Το παρουσίασε και στη Γενεύη το Polo BlueGT η Volkswagen. Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volkswagen το οποίο φορά τον νέο 1.400αρη TSI κινητήρα με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. O 1.400αρης TSI αποδίδει 140 άλογα με μέση κατανάλωση 4.7 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 108 γρ/χλμ με το χειροκίνητο κιβώτιο και 4.5 λίτρα/100 χλμ και 105 γρ/χλμ εκπομπές CO2 με το αυτόματο κιβώτιο 7-σχέσεων DSG.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα λειτουργεί σε μεσαία φορτία και με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Παραδείγματος χάρη όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με 50 χλμ/ώρα με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα η εξοικονόμηση ανέρχεται περίπου στο 1 λίτρο/100 χλμ. Αυτό κάνει τον κινητήρα να πιάνει πλέον τα στάνταρ του Euro 6.

To σύστημα απενεργοποίησης θα λειτουργεί στο φάσμα στροφών 1.400 – 4.000 σ.α.λ με την ροπή να κυμαίνεται από τα 25 έως τα 75 Nm. Μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι δυνατά, οι κύλινδροι 2 και 3 ενεργοποιούνται ακαριαία, προσφέροντας έτσι όλη τη δύναμη του κινητήρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα .

Από στιλιστικής πλευράς, το Polo BlueGT φορά 17″ ζάντες αλουμινίου, χαμηλότερη ανάρτηση, αεροτομή, πλαϊνά σπόιλερ και νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη. Στο εσωτερικό υπάρχει σπορ δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια διακοσμητικά και μια μεγάλη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών η οποία προβάλει όλες τις λεπτομέρειες ανάμεσα τους και το πότε απενεργοποιούνται οι κύλινδροι. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το τρίτο τρίμηνο του έτος με τις τιμές του να μην έχουνε ανακοινωθεί ακόμη.

[Πηγή: Volkswagen | Live Photos: Autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου

New Polo BlueGT

Extremely fuel-efficient, extremely sporty: Polo BlueGT is first Volkswagen with cylinder deactivation

With 140 PS of power and 210 km/h top speed, Polo consumes just 4.7 l/100 km* Polo BlueGT combines top fuel-efficiency with dynamic performance

Wolfsburg / Geneva, 06 March 2012 – The new Polo BlueGT stands out in its ability to combine superior dynamic performance with extreme fuel-efficiency. The technical highlight of the progressive compact car is the cylinder deactivation system, which is being introduced for the first time in a Volkswagen – also known as active cylinder management or ACT. The system was realised with the new 1.4-litre TSI of the Polo BlueGT. The torque-strong TSI develops a power output of 103 kW / 140 PS, yet has a combined fuel consumption of just 4.7 l/100 km/h* (equivalent to 108 g/km* CO2). If the Polo BlueGT is ordered with the optional 7-speed dual clutch gearbox (DSG), fuel consumption drops further to 4.5 l/100 km* – and, bear in mind, this is a petrol, not a diesel (105 g/km* CO2). Nonetheless, this car, with a top speed of 210 km/h, accelerates to 100 km/h in just 7.9 seconds. This uncommon coexistence of efficiency and dynamic performance is enabled by the systematic interplay of ACT, downsizing (reduced engine displacement plus direct injection and charging) and BlueMotion Technology (Stop/Start system, battery regeneration). As such, the Polo BlueGT closes the gap between the Polo 1.2 TSI (77 kW / 105 PS) and the Polo GTI (132 kW / 180 PS). The new car will already on the market in July.

New generation of engines. The 1.4 TSI in the Polo BlueGT is the top engine of the entirely new EA211 series of petrol engines. These petrol engines and the EA288 series diesel engines, which are also new, are technological pillars of the future Modular Transverse Matrix (MQB). One property shared by all of these engines is an identical mounting position in the car – and indeed across vehicle classes and brands.

Fuel savings by ACT. Even before the MQB is introduced, Polo BlueGT buyers will get to enjoy the new high-tech TSI with cylinder deactivation. Volkswagen is the first carmaker to introduce active cylinder management as a fuel-saving technology in smaller engines – they were previously only known in larger eight or twelve cylinder units. Shutting down the second and third cylinders under low and medium load states reduces fuel consumption in the EU driving cycle by about 0.4 l/100 km. In constant speed driving at 50 km/h in third or fourth gear, fuel savings are as much as one litre per 100 km. But even when driving at 70 km/h in fifth gear, fuel consumption is still reduced by 0.7 l/100 km.

ACT mode of operation. ACT becomes active at engine speeds from 1,250 to 4,000 rpm, and at torque outputs from 25 to approx. 100 Nm – a broad swath of the operating map that includes nearly 70 per cent of all driving states in the EU driving cycle! When the driver presses the accelerator pedal, the two cylinders are imperceptibly reactivated. The high efficiency certainly does not come at the price of a high level of smooth engine running: even with two cylinders, the excellently balanced 1.4 TSI of the Polo BlueGT runs just as quietly with as little vibration as it does when all four combustion chambers are active. All mechanical switchover actions are completed within one half of a camshaft revolution; this only takes between 13 and 36 milliseconds, depending on engine speed. The transitions are smoothed by supporting interventions to the ignition and throttle valve. Ingenious: thanks to an accelerator pedal sensor and intelligent monitoring software, the system can also detect non-uniform driving profiles – such as while driving through traffic or in a sporty manner when driving on a country road. In such cases, cylinder shutoff is disabled. The driver is informed whether two or four cylinders are active by an indication in the multifunction display located between the speedometer and tachometer.

ACT camshaft adjustment. To further reduce emission and fuel consumption values and improve torque in the lower engine speed range, the intake camshaft was designed to be adjustable over a range of 50 degree crank angle on all EA211 engines; in the 1.4 TSI of the Polo BlueGT, an exhaust camshaft adjuster is added. It adjusts to the desired spread of control times, thereby ensuring more spontaneous response from low revs; at the same time, it also improves torque at high revs.

Exterior of the Polo BlueGT. The new Volkswagen is clearly distinguished both inside and out. From the outside, it is the new 17-inch alloy wheels with spoke styling, GT signatures at the front and rear (and additional ‘BLUEMOTION’ at the rear) and new tailpipe trim that are identifying characteristics of the Polo BlueGT. In addition, numerous standard features were adapted from the Polo GTI or the Polo BlueMotion. GTI features are the rear spoiler, rear bumper with diffuser, front bumper and fog lights including daytime running lights. BlueMotion elements are the side sills and the front rain channels (outside on the windscreen). The Polo BlueGT is also upgraded by a black painted radiator grille, R-line ventilation screen in the bumper and black door mirrors. Having a positive effect on aerodynamics are the Polo’s 15 mm lower ride height and special underbody trim.

Interior of the Polo BlueGT. Interior features were upgraded by extended functionality of the multifunction display (ACT message and tyre pressure), the GTI instruments, a cruise control system, black roofliner and black pillar trim in GTI style, vanity and interior lights tuned to match, a leather-trimmed sport steering wheel with ‘BlueGT’ emblem, sport seats in front with newly designed trim (fabric type and colour) as well as various chrome surrounds.

* Forecast values as of February 2012

  • μιλαμε πολυ μπροστα!!!!!!!  VW RULEZZZZ !!!!!!!

    • Mika

       Etsi!!!
      Xwseeeeeeeeeee!!!!
      :-))))))))))))))

      Kalos kinhthras,akougetai pantws!!Na doume poso kairos tha perasei prin arxisoun na tou ta xwnoun ki aytou!!!
      LOL..
      Eytyxws pou mpainei sto Polaki prwta, gia na lythoun ta opoia problhmata,prin mpei sta alla!!
      :-))))))))))))))))

    •  otan οι αλλοι παλευουν ακομα με τον συμπλεκτη και τισ μπαταριεσ!!!! εμεισ τουσ δειχνουμε τον δρομο!!!!!! 
      LOL

    • cfu

      λολ και αυτο εχει συμπλεκτη σου δινει επιλογη

    • VanPerseF1

       ζωγραφιζεις παλι!!!

    • Mika

      Giati den bgainei re gamwto to xrwma ayto sto Polo GTI????
      :-((((((((((((
      Isws, sto eperxomeno Polo R, na to doume…..
      :-)))))))))))))))))))))))))))

  • cfu

    αυτή ειναι κινητήρες αλλα το ημερολογιο τις  VW γραφει 2012,
    και οχι 2000 οπως στην 
    Α-class… αν ειχε και το συστημα που εχουν τα ford που ανοιγοκλείνουν μπροστά οι γρίλιες θα ηταν jet αυτος ο κινητήρας 

    • pariah

      Οι γρίλιες είναι πιο σημαντικές από το να απενεργοποιείται ο κύλινδρος;;;;Χώρια ότι αυτό με τις γρίλιες το χουν πολλές εταιρίες χρόνια τώρα….Δεν ήταν κάτι καινούργιο και εκείνο με την σειρά του.

    • cfu

      δε λεω αυτο και το ξερω οτι εχουν πολλες εταιριες οπως εχει και η νεα a class,και φυσικα το να απενεργοποιται ο κυλινδρος ειναι πιο καλο,αλλα θα μπορουσαν να βαλουν και στο Polo το σύστημα αυτο με τις γριλιες 

      Bravo sto Polo gia to kinitira tou

    • pariah

      Για μένα αυτά είναι βάρος και πολυπλοκότητες….Ας κανουν όσο γίνεται αεροδυναμική καλή από την αρχή. Χώρια ότι σε συνθήκη κίνησης σε πόλη οι θυρίδες δεν κάνουν τίποτα. Μόνο σε εθνικές και γενικά κάπου που να κινείσαι πάνω από τα 50km/hr.

  • MitsosDaBest

    Βρήκα ένα βίντεο πριν από λίγο κατά τύχη, όχι με το συγκεκριμένο P(s)olo. =)

    http://www.youtube.com/watch?v=C1TOhpLQ6QM&feature=g-vrec&context=G20415a8RVAAAAAAAAAg 

    • cfu

      χαχα και να ηταν μονο αυτο το video…. ευτυχώς εδω το polo το δινουν και με απλο κιβωτιο

    • hellboy

      και στα χειροκινητα εχει ενα θεμα το γκρουπ..

  • KostasG7

    Πανέμορφο είναι το polo με καλές επιδόσεις και οικονομικό θα έλεγα. Πιστεύω αν κοστίζει στα 15.000 με 16.000 Euro θα πουλήσει τρελά. Αναμένουμε……..

  • ilikeyourcar

    Ωραια… ας καινοτομει η vw για να ερχομαι μετα απο λιγο καιρο να αγοραζω τις “καινοτομιες” που εισηγαγε εγω στο abarth μου που θα ειναι και πιο μαγκακι και πολυ πιο ωραιο…

  • freedoom1013

    Τα 7.9s για τα 0-100 μόνο σ’ εμένα φαίνονται λίγα;;

    •  otan το VELOSTER poy exei καθαρα χαρακτηρα GT με 184ps kai το κανει σε 8.4….e ayto poy exei kai ton ”οικολογικο” χαρακτηρα δεν τα λεσ και λιγα!!!!  :-)))

    • freedoom1013

      Αυτό λέω κι εγώ! Μου φαίνονται υπερβολικά λίγα τα 7.9s για να πιάσει τα 100 το Polo των 140 ίππων! Περίμενα γύρω στο 8.5-9. Δηλ, το GTi σε πόσο τα πιάνει;; 

    • aaaaa !!! το πηρα αναποδα εγω!!!!  :-P
      ε χαμηλα 7αρι….
      απλα θα εχει πιο μεγαλη διαφορα στισ ρεπριζ!!!!!
      πλεον για μενα το ειχα πει και χθεσ…το 0-100 δεν μου λεει κατι….
      καποτε ελεγεσ αντε να σπασει το 10ρι….και ησουν γρηγοροσ…
      πλεον ολοι το 7ρι το εχουν για πλακα!!!!!!

    • Mika

      6.9secs leei to ergostasio gia to Polo GTI, 7.1 to exoun metrhsei ta periodika..Skotwnei se gkazi..
      ;-) 

      Ayto pisteyw,pragmatika tha to kanei se 8.2-8.3, pou einai poly kala, mh geliomaste

  • Constantine

    Αναρωτιέμαι αν οι κινητήρες της Renault-Benz το κάνουν αυτό !!! αχαχαχαχαχ

    Το γκρούπ δείχνει τον δρόμο

  • hellboy

    θα μιλαμε για τους epic fail κινητηρες ολων των εποχων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • glazz

      signwmi file m alla mallon to antitheto tha ginei…

    • hellboy

      ξερεις που χασκει το ολο θεμα.2 πολυ χρησιμοποιημενα πιστονια και 2 σχεδον αθικτα.προβλημα που δεν λυνετε ευκολα.το συστημα αυτο προερχετε απο μεγαλυτερου κυβισμου οχηματα και οχι απο το γκρουπ..εκεινα το εγκατελειψαν κατι λεει αυτο……….

    • glazz

      proton opws vlepeis tha xrisimopoieitai me katw apo 50 km pou seimainei arketes fores alla oxi panta opote i diafora ton xrisimopoihmenwn kai mi dn tha einai toso megali…deuteron an exeis dei katholou to sistima ta pistonia ekteloun kanonika tin kinisi pou tah ektelousan an psekazotan kausimo etsi wste otan o odigos patisei to gkazi na einai akrivws sti swsti fasi kinisis…to sistima auto to exei to group se megalou kivismou autokinita opws to neo s8 kai s7…ksereis ti magkia pou kanan omws kai gt einai gmt oi mixanikoi tis audi?to sitima to prwtoxrisimopoieisai i merc alla logw tou thorivou kata tis epanafora twn kilindrwn to stamatisan..oi mixanikoi tis audi toso apla kai eksipna kataferan na paragoun ena ixo idias isxuos alla tetia sixnotitas wste na eksoudeterwnetai o ixos apo tin mixani..dn  elisan to provlima alla to prosarmosan sta dedomena..

    • hellboy

       και παλι δεν θα εχει φθωρα?και παλι δεν θα εχει αριθμιες το συστημα?και παλι δεν δημιουργουν το euro 6 για να μπορουν να πουλαν οχηματα γερμανικα στην εε αποκλειωντας δολια τον ανταγωνισμο?!!(που σου εκανα την ντριμπλα !!!!!χαχαχχα!)
      καπως ετσι δεν βγηκε το euro 5? και βγηκαν τα vw να εχουν καλυτερες επιδωσεις και τουρμπατα και χαμηλους ρυπους?!!!!!!

    • glazz

      sigoura tha exei fthora file alla gia na kikloforisei ena sistima paei na pei pws ta ofeli pou exei einai perisotera..gia paradeigma i eksoikonomisi venzinis mporei na iperkaliptei to poso pou otan kai ean xreiastei se ena autokintio pou perneis gia 6-7 xronia…mporei na vgikan ta turbata kai dn me endiaferei o tropos pou vgikan alla oloi akolouthisan pragma pou simainei oti kati pige swsta…kai file mou katarxas no offense alla kalitera na dokimazeis kainouria sistimata kai na prospatheis na ta ekseliksei xanontas ligo apo aksiopistia opws kanoun oi germanoi genika para na ftaixneis autokinita me poli ligoteres nees texnologies opws kanoun i iapwnes(me liges eksaireseis) parolo pou einai terata askiopistis

    • hellboy

      αναλυση “oi mixanikoi tis audi toso apla kai eksipna kataferan na paragoun ena
      ixo idias isxuos alla tetia sixnotitas wste na eksoudeterwnetai o ixos
      apo tin mixani..dn  elisan to provlima alla to prosarmosan sta
      dedomena..” αρα υπερπηδησαν το προβλημα και δεν βρηκαν μια λυση ουσιας σε καποιο μελλοντικο προβλήμα!
      αναλυση 2 “to sistima auto to exei to group se megalou kivismou autokinita opws to neo s8 kai s7” αρα δεν εχει εφαρμωστει στα μοντελα που ηδη υπαρχουν αρα δεν ξερουν για πιθανα προβληματα και να υπαρξει ληξη!
      συνεπως ασε το να κυλησει να δουμε τι θα δουμε,ποσα προβληματα κλπ.(εχει βρεθει και οχημα χωρις κυλινδρο(3/4) απο το εργοστασιο εχουν αφησει 1 ολοκληρη παραγωγη επαγγελματικων να πουληθουν με χαλασμενο σασμαν-προβλημα στην 2ρα-και στην αντιοπωσωπια δεν το αλλαζαν μετα απο ανακληση)
      :)
      συγνωμη που πρoτiμισα την ευκολη λυση αλλα δεν ηθελα να γραψω παραγραφους η κατι τετοιο!!χαχαχαχα!!!!!:)

    • glazz

      gia tin prwti analisi…better a solution than no solution file m kai tha deis oti to sistimataki oxi mono tha to kikloforiosoun kai alloi alla tha ginei standaraki se 2-3 xronia..panta autos pou vgazei kati kainourio tha ipostei tis sinepeis twn prwtwn vlavwn alla vgainei kati kainourio pou se liga xronia tha exei kapoio ofelos..

    • εγώ να το δεχτώ ότι σε κάποια χρόνια μπορεί να το αντιγράψουν οι υπόλοιποι…
      αλλά εγώ είμαι της άποψης όπως λέει κ ο μπάμπης…
      δε με νοιάζει ποιος το έφερε πρώτος αλλά ποιος το κάνει να λειτουργεί σωστά!!
      φυσικά κ δεν ξέρουμε αν θα βγάλει προβλήμα αλλά κάποια νεότητας θα τα έχει..
      το θέμα ειναι να εχει το θάρρος να τα παραδεχτεί κ να τα διορθώσει αν συμβουν το group!!!!!
      από την άλλη μπορει να κερδίζεις τη φήμη του πρωτοπόρου αλλά αν σου βγαίνουν προβληματικά καλύτερα να μην το ε΄βγαζες ποτε!

    • glazz

      simfwnw apolita me auta pou les alla opws oles oi texnologies an den tin ferei kapoios prwtos dn tha iparksei kai autos pou tin kanei kl…as elpisoume loipon na mn prokalesei polla provlimata..