Η Sportec θα παρουσιάσει στη Γενεύη και το το βελτιωμένο Audi RS3 Sportback το οποίο πλέον μπορεί να αποδώσει έως 500 άλογα. Μόνο με πρόγραμμα και νέα ανοξείδωτη εξάτμιση, ο 2.5-λιτρος TFSI μπορεί να αποδώσει 408 άλογα με 550 Nm ροπής (68 άλογα και 100 Nm περισσότερα από την εργοστασιακή τιμή) ενώ για όσους δεν τους αρκούν τα νούμερα αυτά, τότε η εταιρία μπορεί να κάνει το RS3 να αποδώσει έως 500 άλογα με 625 Nm ροπής ,με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3.9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 302 χλμ/ώρα. Επίσης τοποθετεί σε αυτό, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ζάντες 20″ αλλά και μεγάλα φρένα της Movit.

[Πηγή: Sportec]

Δελτίο Τύπου

Sportec Audi RS3: Big-Game Hunting in Switzerland

Under normal circumstances a compact car with 340 PS would not be classed as being underpowered – but when, however, the name Sportec comes into play and the base vehicle is an Audi A3 then one can confidently regard this performance as a nice starting point. The diamond only appears after the Swiss fine smiths have added their final touches. Although no jeweller is employed at Sportec after the firm’s electronic experts have worked their magic a biting 405 PS and 550 Nm appear under the bonnet of this compact fast car.  In the export version even 500 PS can be let loose on the respective roads.

Equally performance promoting – and just as melodious – is Sportec’s stainless steel, valve controlled sports exhaust system. So that so much power can be applied to the road the fine tuner offers a coil over suspension with sportier tuning and a lowering of 20-40 millimetres. Added to this there are light 20 inch aluminium wheel rims in Mono/10 design that find new and very handsome surroundings in the professionally widened wheel arches with specially adapted bumper. The car thus appears more sporty and compact – without losing the touch of understatement so favoured by Sportec.

Sportec’s large modified braking system on the front and rear axles round off the whole package for this compact fast car and also guarantees the desired delay even for sporty driving. Particularly exclusive is the Haldex Performance unit offered by Sportec that amongst other things can send more power to the rear axle of the four-wheel drive car. By simply pushing a button on the remote control the customer can choose the type of performance for himself. This not only gives the Sportec RS3 power but also the necessary flexibility to optimally apply these to the tarmac. Thus professionally equipped one can go “hunting big game” with pleasure.

  • GioKak

    Εδώ δεν έστριβε καλά με τα 350 άλογα φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα 500…αν τολμήσεις και πατήσεις γκάζι πριν ισιώσουν οι τροχοί αγόρασες οικόπεδα, πολλά οικόπεδα!…

    • kotsos

       Δεν στριβει και το RS3. Ti αλλο θα ακουσω εδω μεσα.
      Αλλο δεν στριβει, αλλο δεν εχω χερια να το στριψω, αλλο δεν στριβει σαν αγωνιστικο.

    • GioKak

       Δεν στρίβει φίλε μου γιατί είναι τεράστιο το βάρος μπροστά, απουσιάζει μια σωστή τετρακίνηση και πετάει μούτρα…το έχει γράψει μέχρι και όλος ο ειδικός τύπος παρόλο που συμπαθεί πάρα, μα πάρα πολύ τα Audi!

      Αυτός είναι και ο λόγος που έχει φαρδύτερα ελλαστικά εμπρός, για να ελαττώσουν το πρόβλημα δημιουργώντας μικρότερη επιφάνεια τριβής(άρα και λιγότερη πρόσφυση) με το δρόμο για να προσπαθεί και από μόνο του να σε κάνει να το στρίψεις!

  • fatals

    ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ

    •  και το σαγονι στο πατωμα!!!!!!!!!!!

    • Mika

      Ti manari einai ayto Thee mou!!!!!!
      :-))))))))))))

    • glazz

      etc re group fans xaxax…tubanara to audi…

    • fatals

      παμε δυνατα το team…χαχαχαχαχαχαχα

    • VanPerseF1

      Αχ παναγια μου!!!

  • nikxan1

    ti einai auto???
    audi einai auto???
    kai poios malakas to stoukare kai to katantise etsi???

    • glazz

      xaxaxxdn nomizw na to stoukare kapoios gia na ginei toso koukli…mallon kana hummer tha stoukare tin nea a class apo pisw kai vgike etc…xaxax