Η Mazda εργάζεται πάνω στο νέο MX-5 το οποίο θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2013 με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2014 και μέχρι σήμερα έχουμε μάθει ότι θα είναι ελαφρύτερο από ποτέ. Το νέο MX-5 θα χρησιμοποιεί τις SkyActiv τεχνολογίες της Mazda μειώνοντας έτσι το βάρος και αυξάνοντας την αποδοτικότητα του. Η τωρινή γενιά του MX-5 ζυγίζει 1.050 κιλά, αλλά το νέο θα κυμαίνεται σε λιγότερα από 900 κιλά.

Θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα S που ετοιμάζει η Mazda και παρότι θα χάσει το 10% του βάρους του, θα έχει κατά 30% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από το τωρινό μοντέλο χάρη στη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής 1.800 MPa που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο CX-5. Το ίδιο το σασί θα χάσει 10% του βάρους, η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του θα επανασχεσιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες αλλά και μεγαλύτερη αίσθηση ασφαλείας στις υψηλές στροφές.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες που θα βρίσκονται κάτω από καπό. Το Road and Track αναφέρει ότι θα φορέσει έναν turbo SkyActiv 1.300 κ.εκ, έναν ατμοσφαιρικό 1.500 κ.εκ αλλά και έναν 1.800αρη Skyactiv. Ο τωρινός 2.0-λιτρος κινητήρας δεν μπορεί να αναβαθμιστεί ώστε να καταναλώνει λιγότερο βενζίνη, να εκπέμπει λιγότερο C2 και να γίνει αποδοτικότερος και έτσι φαίνεται ότι θα καταργηθεί. Οι φήμες επίσης το θέλουν ίσως να φορέσει και έναν περιστροφικό κινητήρα.

Από στιλιστικής άποψης θα υιοθετήσει και αυτό τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo” και έτσι θα δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα πρωτότυπα Shinari και Takeri.

[Πηγή: Road and Track]

  • Mika

    Efoson tha einai elafrytero, balte mikrous turbo apodotikous downsized kinhthres, gia na exei nohma!
    Ti na ton kanw ton 1800arh me 125 ps, sta 900 kila???Ante o neos Skyactiv isws bgazei parapanw..
    Apo aytous pou diabasa, o pio endiaferon einai o SkyActic 1.3 turbo, as bgazei kai 110 ps…
    Tha tsitwnetai mia xara..

  • Ποσο τελεια ειναι η φιλοσοφια του MX-5..ελαφρυ, απλο, λιτο και ομορφο!
    Ο 1800αρης θα ειναι τουρμπατος?

    • άγνωστο ακόμη! η λογική λέει οχι

    • Mika

      Den eixe akoustei genika h katarghsh twn kinhthrwn 1.8 kai 2.0 kai h antikatastash tous apo turbo 1.3 kai 1.5???
      Twra, mono o mikros thewreitai dedomenos????
      Gia na doume..

    • βασικά κανένας δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένος νομίζω! ας κρατάμε μικρό καλάθι!

    • gkast79

      AYTOBLOG ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ BRENDA….. EINAI NOYMERO ENA ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΕΣ  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ….

    • yeah! αν και αυτό είναι rendering την έχω κατά νου!

    • Τελεια συμφωνω με την λογικη :P

    • gkast79

      ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η MAZDA ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΠΑΒΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ FORD ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΙ ΝΕΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΕΙΑΣ VANKEL .
      ΓΙΑ ΤΟ MX-5 ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΣΧΟΛΕΙΟ …ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!

  • cfu

    to 1.300 ari tyliksesto gia emena !!!!! bravo mazda gia alli mia fora

  • johny

    @ autoblogger
    στο site-πηγη αναφερει 2200lb που αν δε κανω λαθος ειναι 990 κιλα.

    • We hear the engineers are working feverishly to reduce the car’s mass to
      2200 lb. or less, which means shaving about 200 lb. out of the NC while
      retaining its exterior dimensions.

      φήμες είναι.  τα 900 κιλά τα έγραψα από το προηγούμενο σχετικό άρθρο ;)

      https://www.autoblog.gr/2012/01/17/lighter-mazda-mx-5/

    • johny

      αααααα οκ !!!
      παντως κατω απο 900 κιλα μου φαινονται ανεφικτο (γι αυτο το εψαξα κιολας). Θα το πιστεψω μονο αν το δω με τα ματια μου πανω σε ζυγαρια

    • το 2009 είχανε παρουσιάσει το Mazda MX-5 Superlight concept με 995 κιλά

      https://www.autoblog.gr/2009/09/12/mazda-mx-5-superlight-concept-stripped-out-995kg-speedster-revealed-in-depth/

    • johny

      ενταξει αν το κανονικο ζυγιζε 1050κιλα με τις ελλειψεις που εχει το
      πρωτοτυπο τα 995 κιλα ειναι ενα λογικο και οχι εντυπωσιακο νουμερο

  • funster

    To αμαξι του Τζοβενου και του wannabe..

    Pass.. 

  • τα λόγια είναι περιττά για αυτό το αυτοκίνητο!!!

  • G Kal

    to kalitero paixnidi! proud owner of a 2000 MK2! 

  • Rabican

    απο τα καλυτερα σχολεια επι 4 τροχων.. καθοτι ομως το συγκεκριμενο αυτοκινητο παροτι μου αρεσει, δε με βολευει, συγκρατω τα σημεια που λεει για 1.3Τ κινητηρα.. ακρως ενδιαφερον!