοπο την αποδοση και οχι τα καυσαερια. ενα μοτερ 8000 κυβικων, με 4 τουρμπινες, καταναλωνουν καυσιμο τοσο, ωστε ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ να αποδοσει 3500 αλογα.
      ως γνωστον, ο βαθμος αποδοσης, ειναι ενα κλασμα, του τι δινεις με το τι παιρνεις.συμβολιζεται με n και μετριεται με ποσοστο επι τοις εκατο.απλα στην καυση, ενα ποσοστο μετατρελεται σε θερμοτητα, και χανεται ΑΜΕΣΩΣ!!!!επισης, πρεπει να νικησεις την αδρανεια των κινητων μερων, την τριβη τους, και πολλα αλλα, που ειλικρινα βαριεμαι τωρα να τα αναλυω. το θεμα ειναι παντως, οτι ΚΑΜΙΑ ΜΕΚ  δεν περναει το 36% σε βαθμο αποδοσης. και οσον αφορα ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, καμια καταγεγραμμενη μηχανη στην ανθρωποτητα, δεν εχει 100% βαθμο αποδοσης…..ακομα και ενας απλος κινητηρας εναλλασομενου ρευματος, δεν γυριζει στια 3000 στροφες ως ωφειλε, αλλα εστω και στις 2990. και ο λογος που το εμποδιζει, ειναι η διολισθηση. αλλο παραδειγμα:
      ασχολουμαι με καυστηρες. (μηχανη εξωτερικης καυσης.) εχω οργανα ακριβειας, και τους μετραω με ακριβεια. ο ανωτατος βαθμος που εχω μετρησει στην κλιμακα BACHARAH ειναι 97%. η πιο τελεια μηχανη, ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ το μαγικο 100% αλλα ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ δεν το ακουμπαει.ποσω μαλλον σε ενα αυτοκινητο, που εχεις τριβες, θερμοτητες κτλ.

    • Fire_the_laser

      Κοιτα επιστημονας δεν ειμαι, αλλα ειμαι στο φυσικο θεσσαλονικης. Δεν χρειαζεται να με πεισεις.
      Εξ αρχης συμφωνουσα μαζι σου αλλα νομιζα οτι το 3x ιπποδυναμης ηταν καπως ανακριβες.

      Περα που για μηχανη εσωτερικης καυσης για να παρεις 100% αποδοση (περαν των τριβων) πρεπει να την λειτουργισεις στο διαστημα.

    • Sotiris2111

      Πρέπει να καταλάβεις πως άλλο η ΘΕΡΜΙΚΗ απόδοση ενός κινητήρα και άλλο η ιπποδύναμη του κινητήρα ή αλλίως η ισχύς! η θερμική απόδοση ενός κινητήρα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και οι κυριότεροι είναι οι θερμικές απώλειες που έχει, το καύσιμο του κινητήρα,ο τύπος κινητήρα, ο λόγος συμπίεσης, η ψύξη του κινητήρα, το έργο, και άλλα πολλά εξίσου σημαντικά! Αυτός ο βαθμός απόδοσης δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 28 με 30% οι οποίες έτσι και αλλιώς είναι πολύ μεγάλες τιμές! Από την άλλη το έργο που παράγει ο κάθε κύλινδρος οφείλεται όπως σωστά είπε και ο φίλος νικος από την κίνηση του εμβόλου στην διάρκεια της εκτόνωσης από την ταχύτητα του από την συμπίεση από το ποσό του  μείγματος στον θάλαμο καύσης και άλλα! Εσυ δίνεις ένα συγκεκριμένο ποσό θερμότητας στην ανάφλεξη και σύμφωνα με θερμοδυναμικό νόμο αυτό ισούται με με την θερμότητα που αποβάλλεται συν το έργο που παράγεται! από εδώ μπορέις να δείς πως η θερμική απόδοση δεν μπορέι να αυξηθεί ή μπορεί να αυξηθεί ΥΠΕΡελάχιστα, αλλά μπορέις να αυξήσεις το παραγόμενο έργο ή το ποσο θερμότητας που προσφέρεις!  Τώρα το έργο που παράγεται έχει τις γνωστές μηχανικές απώλειες και για αυτό τον λόγο στον τροχό που λέμε καταλήγει ένα ποσό του μηχανικού έργου μειωμένου σε ποσοστά από 10 μέχρι 25 30%(απώλειες) που εξαρτάται από το κιβώτιο την μετάδοση εαν είναι 2κίνητο ή 4κίνητο και κάποια ακόμα!

    • nikxan1

      γιαυτο και σε εναν τουρμπατο κινητηρα παιρνουμε παραπανω ισχυ:επειδη συμπιεζουμε παραπανω καυσιμο μειγμα, στον ιδιο θαλαμο καυσης.
      σωτηρη, δεν εχω να σου πω τιποτα, μονο ενα απλο ταπεινο +1 να σου δωσω.ειπα να μην τα αναλυσω τοσο πολυ για να μην προκαλεσω βραχυκυκλωματα, αλλα ακομα και αν τα ανελυα, δεν θα τα ελεγα τοσο καλα οσο τα ειπες εσυ. αρα, RESPECT και +1.

    • Fire_the_laser

      Μα το ξερω! Τι γαμωτο! Στην υλη της 2ας λυκειου ειναι αυτα!!! ελεος

    • Sotiris2111

      Καλά φίλε μου μην βαράς δεν είμαστε εδώ να αμφισβητήσουμε τις γνώσεις
      σου ούτε και εγώ είμαι εδώ για να κάνω επίδειξη γνώσεων και να γράφω 2 3
      πραγματάκια που κάποιοι μπορούν τα αγνοούν. Ίσα ίσα όλοι περάσαμε από
      την 2 λυκείου και μάθαμε ελάχιστα πραγματάκια για τον κύκλο carnot…
      Πόσο μάλλον εσύ που είσαι στο φυσικό!! Απλά αυτά που μαθαίνεις κοίτα να
      τα εφαρμόσεις και κάπου….Είναι ωράιο να ψάχνεσαι με πρακτικά
      εφαρμόζωντας όλα αυτά που ξέρεις θεωρητικά! Φιλικά!

    • Fire_the_laser

      Σορρυ για τον επιθετικο τονο αλλα διαβασα 2 κατεβατα απο τον nikxan για πραγμτα που γνωριζω σε λεπτομερεια (απο πλευρα φυσικης) πριν διαβασω το δικο σου. Και ολο αυτο ηταν για μια ανακριβεια σε αυτο που ειπε.

    • Sotiris2111

      Καλά φίλε μου μην βαράς δεν είμαστε εδώ να αμφισβητήσουμε τις γνώσεις
      σου ούτε και εγώ είμαι εδώ για να κάνω επίδειξη γνώσεων και να γράφω 2 3
      πραγματάκια που κάποιοι μπορούν τα αγνοούν. Ίσα ίσα όλοι περάσαμε από
      την 2 λυκείου και μάθαμε ελάχιστα πραγματάκια για τον κύκλο carnot…
      Πόσο μάλλον εσύ που είσαι στο φυσικό!! Απλά αυτά που μαθαίνεις κοίτα να
      τα εφαρμόσεις και κάπου….Είναι ωράιο να ψάχνεσαι με πρακτικά
      εφαρμόζωντας όλα αυτά που ξέρεις θεωρητικά! Φιλικά!

    • hellboy

       προφεσορας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλυτερη εξηγηση δεν μπορουσες να δωσεις!!!!!!

  • Sotiris2111

    Και ναι λοπόν βρέθηκε ΜΕΚ που να έχει θερμική  απόδοση 500%!!! Καταρίπτουμε τους νόμους της φυσικής λέμε! Ρε παιδιά σοβαρά τώρα όμως! Πιστεύετε ότι για αυτά τα αυτοκίνητα συζητάμε με όρους ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥ αυτοκινήτου! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΔΗΛΑΔΗ! Ολα αυτά έχουν να δείξουν κάτι το ιδιαίτερο! Η bugatti είναι αν θέλετε ένα ολοκληρωμένο supercar που δεν έχει τις επιδόσεις της ferrari σε πίστα και ούτε τον ήχο της ούτε το ατμοσφαιρικό ξυράφι για μοτερ! Οπως σωστά είπατε η veyron είναι πολυτάλαντη! Η porche είναι αξιόπιστη ποιο αδύναμη από τα άλλα αλλά με τόνους τεχνογνωσίας και μηχανολογίας φορτωμένα!! Τεσπα δεν συνεχίζω γιατί δν μου αρέσει να σχολιάζω και να μιλάω για αυτοκίνητα που είναι προιόντα ΤΕΛΕΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ και εγω να τα βγάζω σκάρτα! ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΑ. Διαβάζουμε και μαθαίνουμε πριν μιλήσουμε!

    • nikxan1

      σωτο, εχεις πολυ δικιο. (καλα, για το μοτερ της βευρον και την φυσικη και την επιστημη που εχει να κανει με τις μεκ, δεν το συζηταμε, εχεις +1 απο τωρα.)να σε ρωτησω κατι ομως??εγω να δεχτω οτι δεν μπορεις να συνδυασεις χλιδη και χρηστικοτητα σε ενα σουπερκαρ.και να δεχτω, οτι επειδη δεν γουσταρω την φερραρι, ειμαι υποκειμενικος, και λεω οτι θελω. πως σχολιαζεις την 911 TURBO, οταν:την καβαλας το πρωι, πας το παιδι σου στο σχολειο, χωρις να εχεις αισθηση κλειστοφοβιας, και με πιο καθαρα καυσαερια απο ενα PRIUS.
      μεχρι να σχολασει το παιδι σου, πεταγεσαι εδω διπλα στο νιρμπουργκρινγκ, γραφεις εναν αστρονομικα χαμηλο χρονο, μετα πας για ψωνια, και μολις σχολασει το παιδι σου, πας και το ξαναπαιρνεις. και ολα αυτα, ησυχα, ανετα, χωρις να καταχτυπιεσαι σαν φραπες στις λακουβες και ακουγωντας και RAMMSTEIN στο σουπερ ηχοσυστημα???και ολα τα παραπανω, μπορεις να τα κανεις και με μια McLAREN-MERCEDES SLR, οπως ισως και μια νορμαλ εκδοση της ZONDA, με μια 599 (αν δεν παρει φωτια).
      την βευρον αστην εξω απο την κουβεντα, διοτι ΙΣΩΣ το μονο που δεν κανει τελειως καλα, ειναι να γραφει χρονους στο ρινγκ σε σχεση με μια ΕΝΖΟ.

    • Fire_the_laser

      LoooooooooooooooooooooooooooooooooL Like μονο και μονο για τους RAMMSTEIN!!!

    • Sotiris2111

      Respect σε porche!

    •  ρε Νίκ…πιστεύεις οτι αυτοί που έχουν τα λεφτά να αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν κ μια mercedes ή κατι παρόμοιο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις??
      ή πιστεύεις ότι οι περισσότεροι που έχουν την 911 Turbo ξέρουν τι έχουν κ πετάγονται στο ring για βόλτα??
      σε καταλαβαίνω ότι για σένα η έννοια των supercars ειναι να συνδυάζουν τα πάντα (χλιδή, επιδόσεις, άνεση κλπ…) αλλά για μένα προτιμώ το ένα, που δεν είναι άλλο από τις επιδόσεις…
      όσο πιο δύσκολο (όχι δυστροπο) είναι στην οδήγηση τόσο πιο αρεστό είναι…
      anyway…

  • Aris

    pios apo sas exei Ferrari kai kanete etsi..??

    • δεν έχω αλλά έχω μπει σε
      FF, 458 Italia, 599 GTB και California…

    • nikxan1

      ναι αμε. και μενα με λενε μποντ…..ΤΖΕΗΜΣ μποντ…….:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))μπηκες σε ολα αυτα τα φερραρια, και ακομα φερραρακιας εισαι???
      εμ βεβαια, σβηστες δεν πιανουν φωτια……γιαυτο τις γουσταρεις ακομα!!!και καλα, μπηκες, εκατσες, μπορουσες μετα να βγεις?? δεν πιαστηκες???
      ενω σε μια πορσε, μπαινεις, βγαινεις, και μετα μπορεις να παιξεις και μπασκετ!!!!

    • nikxan1

      ουτε και’γω εχω φερραρι, αλλα εχω μπει σε φιατ πουντο,
      σε φιατ τσινκουετσεντο,
      σε σουμπαρου ιμπρεζα,
      σε μπεμβε 335,
      σε μερσεντες CLS,
      σε πορσε 911-997 GT3, σε σκοντα οκταβια,
      σε φοξωαγκεν γκολφ,
      και ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕ ΦΩΤΙΑ………

    • Aris: Το ότι κανείς απο εδώ δεν έχει κάποιο απο τα supercars που σχολιάζουμε δεν σημαίνει οτι δεν μπορούμε να κάνουμε μία παθιασμένη συζήτηση.

      Αν δεν γουστάρεις τις Ferrari ποτέ δεν θα καταλάβεις γιατί είμαστε φανατικοί! Ποτέ δεν θα καταλάβεις τι εννοούμε όταν λέμε οτι δεν μας νοιάζει αν τρίζει κάπου κάπου η Ferrari, αν δεν έχει την “αψεγάδιαστη γερμανική ποιότητα και εργονομία”, αν φαίνονται οι κολήσεις στο πάτωμα. Στα παπάρια μου! Δεν θέλω το supercar μου να είναι “φιλικό” και “καθημερινό”! Αυτά είναι ημίμετρα. Οι ferrari είναι κατασκευές που απευθύνονται στην καρδιά του κοινού. Δεν αγοράζεις supercar με το μυαλό, το αγοράζεις με την ψυχή και η δική μας η ψυχή είναι κόκκινη με κολημένο απο πάνω το cavallino rampante. Το πήραμε τώρα όλοι σκοινί κορδόνι οτι οι Ferrari πιάνουν φωτιά. Οκ, ως έναν βαθμό είναι αλήθεια, αλλά βρέθηκε και διορθώθηκε το πρόβλημα. Και στο κάτω κάτω αν έχεις Ferrari και δεν την έχεις ασφαλισμένη είσαι κόπανος!

      Και για να κλείσω και να σε τσιγκλίσω και λίγο, αν είχα τα λεφτά για supercar και για κάποιον περίεργο λόγο δεν μπορούσα να πάρω Ferrari θα έπερνα το GT-R. Πας ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ σου στο σχολείο (γιατί κάθονται και 2 πίσω) και μέχρι να σχολάσουν πετάγεσαι στο ‘ring, σπας για πλάκα τον χρόνο της 911  turbo, πας για ψώνια (μπορείς να πάρεις και παραπάνω μιας που το πορτ μπαγκάζ είναι μεγαλύτερο) πέρνεις τα παιδιά και γυρνάς σπίτι. Α και με τα λεφτά που σου περίσεψαν αγοράζοντας το Nissan και όχι την Porsche πας και διακοπές το καλοκαίρι :P

    • 100% μαζί σου ρε Αλεξ…

    • nikxan1

      ξερεις ρε μαγκα γιατι ειπα το 911 σαν μετρο συγκρισης, και οτι το GT-R????
      γιατι το ξεχασα…….
      αυτο σημαινει, οτι για το κομματι που αφορα το νισσαν, συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου.
      οσον αφορα την φερραρι, δεν διαφωνω μαζι σου, ουτε (ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ) κρινω τις επιθυμιες σου. απλα εγω προσωπικα, αν εδινα ενα σκασμο λεφτα, θα ειχα λιγες παραπανω απαιτησεις.
      συμφωνω και παλι με αυτο που λες, οτι δεν θες να ειναι φιλικο ενα αμαξι, απλα να ειναι καυλιαρικο και σκληροπυρηνικο. δεν μπορουμε ολοι να συμφωνουμε μεταξυ μας. απλα εγω προσωπικα, θα ηθελα να παρω το σουπερκαρ μου, να βγω μια βολτα μεχρι το ηρακλειο πχ, και στον δρομο να ταπεινωσω οτι κινειται πανω σε 2 και 4 τροχους, και ολα αυτα, χωρις να ακουω κριτς-κρατς, χωρις να φοβαμαι μην μου πεσει κανας προφυλακτηρας σε καμια λακουβα-κρατηρα, και χωρις με λιγα λογια να μου αποσπαει την προσοχη στα 250 χαω το ισιο το αμαξι.δεν εχουμε πιστες. αυτο πρεπει να το αποδεχτουμε. εχουμε ΜΟΝΟ δρομους, και μαλιστα δρομους επικινδυνους. αρα πρεπει να προσθεσεις και λιιιιιγη ασφαλεια μαζι με την στοιχειωδη ανεση.ΑΝ ζουσαμε στην ιταλια, ή σε μια χωρα με ενα ματσο πιστες, τοτε οκ, θα συμφωνησω μαζι σου, ας ειχα ενα φερραρι, που θα πηγαινα καθε σαββατοκυριακο στην πιστα να του μαμησω την μανα που το εκανε. αλλα επειδη δεν εχουμε πιστες, τρεχουμε στους δρομους (και γιαυτο σκοτωνομαστε) και ξεκαυλωνουμε εκει. τεσπα, πιστευω οτι αυτη η κουβεντα δεν οδηγει πουθενα. ειναι κατι σαν τις αλφα ρομεο, ειναι 2 μετωπα, οι φερραριστι και οι υπολοιποι. ξερεις τι πιστευω??? θα γελασεις τωρα:ολοι λεμε λεμε λεμε λεμε κτλ.αλλα ολοι, GT-R θα αγοραζαμε.συμφωνεις????(τα λεμε σε καμια ωρα παλι, παω να ξυπνησω εναν πεθαμενο καυστηρα…..)

    • Fire_the_laser

      Ρε nikxan επιτελους δηλαδη. Βαλε μια παραγραφο και ενα κεφαλλαιο που να παρει.

    • nikxan1

      ρε’συ, σοβαρα τωρα. δεν ξερω γιατι το κανει αυτο.
      παντα μετα απο καθε σημειο στιξης αφηνω κενο, και παντα παταω εντερ για να αλλαξω γραμμη, και χωρις να ξερω γιατι, μου τα βγαζει κολλημενα.
      ουτε και’γω βγαζω νοημα μετα με αυτα που γραφω. εχεις δικιο, αλλα δεν μπορω να κανω κατι. μου τα βγαζει πατημενη τυροπιτα.
      σορυ ρε φιλε, αλλα δεν ξερω γιατι απευθυνσου σε εναν φερραρακια που ειναι moderator εδω μεσα. ονοματα δεν λεμε, υποληψεις δεν θιγουμε.

    • V_D

      Να πω κάτι, ναι και εγώ είμαι κολλημένος με την Ferrari και η 360CS είναι το όνειρο μου.Έχω να πω το εξής όσον αφορά τα “τριξήματα” που λέτε.Καρφί δεν μου καίγεται αν θα τρίζει για τον εξής απλό λόγο.Όταν θα έχω την συμφωνική ορχήστρα του V8 ενσωματομένη στην σπονδυλική μου στύλη θα τρίζουνε τα κόκκαλα μου και η καρδία μου σε τέτοιο βαθμό που δεν νομίζω να προσέξω ότι κάτι τρίζει και όταν θα πηγαίνω με 6-7-8000 στροφές και θα πετάω στον 7ο ουρανό γιατί είμαι σε ένα αμάξι που είναι το όνειρο μου δεν νομίζω να κοιτάω το πάτωμα αν έχει χαλάκι ή αν φαίνεται η κόλληση.
      Δεκτά τα όσα λέτε αλλά εγώ (φαντάζομαι και οι άλλοι το ίδιο) που αγαπάω τις Ferrari δεν νομίζω ποτέ να τις δω από την δική σας σκοπιά που θέλετε ένα Supercar με κάποιες άλλες απαιτήσεις όπως πολυτέλεια.
      Είναι όπως η μάνα με το παιδί.Το δικό της είναι πάντα το πιο όμορφο,δεν γίνεται να της αλλάξεις γνώμη ούτε να κρίνει αντικειμενικά.

    • σα να το έγραψα εγώ το σχόλιο σου…
      100% μαζί σου!!

    • nikxan1

       μ’αρεσεις ρε μαγκα……
      με την ψυχη μου σου δινω +1.
      να εισαι σιγουρος, οτι την ιδια στιγμη που περιγραφεις, ουτε και’γω θα προσεχα αν ετριζε κατι.
      απλα τοσες ωρες, συγκρινουμε πραγματα ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ!!!!
      φερραρι, δεν εχω δει απο κοντα, παρα μονο μια 430 και μια 360 σε μια εκθεση στην βιεννη.
      σε πορσε ομως, εχω μπει, και εχω κανει και βολτα.
      ξερω οτι αυτα που ειπα τουλαχιστον εγω, ειναι 101% θεωρητικα.
      κουβεντα κανουμε, και πιο πολυ για καλαμπουρι, και για να πειραξω λιγο τον γκαζοκιλλερ….
      βλεπεις το παιδι, γουσταρει και τις φερραρι και τις αλφα ρομεο. κατι πρεπει να κανω, ειναι φιλος…..
      δεν μπορω να τον αφησω ετσι!!!!

    • Aris

       re filos ti na mou peis kai esy eimai 32 xronon kai apo ta 11 mou xronia pernw periodika me amaksia koimonoun agalia me mia f40 itan onoiro zwhs tote kai to pio sevasto ferrari gia mena oxi oti ta ala einai kaka apla oso pio apla toso pio kalo…..kai epidi den me tsiglises isa isa epidi eimai nissanakias prepei na rotiseis tous filous otan milaw gia to Gtr… ala mexri ena simeio otan den katalavenoun oi aloi to kovo eseis edw leei o kathenas ta dika tou dixos noima…. kalo vrady paides

    • γεια σου ρε τζέμις bond…
      ναι ναι μπήκα βγήκα κ πετούσα…κάτι σα τις σερβιέτες μια φάση…
      lol lol lol lol…
      ρε μην εισαι κολλημενος…
       

    • nikxan1

      oxi re, kamia sxesh. δεν ειμαι κολλημενος, ισα ισα. απλα απο χρονια, παρακολουθουσα πορσε και φερραρι να σφαζονται, και ανεκαθεν γουσταρα τις πορσε. οχι οτι δεν μ’αρεσουν και τα φερραρικα, απλα οχι τοσο οσο τα πορσε. οχι οτι δεν ερεθιζομαι οταν τα βλεπω, απλα οχι οσο ενα πορσε.ε και εδω που τα λεμε, δεν ειναι και οτι καλυτερο να εχεις δωσει 1,000,000,000 και να βλεπεις να καιγονται επειδη αρπαξανε οι κολλες.
      δεν ειμαι κολλημενος, απλα εχω τις προτιμησεις μου. σε σχεση με τις πορσε, τις παγκανι, κτλ, οι φερραρι ερχονται τελευταιες.

    • Kikaros23

      pes ta gt ego otan ta lew me lene kako..ola sth 8ewria ta kseroume alla pote de 8a exoume tetoia aytokinhta opote..sthn ygeia sas

  • freedoom1013

    87 υπέροχα, μεστά και υπερβολικά σχόλια!
    Πόοοοοοοοοσα άλογα;;; 920;;; Αυτά είναι!! Σίγουρα θα είναι ατμόσφαιρα;; Σίγουρα θα είναι 100% πισωκίνητα; Μέχρι και η Murcielago, κατανέμει την ιπποδύναμη ανάλογα με τις απαιτήσεις του δρόμου!
    Μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα και προς Θεού μην είμαστε υπερβολικοί!!
    Δεν είμαι μόνο εγώ που έχω δει το ντοκιμαντέρ με την 599. Μακάρι το Yugo να είχε τέτοιο εσωτερικό. Και μη μου πείτε ότι η Bugatti έχει το τέλειο εσωτερικό ή η Pagani αντίστοιχα! Μπορεί να είναι διαστημόπλοια και τα 2 από πλευράς ταχύτητας, αλλά το εσωτερικό θέλω να θυμίζει αυτοκίνητο!! Και όπως λέει και ο nikxan, η Πόρσε έχει ας πούμε τέτοιο εσωτερικό, αλλά και η Ferrari, έχει εφάμιλλης ομορφιάς, κυρίως γιατί παρά τις μοντέρνες γραμμές, τα χρώματα και τα υλικά είναι διαχρονικά! Ενώ Bugatti, Agera R, Tuatara, Pagani, κατ’ εμέ έχουν πολύ φουτουριστικά εσωτερικά, που εγώ δε θα προτιμούσα.
    Και επειδή διαβάζω για καθημερινές χρήσεις, αποδοτικότητες, πυρκαγιές και τα ρέστα!
    Με εξαίρεση κάτι φώτο εκείνου του μπάρμπα που πήγαινε με το σκύλο στη Bugatti για ψώνια στο σούπερμαρκετ, δεν παίρνεις Ferrari 920  αλόγων για να τη βγάζεις μέχρι το περίπτερο για τσιγάρα!! Βγάζεις ένα άλλο super-dream-πες το όπως θες car από το garage για κάτι τέτοιο!
    Και στην τελική;; Ντάαααααξ’ μωρέ, πώς κάνετε έτσι;; Πήρανε κάτι Ferrari φωτιά, καρβουνιάσανε και πέσατε να τις φάτε! Δε νομίζω να μάθουμε και ποτέ τον ακριβή λόγο και τα πλήρη αίτια που οδήγησαν σε αυτό.

    • nikxan1

      αρπαξανε φωτια οι κολλες που ειναι κολλημενα τα πλαστικα στους θολους των πισω τροχων, απο τις θερμοκρασιες που αναπτυσσει ο κινητηρας. αυτο ειναι. αυτο ακουστηκε για τις φερραρι, για τις λαμποργκινι δεν ξερω γιατι, δεν εχει παρει κατι το ρανταρ μου.να σε ρωτησω κατι φιλε μου???
      αν ειχα εγω ενα σουπερκαρ με 920 ή 1920 αλογα, θα το ειχα για καθημερινο, οχι για να το δειχνω, αλλα γιατι ειμαι καυλωμενος, και θελω να κανω ειδικη διαδρομη καθε δρομολογιο, ακομα και αν παω για τσιγαρα, αν παω μεχρι το κεντρο να πληρωσω το κινητο μου, αν οτιδηποτε. εγω προσωπικα, δεν θα ξεκολλαγα, μην σου πω οτι θα το φορτωνα εργαλεια και θα ετρεχα και στην δουλεια. ειμαι ο μονος που θα τα εκανε ολα αυτα??
      πχ αν ειχα ενα πορσε 911, θα εκανα οτι ακριβως ελεγα σε ενα σχολιο πιο πανω, θα πηγαινα τα παιδια σχολειο, θα πηγαινα μεχρι την λα’ι’κη να παρω πιπεριες και ντοματες, θα πηγαινα την μανα μου να γραψει τα χαπια της, (με το πορσε ολα αυτα) θα πεταγομουνα μεχρι την πιστα να ταπωσω κατι φερραρια, μετα θα ξαναπηγαινα να παρω το παιδι απο το σχολειο, θα πηγαινα σπιτι να το πλυνω, να το σκεπασω και αυριο παλι.
      ειλεικρινα τωρα, ειμαι παραλογος?? δηλαδη παιρνεις ενα φερραρι, και ΜΟΝΟ να το σκιζεις μπορεις??δηλαδη, γιατι πρεπει να εισαι υποχρεωμενος να βλεπεις κολλησεις, να μην εχεις στοιχειωδη στοιχεια εξοπλισμου, γιατι θα πρεπει να τριζει σαν κουδουνιστρα, και ολα αυτα στον βωμο του βαρους???

    • γι’αυτο η porsche ειναι ο supercar του λαού…
      επιλογή της ήταν…
      μην αναλωνόμαστε στα ίδια…
      ο καθένας έχει την άποψη του…
      κ προφανώς δεν συμπίπτουν αλλά είναι ωραία να μοιράζεσαι φιλικά κ κόσμια!!

  • loeb

    Λοιπον για να μην τα ξαναλεμε τετοιου ειδους αμαξια (Hypercars) δεν ειναι για καθημερινη χρηση ουτε τα αγοραζει ο κοσμος για κατι τετοιο. Αυτος που μπορει να παρει μια Enzo σιγουρα θα εχει κανα 2 Ferrari εξτρα στο γκαραζ του και καμια CLS, M5 για οικογενειακα. Οποτε το ποσο ποιοτικα ειναι η οχι μεσα σε σχεση με αλλα υπερπολυτελη δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια. Τωρα απο αξιοπιστια ολοι ξερουμε οτι αυτα τα αμαξια θελουν ειδικη συντηρηση.
    Ομως το να ακυρωνουμε αυτοκινητα σαν το pagani μονο και μονο επειδη δεν εχει δικο του κινητηρα ή επειδη ειναι 120 κιλα παραπανω μου φαινεται λιγο υπερβολικο. Η Ferrari εχει τονους ιστοριας απο F1, αγωνες και για μενα ειναι απαραιτητο αλλα και επιτακτικο να βγαζει τετοια αμαξια. Πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα απο τις αλλες εταιρειες ειδικα με το μπατζετ που διαθετει πραγμα ομως που λογω μη συχνης ανανεωσης χανεται στην πορεια του χρονου. Ακομα και αν βγει ετσι και κανει την διαφορα σε 2-3 χρονια παλι θα υπαρχει κατι δυνατοτερο και ποιο γρηγορο. Αυτο ειναι επιλογη της Ferrari και μακαρι να το αλλαξει και να την βελτιωνει πιο συχνα. Μεχρι που να βγει ομως το pagani zonda R θα εχει τα σκηπτρα και αν τα κλεψει η Enzo θα επιστρεψει δυναμικα αυτος ο μεγιστος Zonda με τα μηχανολογικα θαυματα του να ειστε σιγουροι.

    • nikxan1

      συμφωνω μαζι σου ρε λεμπ. ακομα και αν δεν γουσταρω την φερραρι, εχεις δικιο, κααι δεν μπορω να το παραβλεψω.
      παρολα αυτα ομως, μπαινεις σε μια πιστα με ενα GT-R και κανεις πιο καλους χρονους, και μετα με το ιδιο αμαξι, πας και την γκομενα βολτα, χωρις προβληματα, και χωρις κανεναν συμβιβασμο.
      αυτο, πως το εκτιμας????

    • loeb

      Το εκτιμας με το να το αγορασεις και να κανεις ολα αυτα που ειπες! Το GT-R για αυτο το λατρευει πολυς κοσμος και για αυτο το μισει αλλος τοσος. Εχει κανει την διαφορα Hypercar kai soupercar πολυ μικρη. Ειναι οικογενειακο και με ενα μικρο κοστος αποκτησης εισαι πολυ κοντα σε αυτα. Νικολα εγω το εχω ξαναπει εδω μεσα αν ημουν CEO της Nissan  θα το εβγαζα σε 200 κομματια με ανθρακονηματινο πλαισιο χωρις καθισματα και ολα τα περιττα ηχομονωσεις πατακια θα το ανεβαζα αλλο ενα 20% (650ps) που ειδη το εχουν κανει στο μοτερ απλα θα το βγαζουν καθε χρονο ανανεωμενο και θα δοκιμαζα να πετυχω ρεκορ που δυσκολα θα εσπαγε ακομα και απο εταιρειες που εχουν χρονια στο DNA τους αυτοκινητα για τετοιες επιδοσεις.
      Να εισαι σιγουρος οτι αν μπορουσα να εχω ενα pagani τοτε το δευτερο αυτοκινητο θα ηταν ενα GT-R γιατι σε αυτο θα εβαζα την οικογενεια μου και θα το φορτωνα για εκδρομες και εξoρμησεις!

    • nikxan1

       πωπω μια κολαση……
      φανταζομαι το νισσαν με 150 κιλα λιγοτερο βαρος, και 650 αλογα. το ξερεις οτι ετσι, θα πετυχαινει τις μεγαλυτερες πευρικες επιταχυνσεις στις στροφες, απο οτιδηποτε κινειται πανω σε ροδες???
      περαν της πλακας, ελεγα για την 911, αλλα ξεχασα να πω το νισσαν αντι για το 911. ειλικρινα, ειναι ενα απο τα 3 DREAM CARS μου. και οτι και να λεμε ολοι εδω μεσα, τελικα ολοι το νισσαν θα αγοραζαμε.
      εχεις δικιο ρε’συ λεμπ, οποτε +1.
      εισαι ωραιος, και μ’αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι…

    • loeb

      Εγω θα διαλεγα Zonda, Huayra και GT-R.
      Ενα σκληροπυρινικο ενα μαχητικο και ενα οικογενειακο σιριαλ κιλλερ.
      Σε ολα αυτα που φανταζεσαι βαλε οτι τα κιλα δεν θα ειναι μονο 150 κιλα κατω αλλα τουλαχιστον 400. Γιατι θα το εκανα οπως το pagani ολο carbon και καθολου οθονες καθισματα πισω και οτι αλλο συνεπαγεται. Οποτε τοτε να δεις πλευρικα g και σφαριαρες στην εκινηση!

  • pit.com

    θελ ω να ξαναβγαλει τουρμπο κινητηρα η φερραρι………